InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. David Heyrovský, Ph.D. [32-UTF], Introduction to Theoretical Physics I [NAFY016, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Jedna z nejlepších přednášek.
prof. RNDr. Pavel Krtouš, Ph.D. [32-UTF], Seminar on Mathematical Methods of Physics [NOFY002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Fenomén známý na Matfyzu pod jménem pan profesor Pavel Krtouš se hodně těžko vysvětluje lidem kteří ho nezažili na vlastní kůži. Tento pán je chytrý. Velmi chytrý. Je chytrý takovým tím způsobem, že všechno co dělá vám připadá neuvěřitelně jednoduché dokud to nezkusíte sami. Věcem co se vám snaží vysvětlit možná na první pokus neporozumíte, ale z každé přednášky budete odcházet s pocitem, že je to vlastně všechno triviální a dá se to spočítat tak do deseti minut. Za mě osobně doporučuji vymetat každou přednášku, kde se jenom nachomýtne.

Jo a taky nosí tričko s nápisem VECTOR.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor Krtouš je výborný pedagog, i složité věci dokáže vysvětlit jednoduše a pochopitelně. Také oceňuji způsob, jakým se snaží u studentů zaujmout pozornost (což se mu daří).
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vektůrky jsou prostě boží
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor jestiť velice systematický. Jeho výklad má řád i strukturu. Otázky z publika zodpovídá briskně. Má pěkné a čitelné písmo.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Uspávač hadů-nevymyslel jsem tuhle přezdívku, ale bohužel celkem sedí. Huhlavý, monotónní výklad, který navíc sestával ponejvíc z konstatování, aniž by se panu docentovi dařilo nám ukázat, že to tak skutečně je-nemluvě o tom, že zcela pomlčel o účelu všech výpočtů.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující dokáže zaujmout projevem i obsahem, řešená problematika byla vždy zajímavá a populárně prezentovaná.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Krtouš jel systematicky ve svižném jednotlivými oblastmi látky semináře. Jeho výklad byl jasný a souvislý.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky bývají složité a v rychlém tempu, a pro prváky to je nezvyk a když se člověk jen na chvíli zamyslí, tak se s trochou (ale jen trochou) nadsázky ztratí v celé přednášce. Tento předmět je však "pro ty, kteří si věří", takže si na to příliš stěžovat nelze.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji poutavý výklad.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Krásně přehledný výklad a stejně tak i přehledné, dobře členěné a čitelné poznámky na tabuli, podle kterých si i po čase člověk může připomenout, o čem byla v hodině řeč.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
vyslovene nudné prednášky
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas něco nepochopíte.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Seminar on Mathematical Methods of Physics [NOFY002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor má smysl pro humor, zajímavé praesentace a osobitý styl vyprávění látky.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý, a je znát, že je fyzik-často mluvil o aplikacích, přirovnával, a nebylo těžké s ním držet v jeho úvahách krok.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující dokáže zaujmout projevem i obsahem, řešená problematika byla vždy zajímavá a populárně prezentovaná.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výuka v podání doktora Langera byla poměrně individuální a osobitá. Stačila by pouze o něco větší logická návaznost mezi probíranými tématy, méně odboček k populárním poznatkům a věcem a neměl bych vůbec co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky bývají v o něco pomalejším sledu než u docenta Krtouše a tím pádem se informace dají lépe vstřebávat a dá se zamyslet nad tím, co se tam děje, avšak docent Langer často odbočuje k nějakým méně podstatným historkám o tom, co se jak v matematice a fyzice vyvíjelo, mně to nevadilo, bylo to mírné oživení přednášky, vzhledem k tomu, že byly maličko "uspávací", některým spolužákům se ale to odbočování nelíbilo.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji pomalejší výklad, je lepší na pochopení.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas trochu zmatený výklad, ale hezky vysvětloval souvislosti.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Místy se mi zdál výklad trochu zmatený, jinak milý vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pochopíte vše co vysvětluje.
RNDr. Robert Švarc, Ph.D. [32-UTF], Seminar on Mathematical Methods of Physics [NOFY002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ze tří přednášejících jednoznačně ten nejlepší, zábavný, dokáže se ze svých intelektuálních výšin snést na úroveň studenta prvního ročníku a vše mu vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cením si jeho interakce s publikem a toho, že vždy dobře vysvětlil svůj postup řešení problémů. Na každý dotaz vždy ochotně odpověděl.
Rovněž musím vyzdvihnout jeho výklad témat týkajících se lineární algebry.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor interaguje s publikem a emphateticky se vciťuje do jeho bolů a neznalostí, které svou přednáškou zdatně léčí. Nebojí se nás zeptati, zda jeho výklad chápeme.
Comment on course, Introduction to Theoretical Physics I [NAFY016, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Super cvičení. Jen jsme toho udělali za semestr málo z mého pohledu. Uvítal bych více příkladů, kde se vyřeší jejich hlavní myšlenka namísto mechanického dopočítávání.
Comment on course, Introduction to Theoretical Physics I [NAFY016, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvěá přednáška. U STR bych ocenil aspoň jednu hodinu cvičení, kde by se vypočítalo pár příkladů.
Comment on course, Seminar on Mathematical Methods of Physics [NOFY002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět, na kterém se probírají věci "navíc". Bohužel, pokud je někdo jako já obyčejný smrtelník, často se setká s problémem, že neví, oč běží. Ale když už se náhodou chytne, je to dost zajímavé.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Na první přednášce se nám pan profesor Krtouš pokoušel osvětlit Taylorův polynom, čehož jsem se zalekl natolik, že jsem tam na delší dobu přestal chodit. V retrospektivě toho lituji. Věci co se tam přednáší sice nejsou okamžitě nutné, ale slouží jako důležitá průprava pro budoucí látku.

Nutno dodat, že pan profesor Krtouš je bůh na zemi a člověk se ochudí o každou jeho přednášku, kterou nenavštíví.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nezajímavé.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Rozhodně mnohým pomůže se lépe orientoval v lin. algebře a fyzice, nicméně chybí hlubší provázanost s danými předměty, některá témata se opakují, jiná se vůbec neuplatní. Střídání vyučujících je spíše na škodu, vede k nedokončování témat i způsob výkladu se diametrálně liší.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Trocha iné než som čakal, ale stále dosť fajn
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Proseminář z matematických metod, přestože je často označován za doplňkový předmět, mi dal hrozně moc. Jedná se asi o nejužitečnější nepovinný předmět ze semestru. Nejvíce si cením toho, že jsme byli blíže seznámeni s diferenciálními operátory a s křivkovým a plošným integrálem. Celkově oceňuji výběr témat, které nám přednášející chtěli předvést.
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět jako takový naprosto super. Ale na osmou hodinu ranní je to vážně zabijárna.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Seminář byl slovy vypůjčenými od pana Vopěnky doslova "těhotný věděním". Učivo bylo probíráno systematicky. Předmět se ze své povahy prolínal s učivem ostatních hodin, což se velmi hodí zvláště ve shonu a kvaltování prvého ročníku physiky generální.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Užitečný seminář pro matematické metody fyziky. Jediným negativem bylo, že se přednášející střídali a tak se vytratila návaznost na předchozí přednášku a nebyl jednotný styl výuky.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Preberané učivo má pripraviť študenta na to, čo bude o nejaký čas preberať na povinných predmetoch. Aj keď som niektoré veci nepochopila na seminári, potom, keď sme to preberali na matematike, som si spomenula, že som niečo také už videla, to trochu pomohlo. Ale myslím, že by nebol veľký rozdiel, ak by som tam nechodila.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Predmet veľmi dobrý na orientačné zoznámenie sa s preberanými metódami, cieľom nie je nutne všetko do hĺbky pochopiť, skôr vedieť, že niečo také existuje a potom byť v obraze keď sa to objaví na matematike resp. fyzike.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
v prvním semestru velmi doporučuji
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Ač by nám tento seminář měl pomáhat, pro mě byly stejně přednášky většinou dost nesrozumitelné.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Tento předmět je spíše na zopakování věcí z ostatních hodin.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Myslím, že by se obsah tohoto prosemináře měl trochu poupravit, protože velkou část vyložené látky jsme později dělali i v analýze a podrobněji. Např. první čtyři týdny jsme dělali derivace, taylorův polynom a diferenciální rovnice, ale zanedlouho jsme tu samou látku probírali v analýze, takže tyto první týdny byly téměř zbytečné. To samé platí pro diagonalizaci.

Dále mi některé části přišly až moc teoretické. Jelikož je to proseminář, očekával bych, že spíš budeme probírat méně teorie a více příkladů "krok za krokem". Např. přednáška s teorií, kdy jsme rozebírali větu o existenci o jednoznačnosti soustavy dif. rovnic, mi přišla celkem zbytečná, ale konkrétní příklady, co jsme počítali potom (harmonický oscilátor, RL obvod), byly naopak velmi užitečné. Příklady s integrací funkcí více proměnných byly taky dobrý.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Všichni tenhle seminář doporučovali, ale spíš mě zklamal. Bez vysvětlení podstaty mi tahle matematika moc k ničemu nebyla, a beztak jsem se ji naučil na regulérních předmětech, než jsem ji potřeboval, takže se mi zdá, že úplně neplní svůj účel.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Ze začátku jsem se nechytal, pak jsem to vzdal a chodil se jen zapsat.
Jakub Matějka, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Kredit za účast
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý seminář, skvělý přednášející, mohu pouze doporučit!
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý a přínosný předmět pro seznámení se s lehce pokročilejším diferenciálním a maticovým kalkulem. Každému mohu jenom doporučit.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Někdy chybí hlubší důvody a možná důkladnější vysvětlení pro lepší pochopení tématiky, přesto jde o zajimavý seminář, který student nejspíš ocení zejména v druhém semestru. Pokud je cílem seznámit studenta s intuitivním významem dané tématiky a naznačit matematické použití, pak splňuje seminář účel skvěle.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Celkově předmět z většiny obsahuje to, co se probírá v prvním semestru na fyzice, proto je dobré tam zajít. Slyšet složité věci je lepší dvakrát než jednou.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi složitě vysvětlována látka. Přijde mi tento seminář zbytečný.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět pomůže orinetaci použité matematiky ve fyzice, která se v matematice probírá až později.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět, díky kterému pochopíte souvislosti, proč se co učíme apod.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vím, že cílem není hluboké porozumění tématům, ale ocenil bych trochu více vzorových příkladů (klidně mimo přednášku formou řešeného příkladu na dané téma)
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Určitě považuji předmět za zajímavý, že se některé přednášky překrývaly s jiným předmětem rozhodně nebylo na škodu, když něco člověk slyší podruhé, tak se zase o trochu přiblíží k úplnému pochopení. A co se nekrylo, pěkně odhalovalo matematickou podstatu či interpretaci některých fyzikálních identit, které na přednášce z fyziky tak podrobně probírány být nemohly.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Podle mě moc užitečný předmět, který pomůže s orientací v přednáškách z fyziky, kterou člověk bere vlastně bez znalosti spousty užitečných poznatků z matematiky, které právě tento předmět nabízí. Pro prváky - fyziky bych ho skoro zavedla jako povinný, protože podle mě dost zásadně pomáhá porozumět probírané látce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vřele doporučuji tento kurz. Je zde probrána spousta zajímavých věcí.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Každé téma hodnotím jinak. Některá mi připadala úplně zbytečná, ale k jiným mohu říct, že bez nich bych v některých předmětech neuspěl.
V obecnosti nemohu říct nic.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrý prehľad niektorých matematických postupov, ale veľa z týchto vecí sme robili aj na analýze alebo algebre.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Srozumitelné vysvětlení matematiky běžnému fyzikovi.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Občas probraná látka pomohla s pochopit něco z přednášek z fyziky. Trochu mě ale rozčilovalo, když jsem třikrát o stejné věci slyšel "řeknu to jen tak zběžně na víc nemáme čas" (kurz matematiky na začátku semestru, zde a matematická okénka během fyziky, občas i na analýze).
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Preberaná látka bola dosť náročná, nakoľko ďaleko predbiehala záber predmetov matematickej analýzy, lineárnej algebry či fyziky. Minimálne v prvom semestri nebola preberaná látka využitá pri iných predmetoch.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět příliš přehnaný svými informacemi, kde víc jak 90% žáků nerozumí.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Casto se postupovalo od obeneho ke konretnimu. Opacny postup by byl asi srozumitelnejsi. Myslim ze chybela komunikace mezi prednasejicim tohoto predmetu a prednasejicim Fyziky.

Doporucil bych vyucovat vice na prikladech. Resit konkretni fyziklani ulohy, kde by se muselo uzit nejakeho "matematickeho kouzla", ktere je dobre se naucit. Nekladl bych takovy duraz na matematickou korektnost.

pro studenty: 2 kredity za ucast.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Myslel som si že mi to pomôže ,keďže som nemal skúsenosti s fyzikálnymi počtami, ale bolo to príliš komplikované a veľa mi to nakoniec nedalo.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html