When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Vahid Borji, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis I [NMTM101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Pan doktor měl pěkné a jasné prezentace a dokázal látku vysvětlit. Můj jediný problém bylo rozmístění zápočtových testů, druhý jsme psali týden před zkouškovým obdobím a oprava byla až po 1. termínu zkoušky z analýzy a termínů pro tuto zkoušku bylo ze začátku málo.
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
průběh roku byl trochu zmatený, na začátku nám pan vahid řekl, že bude potřeba jenom jeden zápočtový test, a pak jsme museli psát dva. moc obdivuju, jak se zvládl naučit česky, i tak jsem občas ale měla pocit, že si úplně nerozumíme. ocenila bych taky, kdybychom materiály a emaily dostávali s větším předstihem. co ale bylo super, to byly jeho prezentace a řešené příklady limit.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Oceňuji snahu mluvit česky, musí to být náročné a vzhledem k tomu, že jsem slyšel, že před rokem doktor Borji ještě česky moc nemluvil, posun je to výrazný. Navíc je vidět, že se v předmětu orientuje, je slušný, jen místy jeho písmo na tabuli nejde přečíst. Nicméně příprava prezentací na každou hodinu je skvělá.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Příjemný, občas mírně zmatený, dobře vysvětlil vše
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Pan doktor Borji ví, co učí. Velmi oceňuji snahu mluvit česky, přestože občas komunikační problémy nastanou. Organizace výuky mi však přišla zmatená, až chaotická. Doporučil bych změnit přístup ke cvičení obecně, navrhuji třeba poslat příklady na další týden jako domácí cvičení, ke kterému pak mohou mít studenti dotazy a na onu hodinu promítat příklady navíc pro ty, kterým domácí cvičení nedělalo problémy.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Velmi chaotický člověk, občas jazyková bariéra, nesystematická výuka, nedostatečné materiály. Prostě chaos, k tomu velmi přísné testy, které nejsou adekvátní k probrané látce.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Nemám co vytknout, všechny hodiny me baví. Oceňuji připravenost a ochotu pomoci, pokud je nějaký problém profesor Borji se okamžitě snaží pomoci buď hned individuální zpětnou vazbou nebo dokonce dalšími extra cvičeními.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Arithmetic and algebra I [NMTM105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na panu Halasovi se mi líbí, že učivu opravdu rozumí a je do toho zapálený. Jeho výklad je srozumitelný a pan Halas do něj dobře vkládá vtipy a historky z prvního stupně základní školy, takže toho není nikdy příliš na to, aby jsme my studenti byly přehlceni. Zisk kreditů z aritmetiky v jeho podání ale rozhodně není zadarmo. Jak u zápočtových testů, tak u zkoušky, pan Halas chce po studentech, aby měli téměř všechno dobře, jinak musíte test psát znova nebo si jej doplnit. Na druhou stranu ale pan Halas neřeší, na kolikátý pokus se vám povede daný test napsat, a když se opravdu naučíte, tak vše nakonec zvládnete celkem s přehledem
Author of entry is known to survey organiser, 11.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan Halas je skvělý. Velmi trpělivý a přátelský, ale zároveň poměrně přísný. Prostě chce, abychom ukázali, že umíme všechno, co máme umět. Má svůj specifický humor, který nemusí sednout každému, ale zároveň alespoň trochu obzvláštní hodiny. Nicméně musím uznat, že po 2 hodinách už máte čísla "blé" skutečně plné zuby :-D. Velmi si cením přístupu pana Halase u zkoušky/zápočtu, kde se opravdu nemusíte z ničeho stresovat. Jediné trochu nepříjemné je, že zápis a materiály od pana Halase jsou poměrně nestrukturované, takže příprava materiálů na zkoušku trvá trochu delší dobu, ale vše důležité bylo na hodině řečeno/lze nalézt v "portfoliu".
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pan Halas vlastně mezi přednáškou a cvičením nerozlišoval. Prostě když bylo vhodné probírat, probíral, když bylo vhodné nějaký čas věnovat příkladům, učinil tak.
Komentář k Panu Halasovi obecně - viz anketa přednášky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Arithmetic and algebra I [NMTM105, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na panu Halasovi se mi líbí, že učivu opravdu rozumí a je do toho zapálený. Jeho výklad je srozumitelný a pan Halas do něj dobře vkládá vtipy a historky z prvního stupně základní školy, takže toho není nikdy příliš na to, aby jsme my studenti byly přehlceni. Zisk kreditů z aritmetiky v jeho podání ale rozhodně není zadarmo. Jak u zápočtových testů, tak u zkoušky, pan Halas chce po studentech, aby měli téměř všechno dobře, jinak musíte test psát znova nebo si jej doplnit. Na druhou stranu ale pan Halas neřeší, na kolikátý pokus se vám povede daný test napsat, a když se opravdu naučíte, tak vše nakonec zvládnete celkem s přehledem
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2025, 1. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor Halas je perfektní pedagog, který dokáže vysvětlit zcela abstraktní matematiku na věcech ze všedního života, ač se to zdá nemožné. Zároveň po každé přednášce zveřejní nějaké příklady (i s řešením) k tématu, které bylo ten den probráno - takže máme možnost si to doma hned zkusit zcela sami.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan profesor je velmi milý a vstřícný. Jen se mi občas stává, že v zadních lavicích ho moc dobře neslyším. Ale hodiny s panem Halasem nemůžou být jiné než náročné ale sluníčkové.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2025, 1. Year, Chemie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je skvělý přednášející, vždy když člověk nevěděl, mohl za ním po přednášce přijít a zeptat se ho. Na panu doktorovi se mi taktéž libí jeho všeobecný matematický přehled, to se projevilo vždy, když chtěl ukázat souvislosti mezi jeho přednáškou a např. matematickou analýzou.
Author of entry is known to survey organiser, 25.01.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na doktoru Halasovi si nejvíce cením jeho smysl pro humor a jeho naládu, která je nakažlivá :D
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Pozitiva pana Halase: vynikající pedagog, intuici za látkou dokáže mistrovsky předat, opravdu si něco z přednášky odnesete, hodiny s ním jsou zábavné.
Negativa: někdy dostanete vlastně jen intuici a skutečně formální znění je jaksi druhořadé - vlastně nevíte, co jste se naučili a co jen ochutnali -, největší negativum je ale naprostá neexistence podkladů k přednášce. Jediné, co dostanete, je "osnova předmětu". Což je něco mezi jmenným seznamem témat, dovysvětlivek a sbírkou početních příkladů... Musíte se proto učit z uvedené literatury - a abyste věděli co z ní je požadováno a co ne, musíte prostě slyšet co bylo a nebylo zmíněno na přednášce k danému tématu...
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Hodiny s panem doktorem Halasem byly velmi zábavné, je na něm vidět nadšení pro věc, které je nakažlivé. Vždy velmi ochotně odpovídal na všechny naše dotazy, opravdu chtěl, abychom látce porozuměli a odnesli si toho co nejvíce.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Information technology for teachers [NMTM110, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Hodiny pana Halase o Texu byly pro mě zajímavé, ale neměl jsem z nich pocit, že mi toho mnoho daly. Naopak z hodin věnovaných Pythonu jsem si odnesl více. Na nich musím hlavně ocenit, že se s programováním začíná prakticky od nuly. Jako pro člověka, který nikdy pořádně neprogramoval, to bylo fajn a ukázalo mi to, že se programování nemusím bát. Napsání zápočtového testu na papír, kdy jsme měly sepsat kódy pro naprogramování několika úkolů, mi ale pořád přijde jako fakt zvláštní nápad. Chápu sice u něj, proč to pan Halas tak dělá, ale pořád mi to přijde zvláštní
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
LaTeX, jak víme je naprosto skvělý, báječný a dokonalý program na cokoli od bakalářské práce po dopis babičce, to nyní díky skvělému marketingu pana Halase (Mgr., DiS., Ph.D.) všichni víme. Nějaký malý úkolek na TeX, by se ve výuce jistě neztratil.
Co se týče části Pythonu, tak vyučující neměl nejmenší problém jít s úsměvem pomoci se sebevětší banalitou pomoci (mám trochu dojem, že kdyby někdo nevěděl, jak zapnout počítač, tak mu bude také ochotně vypomoženo). Prostě skvěle příjemný přístup.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Information technology for teachers [NMTM110, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Hodiny pana Halase o Texu byly pro mě zajímavé, ale neměl jsem z nich pocit, že mi toho mnoho daly. Naopak z hodin věnovaných Pythonu jsem si odnesl více. Na nich musím hlavně ocenit, že se s programováním začíná prakticky od nuly. Jako pro člověka, který nikdy pořádně neprogramoval, to bylo fajn a ukázalo mi to, že se programování nemusím bát. Napsání zápočtového testu na papír, kdy jsme měly sepsat kódy pro naprogramování několika úkolů, mi ale pořád přijde jako fakt zvláštní nápad. Chápu sice u něj, proč to pan Halas tak dělá, ale pořád mi to přijde zvláštní
Author of entry is known to survey organiser, 08.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan Halas je prostě pan Halas... Má skvělý výklad, specifický humor, z kterého vám tedy bude asi po 6 hodinách v jednom dni lehce hrabat, ale část s Pythonem byla skvěle rozvržená, jedinou výtku mám k zápočtovému testu, kterou jsem psal do hodnocení předmětu. Celkově je velmi přátelský, chyby je kdykoli možno opravit a na hodiny jsem se vždy těšil. Část s TEXem byla poměrně uspávající, ale chápu, že není jednoduché pojmout LaTEX nějak aktivněji.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Introductory seminar on mathematics I [NMTM161, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Velice oceňuji vyučujícího za dobrou kvalitu výkladu během hodin, které byly doprovázeny především velmi zábavnou atmosférou a jasným výkladem.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Doktor Halas je humorný, je svůj, ale umí vyučovat a ze dvou hodin výkladu, co jsem viděl, mě jeho výuka bavila.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Zábavný, milý, bylo vidět že rád učí
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Je vidět, že pan Halas je opravdu chytrý a hodný člověk s obrovskou láskou pro matematiku. Taky má prakticky nekonečnou trpělivost i přes to, co jsme občas předváděli u tabule. Občas je jeho výklad trochu pomalejší, ale aspoň se u toho nasnídám.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Pan doktor má do jisté míry specifický projev, který nemusí každému vyhovovat, mnohým ale grimasy a komentáře vyučujícího dokáží hodinu zpříjemnit natolik, že po celou její dobu dokáží udržet pozornost. Na můj vkus se na prosemináři postupovalo příliš pomalým tempem, osobně bych za šťastnější považoval probrat více látky a příklady na počítání zadávat na doma. Chápu ale, že počítat doma může každý a proseminář tu je asi od toho, aby se možná problémová témata probírala rovnou se všemi. Pokud nicméně někdo neměl se středoškolskou matematikou žádné problémy, proseminář pro něj nejspíš příliš přínosný nebude.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Vyučující má velice charakteristický způsob výuky, na který si člověk musí zvyknout, svoje hodiny obohacuje o zábavné historky, ale moc nového se toho člověk na prosemináři nenaučí. Oddychový předmět.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Geometry I [NMTM203, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je velmi dobrý kantor. Výklad má poutavý, někdy prohodí pár vtipů a určitě se nikdo na jeho hodinách nenudí. Na zkoušku chce, aby student uměl úplně všechno, ale na druhou stranu se zkouška skládá opravdu pouze z toho učiva, co je probráno na přednášce. Tento předmět jsem si opravdu díky panu doktorovi hodně oblíbil, ačkoliv patří určitě k náročným. U zkoušky je pak nutné spočítat několik příkladů a přesvědčit pana doktora o svých teoretických znalostech. Líbilo se mi, jak měl pan doktor na některá témata připravené poznámky, takže jsme mohli opravdu celou přednášku pouze poslouchat.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
pan doktor je proste goat, vyborny vyucujici
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučujícímu není co vytknout, jen snad to, že pro svou genialitu a nadšení nechápe nedostatky a trápení "běžných lidí".
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Geometry II [NMTM204, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor dělá každou přednášku opravdu velmi zábavnou - snaží se přednášky obohatit o různé didaktické příběhy nebo vtípky, což moc oceňuji. Zkouška se skládá ze dvou částí - z části početní (2 příklady) a z části teoretické. Zkouška je u pana doktora opravdu těžší, ale zase na druhou stranu po studentech nikdy nechce něco, co by se nestihlo probrat na přednášce. Navíc už pana doktora známe, takže víme cca, co od zkoušky čekat a jak bude zkouška vypadat. Jak pana doktora už známe déle, tak k němu máme už opravdu velmi dobrý vztah. Velmi doporučuji tento předmět, hodně rozšiřuje obzory.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vše již bylo zmíněno v hodnocení předmětu Aritmetika a algebra II. Není co dodat.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Arithmetic and algebra II [NMTM206, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor vysvětluje vše naprosto bezchybně a zřetelně. Je otevřený k jakýmkoliv dotazům během cvičení, nemá ani problém si domluvit s námi konzultaci. Opravdu přístup pana doktora je velmi vřelý a toho si všichni vážíme. Učiteli opravdu nemám vůbec co vytknout.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Stejný jako u přednášek.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Arithmetic and algebra II [NMTM206, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je opravdu hvězda ve svém oboru, na všechny otázky zná odpověď a vše ví. Jeho vtipy dělaly přednášky o hodně zajímavějšími a vždy jsem se na ně těšil. U zkoušky vyžaduje dokonalé porozumění tématu, je opravdu velmi pečlivý, ale jak jsem již psal, tak na rozdíl u jiných předmětů není tento ryze teoretický, tj. těch důkazů tam zase není tolik. Kontultace nabízel téměř vždy, takže opravdu velmi ukázkový vztah ke studentům.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super vyučující s nadhledem, skvělým slovním projevem a vyčnívajícím smyslem pro humor.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Conic sections [NMTM264, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor Halas je opravdu člověk na správném místě. Na každou otázku během semináře dokázal zareagovat, na všechno znal odpověď, seminář obohacoval svými zajímavými didaktickými vsuvkami, které byly pro mě velmi přínosné. Musím se přiznat, že jsem se na semináře opravdu těšil - byly vedeny opravdu v příjemné atmosféře, což moc oceňuji.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vše bylo sděleno.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], History of Mathematics I [NMTM305, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Pan doktor Halas má široké znalosti z mnoha oblastí matematiky, které nejen dokonale propojuje ve svém výkladu, ale také ilustruje na pozadí dějinných událostí. Obdivuhodné jsou též jeho znalosti klasických jazyků, díky nimž dokáže vysvětlit původ různých (nejen) matematických pojmů. Vše se odehrává zábavnou formou, takže i J. A. Komenský plesá :-)
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je milovníkem historie a dává to znát na každé své přednášce - jeho zápal pro téma je naprosto nakažlivé a musím říct, že mě jakožto nemilovníka historie přednáška opravdu vždy bavila. Pan doktor možná někdy zacházel až příliš do detailů, kvůli čemuž jsme nestihli probrat asi všechnu látku. Zakončení předmětu bylo v podobě testíku, jehož otázky jsme měli k dispozici, takže se nejednalo o nějak složitou věc. Kantorovi nemám co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2025, 3. ročník, Biologie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zajímavě prednášené a propojené příběhy, dostatek materiálů, jediné co bych vytkla jsou zmíněné nároky na zkoušku ("kolokvium").
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Líbilo se mi to, vcelku zajímavé povídání.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Halas! Super zábava.
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Pan doktor Halas má skvělý způsob výkladu, jeho přednášky se velmi dobře poslouchají umí upoutat pozornost posluchačů. Přednášky byly vedeny formou dlouhého souvislého vyprávění a popisu daného tématu. Tento způsob je dle mého pro tento předmět více než vyhovující. Výklad navíc obohacuje o zajímavosti nejen z oblasti matematiky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], History of Mathematics II [NMTM306, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Velmi příjemný a přívětivý učitel, je vidět, že ho učení baví a že studentům rozumí. Výklad je takový povídavý, studenti mají pocit, jako by se probírané téma snažil zakomponovat do nějakého příběhu, příjemně se to poslouchá. Mimo hodiny je velmi vstřícný a empatický, a pokud za ním přijde student s nějakým problémem, tak se mu vždy snaží co nejvíc pomoct. Těžko se to popisuje takhle do ankety, prostě jsem z jeho hodin měl vždy velmi příjemný pocit.
Student has disallowed display of personal data, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučující vždy rád při hodině zodpověděl dotazy a někdy výklad doplňoval i vtipnými poznámkami. Pokud se i po hodině objevila nějaká nejasnost, tak nebyl problém se na vyučujícího obrátit emailem a problém byl vyřešen. U všech byl i velmi férový u zkoušky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Bachelor seminar of mathematics I [NMTM331, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Oceňuji pedagogický přístup, v rámci toho, že pan Halas chce, abychom věděli jak danou látku učit. Líbí se mi příběhování látky plus případné dodávání kontextu
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je výborný učitel, který dokáže snad každou látku hezky vysvětlit. Moc se mi líbilo jeho pojetí látky o funkcí, kterými jsme zabrali více jak polovinu semestru. Byl nápomocný, na každý dotaz dokázal odpovědět. Moc se mi nelíbilo zakončení předmětu (společná diskuze nad probranými tématy), ale to je asi pouze můj názor. Také bych měl určitě ocenit to, že pan doktor se dokázal přizpůsobit našim přáním během semestru. Didaktickému působení nemám co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2025, 3. ročník, Biologie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Hodiny mě opravdu moc bavily. Jde vidět, že předmět si vymyslel pan Halas celý sám a učí to, co je podle něj potřeba/užitečné a zároveň to bylo skvěle navázané na sebe, takže kvalita je za mě velmi vysoká díky tolika zkušenostem a znalostem v této oblasti (matematiky i pedagogiky), a velmi oceňuji zmíněné pedagogické poznatky a rady, informace ke státnicím. Myslím, že by bylo fajn se zamyslet nad tím, jestli by nebylo užitečné se někdy studentů zeptat na feedback a zajímat se o to, jestli výuce rozumí a nepotřebují něco.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zaujaly mě informace o reformách učebních osnov v posledních dekádách, s čímž souvisí i to, že jsme se často zapovídali a nedostali jsme se moc daleko. Ale bavilo mě to všechno.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Asi nejlepší předmět pana doktora Halase. Jeho pohledy na probíraná témata a schopnost perfektně vypíchnout to podstatné z látky jsou úžasné.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Bachelor seminar of mathematics II [NMTM332, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2024, 4. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Osobitý a svérázný styl.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Algebra [NMTM501, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 2. Year, Učitelství fyziky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Vyučující vždy výborně připraven na výuku, ochotný vysvětlovat opětovně i již řečené. Velkou výhodou je, že přednášel i algebraické předměty na bakalářském studiu, takže látka měla kontinuitu.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2025, 2. ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji promyšlenou strukturu, která vede studenta, aby si důležité myšlenky objevil vlastní cestou. Na přednášce člověk dostane všechny potřebné dílky skládačky, návodné otázky/úlohy v portfoliu a pak už student musí vše spojit dohromady. Ačkoliv proces je místy náročný, tak v konečném zúčtování z toho má člověk velkou radost. Věřím, že vyučující nad tímto způsobem výuky musí občas dumat a je vidět, že některé postupy znovu promýšlí a obnovuje.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2024, 2. ročník, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Bavilo mě po celých 5 let pedagogické působení pana učitele, opravdu žije a dýchá pro nás budoucí učitele, je to klenot KDM.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Diploma thesis II [NSZZ502, samostatná práce]
Lukáš Macek, 17.06.2023, 2. Year, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Vedoucí práce je velmi hodný a ochotný, vždy poradí a nasměruje mě tam, kde je potřeba. Komunikace probíhá prostřednictvím emailů a Zoomu, což mi velmi vyhovuje. Moc si cením vstřícnosti vedoucího a toho, že nemusím do Prahy dojíždět na osobní konzultace.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Greek Mathematical Texts I [NUMV058, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Milý a ochotný vyučující s osobitým humorem
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Greek Mathematical Texts II [NUMV059, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je opravdu velmi znalý, je vidět, že se o dějiny matematiky opravdu do hloubky zajímá. Texty s námi čte v češtině, sám má před sebou ale text v řečtině, jen to vypovídá o jeho znalostech. Pan doktor vždy na cvičení navodil úžasnou atmosféru, je na něm vidět, že ho učení moc baví. Předmět je opravdu výjimečný, ať už svým obsahem, tak i přístupem pana doktora ke studentům. Opravdu všem doporučuji, je to hezké odreagování se od klasické výuky na MatFyzu.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2023, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Výklad byl vždycky zábavně podaný a zajímavý. Moc oceňuji, že jsme si mohli upravit sylabus dle potřeby a podle toho, co koho zajímá.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Geometry I [NMTM203, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka je opravdu velmi ochotná, látku vysvětluje úplně perfektně. Když jsme něco nevěděli, tak jsme se mohli úplně v klidu doptat. Na začátku cvičení vždy ve zkratce zopakovala přednášku, což nám moc pomohlo, že jsme si danou teorii i zopakovali. Paní doktorka s námi udržovala dokonce až přátelský vztah, což moc oceňuji. Na cvičeních jsem se cítil opravdu dobře. Zápočet byl hodně férový, nemám paní doktorce co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
pani doktorka ma velice lidsky pristup a vyucuje velice dobre
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Nejmilejší vyučující v KDM. Vytknul bych jí snad jen to, že pro svou ochotu není paní doktorka schopna odbýt irelevantní či všetečný dotaz studenta, který je zbylým studentům úplně k ničemu. (Tak jsem to alespoň vnímal já a můj spolusedící...)
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Geometry II [NMTM204, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorko disponuje opravdu jedněmi z nejlepších didaktických schopností, co jsem zatím měl možnost na MFF UK zažít. Opravdu velmi si cením jejích didaktických pomůcek, které nám vždy trochu osvětlili látku. Paní doktorka má velmi, opravdu velmi přátelský přístup ke studentům, během cvičení panuje velmi dobrá atmosféra, nikdo se nebojí na cokoliv zeptat. Zápočtové testy jdou spravedlivé, bez pochyby.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Milá, vstřícná a ochotná vyučující s připravenými hodinami. Není co vytknout.
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Information technology for teachers [NMTM110, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní Robová nám toho z GeoGebry ukázala opravdu hodně a pro mě jako budoucího učitele se jednalo o zajímavé věci. U zápočtového úkolu oceňuji, že paní Robová neměla problém jej nám i dvakrát vrátit, než bylo vše v pořádku. Jediné, co bych tak mohl vytknout, že na první opravu zápočtového úkolu jsem čekal asi měsíc
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Bohužel mě přístup paní docentky trochu zklamal, ač geogebra jistě může být při výuce ve škole užitečná, tak jsem o tom úvodní prezentací o historii geogebry ani tím, jak je vyvíjená nyní, přesvědčený nebyl. Ani následující krok po kroku návod na vytvoření každého objektu také nebyl nijak zvlášť zajímavý.
Nebyl ale problém s dotazy, na které byla ochotná s pohotovostí odpovídat, zároveň byla velmi tolerantní, když někdo udělal chybu.
doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. [32-KDM], Information technology for teachers [NMTM110, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní Robová nám toho z GeoGebry ukázala opravdu hodně a pro mě jako budoucího učitele se jednalo o zajímavé věci. U zápočtového úkolu oceňuji, že paní Robová neměla problém jej v nám i dvakrát vrátit, než bylo vše v pořádku. Jediné, co bych tak mohl vytknout, že na první opravu zápočtového úkolu jsem čekal asi měsíc
Author of entry is known to survey organiser, 08.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní Robová na mě nepůsobila příliš sympaticky, ale musím uznat, že má skutečně obrovský přehled v matematice i pedagogice, takže její hodiny byly přínosné. Velmi oceňuji rady do budoucí výuky. Zápočtové práce byly hodnoceny spravedlivě, důsledně a rychle.
Mgr. Jan Sedlák [32-KDM], Mathematical analysis I [NMTM101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan Sedlák nám vždy pochopitelně vysvětlil, jak jít na jednotlivé typy příkladů. A když si u samotného procvičování člověk nevěděl rady, neměl problém poradit a nasměrovat na správnou cestu. Zápočtové testy v jeho podání byly férové, neboť byly stejně náročné jako v běžných hodinách
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Učitel bol výborný, vysvetlil dobre preberanú látku, ale čo si na ňom najviac cením je ochota pomôcť dovysvetliť veci keď im nechápete aj pomimo času cvík.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Na hodinách byla vždy příjemná atmosféra. Vždy vysvětlil tak, aby všichni pochopili.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Cvika s panem Sedlákem mi úplně něvyhovovala, jelikož jsem měla pocit, že jen opisuju příklady z tabule a nemám čas je samostatně vyřešit. Ocenila bych, kdyby zadal několik příkladů na tabuli a poté kolem nás pocházel a ptal se, jestli potřebujeme pomoct.
Author of entry is known to survey organiser, 31.01.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan Sedlák je velmi sympatický a ochotný pomáhat. U zápočtu velmi férový.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Nejvíce na vyučujícím oceňuji připravenost na výuku a poskytnutí dostatečného množství zdrojů a materiálů pro počítání ve škole a doma. Oceňuji také srozumitelnost výkladu na cvičeních a velkou ochotu vyučujícího zprostředkovávat konzultace.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
•dotazy se snaží zodpovědět (rychlá mailová komunice)
•shrnutí nejdůležitějších např.kritérií z přednášky
•většinou chaotický zápis na tabuli
•hodnocení 1. zápočtového testu - snažil se najít 2 body, poté hodnotil jako u zkoušky (u 2. už ale přísnější)
•ve chvíli, kdy je jeden příklad ohodnocen pouze 1 bodem a za každou chybičku je stržen 0.5b, tak body ubývají rychle
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Výborný cvičící! Dává si záležet, aby byla látka pochopitelná a začíná od jednoduchých příkladů. I tak je ale tempo cvičení rychlé a stíhá se držet s přednáškami. Možnost konzultovat mailem i osobně, dokonce před zápočtem cvičení navíc.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis I [NMTM101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Cvika s panem Staňkem mi vyhovovala. Chodil mezi námi a když jsme potřebovali pomoct, poradil nám.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis I [NMTM101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Pan doktor byl na hodiny připraven, ocenil bych méně terminologické vysvětlení.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na panu Staňkovi bylo vidět, že je na přednášky dobře připraven. I když na můj vkus jel až moc podle svých skript a často jsem si říkal, proč na ty přednášky vlastně chodím. Několikrát nám ale na přednáškách pro zajímavost ukázal věci, které do svých skript nezahrnul. Co se týče skript, jsou krásně přehledná, ale úplně nejlépe se mi z nich neučilo. Důkazy v nich totiž působí, jako by byly určené hlavně lidem, které už analýze trochu rozumí. A já jako začátečník jsem tak musel nad většinou důkazů více přemýšlet, abych je pochopil. Ocenil bych tedy detailnější materiály ke zkoušce
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2025, 1. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor Staněk se nám snažil ve všem pomoci a odpovědět nám na všechny naše případné dotazy. Takže po hodinách se k němu vždy seběhl dav lidí, které neodháněl, ale jednomu po druhém vše dovysvětloval.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2025, 1. Year, Chemie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor (ačkoliv už jako bývalý zaměstnanec) mě velmi nadchnul pro tento předmět, bavil mě jeho přednes a na přednášky jsem se vždy těšil. Pokud mi nebylo něco jasné, domluvil jsem se s ním na konzultacích, kde jsme vše probrali (panu doktorovi nevadily ani "blbé dotazy", tudíž se nikdo nemusel bát, že by mu na jeho dotaz nebylo odpovězeno)
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Pan doktor Staněk byl milý, nápomocný a velmi ochotný zodpovídat otázky v průběhu přednášek a po nich. Líbilo se mi, že často kreslil na tabuli grafické znázornění k teorii, co jsme probírali, což mi pomohlo k chápání tématu.
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
super vyučující, akorát ten konec byl trochu nešťastný. bohužel neposkytuje videozáznamy. ve skriptech jsem taky nebyla schopná najít Bolzanovu větu.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Doktor Staněk byl úžasný kantor. Mluvil zřetelně, psal čitelně, jeho poznámky dávaly smysl a odpovídal na veškeré dotazy slušně, rychle a věcně.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Skvělý přednášející. Bude mi chybět.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na začátku semestru jsem si myslel, že tento člověk je absolutní šílenec a blázen, ale postupem času se stal jedním z naších oblíbených přednášející na jehož přednášce se člověk občas velmi pobavil. Je škoda, že pan doktor Staněk již dále na MatFyzu pokračovat nebude. Budeme na něj vzpomínat v dobrém.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Velmi sympatický profesor, akorát pouze opisuje skripta, což mi přijde jako škoda.
Comment on course, Mathematical analysis I [NMTM101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení z matematické analýzy byla pro mne osobně dost náročná. Možná to bylo tím, že jsme je měli hned brzo ráno, ale spíš to bylo náročností příkladů, které jsme procvičovali. A i když nám byl postup dostatečně vysvětlen, tak i tak to nebylo nic jednoduchého. Zápočtové testy byly férové, vycházeli z toho, co jsme dělali na hodinách. Oproti tomu příklady v početní části zkoušky byly pro mne peklo. Bylo to mnohem těžší, než příklady počítané na cvičeních. Podle mě by se to do budoucna mělo vyřešit tak, že buď se zjednoduší příklady u zkoušky, anebo by se mělo přidat druhé cvičení týdně. Abychom se naučili dobře počítat i zdlouhavější a složitější příklady a k tomu probrat všechnu látku (a nemuseli se tedy například derivace učit úplně samostatně)
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Cvičení mi přišlo málo provázené s přednáškou. Zápočet byl daný testy, které se ale týkaly pouze počítání a ne důkazů, které byly náročnější částí látky a kterých se děsilo více studentu. Uspořádání výuky bylo lehce zmatečné, někdy jsem si nevěděl s příkladem a jen jsem čekala až se vrhneme na vysvětlení. Lepší by bylo vysvětlit principy na začátku cvičení a poté nám nechat čas spočítat si dané příklady.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Predmet hodnotím výborne, naučil ma rátať veci na zápočty a skúšku
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Velmi těžká zadání testů oproti příkladům na cvičení. Dotazy moc nebily vysvětleny, hlavně kvůli tomu, že pan profesor není Čech.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Cvika z MA 1 se velmi hodí, jelikož tento předmět dělá problém hodně studentům. Ocenila bych, kdyby byly dvakrát týdně a ne jen jednou, což už v předešlých letech zmiňovalo více lidí.
Author of entry is known to survey organiser, 31.01.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je velmi obsáhlý a velmi náročný, ale je pravda, že se všechna látka bude do budoucna hodit.
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
ocenila bych větší soubor cvičných příkladů. takhle jsem je musela shánět všude možně na internetu a ráda bych měla jistotu, že se učím obtížnostně to, co po mně pak bude požadováno.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Velice oceňuji na předmětu, že obsahoval vše potřebné pro pochopení teoretické části matematické analýzy. Předmět nebyl tolik náročný, jak se mohl ze začátku zdát. Nejdůležitější byla domácí příprava a provázanost mezi přednáškou a cvičením.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Skutečně nás na vše připravil, ale museli jsme stihnout vše velice rychle, na začátku jsem cvičili velice pomalu a ke konci jsme byli nuceni probírat v podstatě látku že 4 přednášek během jednoho cvika.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Cvičení navazuje na přednášku.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Předmět má špatně vytvořené prezentace, učivo neodpovídá přednáškám a nedostatečná příprava na zápočet/zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Přidal bych průběžné úkoly a zápočtové testy dal dříve než týden před zkouškovým
Comment on course, Mathematical analysis I [NMTM101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Předmět byl v pořádku, ocenil bych ale jednodušší vysvětlení důkazů vlastními slovy, ne termíny. Také mi přišlo, že cvičení a přednáška nebyly dostatečně propojeny. Nevím, zda by to šlo, ale bylo by příjemné, kdyby předmět měl větší iniciativu číst si skripta/poznámky. Nemusí to být v míře jak lineární algebra doktora Barta, ale třeba jednou týdně dobrovolný kvíz, za jehož správné vyplnění by byl bod navíc ke zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Matematická analýza je nejnáročnější předmět, který jsem musel v prvním semestru absolvovat. Nejenom, že látka je těžká sama o sobě, ale je ji také hodně. Při přednáškách jsem měl kvůli tomu někdy pocit, že jedeme až moc rychle. A i když byla látka během přednášek dostatečně vysvětlena, musel jsem si vždy poté sám projít, abych ji pochopil. Teoretická část zkoušky ale za mě byla férová, i když kvůli tomu, že nás nezkoušel náš přednášející (a z ústní zkoušky se stala zkouška písemná), tak jsem do poslední chvíle netušil, co mám od zkoušky čekat, což mi dost zkomplikovalo přípravu
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2025, 1. Year, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Tento předmět je velmi náročný zejména z důvodu velkého obsahu teorie, a už proto si myslím, že už kvůli tom by si zasluhoval vícero hodin cvičení. Při tomto jednom se podle mě nestíhá vše, co by bylo dobré procvičit. Přeci jen student vše snáze pochopí, když si to sám osahá.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2025, 1. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednášky byly hodně náročné, ale to je hlavně předmětem. Na dotazy jsme dostávali odpověď hlavně typu: "toto se rovná tomuhle a proto platí toto", což mi úplně k pochopení nestačilo. Zase ale jsou všechny materiály aktualizované k dispozici.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Sice pan doktor Staněk už nebude vyučovat na matfyzu, ale MA 1 ze začátku byla trochu chaotický předmět, kdy jsem měla pocit, že jen obkresluji důkazy a definice z tabule. V průběhu semestru ale začal pan Staněk více rozebírat proč a jak jde na tvorbu důkazů. Na přednáškách byla uvolněná atmosféra a nebála jsem se na nic zeptat. Jen bych ocenila, kdyby materiály k předmětu byly dostupné už ze začátku semestru a ne až v průběhu zimních prázdnin.
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
mnohem více o počítání, než se na první pohled zdá. doopravdy se mi líbí, že se jenom neučíme tvrdou teorii, ale že ji pro zvládnutí předmětu musíme být schopni použít na reálných příkladech.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Matematická analýza byla v prvním semestru můj nejoblíbenější předmět, možná právě díky doktoru Staňkovi. Dává smysl, je náročná, je zábavná a občas vyčerpávající.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2025, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Ze začátku těžké si zvyknout, postupem času jsem přednášky stále více oceňoval a pomáhali mi látku pochopit.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na to, že to je nejtěžší předmět, který může prváka na MatFyzu potkat, tak bych řekl, že témaata obsažená v tomto předmětu opravdu budou dobrým základem pro budování našich znalostí do dalších let. Náročnost předmětu je opravdu velká...
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2025, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Na přednáškách se stále jenom opisují skripta nic moc nad to.
Comment on course, Arithmetic and algebra I [NMTM105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednášky i cvičení z aritmetiky (pan Halas mezi nimi nerozlišoval) byly pro mě opravdu zajímavé. Líbilo se mi, jak nám byly představeny různorodé části matematiky, o kterých jsem dosud neslyšel nebo mi nepřišly dostatečně zajímavé. Nejhorší na tomto předmětu tak je, že k němu neexistují žádná skripta, a i když některá témata jsou zahrnuta v doporučených učebnicích, tak ne vždy je to na takové úrovni, aby byl člověk díky tomu schopen složit zkoušku. Je tedy potřeba opravdu na ty hodiny chodit, protože jinak člověk nemá u zkoušky šanci. I když samotný předmět je podle mne jeden z těch jednodušších, tak u samotné zkoušky chce pan Halas po studentem opravdu vše a nepustí vás, dokud nebudete mít testy napsané téměř celé dobře. Takže se zkouška klidně může protáhnout i na 4 hodiny, protože vám pan Halas testy (společně s teorií se u zkoušky píše i druhý zápočtový test) několikrát vrátí. Není ale povinností psát oba testy v jeden den, klidně si můžete v jeden termín napsat zápočtový test a zkoušku z teorie složit až jindy
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení a přednášky se vhodně prolínaly, jak bylo zrovna potřeba, striktní dělení se nedodržovalo, což podle mě velmi dobře fungovalo.
Comment on course, Arithmetic and algebra I [NMTM105, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednášky i cvičení z aritmetiky (pan Halas mezi nimi nerozlišoval) byly pro mě opravdu zajímavé. Líbilo se mi, jak nám byly představeny různorodé části matematiky, o kterých jsem dosud neslyšel nebo mi nepřišly dostatečně zajímavé. Nejhorší na tomto předmětu tak je, že k němu neexistují žádná skripta, a i když některá témata jsou zahrnuta v doporučených učebnicích, tak ne vždy je to na takové úrovni, aby byl člověk díky tomu schopen složit zkoušku. Je tedy potřeba opravdu na ty hodiny chodit, protože jinak člověk nemá u zkoušky šanci. I když samotný předmět je podle mne jeden z těch jednodušších, tak u samotné zkoušky chce pan Halas po studentem opravdu vše a nepustí vás, dokud nebudete mít testy napsané téměř celé dobře. Takže se zkouška klidně může protáhnout i na 4 hodiny, protože vám pan Halas testy (společně s teorií se u zkoušky píše i druhý zápočtový test) několikrát vrátí. Není ale povinností psát oba testy v jeden den, klidně si můžete v jeden termín napsat zápočtový test a zkoušku z teorie složit až jindy
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednášky z aritmetiky mě docela baví. Jediné, co mi nevyhovuje, je docela chaotický zápis na tabuli a rozlítanost témat v různých materiálech. Při učení na zkoušku není jednotný dokument se všemi větami, důkazy a definicemi. Je to trochu náročnější předmět, hlavně kvůli vypracovávání portfolia, to zabere asi nejvíce času.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2025, 1. ročník, Chemie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Člověk, který přijde na přednášku z AA1 zpočátku nechápe, proč mu jsou předkládány informace, který jsou vytržené "z různých koutů matematiky". Ke konci semestru najednou člověk pochopí, jak tyto informace souvisí s ostatními matematickými disciplínami. Na předmětu oceňuji také, že je určen pro učitele, vždy jsem byl rád za moment, kdy se z úst přednášejícího ozvalo: "Až vy budete učitelé..."
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Má cenu si předmět zapisovat, pokud nestudujete učitelství? Ne, upřímně asi ne. Pokud máte zájem o probíranou látku, existují určitě předměty, kde je probírána detailněji, tohle je vlastně vždy jen ten základní úvod do tématiky. Tento účel však za mě plní dobře - není příliš dopodrobna ani příliš málo detailně.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
První polovina témat je trochu roztroušená po celé matematice, bez nějakého většího propojení. Druhá je však tak krásně a nenápadně propojená skrz Eukleidův algoritmus. Řekl bych, že to i pěkně vystihuje styl a způsob přednášení, který je zprvu trochu chaotický a pak začne krásně dávat smysl. Spojeno s příjemným přístupem, sem tam prohozeným nějakým tím matematickým vtipem, si asi není moc na co stěžovat.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět mi pomohl propojit si mnoho témat, která jsem už dříve potkala, ale chyběly mi souvislosti.
Comment on course, Information technology for teachers [NMTM110, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na informatice pro učitele (mezi přednáškou a cvičením se nerozlišuje) musím pochválit hlavně to, jak moc byla přizpůsobená tomu, že z nás snad jednou budou také učitelé. Líbilo se mi, jak nám bylo ukázáno, co všechno umí GeoGebra a jak moc bychom ji v budoucnu jako učitelé mohli využívat k výkladu. Sekce Pythonu pro mě osobně tolik záživná nebyla, protože programování nikdy nebylo můj šálek čaje. I tak ale byly tyto hodiny pro mne, člověka který nikdy moc neprogramoval, přínosné a pochopitelné. Díky tomuto předmětu jsem tak zjistil, že se programovaní opravdu nemusím bát. Jestliže bych ale něčemu rád dal na hodinách více prostoru, pak rozhodně Texu. Na to, o jak dobrý a podle všeho na Matfyzu hodně využívaný program jde, tak nám sice bylo ukázáno, co vše dokáže, ale za mě osobně to bylo málo. Co se týče zápočtu, tak jak zápočtový úkol z GeoGebry, tak i test z Pythonu byly přiměřeně obtížně, i když psaní pythonovského kódu na papír mi pořád přijde absurdní (na druhou stranu ale nevím, jak jinak by to šlo udělat)
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Výuka pythonu perfektní, jen je škoda, že nezbylo tolik času na LaTeX. Konec probírané látky v pythonu se mi nezdál tak důležitý, aby bral čas LaTeXu.
Author of entry is known to survey organiser, 17.08.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Bylo by šikovné, kdyby studenti deskriptivní geometrie mohli mít seznámení s programováním, než podstoupí programování s obecnou matematikou.
Comment on course, Information technology for teachers [NMTM110, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na informatice pro učitele (mezi přednáškou a cvičením se nerozlišuje) musím pochválit hlavně to, jak moc byla přizpůsobená tomu, že z nás snad jednou budou také učitelé. Líbilo se mi, jak nám bylo ukázáno, co všechno umí GeoGebra a jak moc bychom ji v budoucnu jako učitelé mohli využívat k výkladu. Sekce Pythonu pro mě osobně tolik záživná nebyla, protože programování nikdy nebylo můj šálek čaje. I tak ale byly tyto hodiny pro mne, člověka který nikdy moc neprogramoval, přínosné a pochopitelné. Díky tomuto předmětu jsem tak zjistil, že se programovaní opravdu nemusím bát. Jestliže bych ale něčemu rád dal na hodinách více prostoru, pak rozhodně Texu. Na to, o jak dobrý a podle všeho na Matfyzu hodně využívaný program jde, tak nám sice bylo ukázáno, co vše dokáže, ale za mě osobně to bylo málo. Co se týče zápočtu, tak jak zápočtový úkol z GeoGebry, tak i test z Pythonu byly přiměřeně obtížně, i když psaní pythonovského kódu na papír mi pořád přijde absurdní (na druhou stranu ale nevím, jak jinak by to šlo udělat)
Author of entry is known to survey organiser, 08.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je užitečný a zároveň se hodí jako doplnění kreditů, protože splnění je spíše formalita. Jediné s čím nesouhlasím je zápočtový test z programování na papír. Nevidím jediný důvod, proč by to tak mělo být, i v praxi se vždy bude používat nějaké vývojové studio. I na informatické sekci se píšou zápočty v libovolném vývojovém studiu a někde jsou k dispozici i prezentace se syntaxí, protože v praxi stejně tyto věci budete neustále někde vyhledávat. Pan Halas vyžaduje přesně to řešení, které má v jeho .pdf průvodci, což mi přijde, že místo toho abychom se skutečně naučili látku ovládnout, tak je to spíše o tom, jak se to zvládneme našrptat... Ale vzhledem k tomu, že to je jediná výtka (jak vůči panu Halasovi, tak předmětu), tak je to fakt, který prostě přijmete, a za odměnu získáte velmi příjemné, odpočinkové hodiny, z kterých si můžete odnést i něco užitečného.
Comment on course, Geometry I [NMTM203, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní Hromadová vytváří na cvičeních příjemné prostředí, že je radost se jich účastnit. Zároveň jsou příklady vybírány způsobem, že se dají řešit různými přístupy, které nám jsou v průběhu cvičení odhaleny, takže není třeba žádný postup opakovat, což látku krásně oživuje.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení dokonale kopírovalo přednášku, vlastně jsme vždy procvičili to, co jsme udělali na přednášce. Cvičení nám pomohlo látku z přednášky lépe pochopit a díky paní doktorce jsme si to dokázali i lépe představit. Zápočtové testy byly na úrovni příkladů, které se dělají na cvikách normálně. Myslím si, že cvičení nebyla zase tak moc náročná (v porovnání například s MA), ale za to sloužila jako skvělé doplnění přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
cvika byla skvela k lepsimu pochopeni prednasky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Než jsem se rozkoukal, předmět mi utekl, ale to je opakující se motiv. Na předmětu bych neměnil nic.
Comment on course, Geometry I [NMTM203, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2025, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Příjemné dobrodružství analytickou geometrií za doprovodu lineární algebry. Občasné zpestření o tvory z jiných dimenzí a didaktické poznámky byly jedině vítány.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška dává analytické geometrii na SŠ didaktické rozměry, což se mi moc líbí. Samozřejmě i do velké míry rozšiřovala středoškolské učivo, což vedlo k hlubšímu pochopení tématu. Sylabus neobsahuje tolik důkazů (jako například u MA), ale za to obsahuje vysoký počet různých odvození atd. (některé z nich se hodí právě při výuce na SŠ). Učivo z části navazuje na lineární algebru, takže doporučuji si ji zopakovat.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
predmet velice prijemny s velkym durazem na porozumeni
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
V předmětu jsem se tak 3. či 4. hodinu ztratil. Pan doktor Halas však dokáže člověka důsledně přesvědčit, že je to chyba studenta, nikoliv vyučujícího či předmětu. Moc jsem oceňoval humor zakomponovaný v přednáškách.
Comment on course, Geometry II [NMTM204, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvěle doplňuje učivo přednášky, možná bych u tohoto předmětu zvážil i větší časovou dotaci, jelikož se látka často nestíhá probrat. Za semestr se píšou 2 zápočtové testíky, které nás mají připravit na písemnou část u zkoušky. Já jsem se na cvičení vždy těšil, jelikož mě látka probíraná na přednášce velmi zajímala a cvičení mi pomáhalo látku ještě více pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super cvicka, byla radost je navstevovat, i kdyz bohuzel pani doktorka byla nemocna, tak ze cvik obcas byla prednaska, ale to se dalo prezit
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Často jsme používali vzorce, kterým jsem nerozuměl a neviděl teorii za nimi. Mnohdy jsme byli napřed před přednáškami, ke konci semestru jsme naopak byli hodně pozadu. To bylo nejspíš zapříčiněno množstvím odpadlých hodin.
Comment on course, Geometry II [NMTM204, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška navazuje na předmět Geometrie I, je možná o něco obsáhlejší. Celý semestr je rozdělen do 2 hlavních témat, což mi přišlo skvělé. Předmět je - jako jeho první část v ZS - náročnějšího rázu, hodně se probírají odvození různých věcích, což je pro učitelskou profesi velmi užitečné.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Prisel jsem si na prednaskach jako na ceste krasami matematiky, kterymi me vedl pan doktor.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět geometrie II mi stejně jako geometrie I nesedl. Tempo bylo pro mě příliš rychlé, zaváděných pojmů bylo moc a já si je nepamatoval, při každé nové hodině se zvětšovala mezera mezi mnou a pochopením látky.
Comment on course, Arithmetic and algebra II [NMTM206, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení probíhá společně s přednáškou, není mezi nimi nějaký velký rozdíl. Během semestru tvoří pan doktor takový soubor příkladů, které je dobrý nápad spočítat, protože se to pak hodně hodí k úspěšnému napsání zápočtového testíku. Z mého pohledu je to opravdu dokonalá příprava, která sice stojí nějaký ten čas navíc, ale zase se to opravdu vyplatí. Během hodin jsou velmi dopodrobna probírány některé příklady (ne zase tolik, ke každému tématu max. 3), ale to mi nevadilo, protože si člověk opravdu má počítat sám doma a věnovat tomu ten čas.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Stejné jako přednášky.
Comment on course, Arithmetic and algebra II [NMTM206, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška zčásti opakuje aritmetiku a algebru I, v lecčem ji ale rozvíjí. Náročností se pro mě tneto předmět řadí k těm lehčím, musím ale podotknout, že mě opravdu moc bavil a hodně jsem se toho naučil nového a zajímavého, co se dá lehce přesunout i na SŠ. Předmět mě hodně bavil svoji vyvážeností - jednu kapitolu jsme pouze počítali, ta druhá byla zase teoretická. Z mého pohledu se jedná opravdu o základní předmět, který by měl každý student učitelství absolvovat. Doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2024, 2. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Prijemne povidani o nastrahach sveta matematiky
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět mě bavil a patřil k mým oblíbenějším. Někdy mi přišlo, že nasazené tempo výuky bylo příliš rychlé.
Comment on course, Conic sections [NMTM264, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Opravdu velmi pěkně strukturovaný seminář, který skvěle doplňuje přednášku Geometrie II. Zároveň bych moc rád ocenil to, že jsme se věnovali tematům podle našich osobních preferencích. To znamená, že to každého na semináři bavilo, protože si každý na semináři našel něco, co ho zajímá. Důraz je kladen především na dokonalé pochopení různých vět, definic atd. Z mého pohledu opravdu pěkný seminář, který prohlubuje vědomosti o kuželosečkách, časově navíc není náročný. Doporučuji.
Jakub Bouška, 16.06.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pohodový předmět, který mi pomohl leccos pochopit a rozšířit znalosti.
Comment on course, History of Mathematics I [NMTM305, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Svůj dojem z přednášky shrnu parafrází výroku sv. Anselma z Canterbury: "Přednášky z dějin matematiky v podání pana doktora Halase jsou to, nad co nic většího již nelze myslet!"
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět se mi moc líbil. Dává studentovi základní poznatky ohledně historie studovaného oboru, které vlastně v žádném jiném předmětu na učitelství M student nezíská. Myslím si, že by každý kantor měl mít nějaký základní přehled v dějinách M - tento předmět je k tomu dokonale přizpůsoben. Možná škoda, že jsme vlastně na antickou matematiku měli pouze poslední 2 výukové týdny, do příště by se to mohlo trochu vyrovnat i s ostatními tématy (ale předpokládám, že antickou M budeme dělat v navazujícím předmětu). Opravdu super předmět.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2025, 3. ročník, Biologie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super a velmi zajímavý předmět! Přehnané nároky na zkoušku, 20 otázek na celou stranu, když je to jenom kolokvium a předmět za 2 kredity, mi přijde moc.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Zatím asi nedokážu ocenit to, co mi tento předmět dal...
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Asi mi dost pomohlo nebrat předmět moc vážně, jinak byl fajn!
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět pro mě byl velmi příjemným zpestřením studia, neboť přednáška probíhala z pochopitelných důvodů odlišně než přednášky z jiných předmětů.
Comment on course, History of Mathematics II [NMTM306, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2024, 4. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Dějiny matematiky II jsou bezpochyby co do náplně a materiálů mnohem lepší než Dějiny matematiky I. Přednášky byly zajímavé a leccos jsem se naučil z nich. Akorát já bych raději viděl jiný formát. Moje přání pro tento předmět by bylo se věnovat novodobé matematice, a tím myslím hlavně minulému století. Významná jména, objevy, problémy apod., ale hádám, že k tomu bude zapotřebí dějiny matematiky III.
Student has disallowed display of personal data, 27.05.2024, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět jsem si zapisoval jako volitelný a zájemcům o dějiny matematiky bych doporučil oba semestry tohoto předmětu.
Author of entry is known to survey organiser, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět jako takový je výborně připravený, jediná věc, která se mi nelíbila (a která je čistě subjektivní) je důraz na starořeckou matematiku a geometrii, která mě příliš nebaví.
Student has disallowed display of personal data, 25.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Bezpochyby zajímavý předmět. Pro učitele matematiky umožňuje vskutku nemalé možnosti zpestření výuky. Předmět bych zařadil mezi méně náročné, ale to mu nijak neubírá na zajímavosti.
Comment on course, Bachelor seminar of mathematics I [NMTM331, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2025, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Oceňuji povahu předmětu. Zdá se mi skvělé, že jsme vlastně prošli znovu takové zaklady matematiky.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Seminář opravdu velmi doporučuji. Na začátku zopakuje látku funkcí, ale především z didaktického pohledu, což mě opravdu jakožto studenta učitelství velmi bavilo. Na semináři není povinná docházka, ale opravdu bych doporučil na seminář chodit, vyplatí se to. Ke konci poté zbyl čas na zopakování látky, která nebyla během celého studia dostatečně pochopena, což také velmi oceňuji (my jsme si vybrali lineární algebru).
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2025, 3. ročník, Biologie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Učivo a hodiny se mi určitě líbily, ale mrzí mě, že předmět nemá žádný syllabus či jakékoliv skripta, podklady, materiály. Bylo poměrně těžké zjistit, co se dělalo, když jsme někdy chyběli. Velmi zvláštní bylo, že na začátku bylo řečeno, že nebude zkouška, na předposlední hodině nám bylo oznámeno, že teda zkouška bude, ale nedozvěděli jsme se jakou formou a byla to snad nejvíc stresující forma nakonec, protože se vyvolávalo abecedně a otázky byly vymýšleny na místě, takže mi často přišly zvláštně/nejasně položeny.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vše, co jsme dělali, mi přišlo potřebné. Možná by tento předmět mohl být zařazen každý semestr pro udržení motivace ke studiu a ujasnění znalostí.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je odpočinkový, opakující ke státnicím, ale trochu tak jako hop sem a hop tam. Za mě bych preferoval více příkladů z jednoho souboru otázek.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
V předmětu se opakuje prakticky cokoliv, o co si studenti řeknou. Přidává nové poznatky a pozorování konceptů z prvního ročníku, díky čemuž moc hezky připravuje k závěrečné státní zkoušce
Comment on course, Bachelor seminar of mathematics II [NMTM332, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2024, 4. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je veden v pořádku. Akorát bych stále očekával si spíše vyzkoušet státnice jako samotné, prostě se naučit nějaký jeden celý okruh témat a z toho se nechat vyzkoušet. Byl by to skvělý motivátor začít dříve se učit.
Comment on course, Algebra [NMTM501, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2025, 2. Year, Učitelství fyziky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Přehledný a systematický obsah, navázaný na znalosti z bakalářských předmětů Aritmetika a algebra I, II. Nechybělo ani to, jak problematiku ve zjednodušené podobě předat studentům na základní (resp. spíše střední) škole. Látka byla doplněna i o některé historické souvislosti.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2025, 2. ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět je zajímavý, je k němu dostupná i podnětná literatura. Rozvíjí již dříve nabyté poznatky, takže si člověk uvědomí, k čemu jsou vlastně užitečné znalosti, které dříve získal v jiných předmětech. Předmět má určitou míru abstrakce, takže nějaké oblasti mohou vyžadovat více času na pochopení.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2024, 2. ročník, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Extrémně mě baví systém cvičení skrze úkoly - jak si s tím pan Halas pohrál - je to náročné, ale člověk v tom brzy najde zalíbení.
Comment on course, Greek Mathematical Texts II [NUMV059, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je koncipován velmi zajímavě, na začátku semestru si vybereme několik textů, které budeme na hodinách číst, a ty poté docela dopodrobna rozebíráme. Myslím si, že je předmět opravdu velmi zajímavý a svým obsahem i nezvyklý. Určitě bych ho doporučil všem, které zajímá náhled do historie budování matematiky. Na zapsání není třeba absolvovat ŘMT I.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2023, 1. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Super odpočinkový a zajímavý seminář, který sice zněl podle názvu obskurně, ale vždycky jsem se na něm rád ukázal. Dozvíte se historické drby a navíc lze znalosti z tohoto předmětu použít i v jiných oblastech matematiky, určitě doporučuju :)