When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
MgA. Alžběta Ferklová [41-KPPP], Practice in drama education I. [OK0615244, praxe]
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2014, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Děkuji za skvělé a prakticky vedené hodiny, které jsou pro mne i kolegy je a pouze přínosem.
MgA. Alžběta Ferklová [41-KPPP], Practice of Drama in Education II [O01315240, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2014, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Myslím si, že není úplně vhodné mít praxi v 1.třídách. Děti se neznají na začátku roku ani příliš mezi sebou, zvykají si na svoji paní učitelku. A to, že tam chodí další studenti, mi nepřipadá vhodné. Zejména kvůli nim. Pro nás to bylo také velmi těžké. Nicméně chápu, že asi jiní učitelé, co učí dramaťák, nejsou. Bylo by dobré, kdyby byli učitelé (dětí) proškoleni v tom, jak vést se studenty zpětnou vazbu, aby se ta práce mohla posouvat kupředu.
Vlasta Gregorová [41-KPPP], Theatre for Children [OK0515122, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2014, 1. Year, Pedagogika, Master's (post-Bachelor)
Přínosný seminář se spoustou praktických ukázek, s aktivním zapojením studentů, s doporučenými knihami a s motivací k dalšímu poznávání. Děkuji.
Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. [41-KPPP], Personal and social development II [OK0615127, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 25.05.2015, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Fantastický předmět, skvělá přednášející.
Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. [41-KPPP], Practice of Drama in Education II [O01315240, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2014, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Myslím si, že není úplně vhodné mít praxi v 1.třídách. Děti se neznají na začátku roku ani příliš mezi sebou, zvykají si na svoji paní učitelku. A to, že tam chodí další studenti, mi nepřipadá vhodné. Zejména kvůli nim. Pro nás to bylo také velmi těžké. Nicméně chápu, že asi jiní učitelé, co učí dramaťák, nejsou. Bylo by dobré, kdyby byli učitelé (dětí) proškoleni v tom, jak vést se studenty zpětnou vazbu, aby se ta práce mohla posouvat kupředu.
Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. [41-KPPP], Children's Theater and Interpretation [O01315289, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2014, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Pro mě bylo přínosné, že jsme byli "donuceni" jít na dětská představení. Též rozhovory o nich mi připadaly smysluplné. Úplně bych vynechala referáty o knihách (obvykle to, jak jsou zpracovány, není kvalitní) a místo toho bych čas věnovala Didaktice dramatické výchovy a jejím specifickým požadavkům pro různé věkové skupiny s ohledem na to, zda-li je to pro děti úplně nový předmět a zda-li už mají něco za sebou. Odkud začít vystavovat hodiny, na co navázat atd. To nám ve studiu úplně chybělo!
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 6. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Díky tomuto předmětu jsem konečně byla na několika dětských představeních, mimo jiné i představení v Národním divadle v Londýně, kam bych se asi jinak nedostala. Zážitek stál za to a bez tohoto předmětu bych o to byla ochuzena! V hodinách se očekává aktivní přístup studentů, což je jistě dobré. Při přípravě prezentací jsme se tématy nejprve zabývali hlouběji a pak v hodině jsme měli možnost to prezentovat ostatním, což je podle mě dobrá forma pro průběh semináře. Je to způsob, ze kterého se všichni mnoho naučí.