InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Martin Hampl, DrSc. [31-340], Theory of Human Geography [MZ340P11, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.04.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
cvicení bylo s NOVOTNYM
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Hodnotím kladně donucení studentů k zamyšlení a vlastní úvaze. I když to, na co jsem třeba já osobně přišel, nebylo pro značnou neznalost věci moc na místě. Proto oceňuji zpětnou vazbu po odevzdání eseje, která umožňovala vysvětlení, nastavení zrcadla .. prostě co bylo potřeba.
prof. RNDr. Martin Hampl, DrSc. [31-340], Theory of Human Geography [MZ340P11, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.09.2005, 4. Year, Regionální geografie, Master's
jeden z nejhnusnějších předmětů (hlavně obsahově), ale prof. Hampl to u zkoušky nijak nehrotí
Student has disallowed display of personal data, 23.05.2006, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Zajímavé, jenom mi nepříjde vhodné zařazovat takto abstraktně teoretický předmět do povinného základu. Řada studentů si z něj nic neodnesla a pouze se přednášky namemorovala, což je škoda. Velký počet studentů je i na úkor cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
podle me dulezita prednaska zasazujici nase studium do sirsiho ramce,bohuzel pro velkou cast studentu tezko stravitelna a malo srozumitelna.
pozadavky ke zkousce byly odpovidajici,potesilo me,ze jde o pochopeni principu a ne biflovani udaju,spis jsem od zkousky ocekavala dukladnejsi provereni meho pochopeni problematiky.
negativne hodnotim nedostupnost zakladniho studijniho materialu,publikace pujcovane v geograficke knihovne na pul roku, takze je casti studentu ztizen pristup k ni, resila jsem to s knihovnou,slibili povesit naskenovanou knihu na web,ale priznam se, ze nevim jak to dopadlo
prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. [31-340], Theory of Human Geography [MZ340P11, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Hodnotím kladně donucení studentů k zamyšlení a vlastní úvaze. I když to, na co jsem třeba já osobně přišel, nebylo pro značnou neznalost věci moc na místě. Proto oceňuji zpětnou vazbu po odevzdání eseje, která umožňovala vysvětlení, nastavení zrcadla .. prostě co bylo potřeba.
prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D. [31-340], Theory of Human Geography [MZ340P11, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
prednasejici podle me castecne rezignoval na zapojeni studentu do debaty nad pripravenymi tematy - debata se rozvinula malokdy, vetsinou u temat "ze zivota" (organizace vyuky na prf apod). spis to melo podobu,"at uz to mame vsichni za sebou". souvisi to s neatraktivitou predmetu pro studenty, kteri nemaji z prednasek prilis predstavu o cem je rec a nechteji se tim zabyvat
mozna urcite propojeni zpracovavani/prezentace eseji a seminaru by bylo prinosne
jako studenti jsme nevyuzili moznosti nechat si vysvetlit nepochopenou latku z prednasek, ale mezi prednaskami a seminari byl velky casovy odstup
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html