InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Gabriela Babušová, Ph.D. [41-KCJ], Methodology of Czech Language with Practise I [O01303149, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2013, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
velice prakticka zkusenost podlozena vynikajici teorii
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2014, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Jeden z nejlepších předmětů.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Tento předmět byl pro mě jedním z nejpřínosnějších za celé studium
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Tento předmět patřil k nejužitečnějším, nejpraktičtějším a nejfantastičtějším předmětům, které jsem na našem oboru absolvovala. Konečně jsem si mohla vzít z vyučujícího příklad pro svou budoucí praxi (a to se na pedagogické fakultě stává velmi málo).Avšak díky rozvrhu některým z nás nebylo umožněno si stejného vyučující zapsat znovu. To považuji za za dost hloupé, protože obsah předmětu v letním semestru má bezprostředně navazovat na zimní. Velice děkuji tímto za všechno, co nám doktorka Babušová díky své osobnosti a pedagogickým zkušenostem předala. Jsme si jistá, že nyní mám z čeho čerpat.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Oceňuji velmi přátelský a vstřícný přístup vyučující, která vždy působí jako průvodce a poradce našeho vzdělávání, nikoli jako protivník, který se nám studium snaží znepříjemnit. Metody práce volila vždy tak, abychom se vlastní činností dozvěděli něco do praxe či načerpali nové nápady a podněty, možná se i dozvěděli něco o sobě. Na mé všetečné otázky o smyslu některých témat vždy dokázala přesvědčivě odpovědět. Oceňuji, že mi didaktiku češtiny zprostředkovává člověk s praxe s mnoha zkušenostmi i se znalostí formálních náležitostí výuky Českého jazyka.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2017, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Skoro je mi líto, že jsem nemohla být přítomná na všech seminářích s paní doktorkou, kvůli studijnímu pobytu. Velmi oceňuji, že byla paní doktorka po celou dobu k dispozici, ať už kvůli podmínkám k udělení zápočtu, nebo kvůli dohodě o termínech ke splnění zkoušky. Na všech podmínkách k získání zápočtu jsme se spolu domluvily bez problémů. Po celou dobu jsme jako studenti měli k dispozici materiály, které sepsala buď paní doktorka sama, nebo které jí připadaly užitečné pro studium didaktiky. Nakonec jsem byla překvapená, jak osobní, ale přesto profesionální může být výuka na vysoké škole.
  • Vážená studenko,
    děkuji Vám za váš čas, který jste si udělala pro napsání tak kladného a pozitivního hodnocení, kterého si vážím a zároveň je pro mne i motivací pro další práci.
    Přeji Vám hodně štěstí v nastávajícím semestru.
    S pozdravem
    PhDr.G.Babušová Ph.D.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Tento předmět byl velmi přínosný.
    Paní doktorka Babušová je výborná.Její osobní přístup, zkušenosti z praxe i celé vedení tohoto předmětu budou pro všechny určitě velkou inspirací.
    Její hodiny byly zábavné a plné humoru. Zároveň jsme se hodně dozvěděly.
    Děkuji
  • Vážená studenko,
    děkuji Vám za váš čas, který jste si udělala pro napsání tak kladného a pozitivního hodnocení, kterého si vážím a zároveň je pro mne i motivací pro další práci.
    Přeji Vám hodně štěstí v nastávajícím semestru.
    S pozdravem
    PhDr.G.Babušová Ph.D.
    PhDr. Gabriela Babušová, Ph.D. [41-KCJ], Czech Didactics with Practise II [O01303150, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 03.09.2014, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Zatím podle mě nejpřínosnější předmět, který jsem na fakultě absolvovala.
    Student has disallowed display of personal data, 24.05.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Jsem moc vděčná, že jsem mohla didaktiku Českého jazyka absolvovat u paní doktorky, která má mnoho zkušeností z vlastního vedení dětí a která se stále pohybuje v praxi. Paní doktorka má jasnou představu o tom, jak by se měly děti vést, aby byly schopné fungovat v budoucím životě, má jasně stanovené priority v rámci výuky Českého jazyka i obecně-vzdělávací hodnoty, jsem ráda, že mi je mohla předat. Moc oceňuji její podporující a pozitivní přístup, energii, kterou nám věnovala.
    doc. PhDr. Eva Hájková, CSc. [41-KCJ], Phonetics and Phonology of Czech Languaguage [OB2303401, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Tento předmět je praktický, užitečný i zajímavý.

    Nevyhovovalo mi ale umístění tohoto předmětu v rozvrhu. Výuka se koná jednou za čtrnáct dní, a tudíž je poznaná látka z předmětu jaksi zpřetrhaná.

    Vyučující je profesionální a spravedlivá. Dle mého striktně dodržuje sociální role vyučující - žák.
    doc. PhDr. Eva Hájková, CSc. [41-KCJ], Rhetorics [OB2303402, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 01.02.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Zde jen výtka ohledně nutnosti zapisování předmětu do indexu, což je dnes opravdu old-school a na jiném předmětu to nikdo nevyžaduje.
    doc. PhDr. Eva Hájková, CSc. [41-KCJ], Didactics of Czech as the Second Language [ON2303121, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 09.08.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Tento předmět byl velmi užitečný a prakticky zaměřený, se seminářem jsem byla spokojena.
    doc. PhDr. Eva Hájková, CSc. [41-KCJ], Methodology of Czech Language with Practise I [O01303149, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2014, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Nakonec jsem bohužel musel navštěvovat jiný seminář a měl jsem tak jiného vyučujícího. Proto nehodnotím.
    Mgr. Jana Martáková Styblíková, Ph.D. [41-KCJ], Czech Didactics with Practise II [O01303150, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 20.05.2015, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    S paní Styblíkovou byla praxe opravdu úžasná a ve všech směrech přínosná. Co nejvíce učit a co nejvíce si toho odnést do další praxe je dobrý cíl a byl na 100% splněn. Moc chválím a oceňuji její práci. Doporučuji pro další studenty .
    PhDr. Olga Palkosková, Ph.D. [41-KCJ], Rhetorics [OB2303402, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Rétorika je velice atraktivní předmět, který je zároveň zajímavý a hlavně užitečný. Praktická část převažuje nad teoretickou, což je v souvislosti s podstatou předmětu správné a důležité.

    Vyučující je spravedlivá a vytváří v hodině příjemnou atmosféru. Její přístup ke studentům je vstřícný a lidský.
    PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Pupil-foreigner in a Czech School [OB2303V07, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.05.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Tento předmět byl pro mě velmi přínosný. Ocenila bych pokud by bylo možné si tento předmět zapisovat opakovaně. Jelikož cvičení pro žáky, které jsme během semináře vytvářeli jsou velmi dobře využitelné i v praxi.
    Student has disallowed display of personal data, 09.08.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Uvítala bych spíše náměty na práci s cizinci v hodinách, informace především didaktického směru. Přednášené referáty od studentů se totiž zaměřovaly spíše na informace o daném etniku a zemi, které si může každý nalézt sám.
    PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Czech Language for the Children of Foreigners [OB7303234, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 11.08.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Kurz byl rozsahem bohužel velice krátký, ale očekávání byla větší. Kurz se totiž odkláněl od tématu. Doufala jsem ve více cenných rad od odborníka, ale dočkala jsem se jen krátkých referátů mých kolegů.
    PaedDr. Simona Pišlová, Dr. [41-KCJ], Czech Language as a Second Language [O01303283, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 15.08.2013, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Predmet byl veden zpusobem, aby byli studenti aktivni, pripravovali prezentaci ve skupine, coz u vetsiny vedlo k poznani jedne z mensin, ktere se uci cestine jako druhemu jazyku na dobre urovni a z poslechu kollegu se mnohemu naucili. Ocekavala bych, ze temata k diskusi budou vedena vyucujici, aby se nejednalo o nerizenou, casto povrchni diskusi a sledovani hodinek. V oblasti cestiny jako druheho jazyka by bylo mozno navazat spolupraci s organizaci META, ktera poskytuje mnoho informaci a seminaru urcenych prave i pro studenty VS o cizincich a jejich zarazovanim do skol ci zivota, takze by absolventi nebyli vykuleni v bezne tride, kde by bylo prekvapenim, kdyby byla jen ceska.
    PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D. [41-KCJ], Essentials of Creation Scholarly Text [OB2303V10, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 05.06.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Užitečný předmět co se týče strategie psaní odborného stylu. Takový seminář by měl být povinný, protože by každému pomohl minimálně s tím, jak se má psát odborná práce. Zahájení psaní vlastní bakalářské práce je/může být s těmito znalostmi daleko jednodušší.
    Mgr. Varvara Skibina [41-KCJ], Pupil-foreigner in a Czech School [OB2303V07, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 27.01.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Skvělé hodiny pod vedením skvělého pedagoga.
  • Děkuji vám, to vy jste skvělí studenti.
    PhDr. Pavel Sojka, Ph.D. [41-KCJ], Phonetics and Phonology of Czech Languaguage [OB2303401, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Navrhuji nabízet náhradu za odpadlé hodiny a více nechat studenty "cvičit".
    Mgr. Blanka Staňková [41-KCJ], Methodology of Czech Language with Practise I [O01303149, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2013, 6. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Tento předmět vedený doktorkou Staňkouvou byl pro mě zatím jeden z nejvíce přínosných předmětů vůbec.
    Student has disallowed display of personal data, 19.12.2013, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Se vším souhlasím na 100 %. Paní magistra Staňová je výborná!! Takových lidí jen víc. Ví, jak to probíhá v praxi a zárověň zná i teorii. Hodiny byly úžasné. Vždy jsme si aktivitu vyzkoušely na sobě a samy mohly podávat své vlastní nápady. Z jejích hodin jsem odcházela motivovaná a získala spoustu nápadů do praxe, které jsou obháheny i teorií. Již nevím, jak víc vyjádřit své nadšení. Hodiny a požadavky byly a jsou smysluplné a rozhodně žádná hodina nebyla ztrátou času. Líbí se mi vystupování paní magistry. Je na výši, ale ne povýšená.
    Mgr. Blanka Staňková [41-KCJ], Czech Didactics with Practise II [O01303150, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 27.08.2013, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Skvělá práce v seminářích, poznatky z praxí nám byly předkládány i z vlastních zkušeností kantora, to vnímám jako velké plus.
    Dobrá zpětná vazba.
    Děkuji za Vaše hodiny!

    Student has disallowed display of personal data, 22.05.2014, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Jako i minulý semestr jsem byla nadšená. Organizace byla výborná a nemohli jsme si stěžovat, že učíme pouze jednou či dokonce ve dvojici. Hodně mě posunula tvorba příprav, neboť způsob, jaký po nás paní magistra vyžadovala, byl dle mého názoru velice užitečný a člověk si při přípravě uvědomil spousty věcí a v hodině to pak málokdy něco zarazilo. Ne že by na ostatních praxích přípravu nevyžadovali, ale už nerozebírali, zda jsme napsali správně cíle a už vůbec ne, co se učí před tím a co potom. Moc děkuji za mnoho nápadů do praxe!
    PhDr. Zuzana Stárková, Ph.D. [41-KCJ], Pupil-foreigner in a Czech School [OB2303V07, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 08.02.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Pro mě zatím nejhorší předmět z volitelných předmětů na KČJL. Nudný, nezajímavý. Je za jeden kredit, množství požadavků a příprava na jednotlivé semináře tomu však neodpovídají. Požaduje se velká připravenost a aktivita, za níž je nejen malé ohodnocení kredity (v porovnání s povinnými předměty), ale hlavně tento předmět nic nepřináší, nemotivuje, neprohlubuje znalosti.
    PhDr. Bc. Pavla Štěpánová, Ph.D. [41-KCJ], Rhetorics II [OK0603118, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 06.09.2015, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Předmět, který mi ukázal češtinu z jiného úhlu pohledu.
    PhDr. Bc. Pavla Štěpánová, Ph.D. [41-KCJ], Rhetorics I [O01103004, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2017, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Pro mě velká zkušenost. Hodiny i úkoly byly zábavné, nic bych neměnila. Moc jsem si celý semestr užila. Jsem ráda, když je vyučující ráda za každou originalitu a podporuje nás v tom.
    Mgr. Dagmar Toufarová [41-KCJ], Czech Language as a Second Language [O01303283, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 03.09.2014, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Díky velké škále témat a doplňujících materiálů, jsem objevila publikace, které mohu využít do praxe.
    PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Practical Rhetorics [OB2303V11, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Zajímavý a přínosný předmět. Líbilo se mi praktické zaměření, hlasová cvičení a zadané úkoly. I zpětná vazba od kolegů byla cenná, ale možná by nevadilo, kdybychom si na začátku prošli pravidla podávání zpětné vazby, co má a nemá obsahovat, aby naše hodnocení byla ještě efektivnější.
    Jedinou výtku k jinak bezvadnému předmětu mám k poslednímu počinu vyučující, kdy v dobrém úmyslu poskytnout nám naše nahrané projevy umístila videa na veřejný server místo nějaké soukromé úschovny dat (na požádání video odstranila, děkuji).
    Předmět ale doporučuji, každý budou učitel by měl na svém projevu pracovat.
    PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Phonetics and Phonology of Czech Languaguage [OB2303401, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 07.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Seminář je velmi málo časově dotován. 90 minut za 2 týdny je zkrátka málo, jde o předmět celkem obtížný a bylo by lepší se o něm dozvědět více ve škole než ze samostudia. Navíc paní Vlčková je výborná přednášející, takže by větší dotace hodin přinesla výsledky.
    Student has disallowed display of personal data, 27.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Ke způsobu výuky vyučujícího nemám připomínek. Více mi vadilo, že jsme cvičení měli jen jednou za čtrnáct dní. Myslím si, že by tomuto předmětu prospělo, kdyby ke cvičením byla přidána přednáška.
    Student has disallowed display of personal data, 29.01.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Děkuji za velmi přínosné hodiny, je škoda, že předmět je vyučován jen v liché/sudé týdny, bylo více času na procvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 03.01.2017, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Naprostá spokojenost s vyučující.
  • Děkuji, Lauro.
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2017, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Cvičení z fonetiky vedené paní doktorkou Vlčkovou bylo jedno z nejlepších ze zimního semestru, které jsem navštěvovala. Vedení hodiny bylo super, přehledné, skvěle připravené materiály. A byli jsme nuceni býti opravdu aktivními při hodinách, což posilovalo vstřebávání učiva. Velice mě ty hodiny bavily a díky vyučující jsem si fonetiku oblíbila. Děkuji.
  • Děkuji, Maruško.
    PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Rhetorics I [O01103004, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 02.02.2014, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Hodiny s paní doktorkou Vlčkovou byly z těch, na které se člověk opravdu těšil a odnesl si z nich nejen vědomosti. Teorii jsme opírali o praktické využití. Mimo jiné jsme si sami na sobě zkoušeli techniky mluvení, jak správného, tak méně vhodného pro pedagogy. Navzájem jsme se naučili provádět cvičení rozmlouvání mluvidel, které se nám budou jednou v praxi hodit.

    Během semestru jsme neměli pouze jediný projev, ale měli jsme i možnost si vyzkoušet, jaké to je mít na vymyšlení projevu jen pár minut a mluvit tzv. z patra.

    Dostávalo se nám v hojné míře zpětné vazby a kdykoli jsme měli dotazy a problémy, okamžitě se nám paní doktorka věnovala jak osobně, tak i po elektronické poště.

    Ve třídě vládla tvůrčí atmosféra, protože s námi bylo jednáno jako rovný s rovným a osobně mě hodiny motivovali na sobě pracovat. Byla jsem moc spokojená.
    PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Rhetorics II [O01103005, seminář]
    Veronika Matějová, 05.06.2014, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Seminář s Vámi považuji za velice přínosný. Každopádně mě motivoval k dalšímu zájmu o rozvoj mých rétorických dovedností.
    Velice si cením toho, že jsme měli možnost vidět své vlastní výstupy, které jste ohodnotila z hlediska správného držení těla, artikulace, využití slovní zásoby, stylizace, práce s dechem...
    Jediná věc, která mi občas trochu vadila byla ta, že v některých případech jste až příliš vstupovala do debat svým názorem - vzhledem k charakteru předmětu bych více ocenila, kdybyste pouze nasměrovala ty, kteří "už moc tlachají" a nepoužívají rozumné argumenty. Je totiž nepříjemné argumentovat proti studentům, kteří mají ve svém opačném názoru naprostou podporu učitele. Ale i to pro mě bylo velice přínosné. Alespoň jsem se musela více snažit obhájit svůj názor. Tudíž děkuji i za tento přístup.
    Věřím, že budu mít možnost absolvovat pod Vaším vedením další podobné semináře.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html