InquiryInquiry(version: 718)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NOFY151, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent Pavelka je velmi milý, laskavý, osobní, ale zároveň dovede být profesionální. Látku vysvětluje a dovysvětluje velmi ochotně a rád pomůže s jakoukoliv nejasností. Na druhou stranu mi jeho hodiny nepřipadají až tak dobře připravené a zorganizované, pravidla hodnocení nejsou příliš jasně vysvětlená a zejména získávání bodů za aktivitu nebylo příliš předvídatelné (záleží, kdo bude pozván k tabuli). Vícekrát doporučované příklady z Kopáčka mi k pochopení látky nestačily (v učebnici jsou řešené jen ty vůbec nejjednodušší a u ostatních je jen výsledek). Některé dotazy na principy matematických důkazů a vůbec jejich smysl nebyly na cvičení dle mého vnímání zodpovězeny příliš dobře. Použití MS Teams mi až tolik nevyhovuje, ale to už je detail a hodně o osobní preferenci (pro mne je to celý nový systém kvůli zaslání několika málo dokumentů a krátkých sdělení) a především rozhodně oceňuji otevřenou, vlídnou a dostatečnou komunikaci doc. Pavelky se studujícími.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pavelka bol na cvičeniach milý a ochotný pomôcť. Občas sa mi zdalo, že vysvetľoval aj triviálne koncepty, ktoré všetci vedeli, ale je možné, že niekto nie, takže aj tak je to skôr pochvala. Keď sme počítali ťažšie príklady, resp. príklady ktoré sme ešte nikdy nevideli, tak pán docent zvolil mierne rýchle tempo, avšak nemal problém spomaliť.
Lukáš Jarábek, 14.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pavelka je podľa mňa vynikajúci učiteľ, ktorý mne pomohol zvládnuť obroský skok zo stredoškolskej matematiky na vysokoškolskú.

Pán docent sa vždy snažil nám pomôcť pokial sme nechápali nejakej téme a dokonca aj ak sme sa nechceli priznať že niečomu nerozumieme, alebo sme si tým neboli istý tak nám to aj tak vysvetlil. Pán Pavelka bol takisto ochotný nám poskytnúť konzultáciu hocikedy, kedy sme chceli.

Medzi negatívami by som chcel povedať že mne osobne trochu nevyhovoval štýl cvík, pretože pán Pavelka nás často nechal počítať niektoré príklady, čo na jednu stranu je dobré, lebo sa to pomaly naučíme, avšak na druhú stranu jeden príklad zožral obrovké množstvo času, vzhľadom na obroský objem učiva, ktorý sa musíme naučiť na Matalýze a kvôli tomu sme veľa príkladov neprepočítali.

Takisto pán Pavelka nám často neposielal príklady ktoré sme si zapísali, čiže som si niekedy nepamätal, ktorý som mal urobiť (avšak ak sme ich nemali tak to vôbec nebol problém).

David Němec, 12.02.2025, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Úžasný cvičící, ochotný pomoci s čímkoliv (třeba i s fyzikou) a nadšený pro věc. Naučil mě mít rád komplexní exponenciálu. Jako domácí úkoly jsme měli vždy vypočítat jeden příklad a ukázat ho na cvičení, pokud si někdo nevěděl rady, napověděl nebo pomohl. V zápočtových testech byl vždy jeden náročný příklad, obtížností na úrovni zkoušky, aby nás nic nepřekvapilo, což potom u zkoušky opravdu pomohlo.
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Doc. Pavelka je opravdu moc milý, neustále září optimismem a člověk se ho nebojí na cokoli zeptat. Je ochoten pomoci i s fyzikou.

Na cvičeních vždy dal sadu úloh, člověk se k jednomu příkladu napsal a pak ho mohl na dalším cvičení ukázat u tabule za bod, který se pak počítal ke zkoušce. Nevyvolával, vše bylo dobrovolné. Také byly k dispozici domácí úkoly, které mohly aktivitu u tabule nahradit.

Na cvičení jel rychle, ale neměl problém vše znovu vysvětlit. Testy byly dle mého jediný problém - do zápočtových testů dal jednu limitu na 30 minut zkouškové obtížnosti a pak stejně tak jeden intetgrál. Byl u testu ochoten napovědět, ale pokud se test člověku nepovedl, tak zbytečně ztratil spoustu bodů. U jiných cvičících byly testy multitématické, což by mi vyhovovalo více...

Jinak ale mohu doc. Pavelku doporučit, jeho cvičení mi přišla pohodová a člověk nebyl k ničemu nucen.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2025, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a počítačové hry, doctoral
bylo by fajn stihnout za cviceni vice prikladu
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičení probíhala v příjemné atmosféře. Líbil se mi nenásilný systém, který fungoval tak, že se studenti zapsali k jednotlivým příkladům, které pak počítali na následujících cvičeních u tabule. Během semestru bylo dost možností nasbírat body a získat zápočet nebylo příliš obtížné.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Jako cvičící je nesmírně vstřícný, do výuky zařazuje zajímavé odbočky.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pavelka je výborný cvičiaci, ktorý sa snaží, aby jeho študenti všetko pochopili. Zápočet uňho nie je problém urobiť. Niekedy pri vysvetľovaní učiva zabehne trochu mimo, ale je to iba kvôli tomu, aby študenti chápali kontext.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi se mi líbí přístup cvičícího, pomoci každému pochopit látku, na druhou stranu by někdy neuškodilo zvýšit počet spočítaných příkladů během cvičení. Člověku princip věci dojde snáz, když spočítaných příkladů vidí víc.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Ocenil bych méně počítání studentů a více ukázek od p. Pavelky.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Milý vyučující, snaží se věci vysvětlovat a ukazovat v širších souvislostech.
Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Vynikající cvičící. Oceňuji možnost dělání domácích úkolů pro extra body na zápočet. Pan doktor je zároveň velice ochotný odpovídat na jakékoliv otázky a mám pocit, že jsem se naučil i látku mimo rozsah předmětu.
Jediná slabší stránka cvičení je podle mě malý počet propočítaných příkladů na hodině, ale ty si člověk vždy může projít sám (např. i podle řešení pana docenta Pražáka) a na případné nejasnosti se zeptat na cvičení.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent ani tento semestr nezklamal a byl -- jako ostatně vždy -- výborný.

Zápočtové písemky bývají ze starých zkouškových příkladů, díky čemuž si každý může zhodnotit, co by bylo potřeba ještě vylepšit před zkouškou. Pan docent se také snaží ukazovat praktičtější příklady použití probírané látky, bohužel ale kvůli nedostatku času (což není chyba pana docenta, ale nedostatečné časové dotace) jsme je vždy prolétli dost rychle a někdy i dost zmatečně, což byla škoda.
Author of entry is known to survey organiser, 06.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Pan docent Pavelka je milý a ochotný vyučující, na cvičení tak byla příjemná atmosféra. Příklady u zápočtových testů odpovídají náročnosti zkoušky, takže jsme na ni dobře připravení. Nemám moc co vytknout. Pokud by se v něčem mohl zlepšit, tak je to jedině snad čitelnost písma, protože některá rozdílná písmenka vypadají v jeho podání stejně.
Author of entry is known to survey organiser, 29.05.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Vynikající cvičící, neuvěřitelně milý a ochotný. Oceňuji, že se snaží na cvičeních dělat i něco nad rámec výuky ve formě zajímavých příkladů či jiných témat.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html