InquiryInquiry(version: 716)
In the summer semester of the academic year 2023/2024, data collection is allowed from 27.05.2024 until 15.09.2024. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Martin Rybář, Ph.D. [32-UCJF], Nuclear and Particle Physics [NFUF405, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2023, 1. Year, Učitelství chemie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Je vidět, že vyučující je dobrý odborník a opravdu se v tématu vyzná. Co jsem měl možnost pochytit, tak mě přijde, že umí poměrně složité věci vysvětlovat, tak aby se dali pochopit. vysvětlování se poslouchá příjemně. Na zkoušce byl velmi příjemný a snažil se studenta vést k přemýšlení. Zkouška byla z vyučujícím příjemná a z dialogu bylo vidět, že se snaží a chce z nás vychovat dobré učitele fyziky. je vidět, že vyučujícího zajímá zpětná vazba a nabízí případnou pomoc a při nejasnostech například při zpracovávání státnicových otázek.
Mgr. Pavel Stránský, Ph.D. [32-UCJF], Using Personal Computers in Physics [NOFY084, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 31.07.2023, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný vyučující snažící se podpořit všechny studenty. Se zájmem kontroluje a také radí se zadanými problémy. Zápočty jsou uděleny v pohodě a učitel opravdu cení aktivitu, se kterou i pomáhá.
Mgr. Stanislav Valenta, Ph.D. [32-UCJF], Nuclear and Particle Physics [NFUF405, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2023, 1. Year, Učitelství chemie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Je vidět, že vyučující je dobrý odborník a v tématu se vyzná. Já osobně bych byl radši, pokud se studentovi práce nepovede viz. zápočet, aby zpětná vazba byla dána mírnější formou, ale chápu, že někdy je to obtížné. Zkouška byla z vyučujícím příjemná a z dialogu bylo vidět, že se snaží a chce z nás vychovat dobré učitele fyziky. Je vidět, že vyučujícího zajímá zpětná vazba a nabízí případnou pomoc a při nejasnostech například při zpracovávání státnicových otázek.
Comment on course, Nuclear and Particle Physics [NFUF405, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2023, 1. Year, Učitelství chemie pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Rozhodně na předmětu je vidět, že oba dva vyučující mají velmi dobré odborné znalosti a jsou schopni odpovídat na dotazy. Látku stejně jako otázky na zkoušce podávají s důrazem na porozumění a ne na zapamatování si faktů, což oceňuji. Oba vyučující si uvědomují, že učí budoucí učitele a podle toho realizují výuku, což mě přijde dobré. Osobně forma zkouška by mě asi vyhovovala běžná zkouška než příprava prezentace, i když nutno uznat, že tento formát byl poměrně snadný, což bylo příjemné. Jinak učitele absolvovali 4 semestry úvodních kurzů teoretické fyziky, i když zjednodušeným oproti fyziků v bakalářském studiu. (například základy kvantové mechaniky bych si dovolil říct, že umíme v rozsahu učebnice Skála). Myslím, že někde by se dalo z touto znalostí počítat a třeba nějaký jev vysvětlit. Myslím, že učitelé jsou na tom ze základními fyzikálními kurzy lépe než myslíte. Základy kvantové teorie na MFF UK učí doktorka Koupilová z rozsahem 4/2.
Comment on course, Using Personal Computers in Physics [NOFY084, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 31.07.2023, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět dobrý a přiučí jak lidi, kteří už programování rozumí a zároveň i pro začátečníky. Celkově doporučuji předmět nejen pokud jsou potřeba kredity, ale také jako předmět vhodný k přiučení se užitečných zkušeností. Pokud má student zájem se učit, tak se o zápočte nemusí bát.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html