InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 1 [NMMA101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičící byl vstřícný, dobře vysvětloval aktuálně probíranou látku, průběžně se ptal, zda je všechno jasné, dával adekvátně těžké příklady, které potom buď byly vyřešené na tabuli nebo byl minimálně nastíněn postup a nebyl problém dopočítat doma, případně se zeptat na dalším cvičení na nejasnosti. Občas předbíhal přednášku, aby se vše stihlo procvičit (což se naštěstí opravdu stihlo), ale nové pojmy/metody vždy dobře představil. Nesnažil se nás na ničem nachytat, místo toho se opravdu snažil, abychom tomu rozuměli. Jeden vzorový příklad udělal většinou sám a potom při samostatném počítání procházel po třídě a kontroloval, když se někdo zasekl, vždy dokázal postrčit správným směrem, takže se na tom člověk nezasekl celou hodinu. Celkově hodnotím velmi pozitivně.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičiaci dokáže veľmi dobre vysvetliť, predviesť a naučiť preberanú látku, išlo sa popredu oproti prednáške takže na rozdiel od ostatných skupín sme stihli precvičiť všetko.
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborný cvičící. Na začátku vždy vysvětlí postup, poté vyřeší pár modelových příkladů a zadá příklady. Ochotná pomoci a vysvětlit postup u náročnějších příkladů. Rozumně obtížné příklady, které dobře připraví na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Moc se mi líbily teoretické příklady a výzvy na konci cvičení. Celkový systém cvičení mi vyhovoval: vzorové příklady (někdy důkaz), potom jsme počítali sami, nakonec se řekly výsledky. Cvičící se neustále ptá, zda je všechno jasné. Na otázky ochotně odpovídá. Zápočtové testy jsou trochu obtížnější, ale zvladatelné.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Na panu doktorovi Vejnarovi není co vytknout. Příjemný cvičící, jenž Vám odpoví na jakýkoli dotaz, dobře se poslouchá, má příjemný smysl pro humor...cvičení probíhala tím způsobem, že pan doktor zopakoval tu nejdůležitější teorii z přednášky, vyřešil jeden, eventuálně 2 příklady u tabule sám a poté nám zadal 6-7 příkladů na samostatné počítání, přičemž nás pan doktor obcházel. Nepříliš náročné podmínky zápočtu, co víc si přát.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
jedine co mi vadi je ze ma dost tazke pisomky, ked som to porovnal s pisomkami od inych cviciacich tak jeho boli o minimalne uroven narocnejsie
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Vcelku dobrý, vtipný, spoustu věci jsem pochopil či dopochopil. Možná jsem si jen při mé špatné otázce připadal občas jako hlupák, ale co už...
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Moje nejlepší cvičení. Na začátku řešená obtížný příklad, případně výklad. Poté příklady a následně společné řešení. Nechybí vtipa a tak se člověk nenudí. Velká spokojenost
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2015, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Díky, velmi příjemné cvičení.
Cvičící vždy velmi dobře připraven, ochoten a schopen zodpovědět veškeré dotazy.
Měl jsem i možnost porovnat s jiným cvičícím a jsem o to víc vděčný,
že naše skupina měla štěstí na pana Vejnara.
Cvičení vedeno ideálně, na začátku shrnuty základy z přednášky popř. zajímavosti navíc a poté byl čas na vlastní výpočty, na konci byly i tyto předvedeny na tabuli (většinou cvičícím, ale to jen proto, že se nikdo jiný nepřihlásil).
Byl by z něj i výborný přednášející, kdo ví, možná jednou bude…
Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Díky tomu, že pan doktor občas na škole nebyl, jsme vystřídali celkem hodně cvičících a musím říct, že je naprostá špička. Cvičení pěkně plyne a je dobře připravené. Super jsou i bonusové úlohy. Pro mě na další semestr jasná volba :)
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Forma cvičení, kterou zvolil doktor Vejnar mi moc vyhovovala. Na začátku krátké uvedení tématu a pak nás nechal počítat samotné. Tempo má každý své a záleželo jen na nás, jestli o příkladech mezi sebou chceme diskutovat nebo jich chceme spočítat co nejvíce.
Velice mi i vyhovovala jeho vstřícnost a snaha látku vysvětlit, když jsem něčemu nerozuměl.
Student has disallowed display of personal data, 27.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Na cvičeních se mi moc nelíbil rozdíl v obtížnosti prezentovaných příkladů na tabuli a příkladů, které jsme měli počítat sami. Na druhou stranu vždy pomohl a odpověděl na dotaz.
Student has disallowed display of personal data, 26.05.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Cvičení se mi moc líbilo. Pan Vejnar všechno názorně vysvětlil, někdy i trochu jiným a méně formálním způsobem než bylo na přednášce, což mi pomohlo učivo lépe pochopit.
Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 3 [NMMA201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan doktor Vejnar sice nezklame, no neoslní. Nepochybuji o kvalitách pana doktora, ale obzvlášť mimo 1. ročník už není úplně nutné, aby byl pan doktor extrémně precizní u tabule a aby byl až trochu přehnaně pomalý při řešení vzorových příkladů na tabuli, neboť se tím ztratí poměrně dost času, který by mohl být využit jinak, chtělo by to tedy více času během cvičení na samostatné počítání studentů v lavicích (nebo i u tabule). Já osobně potřebuji spíše nějakého aktivnějšího, dynamičtějšího cvičícího.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Cvičení pana Vejnara mě poměrně zklamala. Nebyla vysloveně špatná, ale spíš to vypadalo, že si s nimi cvičící nechce dávat moc práci. Na začátku byl vždy předveden vzorový příklad a poté studenti počítali příklady, které ale už obvykle znali ze seznamu přednášejícího. Z toho důvodu bylo příkladů velmi málo a před zkouškou jsme museli hledat v různých sbírkách. Obzvlášť diferenciální rovnice mi přišly špatně zopakované. Cvičící mechanicky spočetl příklad a nevysvětlil proč se, co a jak dělá, většina studentů, pak tápala v dalších příkladech nebo se museli doptávat, co a jak mají dělat.
Zápočtové písemky měly přiměřenou obtížnost.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Děkuji mnohokrát za pěkné cvičení. Klidně bych vzal čas na vzorové řešení z času na počítání, kterého bylo dost, a předvedl bych ke konci nějaké příklady víc dopodrobna.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Myslím, že by pro studenty místo systému "spočítám jeden modelový příklad a pak si počítejte sami a já vás budu obcházet" lepší kdybychom si vždy spočítali jeden jednodušší příklad, kde by se dobře ilustroval algoritmus řešení a jeden průměrně složitý příklad, kde by nám byl předveden nestandardní nebo pozměněný postup a vysvětlena možná úskalí, která se mohou různě vyskytovat.
Často mi chybělo buď pochopení algoritmu a tedy něco z čeho bych vždy vycházel nebo naopak nějaký know-how, nějaká netriviální úvaha.

Jinak co se týče toho, co jak vysvětlujete řešení, tak je vše v pořádku.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičící, který umí vysvětlit i poradit. Navíc bych řekl, že s přibývajícím časem, stále lepší a lepší.
Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 4 [NMMA202, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Dle mého názoru výuku dostatečně nestrukturoval, na tabuli počítal jen málo příkladů, neukázal dostatečně velký vzorek příkladů k řádnému pochopení učiva.
Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], General Topology 1 [NMMA335, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Skvělé úlohy.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Cvičení s panem doktorem Vejnarem nebylo špatné, ale myslím, že nechávat studenty, aby sami řešili zadané úlohy, nedělalo dobrotu. Vedlo to ke zbytečným ztrátám času. U zkoušky byl pan doktor příjemný a velmi trpělivý.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Ač přednáška byla velmi kvalitní a celkem příjemná, tak bohužel na cvičení mi chybělo a více by mi vyhovovalo, kdyby alespoň některé úlohy byly vyřešeny přímo cvičícím a ne nechány všechny na rozmyšlení na doma.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Cvičení nebylo tak dobře připravené jako přednáška (možná v dobré víře, že studenti na cvičení budou více aktivní).
Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], General Topology 1 [NMMA335, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Pan doktor Vejnar se přednášení zhostil na výbornou. Přednes nepůsobil hekticky, důkazy všech tvrzení byly srozumitelné, ze zápisků se mi dobře učilo.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Oceňuji přátelský přístup ke studentům, ve kterém je zároveň zachováno ale i vykání - taková správná rovnováha. Přednáška byla dobře připravená, zápis na tabuli pěkně srozumitelný.
Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Descriptive Set Theory 1 [NMMA433, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Pan doktor Vejnar je velmi dobrý vyučující, všechny přednášky jsou vedené v přátelské atmosféře a je radost učit se ze zápisků na zkoušku. Velmi mě mrzí, že na navazující přednášku Deskriptivní teorie množin 2, která je hned následující semestr, budeme mít někoho jiného. U zkoušky je pan Vejnar velmi příjemný a hodnotí spravedlivě.
Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], General Topology 2 [NMMA462, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Příjemný vyučující. Výklad je pečlivý, vcelku pomalý a dobře pochopitelný.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Introductory Mathematics [NMMA713, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
I think it was well taught. Mr Vejnar was not really teaching it was more about revising, but again I do not really think this course should be about teaching new things. It ought to be about revision of high school math and preparation for math 1, which your teacher covered so once more in my opinion it was sufficiently taught.
Comment on course, Topology of a continuum [NMMA363, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Zajímavá témata, jen mohla být probíraná trochu více do hloubky.
Comment on course, Descriptive Set Theory 1 [NMMA433, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2018, 2. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Zajímavý předmět, větší část sylabu se kryje s NMMA404.
Comment on course, Seminar on Topology [NMMA458, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Seminář mi jako studentovi 1. ročníku mgr. přišel celkem obtížný.
Comment on course, Introductory Mathematics [NMMA713, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
It is a good course that will brush up your high school math and prepare you for math 1. The course is not really much about "teaching" you something, it is more about revising what you already know from high school so if you do know/remember how to calculate for example absolute value equation, I recommend to watch a few youtube videos and let this course be only for the revision.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html