InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Petr Kolář, Ph.D. [32-KDF], Mathematical Methods in Physics II [NFUF812, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
petr byl velice skvely vyucujici, bylo super, ze jsme si obcas mohli vybrat, cemu se chceme venovat vice, a u ceho se nemusime tolik zdrzovat
RNDr. Dana Mandíková, CSc. [32-KDF], Mechanics [NFUF101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Rozhodně jedna z nejlepších vyučujících, které jsem na Matfyzu potkal, dává do hodin spoustu energie, přináší zajímavé experimenty z věcí, o kterých by člověk neřekl, že by mohly být fyzikálními pomůckami a je ochotná řešit naprosto zbytečný fyzikální problém, na který jsem narazil a to klidně i celý semestr.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Electricity and Magnetism [NFUF103, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvěle doplňuje výuku.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Mathematical Methods in Physics [NFUF106, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vstřícná, milá, srozumitelná.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Mathematical Methods in Physics [NFUF106, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vstřícný, milý, srozumitelný.
Comment on course, Mechanics [NFUF101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vše co se na cvičení počítalo nám bylo názorně ukázáno s občasným pokusem pro větší názornost nějaké myšlenky (u volného pádu třeba). Asi není si na co stěžovat.
Comment on course, Mechanics [NFUF101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška je vedena velmi svižně, je doplňována experimenty vždy, když jsme v F1, což je super. Výklad je srozumitelný a když náhodou není, pak nebyl nejmenší problém se na cokoli zeptat. Studijní materiály kopírují přednášku, což je užitečné při zpětném procházení tématu. Postupná eskalace potřebné matematiky je také příjemná, nejdůležitější věci jako derivace či integrály dostanou chvilku času, abychom věděli, co se nám vzorec snaží říct. Ač témata byla probírána smysluplně, tak mi někdy chyběla motivace toho, proč to děláme dokud jsme nedostali výsledek, například problém dvou těles, kdy jsme hned začali upravovat vzorce, aniž bychom věděli co se snažíme zjistit. Malá zmínka toho, že se snažíme zjistit, jak se pohybují dvě tělesa, která na sebe působí silami, by za mě byla postačující, pak bychom postupovali stejně a sami bychom viděli, že jsme se dostali tam, kam jsme chtěli (pokud ta malá zmínka padla, tak pro mě byla asi moc malá :) ).
Jinak šlo o super přednášky a předmět.
Comment on course, Mathematical Methods in Physics [NFUF106, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na srovnatelné úrovni s přednáškami.
Comment on course, Mathematical Methods in Physics [NFUF106, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
V předmětu jsem se neshledal, ale nebyl špatný.
Comment on course, Problem solving [NFUF802, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Fajn předmět, při kterém jsme vedeni nejen k tomu, abychom si uvědomili co nás vedlo k vyřešení úlohy, ale i co je k tomu potřeba, jaké věkové kategorii daný příklad zadat, co se na tom může člověk naučit, atd. Zároveň je každému dán čas k vyřešení úlohy, aby měl možnost se podělit s postupem, kterým problém vyřešil.
Comment on course, Introduction to Mathematical Methods of Physics [NFUF804, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Tempo nebylo příliš rychlé, aby byl čas se se vším seznámit a vyzkoušet. Témata se hodí a využijí, například na seznámení se se sférickými souřadnicemi na přednášce z mechaniky nebylo mnoho času, tak jejich probrání zde bylo více než ku pomoci.
Super
Comment on course, Mathematical Methods in Physics II [NFUF812, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět propojuje poznatky z matematických předmětů s jejich aplikacemi ve fyzice, takže je potom snazší se orientovat v ostatních fyzikálních předmětech a chápat matematická odvození v nich. Probírá se hodně matematiky, která se bude hodit ve fyzikálních předmětech v dalších semestrech.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
bylo uplne super se podivat i na odvetvi matematiky ve fyzice, na ktere jsme nemeli behem prednasek cas, pozdeji mi to da myslim urcity nadhled
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html