InquiryInquiry(version: 653)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Roman Neruda, CSc. [32-KTIML], Applications of Computational Intelligence Methods [NAIL109, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Teacher has great communication skills as well as very good knowledge about the subject(especially in modern methods), also puts out very easy to follow presentations where he makes the subject both interesting and understood in depth with the details required.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Pan Neruda mluvil o zajímavých věcech, škoda však, že nejsou k dispozici stručné slidy, ze kterých bych si mohl látku zopakovat.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 3. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Výklad má obvykle vtipný, proložený příklady či historkami, člověk u něj neusne. Zjevně disponuje ohromnými znalostmi, o které se chce podělit. Ale měl by zapracovat na dochvilnosti...
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Evolutionary Algorithms I [NAIL025, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Prijemne cviko, clovek si dobre ohmatal rozne algoritmy preberane na prednaske. Ocenujem framework pouzivany na cvikach.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
+ Dobře připravené a vysvětlené kódy k domácím úkolům, vstřícnost, rychlá e-mailová komunikace, bonusové body za práci navíc, měkké deadliny.
- Škoda jen, že už letos nebyly dostupné texty ke všem cvičením na webu, proto bylo potřeba chodit na cvičení a dělat si poznámky. Ale to je možná nakonec dobře. Vloni jsem na cvičení moc nechodil a předmět neudělal (ač jsem měl času dost a náročný nebyl), letos ano :-)
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Veľmi pohodový cvičiaci. Záleží mu na pochopení študentov a ochotne odpovie na otázky alebo poradí. Na cvičení sme väčšinou urobili nejaký praktický úvod a následne individuálne pracovali na úlohe, pričom nám radil s čím bolo potreba. Výnimočne detailný bol tiež popis obsahu cvičení na moodli, pomohol trochu aj s učením na skúšku. Na úlohy sme tiež dostávali celkom peknú spätnú väzbu. Zlepšiť by možno šlo popis niektorých domácich úloh - v spleti súborov bolo občas ťažké nájsť čo spustiť a kde čo upraviť. Veľmi sa páčil napr. turnaj stratégií, kde sme mohli vyskúšať ako naše stratégie obstoja proti ostatným študentom.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Cvičení bylo zajímavé. Oceňuji, že jsme měli v Moodlu k dispozici texty se shrnutím látky probírané na cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Zejména oceňuji framework pro EA, který cvičící vytvořil (kód je navíc velmi kvalitní, takže se v něm dá dobře orientovat). Na cvičení se díky tomu mohly probírat jen podstatné aspekty EA bez nutnosti soustředit se na programování nesouvisejících věcí.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
The teacher actually prepared an entire framework for the students to apply and tweak evolution without the need for trying to implement the whole thing from scratch and losing time over technical challenges which does not relate to the course. The teacher has a very well organized webpage, through which the student can interact with him and the course material easily and conveniently. Among these the teacher has extensive knowledge on both theoretical and practical about the subject and related subjects, has great communication foreign language(English) skills. Also the teacher has been very responsive through out the semester replying messages and emails, scoring and giving feed back for submissions always in almost no time.
Vladislav Vancák, 07.02.2018, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Vynikajúce stránky prednášky. Prehľadné odovzdávanie a rýchle hodnotenie domácich úloh. Dobrá kvalita zdrojových kódov. Celkovo je úloh pomerne dosť, ale veľká väčšina určíte má zmysel.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičícího mám již na třetí předmět a cviko bylo opět skvělé.

Varování - většina informací je řečena na začátku cvik, pokud ho nestíháte, stačí si doma číst zadání na webu.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Super. Rychlé opravování úkolů. Vždy ochota poradit a pomoci.
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2018, 3. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
K Martinovi Pilátovi jsem chodila už na cvičení z Neprocedurálního programování, a obě cvičení patřila k těm nejlepším, jaká jsem na matfyzu zažila. Je vstřícný, příjemný, na webu má moc hezké studijní materiály.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Very well prepared for the lectures, and gave us a really good overview of the topic. The materials were sufficient.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Veľmi sa mi páčia Martinove stránky, má ich na matfyz vysoko nadpriemerne spracované. V podstate tam človek ani nemusí chodiť a všetko pochopí z týchto materiálov. To ale bohužiaľ viedlo k tomu, že som tam naozaj prestal chodiť, lebo Martin zabil na môj vkus veľa času na cviku prechádzaním kódu. Úlohám nemám čo vytknúť.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Veľmi dobre vedené cvičenia, skvelo pripravené materiály, pohodové hodnotenie a výborný prístup.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Skvělé cvičení, velmi oceňuji připravený framework, který umožňoval přemýšlet nad evolučními algoritmy bez zbytečných technikálií.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2016, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Martín Pilát je výborný cvičící se snahou předat studentům všechny informace velice přátelskou formou, ať už se jedná o cvičení z předmětu Evoluční algoritmy I, či Výrokové a predikátové logiky. Člověk na cvičeních opravdu látce porozumí a v případě vlastní neznalosti není nijak stresován a demotivován.

Speciálně na cvičení z Evolučních algoritmů I bych chtěl ohodnotit kvalitu zpracování látky pro jednotlivá cvičení v Moodlu. I když se člověk z nějakého důvodu nemůže cvičení zúčastnit, vždy k němu najde velice kvalitně zpracovaný text i s popisem zadání domácího úkolu, ze kterého pochopí vše podstatné a nemusí nijak tápat.

Domácí úkoly jsou vytvořeny způsobem, který člověka motivuje si o problematice zjistit informace i z dalších dostupných zdrojů a zkusit je na něm aplikovat. Hodnocení je navíc opět velice vstřícné a pokud člověk v úkolu zkouší například netradiční metody aplikace některých poznatků, až jejich výsledky nemusí být nejlepší, oceňuje vždy nápad a snahu nalézt nový přístup, než zdali je nalezené řešení například horší maximálně o 5 % oproti výchozímu, či podobně.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2016, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Naprosto vynikající osobní přístup, přátelské jednání a neformální atmosféra.
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Propositional and Predicate Logic [NAIL062, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Good excercise, everything was well explained and there were also dedicated time slots to ask about anything that was not clear. I also liked the homeworks, esp. the one where we were given a SAT solver and asked to solve some hard problems using it.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Učitel se snaží vést předmět zajímavě a interaktivně. Je ochotný odpovídat na otázky jak v hodině tak mimo ni. Rád pomůže a je na něm vidět, že si vážně přeje, aby každý student zvládl předmět.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení mi přišlo velmi přínosné, protože se na něm probíraly pro mě dost nečekané aplikace tvrzení z přednášky. Za všechny bych vyzdvihl programovací úkol s převáděním k-obarvitelnosti na SAT. Cvičení dobře propojovalo jinak matematický předmět s informatikou.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
The teacher was always helpful, and would explain why mistakes were wrong.
This made learning the material much more possible and enjoyable.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující vychází studentům vstříc a látku patřičně vysvětlí, hodiny jsou vedeny skvěle.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Professor Pilát is extremely skilled at presenting the methods and techniques in this practical. He often suggested easier means of reaching solutions to problems, and his engagement with students was always helpful in honing one's technical abilities.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
His lectures were very nice. Also, his lecture notes was very helpful. It made it possible to make up what I did not understand in the lectures.
Author of entry is known to survey organiser, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
(y)
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Více méně jsme vše probrali, hodně jsem si pamatovala ze semestru a to jsem mimo cvičení v podstatě nic nedělala. Zápočet není vůbec těžké získat a celá cvičení jsou vedena v pohodové atmosféře.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělý přístup. Ochota ke konzultacím.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvele cvicenie, vacsinou som vsetko z prednasky pochopil, fer podmienky na zapocet, ochota konzultovat. Mozem len doporucit
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňuji pozitivní přístup k výuce i ke studentům a ochotu dokola vysvětlovat nepochopené principy. Sám jsem měl však i přesto občas problém výklad stíhat, nemohu však říci, zda to bylo problém vyučujícího nebo můj.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičania boli dobre, vždy mi vyjasnili čo sa dialo na prednáške. Cvičiaci sa občas zapletie do zadania, ale nie je to nič čo by v principe vadilo. Hodiny boli prijemne. Ziskat zapocet mi prislo dost jednoduche.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení mi často osvětlilo nepřehledná zákoutí logiky z přednášky. Jediné co bych vytknul, je že se nestihlo probrat všechno a třeba rezoluce v predikátové logice hraje u zkoušky často velkou roli, na cvičení jsme je stihli jen zběžně.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvičení. Všecho perfektně a polopatě vyssvětleno. Vstřícný přístup ke studentům.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělá cvičení, díky nim jsem kolikrát pochopil principy a usnadnilo mi to orientaci v teorii.
Petr Houška, 09.01.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Úžasný přednášející, který mnohdy naprosto nepředstavitelné koncepty z přednášky dokáže srozumitelně vysvětlit.

Fér podmínky na zápočet.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2015, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení bylo dobré, pochopitelné. Cvičící fajn, hodný, přátelský. Jediné, co mě mrzelo, že jsme nestihli odcvičit poslední 1 až 2 přednášky (1-2 cvičení Gregora). S tím jsem měla problém, jak tu látku uchopit. A tak se mi nelíbilo vysvětlení: "Myslím, že nevadí, že jsme něco nestihli. Chtěl jsem udělat, ať máte souvislý blok toho, co chápete. A zbytek se doučíte sami nebo jednu část nepochopíte.". Místo toho bych radši zvolila rychlejší tempo a méně příkladů k jiným tématům, ale aby se stihlo odcvičit vše. Zvlášť, když mi poslední látka přišla jako jedna z nejtěžších a často se vyskytující ve zkoušce. To je ale jediná výtka.
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Propositional and Predicate Logic [NAIL062, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Učitel se snaží vést předmět zajímavě a interaktivně. Je ochotný odpovídat na otázky jak v hodině tak mimo ni. Rád pomůže a je na něm vidět, že si vážně přeje, aby každý student zvládl předmět.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
K výkladu jako takovém nemám žádné negativní připomínky, vše bylo řečeno jasně. Přednáška se dala sledovat podle dokumentu poskytnutém přednášejícím. Na přednášce se mnoho metod ukazovalo i s rychlým názorným příkladem, což si myslím, že při samotném učení teorie dost pomůže objasnit probíraná témata.
Vyučující byl ochotný vysvětlit nejasnosti a vnášel do místnosti pozitivní atmosféru, což při snaze udržet 90 minut pozornost vnímám jako výbornou vlastnost.
Petr Šimůnek, 17.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Pilát je velmi hodný vyučující i zkoušející. Zodpoví rád každý dotaz a snaží se látku především vysvětlit a ne jen házet věty a definice.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
He is a very good teacher, able to explain everything very detailed and involves all students.
In my opinion, the only thing he should improve, is to come on time to the lecture.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Professor Pilát is a fantastic teacher. He manages to explain abstract and highly complex concepts in terms that are readily digestible by people without strong mathematical backgrounds like myself. His dedication to our understanding of the materials was overwhelmingly clear. He frequently met with me at my request and was an absolute pleasure to study under.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
The speed of talking was good, and he explained many things well. Also, he is very kind.
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Evolutionary Algorithms II [NAIL086, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Vyučující je mimořádně pohodový.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2016, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Příjemný a přátelský přístup, není co dodávat :)
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Multiagent Systems [NAIL106, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.06.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Cvičící je velmi příjemný. Má pečlivě zpracované materiály pro každou hodinu. Navíc ještě nabízí studentům konzultace.
Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Na cvičení se dělají postupně tři docela zajímavé projekty. Bohužel vlivem toho, že na na žádný z nich nezbývá moc času, a nízkých nároků (stačí odevzdat v podstatě jakékoli řešení) spočívá někdy větší část práce v proniknutí do daného frameworku než ve vymýšlení a testování dobré strategie. Myslím, že by předmětu pomohlo, kdyby odevzdávaná řešení musela porazit jedno ne úplně špatné referenční.
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Applications of Computational Intelligence Methods [NAIL109, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
The teacher has amazing knowledge on various methods regarding the topic, also is able to easily link the results and performance of these methods to the theory behind and describe these links on the go with examples.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Velmi oceňuji přípravu IPython notebooků na GitHubu!
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 3. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Na své hodiny je vždy výborně připraven, výklad doplňuje cvičeními a praktickými ukázkami probíraných metod. Jeho příklad člověka přiměje strávit nad projektem pár hodin navíc, aby prezentované výsledky stály za to.
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Non-procedural Programming [NPRG005, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
SUper cvicici, na tento ponekud zbytocny predmet a nocnu moru studentov je uplne super, dokazal vzdy vsetko vysvetlit a bol maximalne ochotny jeho stranky k cviceniu su super spracovane. Martin je super.
Student has disallowed display of personal data, 10.08.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji neformální přístup
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvele cvicenie, mozno by ale bolo lepsie, ak by sme castejsie programovali zadane priklady sami.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvičení. Cvičící se snaží všechno vysvětlit co nejsrozumitelněji. Příklady ze cvik, které se pak všechny dají zpětně najít na jeho stránkách, jsou bezva zdroj k učení na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 29.05.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný cvičící. Skvělé webové stránky, super přístup, velmi vstřícný k studentům.
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Příjemný cvičící, doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi kvalitní cvičící. Rád odpovídal na jakékoliv dotazy a látku dokázal dobře naučit.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvicenie. Klasicky mierne rychlejsie tempo ake by som si prial, vsetko vsak bolo genialne zdokumentovane. Velmi prijemny, ochotny clovek. Podobizen s Jezisom urcite nebude nahodna :-))).
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Vynikajúce cvičenie, cvičiaci je veľmi milý a ochotný, v látke sa vyzná, všetko zopakuje koľkokrát treba a odpovedá na otázky. Úlohy boli zvládnuteľné a výklad učiva na jeho stránke bol neoceniteľným pomocníkom.
Student has disallowed display of personal data, 04.08.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Jak je u cvičícího zvykem bylo "cvíko" výborné, nevím, jestli vyloženě zábavné, ale skvělé nastartování přípravy na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 12.07.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborné cvičení z neprocedurálního programování. Názorně předvedené konstrukce Prologu a Haskellu a nejen to - velký důraz i na pochopení konceptu logického a funkcionálního programování jako takového.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Po doporučení a diskuzi s ostatními asi nejlepší cvičící. Na zkoušku jsem se učil jen z jeho příkladů. Super přístup a nevyžaduje žádné hrůzy jako zápočťáky :)
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2017, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Cvičení s Martinem Pilátem pro mě byla velice přínosná. Na cvičeních jsme většinou napsali (na tabuli) několik drobnějších programů, dovysvětlili to, co nebylo jasné z přednášky. Kladně hodnotím systém domácích úkolů, kdy jsme jeden týden úkol sami programovali a druhý týden měli za úkol prohlédnout si a ohodnotit úkoly několika našich spolužáků - často až při hodnocení spolužáků jsem si uvědomila, kde jsem v úkolu udělala chybu, jak by šlo můj kód vylepšit nebo kolika jinými způsoby lze napsat jednu a tutéž funkci. Moc se mi líbí materiály, které jsou ke každému cvičení dostupné na webu, je to skvělý materiál i k přípravě na zkoušku. Martin je navíc velice ochotný a příjemný člověk, oceňuji i rychlou e-mailovou komunikaci. Celkově super cvičící!
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělé cvičení, oceňuji přístup cvičícího, snažil se nám věci hezky vysvětlit, nešel příliš rychle, velmi pozitivní člověk - probírali jsme úkoy. člověk se může zeptat skoro na cokoli.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Doporučuji! Ochotně odpovýdá na dotazy, příklady jsou zaujímavé, přátelská atmosféra na cviku.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení bylo fajn, ale s odstupem času musím bohužel konstatovat, že mi skoro nic nedalo. Po absolvování jsem měl skoro pocit, že ani nevím, co jsem vlastně dělal. Na zkoušku bylo třeba se dlouho připravovat, neboť obtížnost úloh na cvičení byla naprosto primitivní oproti zkoušce. Ocenil bych, kdyby se na cvičení probírali příklady podobné zkouškovým.

Chválím způsob hodnocení domácích úkolů, kde si studenti mohou (resp. musí) prohlédnout řešení spolužáků, která často nabízí jiný přístup řešení zadání.
  • Diky moc za připomínku, zamyslím se nad tím a zařadím nějaké obtížnější úlohy.
    Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Individual Software Project [NPRG045, praktická cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Martin Pilát mi velmi pomohl během návrhu ročníkového projektu a věnoval mi čas a rady během celé tvorby samotného projektu.
    Comment on course, Applications of Computational Intelligence Methods [NAIL109, praktická cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Course introduced a huge span of methods and a lot of subdivisions which gives the attendants a very good understanding of both state of the art algorithms and how/why in history they were developed or left inert. Another good point was that the subject was approached from many important angles such as how robust these models are and how easy it is to fool them.
    Very easy to access, up to date and useful material for the topics discussed during the seminar.
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Předmět je rozšířením základních poznatků z oblasti strojového učení a evolučních algoritmů. Témata se přizpůsobují zájmu studentů. Probírají se tak i jen několik týdnů staré články, čímž je předmět opravdu zajímavý, protože se v něm posluchači dozví i o state-of-the-art přístupech k dané problematice.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 3. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Líbila se mi možnost přidat/upravit témata dle přání studentů.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Byl probrán průřez nejdůležitějšími prvky výpočetní inteligence, ke kterým se člověk jinak jen těžko dostane. Bohužel mnoho studentů šlo jen pro kredity a řešili hlavně své projekty, přičemž přednáška jim příliš netankovala.

    Velmi bych ocenil jeden až dva průběžné testíky na kterých bych si ověřil své znalosti.
    Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 3. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Výrazně zajímavější pojetí předmětu o využití neuronových sítí než základní kurz, děkuji!
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html