InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Vladimír Baumruk, DrSc. [31-260], Physics II [MC260P35N, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2012, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Přednášky byly náročnější na vstřebání, ale vyplatilo se je navštěvovat. Pokusy velmi výmluvně vysvětlily vzorce na tabuli..
doc. Ing. Zuzana Limpouchová, CSc. [31-260], Physics II [MC260P35N, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2012, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Docentka Limpouchová je zlatá cvičící, měla s námi neuvěřitelnou trpělivost, velmi rád jsem chodil na cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 16.09.2013, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Vyhovovala mi forma cvičení: vyučující ve zkratce zopakuje jistou část látky, vztahy odvozuje na tabuli. Potom se počítají příklady, jeden student je vždy vyvolán k tabuli. Vyvoláváni jsou však neúměrně častěji studenti, kteří látku zvládají lépe.
doc. Ing. Petr Praus, CSc. [31-MFF], Physics II [MC260P35N, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2013, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Úroveň přednesu a schopnost zaujmout byla mírně podprůměrná, doporučoval bych méně používat prezentace, více psát na tabuli. Student tak má možnost stíhat sledovat odpřednášenou látku a něco si z přednášky odnést. Kladně bych hodnotil praktické demonstrace na konci přednášek.
prof. RNDr. Marek Procházka, Ph.D. [31-MFF], Physics II [MC260P35N, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2013, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Přednáškám bych vytkl, že si vyučující dopředu nepromyslel, co bude po nás (chemicích) vyžadovat, přednášející trávil čas na přednášce rozhodováním, zda se do tématu pustí, či nikoliv. Úroveň přednesu a schopnost zaujmout byla mírně podprůměrná, doporučoval bych méně používat prezentace, více psát na tabuli. Student tak má možnost stíhat sledovat odpřednášenou látku a něco si z přednášky odnést. Kladně bych hodnotil praktické demonstrace na konci přednášek.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html