InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Těžké ohodnotit. Cvičící se snaží, ale dost upřednostňuje rychlý postup ve výuce.
Adam Dingle, M.Sc. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
There is nothing negative to be said about Dingle. He is an excellent lecturer, providing plenty of materials and he always have the energy to answer his students' questions. Outside of the classroom, he is a laid-back and knowledgeable person. Would love to attend more classes and/or seminars hosted by him.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. Year, Computer Science, Bachelor's
Adam is one of the best teachers out there. Always willing to help, explain some simple things again, or give his feedback on some code.
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
Mr Dingle is the best.
doc. RNDr. Tomáš Dvořák, CSc. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pán učiteľ bol dobrý. Rád poradil s doplnujúcimi otázkami.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Niektoré časti boli riešené až moc do detailov čo občas dosť prerušilo flow hodiny.
Mikuláš Fiala, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
přišel mi velmi příjemný, lidský. když mu někdo něco řekl na konci hodiny nebo se ha na něco zeptal, tak většinou tu otázku další týden na začátku zopakoval a odpověděl na ni, aby všichni slyšeli tu odpověď, což oceňuji
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přišlo mi, že spoustu informací jsem si musel zjišťovat od kamarádů z jiných paralelek. Také výuka způsobem napsat na tabuli zadání a nechat studenty dělat něco o čem někteří ještě neslyšeli (přednáška byla den po cvičeních), mi nepřijde zrovna efektivní. Ale kromě toho to bylo zvládnutelné, alespoň měl s námi trpělivost.
  • Jde opravdu o hodnocení přednášky z Algoritmizace? Množina „jiných paralelek“ byla v našem případě jednoprvková a na přednášce jsem určitě nepsal na tabuli žádná zadání. Problémy na rozmyšlení byly vždy součástí připravené prezentace a po přednášce byly zveřejněny s ostatními materiály na Moodle. Vypadá to spíše jako komentář k nějakému cvičení ...
    Author of entry is known to survey organiser, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Občas si vysvětlujeme některé věci zbytečně moc do detailů - zvlášť věci z jiných předmětů např. matematickou indukci a tak.
    U zkoušky nám bylo řečeno, že nemusíme mít odladěný kód, a poté nám byly za neodladěný kód strhnuty body
    Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Doc. Dvořák přednáší velmi standartním způsobem, ač se zjevně snaží působit zábavně. Některé poznámky jsou ale občas trochu přes čáru běžné slušnosti. Prezentace jsou celkem pochopitelné. Přednášku bych neohodnotil ani palcem log n ani palcem n^2. Něco mezi. Tak palec n log n
  • Jsem rád, že výklad připadal posluchači pochopitelný. K „čáře běžné slušnosti“: Přednáška se nahrávala, takže lze snadno ověřit, že na ní nepadl jeden jediný výraz, který by se dal označit za neslušný. Co tedy autora komentáře tak pobouřilo?
    Dotkla se ho snad legenda o Minotaurovi, kterou tradičně využíváme pro ilustraci algoritmu průchodu bludištěm? Upozorňoval jsem, že jde jen o citaci příběhu z řecké mytologie.
    Nebo mu vadila zmínka o osvědčené metodě namlouvání z Moravského Slovácka, kterou nám - dle výzkumů zakladatele naší katedry - odkázali předkové prostřednictvím sloganu „hr na ně, a když to nepojde, tož cófnem“? Slogan velmi pregnantně vyjadřuje podstatu algoritmu průchodu do hloubky.
    Či snad považoval za neslušné, že jsme se v naší úctyhodné instituci zabývali programováním her? Šlo výhradně o seriózní deskové hry jako šachy či dáma, počítačové hry typu GTA probíráme až v magisterském studiu …
    Student has disallowed display of personal data, 16.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Vyucujici je dobrej. Je dobre ze ho to bavi a my to citime tu dobrou naladu a diky tomu nas to taky bavi. Klidne trosku treba o 10% vice vtipnych casti prednasky a top. Nekdy se mi totiz stava ze tam spim na prednasce. Jeste by bylo dobre kdyby jsme mohli k nemu na konzultace kdyz neco nechapu aby mi to vysvetlil (je mozny ze to je ale ja to nevim)
    Co jsem nezminil mi prijde dobry
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    zverejnuje prednášky online, milý prístup ku študentom, zprístupnenie materiálov ku výuke
    Mgr. Jiří Frantál [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičící zadává rozumně těžké úlohy na doma, které jsou akorát na dva týdny, které student dostane na jejich splnění. Cvičení ve škole jsou pak příjemnou kombinací procvičení nových konceptů, prezentací vyřešených úkolů a řešení menších problémů na místě.
    Mikuláš Fiala, 16.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    asi jeden z top 3 vyučujcích, které jsem měl první semestr. Vše srozumitelně vyložil, pomohl když byl problém...
    Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Skvělý cvičící. Je pohodový, férový a umí dobře poradit. Cvičení mě velice bavila.
    RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pan doktor Holan je člověk na svém místě. Cvičení má vždy připravená a pokud čemukoliv z přednášky nerozumíte, je ochoten učivo dovysvětlit.

    Na začátku cvičení vždy jeden vyvolený (vybraný panem Holanem) jde k tabuli prezentovat své řešení domácího úkolu. Tím prospěje jak sobě (učí se vyjadřovat), tak ostatním, kteří mohou nahlédnout do jeho procesu přemýšlení nad problémem.

    Během cvičení se pak společně řeší různé úlohy, které dovedou někdy dost potrápit. Naštěstí v úkolech se podobné věci neobjevují. Získat zápočet tak nebylo až tak náročné (čistě z mého subjektivního pohledu).

    Cvičení celkově hodnotím velmi kladně.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pán doktor vždy navodil príjemnú atmosféru na cvičení, dôkladne s nami prešiel látku prebranú na prednáške, aby sme si učivo zapamätali a pochopili ho. Dával priestor na otázky a spravodlivo hodnotil pravidelné domáce úlohy.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Velmi dobře vedené cvičení. Pan doktor Holan u důležitých témat vždy dbal na to, aby vyvolal každého (např. u procvičování stavění minimové haldy). Navíc nás vždy povzbuzoval, zdali nemáme nějaké otázky k minulé přednášce (nebo něčemu jinému). Na cvičeních se často spolupracuje ve dvojicích, správné řešení úkolů z minulého týdne úkáže někdo ze studentů u tabule.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pokročilé cvičenie mi vyhovovalo, Mareš je skvelý učiteľ a dokáže látku dobre vysvetliť.

    Zápočet mi prišiel primerane náročný.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Bezchybné cvičení pro pokročilejší.
    Adam Jahoda, 30.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Medvěd výborně povídá a co je určitě výhodou, tak rychle a jasně odpovídá na emaily.

    Cvičení vedl spolu s Jirkou Kalvodou, kterého mi to tady nenabízí, tak jen zmíním, že jeho přínos byl na hodinách míň výrazný, ale často nabízel k Medvědovi alternativní pohledy, které mi často dávaly větší smysl.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Oni pro jednou v tom SISu nelhali, když říkali, že cvičení jsou těžká...
    Tato cvika byla náplní většiny mého času vyhrazeného na učení se během semestru. Ač jsem si mnohdy myslela, že to nezvládnu, ve výsledku to stálo za to. Myslím, že tato cvika posunula mé algoritmizační schopnosti dost daleko a jsem ráda, že jsem nemusela půl roku ztratit chozením na cvičení pro začátečníky.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Úlohy jsou obtížné, ale zajímavé.
    Vysvětlení je srozumitelné, oceňuji, že se dozvíme řešení všech zadaných úloh.
    Author of entry is known to survey organiser, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Obcas trochu rychlo vysvetluje, no je to zrozumitelne.
    Priebeh hodin je najlepsi aky som zazil na informatike.
    RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Lepšie pripravený na hodinu, prechádzať veci čo boli na prednáške.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Nejlepsi ucitel rozhodne. Ale mel bych zajem o invidualni hodiny protoze z hodin co casto iplne cele nepochopim
    Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    best teacher I have ever had
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
    Vit is a great teacher. The tutorials are always engaging, Vit asks a lot of questions and gives us a chance to think on our answers and propose some solutions. Vit is also always willing to help with a home assignment or whatnot.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Milý ku študentom, trochu sa strácam počas výkladu, škaredo píše na tabuľu, ale dobrá atmosféra na hodinách
    Mgr. Michal Töpfer [32-KDSS], Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Výborně připravené hodiny. Probíraná látka na cvičení, vždy obsahovala, co jsme si přáli, nebo netriviální problémy, které je vhodné si v praxi implementovat. Během celé výuky byla dobrá atmosféra a jak připravila skvěle na zkoušku, tak přidala i něco navíc.
    doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Introduction to Algorithms [NPRG062, přednáška]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pan docent Topfer byl velmi energický, takže jsem během přednášek vůbec neztrácel pozornost. U každého z algoritmů vždy nejprve neformálně řekl jeho "ideu", což dost pomohlo k intuitivnímu pochopení.

    Občas bych jen ocenil přehlednější kreslení na tabuli, když se probíralo něco složitějšího. Když člověk píše do sešitu a ztratí se v tom, o čem je řeč, přehledná tabule mu pomůže rychleji se zorientovat.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pán docent vždy prednášal s nadšením a energiou, ochotne odpovedal na otázky študentov.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přednášky jsem většinou nenavštěvoval, ale k těm, na kterých jsem byl, výtky nemám.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Vyučující je sympatický a na každou hodinu je skvěle připraven. Zároveň se snaží látku všem srozumitelně vysvětlit a tomu i upravuje výklad.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Skvělý vyučující, který přednáší s neuvěřitelnou energií.
    Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Energetický přednášející, přednášky byly záživné, zkouška přiměřeně náročná.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    nice
    Filip Stupka, 01.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Příjemný a vstřícný přednášející otevřený dotazům. Přednášky s panem Töpferem mě bavily a zůstával jsem během nich ve většině případů i po ránu bdělý.
    Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Pro začátečníka, který se s programováním v životě nesetkal, byl tento předmět opravdu oříšek. Ostatním začátečníkům bych radila se naučit základy sám a až potom docházet na přednášky a cvičení.
    Tobiáš Salva, 07.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Líbí se mi nadšení docenta Töpfera
    Comment on course, Introduction to Algorithms [NPRG062, cvičení]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Nebol som si istý či si zapísať pokročilé cvičenie, ale nakoniec som si ho dal a bol som spokojný. Odporúčam tým, čo už vedia proframovať a majú aspoň nejaké skúsenosti s algoritmickými úlohami.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení neslouží jako přímé procvičení konceptů z přednášek, ale spíše k rozvíjení logického myšlení v oboru algoritmizace. Ale i tak se jedná o skvělý úvod pro 1. semestr studia.
    Mikuláš Fiala, 16.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    zajímavé úlohy, středně náročné, dobře zadané, navazuje na přednášku a na programování.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Veľa času sme strávili počuvaním historiek a vtipov, ale určite nemôžem povedať že cvičenie bolo zbytočné, v niektorých oblastiach mi dalo veľa
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    also too complicated, and too pressuring and anxiety inducing but fun
    Adam Jahoda, 30.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Toto cvičení není pro každého, rozhodně má ale svou cílovou skupinu a pokud do ní patříte, tak to bude jeden z nejlepších, ne-li ten úplně nejlepší předmět v prváku na MFF. Určitě se hodí mít velmi netriviální množství zkušeností z různých soutěží (KSP, MO-P apod.) Také zabere hodně času, ale dovolím si tvrdit, že to stojí za to, a pokud tomu věnujete dost času za začátku semestru (kdy ještě nějaký čas máte), tak se dá mít zápočet během prvních dvou měsíců.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Hrozně bych ocenila, kdybych si nemusela vybírat mezu cviky pro úplné algoritmizační nováčky a mezi brutálně těžkými cviky pro lidi, kteří se algoritmizací a programováním zabývají už několik let. Chybí mi jakýsi middle ground mezi těmito dvěma možnostmi.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Predmet mame silne propojeny s cvicenim Programovani I. Mame je hned po sobe se stejnym ucitelem. Me to osobne je asi jedno hlavne aby jsme se ucili a ja umel to co potrebuji. Rad bych kdyby jsme si treba nejaky algoritmus nakreslili na tabuli a naprogramovali spolecne a koukali se co dela algoritmus na tabuly a co v kodu a jak to tam funguje atd
    Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Zajímavé, ale velmi složité. Doporučoval bych zvolnit
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Oceňuji širokou škálu témat.
    Absolvoval jsem cvičení pro pokročilé, klasická cvičení hodnotit nemůžu.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Chcelo by to lepšie rozostavenie úloh na doma vrámci semestru,
    Inak môže byť, celkom v súvislosti s prednáškou
    Author of entry is known to survey organiser, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    "Entering exams" na pokrocile cvika boli trochu tazsie ako by clovek cakal, no dalo sa.
    Zapocet bol trochu zdlhavy, pretoze bolo treba dovysvetlit vela veci v spisanom rieseni a spatna vazba bola relativne pomala v porovnani s tym ako dlho trvalo priklady vyriesit, no splnit kriteria bolo relativne lahke ak clovek co to naprogramoval. Super bol ale priebeh hodin kde sme si najprv povedali riesenia k domacim uloham a potom sme diskutovali o novych, vzdy to malo nejaku temu a pekne to na seba nadvazovalo - clovek mohol vidiet ako skladacky lega do seba zapadaju.

    Prvaci, ak sa bojite ze nebudete mat cas, budete. Dolezite je sa bavit v skupine a dochadzat na to spolu, co sa na tomto predmete vyslovene ziada a je to neraz povedane.
    Comment on course, Introduction to Algorithms [NPRG062, přednáška]
    Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět byl poměrně dobrým úvodem do světa algoritmů. Jen jsem měl pocit, že např. definici "velkého O" se na začátku nevěnovalo moc pozornosti. Na jednom slajdu v prezentaci to probliklo a už jsme to začali používat. Naštěstí jsem díky cvičení koncept pochopil.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pomerne dobré prednášky. Zrozumiteľné a podrobné. Na mňa trochu pomalé.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je zajímavý, myslím, že vyučované algoritmy byli zvolené vhodně.

    Forma zkoušky mi vyhovovala, jen někdy není jasné, kolik toho má člověk napsat.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je skvělým úvodem pro úplné nováčky v tomto oboru. Témata na sebe logicky navazují a jsou navzájem provázaná. Občas by se ale hodily u některých konceptů animované vizualizace.
    Mikuláš Fiala, 17.02.2024, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    dobrý, možná trochu moc lehký. dobrá provázanost s programováním I.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    too hard, too pressuring, too much anxiety
    Samuel Vaško, 02.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Spravil som 600leetcode uloh, venoval sa ksp 3 roky, doucujem deti informatiku a este pracujem v informatickom sektore, no skusku som aj tak nedal na prvy pokus. Nie preto ze by bola tazka ale preto ze sa strhavali body za uplne nezmyselne banality.

    Na (pokrocilych) cvikach sme na tychto vedomostiach stavali a napr. povedat preco ma binarne vyhladavanie O(lgn) casovu zlozitost alebo ze bfsko naozaj na konecnom grafe niekedy skonci, bolo v podsate jasne uplne kazdemu, na skuse zasa naopak predpokladali ze vasou ulohou to je vysvetlit cloveku ktory nema minimalnu snahu a chut to pocut a tym padom sa z ulohy za 10b automaticky stavala uloha za 3b.

    Je pravda ze som priprave venoval <15mins casu (dokopy za oba terminy) a odisiel o hodinu skorej zo skusky, prisiel symbolicky len na prvu prednasku, teda mohol som nepocut nejake dolezite rady, ale stale mi nejak nejde do hlavy preco na algoritmizacii bolo programovanie ked tomu je dedikovany iny predmet a preco sa to vlastne vobec skusa pisomne ked sa tym nic neusetri a vysledky sa len skreslia komunikacnym sumom? To by som aj dokazal predychat, vyskusat nas nejak museli ale nebolo by naskodu predpokladat ze clovek ktory pise skusku uz niekedy pocul slovo algoritmus a nie je tu lebo nema co s casom.

    Okrem toho tento predmet prebehne najma zaklady a uzitocne veci ktore sa hodia vediet neskor na komplexnejsie projekty, netreba to uplne ze podcenit no...
  • Velice děkujeme za upřímnost! Snad tento komentář poslouží dalším generacím jako varovné memento o tom, že ani zkušenosti z korespondenčního semináře z programování (který založil a dlouhá léta vedl jeden z přednášejících), ani vedení informatického kroužku pro děti (neobyčejně záslužné), ani absolvování supertěžkého cvičení (účast jen na vlastní nebezpečí) nezaručí složení zkoušky, když nechodíte na přednášky ani si nedoplníte jejich obsah. Posluchač má naprostou pravdu v tom, že odpovědi na všechny výše položené otázky by nalezl na přednáškách, které nenavštěvoval.
    Filip Stupka, 01.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Jako úvod do algoritmizace fajn. Student dostane přibližnou představu o teoretické náročnosti programů, ale nic extra exaktního. Možná dobře, toho si ještě užijeme. Ocenil bych, kdyby byly materiály používané na přednášce, dostupné v plném rozsahu ještě před přednáškou. V zimním semestru jsme měli předem k dispozici alespoň verzi z minulých let, ale bez ukázkových programů a aktualizovaných částí.
    Student has disallowed display of personal data, 25.01.2024, 1. ročník, Computer Science, Bachelor's
    The course provides a pretty well-rounded introduction to ADS. It is a fast-paced course however, and it is easy to get lost when you have a lot of stuff happening at school as well. Homework can also be a pain as it gets progressively and significantly harder every week.
    Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět má velmi podivnou koncepci. Zkouška je vedena oběma přednášejícími, ač každý z nich učí něco trochu jiného. Témata jsou na sebe ne příliš navazující, je to spíš takový průlet světem algoritmů, ač raketovou rychlostí. Celkově ve mně předmět zachoval spíš zmatení, než cokoliv jiného.

    Nevím jestli bylo například třeba se věnovat některým velmi specifickým algoritmům, jako je minimax, které řeší značně specifické problémy, na úkor mnohem obecnějších algoritmů s poli a dalšími datovými strukturami.
    Student has disallowed display of personal data, 16.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Predmet je docela zajimavy. Ocenil bych vice dane tema vzdy vysvetlit. Prezentace jsou clean a ctive ale treba jeste nejake doplneni na tabuly a k tomu treba rikat co se tam deje a jak premyslime u toho atd. Asi by to chtelo lepsi provazanost na cviceni ale to bude spise chyba na strane cviceni nez na strane prednasek
    Ostatni co jsem nepsal je dobry
    Author of entry is known to survey organiser, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
    Pro začátečníka, který se s programováním v životě nesetkal, byl tento předmět opravdu oříšek. Ostatním začátečníkům bych radila se naučit základy sám a až potom docházet na přednášky a cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2024, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    záznamy su online, dostupnosť zdrojov a materiálov
    Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2024, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    uwu
    Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 1. Year, Computer Science, Bachelor's
    This course was really good to learn data structures and algorithms although a little bit harder for me. I don't think that any improvement urgently needed for the course at least for now. It was challenging and interesting at the same time going through the assignments on this course. I guess that the fundamentals of python contained the most boring topics since I knew them before :). In my opinion, the so-called DSA was genuinely the most captivating part throughout the entire course.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html