InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Jakub Lapeš [41-KITTV], Designing of Instructional Materials [OKN2319814, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Pan doktor má vstřícný přístup ke studentům. Ke stanoveným požadavkům: Překvapilo mě, že takto prakticky zaměřený předmět je zakončen zkouškou, klasifikovaný zápočet za praktickou práci by byl z mého pohledu vhodnější.
Mgr. Stanislav Lustig [41-KITTV], Computer Graphics [OKB1319204, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
S vektory v Corelu jsem dosud nepracoval, praktická cvičení pro mě byla vítanou možností toto napravit. Zadávaná cvičení pro mě byla tak akorát obtížná, aby ještě byla výzvou, a abych měl následně radost z jejich zvládnutí.
doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc. [41-KITTV], Computer Graphics [OKB1319204, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět je jakýmsi sítem letního semestru. Chápu, že je nutno mít látku pro navazující předmět již probranou, aby se s ní "nemuselo zdržovat", že je však záběr předmětu obrovský, není žádným tajemstvím. Na přednáškách probírané a v moodlu umístěné prezentace jsou velmi pečlivě připraveny a svěžímu čtenáři dobře srozumitelné. Kdyby měly poloviční až třetinový rozsah, byla by radost je číst.
doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc. [41-KITTV], Computer Graphics [OKB2319214, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.07.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět mi přišel trochu široce pojatý. Bylo tam množství v podstatě nezávislých okruhů, které měly jen jeden volný styčný bod (např. fyziologie vidění, barevné prostory, formáty a komprimační algoritmy, jednotlivá zařízení, jejich principy a konstrukce,...). Možná i proto byl tento předmět asi nejnáročnějším předmětem 1. ročníku. Možná by bylo lepší ho rozdělit na několik předmětů a dané okruhy třeba probírat podrobněji.
PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. [41-KITTV], Designing of Instructional Materials [OKN2319814, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Paní magistra má vstřícný přístup ke studentům. Ke stanoveným požadavkům: Překvapilo mě, že takto prakticky zaměřený předmět je zakončen zkouškou, klasifikovaný zápočet za praktickou práci by byl z mého pohledu vhodnější.
PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. [41-KITTV], Instructional Technology [ONUZ19V208, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Jeden z nejlepších předmětů, který jsem na PedF měla. Vyučující se snaží, aby byl předmět praktický a přínosný, načerpala jsem plno nápadů, materiálů, naučila jsem se ovládat int. tabuli, ukázali jsme si možnosti využití tabletu ve výuce- všechno zaměřené prakticky. Seminární práce mi sice zabrala hodně času, ale nevadilo mi to, aspoň jsem se něco naučila a všechno si zkusila. Také výstup předmětu- seminární práci- jsme prezentovali, nestačí ji "poslat" a mít splněno...což je super, takhle by to mělo být. Jasné, splnitelné požadavky a v praxi využitelné poznatky.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Určitě byl tento předmět pro mě přínosný, ale pro zopakování učiva bych byl rád seznámen s nějakými dalšími studijními materiály, protože volně dostupné informace o tomto způsobu výuky jsou na internetu i v knihovnách nevalné. Po letních prázdninách jsem prakticky nebyl schopen si vzpomenout na jisté postupy a funkce a tím pádem i zvládnutí zkoušky bylo pro mne zcela nemožné, neboť jsem neměl kde ztracené informace opět získat.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Velice praktický seminář. Jsem ráda, že jde Pedf "s dobou" a je možné si předměty tohoto typu zapisovat a vzdělávat se v oblasti IT. Interaktivní tabule už pro mě není takovým strašákem jako předtím.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Hodiny byly zábavné, naučila jsem se používat základy programů vhodných pro interaktivní tabule i jiné. V tom vidím velký přínos, protože jinak se těmito technologiemi nikdo nezabývá. Vyučující byla velmi milá a vstřícná a já jí tímto děkuji za příjemné hodiny.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Výborný kurz! Mrzí mě, že takový kurz není povinný v bc programu Učitelství pro MŠ. Myslím si, že
mladé vysokoškolsky vzdělané učitelky a učitelé v mateřských školách by měli umět pracovat s interaktivními tabulemi a další technikou.
---, Instructional Technology [ONUZ19V208, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2013, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Zajímavý, dobře vedený předmět, užitečné informace. Osobně bych se klidně zaměřila celý semestr jen na interaktivní tabuli a ostatní techniky neřešila.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html