InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Václav Červený, Ph.D. [31-230], Analytical chemistry I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 17.09.2008, 2. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
Nelíbil se mi způsob, jakým cvičení probíhalo a dodané materiály, které byly k dispozici na internetu. Jako vzorový příklad byl vypočítán ten nejlehčí, co existuje (většinou jen prosté dosazení do vzorečku) a na ty těžké jsme museli přijít sami. Jednou za čas jsme se sešli a vždy 3 okruhy příkladů počítali. Párkrát ani nestačil čas.
  • Dobrý den,

    děkuji za tuto připomínku. Cvičení probíhalo loňský rok podle harmonogramu, který vzešel ze vzájemné dohody mezi studenty a pedagogy z počátku semestru. Studentům byla nabídnuta možnost zvýšení frekvence konzultací a též možnost konzultací v konzultačních hodinách pedagogů. Mnozí studenti a mnohé studentky toho využili a nebylo jich málo. Pokud to nepůsobilo překážky v jiné práci, vyhověl jsem i mimo konzultační hodiny. Nicméně, jsem si vědom toho, že nebylo vše úplně ideální a proto byl harmonogram pro letošní rok výuky tohoto předmětu upraven na základě loňských zkušeností. Stejně tak chystáme spolu s kolegy úpravu (aktualizaci) studijních materiálů, které ovšem ani teď nejsou podle mého názoru špatné, protože obsahují nejen teorii a vzorové příklady, ale také jednoduché příklady k procvičení. Věřte mi, že jiné obory řeší příklady mnohem obtížnější. Pokud se někomu nepodařilo příklady určené k procvičení (tj. k samostatnému řešení - při studiu na vysoké škole se předpokládá jistá míra samostudia) úspěšně spočítat (příklady byly doplněné správnými výsledky), měl na příslušném cvičení možnost zeptat se na správné řešení, které bylo následně předvedeno. Jsem si vědom jednoho případu, kdy jsem řešení nestihl předvést celé (za což se omlouvám), ale při řešení jsem předvedl, jak se ze zadání vytvoří soustava dvou rovnic o dvou neznámých, řešení této soustavy jsem z nedostatku času vynechal a napsal na tabuli rovnou výsledky (považuji za matematický problém) a jejich přepočet do správných jednotek.
    Ještě připomínám, že tato anketa zobrazuje výsledky poměrně pozdě, pro příště doporučuji kontaktovat pedagoga včas, aby případné zlepšení situace mohlo proběhnout ještě v době, kdy daný předmět studujete...

    S pozdravem

    V. Červený

    Václav Červený, Ph.D.
    Student has disallowed display of personal data, 09.05.2010, 2. Year, Chemie, Bachelor's
    Velmi kvalitní podání probírané látky. Cvičení nebylo povinné a k tomu jednou za čtrnáct dnů. Kdo přišel na cvičení, musel přijít s nějakým problémem, který nebyl schopný doma vyřešit (tento způsob se mi velmi líbí - student je prakticky donucen něco udělat mimo rámec denního docházení do školy)
    Student has disallowed display of personal data, 11.05.2010, 2. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
    Vyhovovaly mi kvalitně zpracované podklady a liberální přístup k docházce (chápeš-nemusíš chodit, nechápeš-přijď).
    RNDr. Hana Dejmková, Ph.D. [31-230], Analytical chemistry I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.04.2008, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    Cvičení dle mého názoru neyla moc efektivní, nějaké detaily mi sice vysvětleny byly ale většinou byl daný problém vysvětlován spíše konkrétnímu člověku u tabule než pro všechny. Vypočty byly nepřehledné a zdlouhavé. Ale myslím, že vše vysvětlené na zápočet stačilo...
    doc. RNDr. Ivan Jelínek, CSc. [31-230], Analytical chemistry I + II (b) [MC230P31A, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 29.05.2006, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    Jeden z mála pedagogů, jehož přednáška mě velmi zaujala a neusla jsem.
    Student has disallowed display of personal data, 13.10.2007, 3. Year, Biochemie, Bachelor's
    Analytická chemie byla zajímavým předmětem - dosti velká část výkladu byla věnována analytickým metodám jako je potenciometrie, polarografie apod. Poslední dvě přednášky byly ve zkratce věnovány chromatografii a elektromigračním metodám (především pro zájemce). Preferoval bych opačný poměr - tedy více toho, s čím se někdy setkám. Celkově se mi přednášky líbily, i když 8 kreditů se mi zdá až příliš na to, že zkouška určitě nepatřila mezi ty nejtěžší, které jsem zažil.
    Student has disallowed display of personal data, 24.04.2008, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    Řekl bych, že kreditové ohodnocení této přednášky neodpovídá její obtížnosti. Například Matematika pro chemiky I ( má stejný kreditový rozsha) je nesrovnatelně těžší.
    Student has disallowed display of personal data, 20.06.2008, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    Myslím si, že většina biochemiků chodila na přednášku z analytické chemie díky vtipnému přednesu pana docenta Jelínka. Já sama analytiku popravdě ráda nemám, ale přednášky byly dobré. Na slidech si pan docent vždycky vyhrál s fotografiemi a obrázky a především technickými detaily všech možných i nemožných přístrojů...:o)
    Student has disallowed display of personal data, 24.06.2008, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    Přednáška byla zajímavá a vtipná. Skvělé prezentace velmi pomohli při přípravě na zkoušku. Avšak musím souhlasit s předešlými komentáři - předmět je opravdu kreditově nadhodnocen
    Student has disallowed display of personal data, 09.07.2008, 2. Year, Chemie, Bachelor's
    Zábavně pojmutá přednáška se spoustou zajímavých informací. Pěkné a názorné prezentace. Jsem velice spokojena s výukou Analytické chemie.
    Student has disallowed display of personal data, 24.12.2008, 3. Year, Biochemie, Bachelor's
    Dle mého názoru dokázal pan docent Jelínek posluchače nadchnout svými pečlivě připravovanými prezentacemi. Věřím, že v tomto předmětu se jedná o dost obtížnou záležitost, i když některé metody jsou velmi zajímavé. Cením si hlavně toho, že přednáška nepřešla do nudného monotónního výkladu, ale naopak byla doplňována vtipem a zaujetím. Celkově jsem tedy hlavně spokojena. Děkuji, pane docente Jelínku :-)
    Student has disallowed display of personal data, 23.02.2009, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    Zbytečně pomalý postup v přednášce (dalo by se to stihnout za jednu dvouhodinovku týdně). Důkazy iontů a sulfanová metoda byly bohužel značně zjednodušené - na můj vkus až možná příliš. Přednes ovšem na jedničku - už proto stálo za to, na přednášku přijít.. =o)
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2010, 3. Year, Chemie, Bachelor's
    Na to, že je předmět za 8 kreditů mi připadá jeho absolvování velmi snadné. Není přespříliš přizpůsoben méně chcmickým oborům, či biologům, kteří jej absolují pro "kredity zdarma"?
    Student has disallowed display of personal data, 27.07.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
    Tato analytika je jedna z nejpříjemnějších chemických přednášek, které jsem absolvovala. Pan Jelínek vypráví opravdu srozumitelně a jasně, u složitějších principů má animace, promíranou látku doplňuje hromadou obrázků a několika historkami z praxe, které učivo hodně přiblíží a navíc má úžasně lidskej přístup. Nebo pokud nechcete chodit na přednášky, vše se dá najít ve skriptech. Zkouška po zvládnutí zápočtu nebyla nijak šíleně obtížná, takže rozhodně dávám 1* a všem vřele doporučuji.
    Student has disallowed display of personal data, 15.04.2011, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    přednáška mě bavila, nečekala jsem, že ve mě analytika vzbudí takový zájem. Zkouška byla možná příliš lehká na to, že je to předmět za 8 kreditů.
    doc. RNDr. Karolina Schwarzová, Ph.D. [31-230], Analytical chemistry I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 17.09.2008, 2. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
    Nelíbil se mi způsob, jakým cvičení probíhalo a dodané materiály, které byly k dispozici na internetu. Jako vzorový příklad byl vypočítán ten nejlehčí, co existuje (většinou jen prosté dosazení do vzorečku) a na ty těžké jsme museli přijít sami. Jednou za čas jsme se sešli a vždy 3 okruhy příkladů počítali. Párkrát ani nestačil čas. Ale zase na druhou stranu bylo vše dobře vysvětleno.
    prof. RNDr. Vlastimil Vyskočil, Ph.D. [31-230], Analytical chemistry I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 26.06.2009, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    doporučuji navštěvovat toto cvičení, prvních pár kapitol příkladů se dá vzládnout, ke konci už je to horší, v písemce se pak budou získané znalosti hodit.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2010, 3. Year, Chemie, Bachelor's
    Přístup Mgr. Vyskočila byl příjemný, korektní a věcný.
    Student has disallowed display of personal data, 09.05.2010, 2. Year, Chemie, Bachelor's
    Velmi kvalitní podání probírané látky. Cvičení nebylo povinné a k tomu jednou za čtrnáct dnů. Kdo přišel na cvičení, musel přijít s nějakým problémem, který nebyl schopný doma vyřešit (tento způsob se mi velmi líbí - student je prakticky donucen něco udělat mimo rámec denního docházení do školy)
    ---, Analytical chemistry I + II (b) [MC230P31A, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2016, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
    Systém cvičení je vynikající, místo hodiny a půl počítání známých příkladů si je můžu spočítat doma za dvacet minut a přijít jen na to, čemu nerozumím a na co se potřebuji zeptat.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2016, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
    Systém cvičení (tj. pouze formou konzultací) mi přijde velmi nešťastný. Uvítal bych, kdyby se na cvičeních počítala klasicky všechna témata!
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html