When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didactics of History I [ON2305113, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Naprostá spokojenost.
Student has disallowed display of personal data, 11.12.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Je to první přínosný předmět pro budoucí pedagogickou praxi. Proto možná škoda, že není více hodinově dotován.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Seminář byl zvládnutý skvěle. Aktivní přístup paní doktorky byl výborný a motivoval člověka si shánět informace nad rámec. Naprostý opak k obecné a školní didaktice, které člověka naprosto odrazují od toho jít učit a je to pouze nesmyslné "encyklopedické memorování o kritice bezhlavého encyklopedismu". Člověk si občas říká, zda by nešlo ty obecné didaktiky vyškrtnout a přidat dotaci oborovým - pro studenta by to bylo určitě přínosnější.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Skvělý a přínosný seminář.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Když porovnám obecnou didaktiku a dvě oborové didaktiky (D a OV), tak didaktiku dějepisu beru jako nejvíc přínosnou a nejvíc se zaměřující na naši budoucí praxi.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didactics of History I [ON2305113, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Na přednáškách oceňuji zejména to, že jsou na nich strukturovaně a v úplnosti prezentovány informace, které tvoří část státnicových otázek z dějepisu, což u ostatních předmětů postrádám.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didactics of History II [ON2305123, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Oborové didaktiky jsou mnohem přínosnější než obecná didaktika. Prosíme o navýšení hodinové dotace.
PhDr. Hana Havlůjová, Ph.D. [41-KDDD], Didactics of History III [ON2305232, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Nejlepší oborová didaktika, dala mi toho nejvíc. Na posledním semináři jsem si uvědomila,že mi to všechno bude chybět.
Mgr. Tomáš Mikeska [41-KDDD], Czech History in World Context [OBUZ05V014, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Pravděpodobně nejlepší hodina, co jsem tento semestr měla, jenom je mi líto, že předmět nebyl na celý ročník
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Pohled do kuchyně historickým postavám skrze velmi poutavé přednášky. Kdyby byl předmět rozdělen do dvou semestrů, určitě bychom se dozvěděli mnohem víc a podrobněji. Škoda.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Velmi poutavé pro lidi, kteří se alespoň minimálně orientují v dějepise. Pan magistr podává informace poutavou formou, v jiném kontextu a vše spojuje do jednotlivých celků, narozdíl od např. tsředoškolského pojetí.
Na pozornost jsou přednášky poměrně náročné, jsou nabité od začátku do konce, nicméně pan magistr Mikeska dává předmětu šťávu. Jen tentokrát z 12 přednášek odučil sedm, jedna byla suplovaná a 4 odpadly.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2014, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Zajímavě podaná historie s minimálním množstvím nezáživných dat. Co víc si od dějepisu přát.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2015, 1. Year, Speciální pedagogika, Bachelor's
Tento volitelný předmět rozhodně stojí za to, pan Mikeska má skvělé a zajímavé hodiny, nelpí na zbytečných datech a jde mu spíše o souvislosti, které dokáže velice dobře podat studentům.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Nikdy jsem se toho tolik nenaučila o našich dějinách jako tady! Výklad byl sice nadupaný a bylo toho hodně, ale moc mě to bavilo a bylo to srozumitelné. Konečně jsem pochopila, o čem ten dějepis je, když mě nikdo nenutil biflovat se nicneříkající jména a data...
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Dobře strukturovaný předmět pro nehistoriky. Jako studentka ZSV vnímám předmět jako další potřebné prohloubení znalostí - i vzhledem k tomu, že jedním z povinných předmětů v rámci ZSV je regionální historie.
Mgr. Tomáš Mikeska [41-KDDD], Orientation Practice for History Students [OB2305001, praxe]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Dobrý den, zajímalo by mě, jestli jste si četl naše reflexe? díky.
Mgr. Tomáš Mikeska [41-KDDD], Didactics of History III [ON2305232, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Velmi oceňuji přístup vyučujícího ke studentům. Řada praktických rad, návrhy ke zlepšení metod, které používáme, nápady na nejrůznější hry - to je přesně přístup, který mi doteď na katedře dějepisu chyběl. Je vidět, že člověk, který má zkušenosti z praxe, předá studentům často mnohem více než sebelepší teoretik. Snad jediným stínem na celém semináři je pocit, že některá témata ke státnicím nebyla zpracována dostatečně. Úroveň prezentací spolužáků se velmi lišila. Také mne mrzí, že jsme neměli možnost vyzkoušet si práci s interaktivní tabulí či se více věnovat analýze dostupných učebnic, což však bylo vyváženo smrští nápadů a inspirací pro praktickou výuku. Děkuji za tento předmět.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Czech History in World Context [OKBUV05014, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.07.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Vyučujícímu se daří vzbudit (či prohloubit) zájem o předmět
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Czech History for Primary School [OK0605119, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.05.2016, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
vynikající předmět, škoda, že napatří mezi povinné a nemá vyšší časovou dotaci
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Teaching Practise - Primary School [ON2305125, praxe]
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Uvítala bych menší počet náslechových hodin ve prospěch například více odučených hodin. Náslechy v takto velkém počtu se mi ke konci zdály neproduktivní a neúčelné.
Student has disallowed display of personal data, 18.05.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Pohodová praxe, jednoduchá domluva, jasně stanovené požadavky, ochotný pedagog. Tak by to mělo vypadat.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Didactics of History III [ON2305232, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
V seminářích jsme se věnovali mnoha tématům, které souvisejí s výukou dějepisu - jak má správně vypadat test, jak provést analýzu učebnice, apod. Velkým přínosem byla exkurze do nakladatelství Fraus, kde jsme se mohli seznámit vyzkoušet si práci s učebnicí dějepisu pro interaktivní tabuli.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Teaching Practice - Secondary School [ON2305234, praxe]
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Všechno podle představ, vstřícný přístup.
PaedDr. František Parkan [41-KDDD], Czech History in World Context for Primary School [O0110508A, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2014, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velmi zajímavý a přínosný předmět, PaedDr. František Parkan přednáší bez připravených prezentací velmi poutavě, dokáže vše spojit do kontextů tak, že mi konečně začaly být jasné věci, které doposud v učebnicích nejsou dobře zpracovány. Určitě by mě zajímalo prohloubení jednotlivých oblastí dějin v jeho pojetí.