When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. [41-KCJ], Rhetorics [OB2303402, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Tento předmět by měl být dostupný v celofakultním základu pro všechny nejenom pro obor ČJ. Velmi pomáhá v rozvoji správného mluveného výstupu před skupinou, což se hodí všem učitelům.
doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. [41-KCJ], Fundamentals of Linguistics [ON2303100, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Myslím si, že kreditové ohodnocení je absolutně neúměrné nárokům. jeden kredit se snad dává za tělocvik, ale za toto?! Zajímalo by mě, za jak dlouho ten nejrychlejší zvládne přečíst zadanou literaturu, že je to ohodnoceno tak, jak jednorázová exkurze. Chápu, že to s předmětem samotným asi nesouvisí, ale připadá mi to skutečně zarážející.
Jinak předmět považuju za zajímavý.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Domnívám se, že tento předmět pokrývá z velké části látku probíranou v rámci předmětů bakalářského stupně (sémantika, psycholingvistika...), a proto bych ho do navazujícího stupně vůbec nedávala, popř. bych uvítala didaktický rozměr, který bohužel chyběl. Také mne zarazilo velmi malé kreditové ohodnocení vzhledem k celkem rozsáhlým požadavkům.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Obsah i podminky pro splneni predmetu jsou hodne narocne, cemuz naprosto neodpovida kreditove ohodnoceni. V porovnani s obtiznosti jinych predmetu by mel byt alespon za 3kredity.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2017, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Příjemná atmosféra přednášek a srozumitelně podaný přehled základních lingvistických směrů a pojmů. Předmět se mi líbil. Získání zápočtu ovšem vyžaduje splnit test a napsat výklad o odborném článku; to připomíná spíš zkoušku.
doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. [41-KCJ], Introduction to Pragmatics II [ON2303115, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Líbila se mi forma prezentací a milé vystupování vyučující. Příliš nechápu spojení základů jazykovědy a pragmatiky do jedné zkoušky.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět byl zajímavý, přínosný, aktivní.
Zkouška se však skládá i z jazykovědy, které je podle mého názoru ve výsledku přikládán větší význam než otázkám z pragmatiky.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Paní doktorka vybírala velmi zajímavá témata. Celkově předmět hodnotím jako inspirativní a praktický.
doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. [41-KCJ], Pragmatics for Teachers of the First Grade of Basic School I [O01303248, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2014, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Přednášky mi přišly zajímavé. Zopakovali jsme si základy společenského chování a zabrousili i do otázek manipulace ve společnosti. Dozvěděla jsem se plno zajímavostí, které se týkaly sektářství a malých náboženských skupin, nebo vlivu reklamy na člověka.
Zápočet a skupinová prezentace pro spolužáky přinesla nová poznání co se týče mezilidských vztahů mezi námi studenty.
PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D. [41-KCJ], Teaching Practice II [ON23031P2, praxe]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2014, 3. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Poprvé za studium někoho zajímalo, jak vypadají mé přípravy, ne to, jak umím vyplnit předpřipravené formuláře! Diskuze po praxích byla velmi zajímavá, názory studentů se vyučující opravdu zabýval.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2017, 3. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Všechno v pohodě. Navíc se očekává, že člověk má vlastní rozum, což není všude pravidlem.