InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Local and Regional Development II [MZ340P19B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2009, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Vytvoření strategického plánu je výborné z hlediska praxe a také velmi zábavné.
prof. RNDr. Jiří Blažek, Ph.D. [31-340], Local and Regional Development II [MZ340P19B, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.10.2005, 2. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Vážený pane docente,
teoriemi se na katedře zabýváme velmi usilovně a dlouze. Jsou nesporně důležité, zajímavé a nezbytné, ale prosil bych o trošku praxe.
Aplikovaná geografie je výborný počin, ale proč nepřidat další? (možná proto, že už máte přednášek a diplomantů až na půdu – u Vás je to pravda) Třeba předmět "SWOT, studie proveditelnosti a cost-benefit analýza". Obsahem tohoto předmětu by mohla být společná příprava těchto jednotlivých analýz. Celý semestr by byl rozdělen na tři části podle jednotlivých studií. První hodina bloku by rozebrala danou analýzu z hlediska teorie a historie. Vybral by se úkol a společně zkoušelo, co je nejlepší použít pro zpracování uvedených analýz. Bylo by možné použít povinných osnov jednotlivých analýz (kromě SWOT) podle jednoho vybraného OP nebo JPD. Vše by se dalo doplnit Vašimi zkušenostmi, jaká data byla použita na dokázání reálnosti konkrétních projektů. Ve škole pracujeme s počtem obyvatel, hustotou zalidnění, indexem EAO, indexem stáří. Ale v praxi se používají i jiná data, někdy pro nás zcela neznámá (cena pozemků, willigness to pay analýza apod.). A SWOT? Ten ve třetím a čtvrtém ročníku již každý děláme rádoby briskně a precizně. Za pět minut ji máme hotovou, ale opravdu podrobně a do hloubky je vysvětlena až ve čtvrťáku. To je trošku zvláštní. Jen pan profesor Hampl všem lehce naznačí, že první je poloha pak dlouho nic a pak zbytek...
Chodil jsem na aplikovanou geografii a byla výžně výborná. Ale přece jen dokud jsem v práci nedokončil kompletaci žádosti do SROPu, tak jsem pořád nevěděl, jaké místo v žádosti zabírá feasibiltka, jakou povinné a nepovinné přílohy apod. Ale je samozřejmé, že tohle všechno naučit nemůžete. Praxe je praxe a tu nám škola nenahradí.
Za Váš přístup k nám a k výuce děkuji, Laďa Čermák
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2009, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Rozsah látky za dva semestry byl opravdu veliký, celkově tato zkouška byla náročná, ale tématika předmětu je velice užitečná a zábavná.
Student has disallowed display of personal data, 31.08.2009, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Předmět Lokální a regionální rozvoj považuji za jeden z nejlépe vedených a nejpřínosnějších předmětů. Byla jsem spokojena i s přístupem pana doc.Blažka.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html