InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Martin Kuthan, Ph.D. [31-140], Essentials in molecular biology [MB140P71, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2007, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Toto cvičení dobře doplňuje přednášku ze Základů molekulární biologie. Poskytnuté informace jsou zajímavé a cenné. Praktická část skutečně přispívá k osvojení příslušných dovedností a poskytuje užitečné seznámení se se základními metodami molekulární biologie.
RNDr. Martin Pospíšek, Ph.D. [31-140], Practical course essentials in molecular biology [MB140C71, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.09.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Celodenní praktikum, kde si můžete poprvé ošahat PCR a jeho přípravu. Bohužel se mi za celý den některé postupy nepodařilo příliš pochopit a proto následné vypracování protokolu bez přesnějšího návodu bylo náročné. Naštěstí při hodnocení byl pan Pospíšek nanejvýš shovívavý.
RNDr. Martin Pospíšek, Ph.D. [31-140], Essentials in molecular biology [MB140P71, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2008, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Myslím, že o "cvičení" se vůbec nedá hovořit, protože nám se z něj stala součást přednášky, takže jsme absolvali místo 2 3 hodiny přednášky.
Zato musím absolutně kladně hodnotit cvičení "nepovinné", které by ale rozhodně povinné být mělo, protože si člověk všechno "ošahá" a vyzkouší si různé postupy v praxi. Podle mě to bylo rozhodně velmi přínosné.
RNDr. Martin Pospíšek, Ph.D. [31-140], Essentials in molecular biology [MB140P71, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2007, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Jako základní přednáška zcela k ničemu. Pospíšek nic nevysvětlí, přednášky jsou nepochopitelné, psát smysluplné poznámky nelze - je zbytečné tam chodit. Potenciální zájemce o mol. bio většinou odradí, ostatní znechutí. Přednáška vám prostě nic nedá. Pokud ovšem chcete 5 kreditů dá se naučit se z prezentací (+otázky)a test jde napsat.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2007, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Prezentace k výuce jsou místy lehce nepřehledné. Látka je však celkem bez obtíží zvládnutelná. Oproti testu na počítači bych dala přednost běžnému testu na papír, i za cenu náročnějšího opravování.
Student has disallowed display of personal data, 09.11.2007, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Příjemná přednáška, jako úvod do molekulární biologie poslouží v míře více než dostatečné. Přednes vyučujícího snadno poslouchatelný a poměrně porozumitelný, dostatek studijních materiálů, zařazování aktuálních informací... Náročnost zkoušky je přiměřená probírané látce i kreditovému ohodnocení přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2008, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Tak důležitá přednáška jako Základy molekulární biologie by mělůa být podle mě na mnohem lepší úrovni.
V první řadě je přednes pedagoga dost špatný, v zadním a někdy ani v předních (!) řadách mu vůbec není rozumět, chtělo by to alespoň mikrofon.
V přednášcve jsem se často vůbec neorientovala, skákalo se z jednoho tématu na druhé. Některá se témata nám byla vysvětlována několikrát, jiná (podle mě ta složitější) byla vcelku "odbyta" anebo vysvětlena tak, že je většina nepochopila.
Systém zkoušky je podle mě nevhodný, alespoň bych změnila, že za správné odpovědi je jen 1 bod a za špatné se odečítá i více.
Abych jen nekritizovala, musím vysoce hodnotit "nepovinné cvičení", které bylo opravdu skvělé a byla jsem ráda, že jsem měla možnost si vyzkoušet různé techniky.
Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale podle mě by se měla úroveň této přednášky v mnohém zlepšit, protože dnes spíš odrazuje od dalšího studia molekulární biologie.
Student has disallowed display of personal data, 27.09.2008, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Tak já nevím...asi jsem trochu zklamaná skrz závěrečný hodnocení...a celkově jsem se nic novýho nedozvěděla...akorát jsem si utřídila v hlavě to, co jsem se dozvěděla jinde (hlavně biologie buňky) ale na druhou stranu mě to od pana Pospíška bavilo poslouchat...
Student has disallowed display of personal data, 16.12.2008, 2. Year, Biologie, Bachelor's
1. a 2. termin zkousky je az prilis tezky. Ale diky tomu jsem si precetla anglicke texty, ktere jste nam poskytl a zjistila, ze je to vlastne velmi zajimavy predmet.
doc. RNDr. Vladimír Vondrejs, DrSc. [31-140], Genetic Engineering [MB140P36, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.03.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Zajímavé příklady k teorii, které by jistě byly o to poutavější, kdybysi člověk něco odnesl z přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 17.08.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Cvičení mají občas zmatený průběh, ale jsou přínosná.
doc. RNDr. Vladimír Vondrejs, DrSc. [31-140], Genetic Engineering [MB140P36, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.09.2009, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Jedinou chybou této části přednášky je fakt, že studijní materiál (skripta) není v tištěné podobě dostupný všem studentům.
Student has disallowed display of personal data, 15.04.2011, 2. Year, Biologie, Bachelor's
V průběhu semestru jsem tenhle předmět moc nechápal, obzvláště ty cvičení. Když jsem se to pak učil, tak to do sebe všechno hezky zapadlo a začalo dávat smysl. Z toho plyne, že na cvičení je nutné se připravovat, jinak se člověk moc nechytá. Teď když se podívám do zápisků, tak je to celkem jasné - to je jen rada příštím generacím...
Jinak je to rozhodně přínosné, člověk pochopí principy toho, co dělá běžně v laboratoři i metody, které se zase tak často nepoužívají.
Zkouška je celkem jednoduchá, dost času, žádný stres, ale chce to problém pochopit a ne se to naučit nazpaměť.
Mgr. Václav Vopálenský, Ph.D. [31-140], Practical Course in Molecular Genetics [MB140C39, bloková cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.05.2010, 2. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Je to sice náročné, ale člověk se aspoň něco opravdu naučí z praxe. Pro budoucí výzkumné pracovníky cenná zkušenost a principy různých metod genového inženýrství se potom o dost lépe pamatují, protože si to člověk sám vyzkoušel.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2012, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Skvělé cvičení, užitečné a zábavné. Zrušila bych výstupní test.
Mgr. Václav Vopálenský, Ph.D. [31-140], Practical Course in Molecular Genetics [MB140C39, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 03.10.2005, 5. Year, Biologie, Master's
Možná se neohlížet tolik na to, kolik práce se udělá, ale na to, kolik se studenti naučí?(". . . a teď rozjedeme ještě tři úlohy, aby jste v tom měli větší hokej")
Mgr. Václav Vopálenský, Ph.D. [31-140], Genetic Engineering [MB140P36, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.09.2009, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Dr. Vopálenský bohužel nepřednáší příliš poutavě, ani srozumitelně, alespoň co se týče výslovnosti. Prezentace jsou ale dobře provedené, což dodává látce na lepší srozumitelnosti.
Student has disallowed display of personal data, 14.03.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Pokud se tomuto předmětu můžete vyhnout, tak to udělejte. Zvládnutí zkoušky je pekelně těžké, pokud člověk nemá několikaleté laboratorní zkušenosti. Byla jsem témeř na všech přednáškách, které ovšem po půlhodině monotóního vyjmenovávání všelijakých PCR enzymů začaly být obvykle velmi nezáživné - a i přesto jsem u zkoušky ani netušila, že bychom se o některých věcech zmiňovali.
Student has disallowed display of personal data, 17.08.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Na přednášku jsem moc nedokázala udržet pozornost a v zadních lavicích nebylo příliš rozumět. Naproti tomu prezentace jsou přehledné a dobře udělané.
Student has disallowed display of personal data, 15.04.2011, 2. Year, Biologie, Bachelor's
V průběhu semestru jsem tenhle předmět moc nechápal, obzvláště ty cvičení. Když jsem se to pak učil, tak to do sebe všechno hezky zapadlo a začalo dávat smysl. Z toho plyne, že na cvičení je nutné se připravovat, jinak se člověk moc nechytá. Teď když se podívám do zápisků, tak je to celkem jasné - to je jen rada příštím generacím...
Jinak je to rozhodně přínosné, člověk pochopí principy toho, co dělá běžně v laboratoři i metody, které se zase tak často nepoužívají.
Zkouška je celkem jednoduchá, dost času, žádný stres, ale chce to problém pochopit a ne se to naučit nazpaměť.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2012, 2. Year, Biochemie, Bachelor's
Přednáška byla velmi zajímavá, dobře odpřednášená, s velkým praktickým uplatněním v laboratorní praxi. Pro studenty bez jakýchkoliv zkušeností s genovým inženýrstvím může být tento předmět dost náročný. Zkouška mi přišla náročností přiměřená přednášce, v písemce bylo několik zajímavých otázek na zamyšlení. Cvičení s Doc. Vondrejsem se mi nezdálo přínosné.
Student has disallowed display of personal data, 11.12.2012, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Přednášejícímu často není rozumět, co říká a používá mnohdy se samozřejmostí termíny nebo příklady, které jsou pro nás nové nebo neznámé, a proto nebývají přínosné. V rychlosti a sledu přednášky se proto hůře drží pozornost.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Předmět celkově hodnotím velmi pozitivně, jsem ráda, že si zachovává určitou úroveň- ačkoliv se jedná o psaný test, není opsatelný a prověřuje především zda student probíranou látku pochopil. Takových zkoušek už je u nás na fakultě opravdu málo. Každopádně jednu připomínku bych přecijen měla. Myslím, že cvičení by měla být pro všechny povinná a ideálně by se měla nahrazovat v případě, že z nějakého důvodu odpadnou- příklady jsou pro nováčky v genovém inženýství poměrně složité a praktická znalost a řešení konkrétních příkladů mi přijde účelnější než teorie, která je bez konkrétních příkladů poměrně složitá a nejasná.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html