InquiryInquiry(version: 716)
In the summer semester of the academic year 2023/2024, data collection is allowed from 27.05.2024 until 15.09.2024. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
---, Introduction to electronics [NAFY103, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Praktická výuka byla velmi poučná, velmi cením velkou možnost výběru obvodů, které jsme si chtěli vyzkoušet, a laboratorní systém, který umožnil velmi rychlé a jednoduché zapojení i složitějších obvodů, díky čemuž bylo vždy dost času seznámit se a pohrát si s obvodem. Organizace byla poměrně chaotická, vedoucí neměl možnost se všem studentům u různých úloh věnovat, toto však ale bylo v pozdějších hodinách napraveno přítomností více vedoucích.
---, Introduction to electronics [NAFY103, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednáška v principu svým obsahem ani organizací nebyla špatná, ale měla velmi zvláštní tempo a důraz. Tempo bylo u nových či komplikovanějších věcí tak vysoké, že nebylo možné si efektivně psát poznámky (zejména kvůli časové náročnosti kreslení elektronických obvodů), a naopak na poměrně zřejmých konceptech přednášející trávil až zbytečně dlouho. Z přednášek také naprosto nebylo zřejmé, které věci jsou důležité ke zkoušce, a vzhledem ke zmíněnému tempu mám, pocit, že jsem si u řady důležitých věcí nestihl udělat adekvátní poznámky. K přednášce navíc nebyly prakticky žádné materiály, pouze nám byly poskytnuty první dvě prezentace.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html