InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Daniel Frynta, Ph.D. [31-170], Vertebrate Zoology [MB170P13A, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Kolik je na světě ještěrek a kolik jich Daniel Frynta zná? Další milé překvapení těchto praktik!
prof. RNDr. Ivan Horáček, CSc. [31-170], Vertebrate Zoology [MB170P13A, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.10.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
ucivo teto prednasky by se spise veslo do 2semestralni prednasky. bylo toho opravdu moc a clovek se v tom topil
Student has disallowed display of personal data, 23.10.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Nezapomenutelný týden plný ptačího křiku. Ivan Horáček je skvělý průvodce přírodou.
prof. RNDr. Ivan Horáček, CSc. [31-170], Vertebrate Zoology [MB170P13A, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 26.09.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Rozhodně je dobré absolvovat tuto přednášku aslespoň v minimální návaznosti na morfologii živočichů. Jinak je to rpo lidi, kteří se zoologii nezabývají, relativně náročné. Já byla velmi spokojená.
Student has disallowed display of personal data, 24.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Přednášky byly sice zajímavé, ale dost chaotické a nesrozumitelné.
Pan Horáček by měl zmírnit tempo a přednášky více ucelit.
Student has disallowed display of personal data, 24.10.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Snaha sdělit co nejvíce informací na úkor kvality. 200 slidů jsem za jednu přednášku jinde neviděla.
Student has disallowed display of personal data, 13.12.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
škoda jen, že na vyšší taxony nezbylo více času během přednášek...
Student has disallowed display of personal data, 21.08.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Moc prosím o novou učebnici, Geisler už je tak salátový ve všech vydáních, co v knihovně mají, že se nedá použít. Když si přestane hrát s ukazovátkem, bude výklad pana Horáčka naprostá bomba.
Student has disallowed display of personal data, 02.10.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Pan profesor má až nepoředstavitelně obrovské znalosti a snaží se nám předat vše, co ví. Za jeho přímo encyklopedijní znalosti ho musím obdivovat. To je jistě chválihodné, ale nedopadá to dobře. On totiž pak přednáší příšerně rychle a prokliká obrovské množství slajdů. Stačilo by pětinové množství. Obrázky se opakují, mnohé jsou nekvalitní a zbytečné. Takže ve výsledku má člověk z jeho fantastických vědomostí jen to, co si ořečte ve 20 let staré učebnici. A to je špatně...
Student has disallowed display of personal data, 05.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Pan profesor Horáček je člověk, který svou přednáškou polovinu lidí nadchne a zaujme a druhou od tohoto předmětu totálně odradí. Já patřím asi k té první skupině.
Výklad mě ze začátku působil zmateně a také zmatený byl. S postupem času se jeho systematičnost zlepšovala, ale přesto to nikdy nebylo úplně ono. Jediným řešením je, od začátku rezignovat na psaní jakýchkoliv poznámek a všechnu mozkovou kapacitu nasměrovat na porozumění přednášce. Teprve pak si to člověk pořádně užije a něco si odnese. Přednášky se mi opravdu líbily, jen bych byl býval radši slyšel více o těch zviřátkách a méně o paleontologii a evolučních souvislostech. Zkouška byla fajn a její poloústní písemná forma si myslím prověří znalosti lépe a hlavně spravedlivěji než jakýkoliv test.
Student has disallowed display of personal data, 15.12.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Ačkoli byly přednášky prof.Horáčka poněkud "hrrfrr", daly by se nazvat (zoologicko-divadelnim) zážitkem :)
Student has disallowed display of personal data, 06.11.2007, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Je vážně škoda, že se tento předmět bere takovým fofrem....člověk, který se tomu chce věnovat se vlastně extra nic nového nedozví...navíc se mi nelíbilo, že poslední dvě velké a významné skupiny (savc, ptáci) se studenti museli naučit doma sami.
Přednáška mě celkově mooc bavila a chodila jsem na ni ráda, ale rozhodně bych zvolila delší časový úsek na tak obsáhlý předmět.
Student has disallowed display of personal data, 31.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Živější a zajímavější část přednášky, chvílemi se bavíme i o živých tvorech a jejich ekologii. Jinak systém, kosti, lebky, zuby...
PS: Přednášku přejmenovat na: Srovnávací systém obratlovců
doc. RNDr. Petr Musil, Ph.D. [31-170], Vertebrate Zoology [MB170P13A, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Bylo milé, že když jsem se v univerzálních hnědých ptácích úplně ztratila, pan Musil mi bez řečí pomohl je naurčovat. A je škoda, že si nepamatuji jména všech ochotných diplomantek a doktorandek, které mi celá praktika stejně nezjištně s určováním pomáhaly!
prof. RNDr. Jan Zima, DrSc. [31-170], Vertebrate Zoology [MB170P13A, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.08.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Děkuji za vývojové stromy a apomorfie, hodně pomohly při zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 02.10.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Ke struktuře bych měl jedinou výhradu: pan profesor si nezjistil kolik hodin vlastně máme a nerozdělil látku podle časových dispozic. Jednotlivé skupiny pak byly probírány nevyváženě. Jinak se mi přendáška moc líbila a jeho výklad byl mnohem lepší než kolegy Horáčka.
Student has disallowed display of personal data, 30.09.2008, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Zajímavá a zábavná přednáška!
Student has disallowed display of personal data, 31.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Chvílemi se člověk ztrácí v pojmech, obzvlášt vyhynulé formy jsou nudné... o živých zvířatech se člověk moc nedozví:( Je to hlavně systém a morfologický vývoj linií. Letos se došlo dál než k rybám, což je pokrok
---, Vertebrate Zoology [MB170P13A, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Takové cvičení, jaké jsou studenti nuceni absolvovat, je naprosto zbytečné, nesmyslné a nehodné Univerzity Karlovy. Určování ryb, které ohmatávali již moji dědečkové a zbavili je všech znaků, podle kterých se dají určit, to znamená šupin, ploutví (všetně hřbetních i ocasních) a mnohdy ještě něčeho dalšího; hrabání se v žábách a ještěrkách, které jdou rozlišit pouze opravdu velkou náhodou, neb to nesvedou ani sami asistenti je opravdu a naprosto zbytečné. 40 obrázků by toto všechno nahradilo s noblesou a efektivitou o několik set procent vyšší. Opelichané vycpaniny jež, svým množstvím obyčejného člověka doslova zavalí, z čehož plyne, že si absolutně nic nezapamatuje. A hlavně to po nikom nikdo nechce!!!!!!! Něco poznat není pro absolvování zkoušky vůbec zapotřebí, tu může udělat i ten, kdo si plete kuře s prasetem. Jediná rozumná část byla ta savčí, kde se alespoň řešila úloha okopčená z biologické olympiády, a která měla alespoň nějaký řád a asi i smysl, pro nebohého studenta. Můj pocit ze cvičení je ten, že ten, kdo je připravuje naprosto neví proč a jediným jeho důvodem asi je, že cvičečení vždy bylo a tudíž by i mělo být nadále a to, co se tam bude dít to je vlastně jedno, protože jeho smysl není v tom, aby se studenti něco naučili, či byli donuceni se něčemu potřebnému naučit, ale prostě jen v tom, aby bylo.
---, Vertebrate Zoology [MB170P13A, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2008, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Zřejmě by se mělo uvažovat o uvedení nějakých prerekvizit (nebo alespoň doporučení v anotaci přednášky). Přednášející byl upřímně zděšen, když zjistil, že asi 70% přítomných studentů je z prvního ročníku a nemají za sebou některé jiné předměty. Mně osobně chyběl hlavně předmět Morfologie živočichů - často jsem kvůli neznalosti některých termínů vůbec nevěděla, o čem je právě řeč.
---, Vertebrate Zoology [MB170P13A, ]
Student has disallowed display of personal data, 26.10.2004, . Year,
Nemyslím, že tento nový písomný model skúšania je spravodlivejší ako bol pôv. ústny..
Student has disallowed display of personal data, 28.10.2004, . Year,
Je jen škoda, že se všechny informace musí vejít do tříhodinové přednášky.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html