InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. PhDr. Tomáš Kubíček, Ph.D. [41-KCL], Theory of literature II [OB2304103, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 24.06.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Vyučující skvěle dokáže nadchnout pro předmět, seminář je zajímavý a přínosný. Zkouška na konci patří k těm náročnějším. (Po seminářích budete připraveni na ústní část zkoušky, aby se k ní ale člověk dostal, je nutné projít písemným testem, na který je nutné nastudovat doporučenou literaturu.)
PhDr. Josef Peterka, CSc. [41-KCL], Theory of literature II [OB2304103, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 25.08.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Náročné, ale po absolvování kurzu jsem měla pocit, že vím, jak se na zkoušku připravit, a že si jsem jistější, co se rozboru literárních děl týče.
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Vynikající předmět, inspirativní, přínosný nejen z odborné stránky, ale takřka obecně pro život. Na praktických příkladech naučí lépe číst a rozumět literárním dílům. Ze strany dr. Peterky vynikající podání, oceňuji také velký důraz na interakci mezi vyučujícím a studenty. Pro mě osobně bezkonkurenčně nejzajímavější a nejpřínosnější předmět z 1. ročníku.
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Pro mě zatím nejlepší předmět ČJ. Velice poutavá forma a metoda výuky, která má smysl.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html