InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. Mgr. Ondřej Koukol, Ph.D. [31-120], Phylogeny and morphology of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2007, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Nevyhovovalo mi, že někdy cvičení předběhlo přednášku a to mi udělalo v hlavě zmatek.
Student has disallowed display of personal data, 21.04.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Mimo jiné velice oceňuji názornou ukázku jak schématicky zakreslovat preparáty. Myslím, že byla pro všechny velmi užitečná a že to bylo poprvé a také naposledy, kdy nám někdo něco takového ukázal a přitom se to od nás stále chce.
Mgr. Jana Kulichová, Ph.D. [31-120], Botany of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Jana je skvělá vyučující - pokud sem tam něco neví, tak je to spíš proto, že na ní chceme moc. K zápočtu připravila dobře a rychle odpovídá na maily. Pomohla mi s nastavením univerzitního proxy serveru! Zápočet hodnotil David Svoboda - trošku tam haprovalo co nám řekla Jana a co po nás chtěl David, ale mám pocit že ve výsledku se to stejně na hodnocení neprojevilo.
Mgr. Marie Macůrková, Ph.D. [31-151], Phylogeny and morphology of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.12.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
K cvičení jako takovému nemohu mít vážnějších připomínek, neb jest perfektně připravené a k osvojení látky by vedlo za všech okolností, krom té, že ho vede Marie Šilhánová. Musím konstatovat, že s horším pedagogem jsem se na fakultě za dva a půl roku nesetkal. Možná by nebylo na škodu si připomenout, že studenti na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy jsou opravdu vysokoškoláci a chovat se k nim tak!! Proti kreslení objektů vůbec nic nenamítám, je to dobrý způsob, jak si věci zapamatovat. Když je ovšem pro pedagoga důležitější, aby byl objekt nakreslen v sešitě, než to, aby ho student skutečně viděl v mikroskopu, a dává to opravdu vehementně najevo, tak je tu něco zkaženého. Vrcholem pak je to, že studenti radši odmítnou vůbec si vzít preparát a radši to pěkně obreslí z té prezentace (což jsem doopravdy zažil), než aby se snažili v mikroskopu objekt opravdu vidět a tak, jak ho vidí nakreslit, a riskovat tím, že k nim pak přijde paní Šilhánová, aby konstatovala, že tohle vidět nemohli, aby si to radši omalovali z prezentace!!! Vrcholem pak bylo, když pan doktor Prášil na přednášce konstatoval, že nejobreslovanější obrázek je pouze velké zjednodušení a ve skutečnosti to tak vůbec není. To se pak člověk všemu může jen smát (nebo brečet) a vlastně si ještě vylít srdíčko do Ankety.
RNDr. Jaroslava Marková, CSc. [31-120], Phylogeny and morphology of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Všechno, co se objevilo v poznávačce u zkoušky jsme viděli na cvičení. Jen si vzpomenout.
prof. RNDr. Jiří Neustupa, Ph.D. [31-120], Phylogeny and morphology of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Rozhodně doporučuji. Bezva styl přednesu :o) A i když se snaží vypadat tvrdě, v jádru je to fakt milej chlap.
prof. RNDr. Jiří Neustupa, Ph.D. [31-120], Phylogeny and morphology of non-vascular plants [MB120P76I, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přenáška byla hezká. Test už trochu horší - v průběhu semestru nám Neustupa řikal několik vtipných otázek, které by se mohli v testu vyskytnout. Nevěřili jsme, že by tam něco "takového" mohl dát. A nakonec samozřejmě dal... Jeho prezentace moc informací neobsahují, takže se rozhodně vyplatí chodit na přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 23.05.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Nejsou na světě jen řasičky... Někdy jsou Tvé otázky moc záludné, ale taky se u nich dá zasmát (jste na malé loďce uprostřed Atlantiku a vytáhli jste z vody řasu..:-)
Student has disallowed display of personal data, 10.07.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Dr. Neustupa má velmi zvláštní přístup k výuce. Jeho přednáška dokáže člověka zaujmout a hodně lidí i nadchnout.
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Hmm..přepsal jsem se - takže můj názor na přednášku je uveden u cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 12.12.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Nebudu opakovat, co jsem napsal u protistologie, protože řasy na bezcévách byli v podání Jirky Neustupy stejně úchvatné jako právě při protistologii. Přesto si dovolím jednu výraznější výtku a to kvůli naprostému odbytí mechorostů. Na ty jsem se docela těšil a odůvodnění, že na terénním cvičení z botaniky se toho o nich dozvíme dost a dost, mě nejen neuspokojilo, ale následně jsem zjistil, že to není pravda. Člověk se tam (v Dobronicích) sice naučí rozdíl mezi foliózní a frondózní játrovkou spolu s těmi základnějšími druhy mechů, ale to je vše (ne, že by toho bylo málo). Na přednášce bych očekával více z ekologie, z anatomie, zajímavostí, zkrátka srovnatelně s předchozími kapitolami. Půlhodina možná stačí na hlevíky, ale ne na játrovky a už vůbec ne na mechy.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Pan Neustupa by při svých přednáškách mohl poněkud zmírnit tempo výkladu, a vynechat jisté poznámky zaměřené na psy případně na lidi asijského typu. Jinak se mi přednášky velmi líbily.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2010, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Bohužel dalšími povinnostmi p. Neustupy vznikaly mírné zmatky, spíše nejasnosti v návaznosti na probíranou látku. Látka nebyla probírána logicky za sebou, ale na přeskáčku a často se neshodovala s praktickými cvičeními (časově).

Tempo je sice rychlejší, ale při troše snahy se dá udělat i slušný zápis. Kdo píše pomalu, ať si pořídí diktafon.
Student has disallowed display of personal data, 19.11.2011, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Výuka v podání pana Neustupy je rychlá a svižná, navíc velmi zajímavá.
Šárka Škorpíková, 10.02.2015, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Na přednášky pana docenta nelze zapomenout! Skupiny se probíraly zástupce po zástupci, přičemž ke každému jsme slyšeli alespoň jednu vtipnou příhodu, zajímavost nebo specialitu, popřípadě zcela unikátní pomůcku - přirovnání životního cyklu toho či onoho organismu k hypotetickému životnímu cyklu člověka. Na přednášky se opravdu vyplatí chodit, dávat pozor, zapisovat si, a člověk nebude litovat. Uznávám že styl přednášení nemusí vyhovovat každému, ale osobně nemám co vytýkat. Snad až na jediné - Občas se stalo, že se studenti na něco ptali a ještě než stihli položit dotaz, p. Neustupa už odpovídal. Student se tedy občas nedozvěděl přesně to, co chtěl slyšet.
Celkově je toto trojhodinovka, která s pány Neustupou i Svobodou uteče velice rychle, že by vám nevadila ani hodina navíc.
Karel Prášil, prom. biol., CSc. [31-120], Phylogeny and morphology of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Milejšího člověka jsem (krom kamarádů) na fakultě nepoznal. k botanice nemám žádný vztah, ale pan Prášil je jedním z těch lidí, kteří vás dovedou nakazit. Nepoznat ho je velkým minusem studia.
Karel Prášil, prom. biol., CSc. [31-120], Phylogeny and morphology of non-vascular plants [MB120P76I, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
V době, kdy jsem dělala zkoušku, ještě nebyly k dispozici skripta. Ale teď už vyšla ta deset let slibovaná knížka k bezcévným rostlinám...
Student has disallowed display of personal data, 23.05.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Díky za zvednutí sebevědomí!
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Hmm..přepsal jsem se - takže můj názor na přednášku je uveden u cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 12.12.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Bezcévy jsem měl zapsané v letním semestru a bylo velmi dobrou volbou využít tohoto dobrodiní přednášejících. Rodinné prostředí na přednášce bylo velmi příjemné (nyní si to možná zapíše více lidí a bude po žížalkách :-), stejně jako beze zbytku všechny přednášky doktora Prášila.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
jen by ste se mohli dohodnout na sjednoceném systému pro menší zmatení studentů;-)
Student has disallowed display of personal data, 21.04.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Příliš mě neoslovil způsob zpracování počítačových presentací. Jsou velmi nepřehledné a místo, aby výuce pomáhaly, tak ji kompikují. Vyučující stále říká, že je nebude číst, pak je čte a pak nestíhá látku probrat. Dala bych přednost souvisému výkladu doprovázenému ilustračními obrázky.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2009, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přednášky i cvičení se mi velice líbily.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2010, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Prezentace jsou velice dobře zpracované, zcela stačí ke zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 30.03.2010, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Pan Prášil je velmi nadšený pro svůj obor, příjemný ke studentům a ochotný zodpovídat jakékoliv dotazy, nelíbil se mi však způsob používání prezentací. Je sice pravda, že se z nich člověk mohl bez problému naučit na zkoušku, ale kvůli velkému množství textu a mnoha přeskakovaným stranám jsem neměl šanci vytvořit si kvalitní zápisky. Místo abych pochopil probíranou látku jako celek, odnášel jsem si z přednášky vždy jen jakési z kontextu vytržené výkřiky.
Je ovšem pravda, že jsme byli na počátku varováni, že přednášky mají sloužit jen jako jakési podtrhnutí toho důležitého, co jsme si již předem měli přečíst v prezentaci. Z tohoto pohledu byly zřejmě přednášky v pořádku, jen mně osobně tento způsob výuky nevyhovuje.
Student has disallowed display of personal data, 11.05.2010, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Na přednáškách jsem měla dojem že ztrácíme spoustu času organizačním povídáním, zvláště dlouhé vysvětlování proč něco nemůžeme stihnout probrat bylo paradoxní. Tenhle typ látky je ale stejně asi lepší procházet doma vlastním tempem a texty v prezentacích pokrývaly celou látku, tak moc nevadilo, že si člověk z přednášek mnoho neodnesl.
Student has disallowed display of personal data, 19.11.2011, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Pan Prášil je velmi milý a příjemný, ale občas se příliš rozpovídá mimo téma a nestíháme pak probrat danou látku :)
RNDr. Zdeněk Soldán, CSc. [31-120], Phylogeny and morphology of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.09.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Bezvadný cvičení, krásný bezcévný potvůrky..:) Bezva učitel. Vtipnej, hodnej, příjemnej, ...
Student has disallowed display of personal data, 23.05.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Tak trochu flegmatik, tak trochu vědec, občas přijde pozdě a je s ním legrace:-) Navíc byl pan Soldán ochotný jít se zeptat kvůli mým šťouravým otázkám i jiných lidí z oddělení a nikdy mě nenechal bez odpovědi. Cvičením by prospěla jedna hodina týdně navíc.
Student has disallowed display of personal data, 30.07.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Myslím, že cvičení k botanice bezcévných je moc pěkně zvládnuté a léty prověřené. Jako jedny z nejlepších (např. spolu s botanikou cévnatých) bych hodnotil dostupné prezentace. Dr. Soldán je milý pohodář a občas je s ním i docela legrace. Jedinou nepříjemností na celém cviku je poznávačka na konci, což je dáno množstvím probíraných organismů, ale kriterium pro splnění je poměrně rozumně nastavené, takže se to nedá udělat jen tak z listu jako třeba zápočet z genetiky, ale dá se to. Navíc poznávačka je vždy spřáhnutá se zkouškou, takže se to člověk učí jednou a docela se doplňuje, i když překryv ve výběru organismů by mohl být větší, zejména u autotrofí části.
Mgr. Jana Steinová, Ph.D. [31-120], Botany of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.11.2011, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Janička je moc hodná a milá, vždy je ochotná nám pomoct a její přístup ke studentům je vstřícný.
RNDr. David Svoboda, Ph.D. [31-120], Botany of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 30.03.2010, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přiliš se mi nezamlouval způsob organizace praktik. Místo toho, aby byl kladen důraz na rozpoznání určitých typických znaků daných skupin a opravdové porozumění probírané látce, bylo cvičení spíše jen velmi uspěchaným výčtem mnoha druhů, které nebyl čas ani řádně prozkoumat, protože sotva upřel člověk zrak do mikroskopu, už se mu na stole hromadlily další preparáty. Navíc kvůli jistým posunům ve výuce obsah cvičení většinou předbíhal přednášky, proto bylo dost obtížné se zorientovat a vedoucí praktik musel ztrácet čas zbytečným vysvětlováním toho, co jsme se o dva týdny později dozvěděli na přednášce.
Na druhou stranu nemohu tyto problémy dávat za vinu panu Svobodovi, chápu, že je téměř nemožné učinit cvičení neuspěchaným, zajímavým a přehledným, když je požádováno probrání tak velkého množství látky.
Mgr. Lada Syrovátková [31-120], Botany of non-vascular plants [MB120P76I, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.03.2011, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Bylo to překrásné a nebylo toho dost, klidě bych pokračoval i v letním semestru!
---, Botany of non-vascular plants [MB120P76I, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2013, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Pan Prášil je hrozně milý a příjemný člověk, jen by mohl trochu zrychlit tempo výuky a věnovat se právě probíranému a ne tomu, co se říkalo minule, co se bude říkat příště, co na kurzu z botaniky a na jiných přednáškách... Na druhou stranu oceňuji, že má opravdu podrobné prezentace, ze ktrých se dobře učí na zkoušku (i to, co se nestačilo na hodině).
Přednášky doc. Neustupy byly opravdu skvělé, asi nejlepší, co jsem zatím na fakultě měla, látka podaná s nadšením a se spoustou zajímavostí, vždycky se stihla...vřele doporučuji tam chodit (a psát si zápisky:)!
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html