InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Thomas Maria Haupenthal, M.A. [41-KG], Practical Language VI [OB2307A06, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2016, 4. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět citlivě prohlubuje znalosti němčiny. Je nastaven tak, že je člověk už v hodině schopen integrovat nové poznatky do dosavadních znalostí němčiny, to velmi oceňuji.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Practical Languages V [OB2307A05, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2013, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
skvělý předmět, ve kterém se probírají praktické záležitosti a hodně se mluví, což je ve výuce jazyka důležité. byla jsem nadšená, takových předmětů bychom měli mít více
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2013, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Jeden z nejlepších kurzů v rámci studia na KGER
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2013, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Zatím první vyučující tohoto předmětu, se kterou jsem měla pocit, že neplýtvám časem. Je škoda, že nevyučuje Jazyková cvičení ve více paralelkách a i v předchozích ročnících.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Literature IV (1880-1925) [OB2307A22, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 25.05.2015, 4. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přínosný a pohodový seminář, studenti mají prostor se vyjádřit, není vyvíjen zbytečný tlak. Rozhodně bych podpořila 1,5hod dotaci předmětu, často se věci probírají v rychlosti, nebo bych zadala otázky předem k přípravě doma.
Student has disallowed display of personal data, 17.06.2016, 4. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Příjemné a obohacující semináře, kde se každý dostane ke slovu. Je ovšem potřeba přijít připravený (mít načteno). U zkoušky se student necítí jako pozorovaný objekt, ale jako partner v diskuzi.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Bachelor Thesis Seminar [OB2307A40, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 21.12.2014, 4. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Příjemné a užitečné hodiny, oceňuji pozitivní a lidský přístup ke studentům a podporu a motivaci k individuální práci. Rovněž oceňuji přiměřené požadavky - žádné zbytečné seminárky či práce, které nás většinou stejně neobohatí, ale praktické rady. Díky
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Practical Languages V [OB2307005, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2013, 5. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Studenti dělají mnoho chyb, je třeba je víc opravovat.
Líbily se mi konverzace na zajímavá témata, gramatická cvičení mě nudila.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], German Drama Development from Baroque to Naturalism [ON2307003, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Nechápu smysl tohoto předmětu. Drama jsme probírali v rámci literatury v bakaláři. Kdyby se tento čas radši věnoval literatuře 20. století - slyšela jsem od vyšších ročníků, že v jí vyhrazených předmětech se nestíhá probrat.
Výuce Dr. Markvartové není co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Originálně pojatý seminář obsahoval mj. dvě povinné návštěvy divadel a diskuzi nad nimi. Celkově nepříliš náročný předmět, kterému každý může věnovat víceméně tolik času, kolik sám uzná za vhodné. Líbil se mi velmi příjemný, lidský, a přesto odborný přístup paní doktorky.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2017, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Zajímavý předmět, ale raději bych v magisterském programu měla předmět týkající se využití dramatu ve výuce.

Vyučující vytváří přátelskou atmosféru a prostor k debatě.
Mgr. Eva Markvartová, Ph.D. [41-KG], Literature II [ON2307010, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Cením si vlastních zkušeností s přednášenou literaturou a velmi vstřícného přístupu.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Líbilo se mi využití interaktivní tabule a dobře zpracovaný handout. Škoda, že jsme neměli společně více hodin.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Cením si různých doplňujícíh materiálů (audio, video atd...)
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Paní doktorka Markvartová je na své studenty příliš hodná! Nezlobí se na ně, když nečtou předepsané knihy, a ti se pak tím spíš na čtení vykašlou. Podle toho to pak taky na semináři vypadá - jediný, kdo přispívá do diskuze, je sama paní doktorka. Tato benevolence přetrvává i při zkoušení, a když student blekotá pochybnou charakteristiku hlavních postav románu, paní doktorka to přejde poznámkou, že každý interpretuje literární dílo jinak. To je jistě legitimní tvrzení, avšak všechno má své meze, a tak i relativisté naší postmoderní doby rozlišují mezi dobrými a špatnými interpretacemi. Všichni si přátelského přístupu vždy dobře naladěné paní doktorky Markvartové velice ceníme, ale takováto přednost může být i kontraproduktivní a domnívám se, že v tomto případě kontraproduktivní je. Obávám se, že u státnic tak široké spektrum interpretací vítáno nebude.
Další připomínkou je, že o požadovaném seznamu přečtené literatury čítajícím deset položek jsme se dozvěděli až na posledním semináři. Během semestru jsme probrali jen šest položek, takže kdo neměl načteno z vlastní iniciativy, ten musel zbývající čtyři dohánět narychlo o zkouškovém (pokud se ovšem nespoléhal na svobodu interpretace).
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html