InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Jiří Novotný, CSc. [32-UCJF], Quantum Field Theory II [NJSF146, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2023, 1. ročník, Částicová a jaderná fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji odbornost a pohotovost s jakou reaguje na dotazy, při výkladu v angličtině se občas vyskytne neortodoxní výslovnost, ale myšlenka je vždy zřejmá.
Mgr. Martin Zdráhal, Ph.D. [32-UCJF], Quantum Field Theory II [NJSF146, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2023, 1. ročník, Částicová a jaderná fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji snahu o přiblížení teoretických postupů realitě pomocí příkladů praktických aplikací, a nevšední alegorie, které fungují jako dobré mnemotechnické pomůcky.
Comment on course, Quantum Field Theory II [NJSF146, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2023, 1. ročník, Částicová a jaderná fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji praktickou formu cvičení a formu zápočtu, kde je kladen důraz na pochopení a procvičení relevantních problémů; volně dostupná literatura je velmi užitečná.
Comment on course, Quantum Field Theory II [NJSF146, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2023, 1. ročník, Částicová a jaderná fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji zevrubnost a rigoróznost kurzu, jak po teoretické stránce tak v rámci praktických cvičení. Bohužel to trochu zápasí s časovou dotací předmětu (ani s pravidelným přetahováním o ~15 min per přednáška se letos nepodařilo probrat některá pozdější státnicová témata, e.g. renormalizace).

Celý kurz je však tak kohezní, že si nejsem jistý jakou část omezit/vypustit; možná zestručnit pasáž diskrétních symetrií relevantních polí?
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html