InquiryInquiry(version: 716)
In the winter semester of the academic year 2024/2025, data collection is allowed from 06.01.2025 until 16.02.2025. (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists I [NOFY161, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičení probíhala v příjemné atmosféře. Líbil se mi nenásilný systém, který fungoval tak, že se studenti zapsali k jednotlivým příkladům, které pak počítali na následujících cvičeních u tabule. Během semestru bylo dost možností nasbírat body a získat zápočet nebylo příliš obtížné.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Jako cvičící je nesmírně vstřícný, do výuky zařazuje zajímavé odbočky.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán docent Pavelka je výborný cvičiaci, ktorý sa snaží, aby jeho študenti všetko pochopili. Zápočet uňho nie je problém urobiť. Niekedy pri vysvetľovaní učiva zabehne trochu mimo, ale je to iba kvôli tomu, aby študenti chápali kontext.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Velmi se mi líbí přístup cvičícího, pomoci každému pochopit látku, na druhou stranu by někdy neuškodilo zvýšit počet spočítaných příkladů během cvičení. Člověku princip věci dojde snáz, když spočítaných příkladů vidí víc.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Ocenil bych méně počítání studentů a více ukázek od p. Pavelky.
Author of entry is known to survey organiser, 09.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Milý vyučující, snaží se věci vysvětlovat a ukazovat v širších souvislostech.
Author of entry is known to survey organiser, 03.02.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Vynikající cvičící. Oceňuji možnost dělání domácích úkolů pro extra body na zápočet. Pan doktor je zároveň velice ochotný odpovídat na jakékoliv otázky a mám pocit, že jsem se naučil i látku mimo rozsah předmětu.
Jediná slabší stránka cvičení je podle mě malý počet propočítaných příkladů na hodině, ale ty si člověk vždy může projít sám (např. i podle řešení pana docenta Pražáka) a na případné nejasnosti se zeptat na cvičení.
doc. RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematics for Physicists II [NOFY162, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan docent ani tento semestr nezklamal a byl -- jako ostatně vždy -- výborný.

Zápočtové písemky bývají ze starých zkouškových příkladů, díky čemuž si každý může zhodnotit, co by bylo potřeba ještě vylepšit před zkouškou. Pan docent se také snaží ukazovat praktičtější příklady použití probírané látky, bohužel ale kvůli nedostatku času (což není chyba pana docenta, ale nedostatečné časové dotace) jsme je vždy prolétli dost rychle a někdy i dost zmatečně, což byla škoda.
Author of entry is known to survey organiser, 06.06.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Pan docent Pavelka je milý a ochotný vyučující, na cvičení tak byla příjemná atmosféra. Příklady u zápočtových testů odpovídají náročnosti zkoušky, takže jsme na ni dobře připravení. Nemám moc co vytknout. Pokud by se v něčem mohl zlepšit, tak je to jedině snad čitelnost písma, protože některá rozdílná písmenka vypadají v jeho podání stejně.
Author of entry is known to survey organiser, 29.05.2024, 2. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Vynikající cvičící, neuvěřitelně milý a ochotný. Oceňuji, že se snaží na cvičeních dělat i něco nad rámec výuky ve formě zajímavých příkladů či jiných témat.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html