InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Ondřej Bouchala [32-KMA], Mathematics 2 [NMMA702, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Velké plus je osobní přístup, i když ne vždy je velkým přínosem. Často se bohužel stalo, že cvičící byl zmatený při postupu řešení daného příkladu.
Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 1 [NMMA701, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Bola som veľmi spokojná s metôdou pána doktora Cútha,páčili sa mi zadania s výsledkami v tlačenej forme,čo uľahčilo počitanie,taktiež zopakovanie najdôležitejších vecí z preberanej látky a ukážky metód počítania príkladov
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 1 [NMMA101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení bylo skvělé, dobrá příprava na zkoušku. Na svých stránkách má i dost příkladů na procvičování, takže je mnohem jednodušší procvičit si něco, co mi na cvičení přišlo složité. Za sebe navíc zvláště oceňuji motivační proslov na téma "proč počítáme limity"
Student has disallowed display of personal data, 24.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Do-ko-na-lé cvičení. Vážně. Způsob, jakým cvičící vysvětluje jednotlivé postupy počítání příkladů, je tak geniální, že si vždy zapamatuji skoro vše. Moc mi vyhovuje způsob, kdy cvičící ilustruje novou látku na tabuli a my si pak v lavicích počítáme příklady sami, přičemž on nás obchází, kouká, jak nám to jde, a ptá se, jestli potřebujeme nějakou pomoc. Je to takhle velmi efektivní, člověk se látku naučí nejlépe, když si příklady sám spočítá (nebo aspoň zkusí a dostane nápovědu, co dělá špatně). Cvičící má taky spoustu příkladů, které určitě na hodinách všechny nespočítáte, takže pokud se chcete k písemné zkoušce více připravovat, z jeho materiálů máte velkou možnost. Opravdu doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Jsem velmi rád, že jsem jej měl za cvičícího a doufám, že to tak bude i v dalších semestrech. Šlo vidět, že všemu velmi dobře rozumí, srozumitelně vysvětloval, jak úlohy řešit a jeho volba příkladů k cvičení procvičila širokou škálu různých metod. Přišlo mi, že uměl najít dobrý poměr mezi časem strávený tím, že u tabule řeší příklady on ( u čehož se často ptal na naše návrhy) a časem, kdy řešíme sami a on nás obchází. Jeho rad byli přínosné a pomohl mi pochopit mnohé detaily, které jsem měl popletené.
Jeho styl vyjadřování byl živý a zápočtové písemky rozumě těžké.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborně vedené cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Kdybych byl holka, tak bych do něho šel :*
Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Super cvičiaci, veľmi ochotný.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Michala Johanise nemohu hodnotit jinak než positivně. Dokáže zaujmout i motivovat. Teorii nastíní nejprve heuristicky a až potom vysvětluje případné komplikace. Díky tomu je daleko snazší látku pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Myslim si ze by se studentum vice hodilo jasne voditko jak presne oduvodnovat a mene poceni pred tabuli a vubec tyto lehce nesmyslne stredoskolske obcas i ponizujici praktiky pred ostatnimy studenty.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Lehce nekompromisní a arogantní přístup. Profesionalita a zkušenosti, znalosti.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci často pôsobí, akoby sa zo študentov vysmieval. Vôbec ale nie je zákerný alebo prehnane pedantný pri opravovaní. Nezaostáva v učive, príliš sa neodkláňa od témy, zdôrazňuje časté chyby študentov a vysvetľuje úplne úžasne. Jeho osobitný charakter je teda úplne zanedbateľné negatívum, časom tým dokonca človeku príde až vtipný.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
výborný cvičící, vysvětlí, pomůže
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 2 [NMMA102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan docent je naprostý profík, umí vysvětlit věci tak, že to pochopí i tříletý nematfyzák, kterej ještě nikdy neviděl Yntegrál, má výborný smysl pro humor a v neposlední řadě je také veliký fešák, tak moc, že pokaždé, co ho vidím, tak graf tlukotu mého srdce vypadá jako
f(x)=sin(69*x^69). Bohužel necvičí v zimním semestru druhého ročníku, tímž mi zlomil srdíčko :(
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělá cvičení, z materiálů se mi velmi dobře učilo, cvičící byl ochoten trochu navést nebo klidně i vysvětlit příklad. Doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Výborný cvičící, individuálně se věnuje studentům, precizní. Těžké úlohy dokáže vyložit tak, že se stanou lehkými.
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělý cvičící. Vše vysvětlí jasně a příprava doma na zkoušku je pak minimální. Zápočty jsou také velice rozumné.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Velice solidní přístup, pěkné vysvětlování.
Student has disallowed display of personal data, 26.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Na cvičeních jsem se bavil, vyhovovala mi struktura, kdy je první třetinu cvičení vysvětlena látka a pak se počítá.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Proseminar on Mathematical Analysis [NMMA161, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Seminář je výborně připravený. Z vyučujícího sálá nadšení. Na každý seminář má vyučují připravená zajímavá témata. Taky trochu studenty nutí přemýšlet a přicházet na věci. Moc za seminář děkuji!
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Nadšenec. Dbá na preciznost v pozitivním smyslu.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Vyučující se snažil vše dobře vyložit a studentům se přiblížit, což se mu podle mě dařilo.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Proseminar on Mathematical Analysis [NMMA162, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborně proseminář vedl. Někdy jsem se ho trochu bál, ale to určitě nebyl záměr. Oceňuji hlavně to, že člověku neodpusí žádnou mezeru v argumentu, které si je vědom.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Slova nestačí...
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Oproti prvnímu semestru jsme na semináři stihli víc zajímavých věcí, což se mi líbilo.
Student has disallowed display of personal data, 18.07.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvěle vedené hodiny.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 4 [NMMA202, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2015, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Myslím, že koukání na cvičícího, jak řeší příklady, by se mělo prokládát samostatnou prací studentů. Pokud se to nestíhá, chce to víc cvičení (např. jedno nepovinné) nebo méně látky (např. zase zrušit ten plošný integrál).
Povinná docházka je hrozná věc, cvičení by samo o sobě mělo být dobré a užitečné, aby na něj lidi chodili. Není dobré na něm držet ty, kteří se to raději učí sami, a které povinné sezení ve škole pěkně štve.
Ocenil bych domácí úkoly (jako alternativu k písemkám a docházce), dobře udržují povědomí o látce během semestru (lépe než písemky s jedním příkladem). A není třeba řešit opisování, od toho tu je zkouška.
Cvičící by měl víc ctít to, že známky jsou anonymní.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Introduction to Functional Analysis [NMMA331, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 6. ročník, Matematika, doctoral
Skvělý přístup ke studentům, člověk se pak nebojí zeptat.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Introduction to Functional Analysis [NMMA331, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 6. ročník, Matematika, doctoral
Moc pěkná přednáška, za mě určitě jedna z nejlepších, které jsem absolvovala. Zejména oceňuji pečlivost přednášejícího - jen tak dál.
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 2 [NMMA702, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Oceňuji velmi dobře vedené přednášky, s detailním vysvětlením jednotlivých problémů. Jediné vady jsou častá nedochvilnost a velká náročnost ústních zkoušek (oproti kolegovi, který u zkoušek pomáhá).
doc. RNDr. Michal Johanis, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 3 [NMMA703, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2017, 4. Year, Právo a právní věda, Master's
Pan docent Johanis je naprosto nejlepší. Všechno dovede lidsky vysvětlit, takže to dává smysl i nematfyzákům. Naprosto super!
RNDr. Ondřej Kurka, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 3 [NMMA703, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2017, 2. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Výklad je velmi uspávající.
Comment on course, Proseminar on Mathematical Analysis [NMMA161, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Zajímavý předmět. Škoda, že jak přednášející MA, tak vedoucí semináře od něj pro jeho náročnost odrazují. Za elitu se nepovažuji a rozuměl jsem většině přímo na semináři, nebo jsem si nad to sedl ve vlaku. Obsah předmětu je hravý a zajímavý. Moc jsem si ho užil.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Přínosné obohacení základního kurzu matematické analýzy.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Předmět byl dobrý. Líbilo by se mi, kdybychom problémy probrali více do hloubky.
Matvei Slavenko, 01.02.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Tento predmet je urcen pro tech, kdo ma takovy zajem o matice, ze nedokaze vydrzet ani jeden den bez pocitani a reseni prikladu.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Určitě doporučuji proseminář všem, které zajímá matematická analýza. Člověk se tam dozví mnoho zajímavého nad rámec základního kurzu matematické analýzy a pomůže mu se v ní trochu lépe zorientovat.
Comment on course, Proseminar on Mathematical Analysis [NMMA162, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Nejvíc se mi líbily konstrukce zvrácených funkcí. Kdyby bylo na mně, tak bych dal tento předmět i dvakrát týdně.
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Obohacení Matematické analýzy 2. Doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Velmi zajímavý předmět úžasně podaný. Až na nutné zlo v podobě referátů není co vytknout
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Příjemný, odpočinkový předmět.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Nejlepší předmět v prváku.
Student has disallowed display of personal data, 18.07.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborný předmět, mnohem lepší než v zimním semestru. Škoda, že není takový i ve třetím a dalších semestrech.
Comment on course, Introduction to Functional Analysis [NMMA331, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 6. ročník, Matematika, doctoral
Cvičení formou samostatného počítání s možností okamžité konzultace mi přijde velmi vhodné a efektivní.
Comment on course, Introduction to Functional Analysis [NMMA331, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 6. ročník, Matematika, doctoral
Sylabus je podle mého názoru příliš obsáhlý a není stihnutelné vše detailně přednést.
Comment on course, Mathematics 1 [NMMA701, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Cvičenia výrazným spôsobom pomohli príprave na skúšku.
Comment on course, Mathematics 1 [NMMA701, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2016, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
skvělá přenáška i superseminář.
Comment on course, Mathematics 2 [NMMA702, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Ne vždy mi cvičení pomohly porozumět daným problémům - postupy cvičícího a přednášejícího se často velmi liší a je v látce zmatek. Více bych se zaměřil na počítání příkladů společně, než samostatně.
Comment on course, Mathematics 2 [NMMA702, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Velice náročný předmět, který je však vyučován výborným pedagogem a zcela jistě má velký přínos k celkové schopnosti studentů řešit náročné problémy.
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2016, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Myslím, že by bylo dobré mít v prezentaci všechny věty s jejich názvem, případně tak označené jako jsou označené v seznamu požadavků, zjednoduší to jejich učení.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Oceňuji množství procvičování a formu přednášek.

Rád bych v dalším semestru pokračoval v Matematické analýze 3 jako podpůrném předmětu k Matematice 3.
Comment on course, Mathematics 3 [NMMA703, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2017, 2. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Předmět nelze podcenit. Přestože je obsah jednodušší než Matematika 2, tak stejně trojka dokáže nepříjemně překvapit.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2017, 4. Year, Právo a právní věda, Master's
Pan docent Johanis je naprosto nejlepší. Všechno dovede lidsky vysvětlit, takže to dává smysl i nematfyzákům. Naprosto super!
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html