InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis I [NMUM101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 1. ročník, Geografie, Bachelor's
Vyučující mne nejvíce potěšil svým přátelským přístupem ke studentům a vtipností výkladu. Na vyuku byl skvěle připraven, na jakýkoliv stupidní dotaz se snažil co nejlépe odpovědět. Konzultace byly možné a co se týče zapoctu, ten byla náročný, ale spravedlivý. Možná bych vytkl jen občasnou přílišnou rychlost výkladu, kdy jsem vůbec nestihal chápat, co se vlastně děje.
Oskar Koutný, 05.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Zábavný. Férový. Dobrý a poutavý výklad. Ochotný pomoci s problémem.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan doktor Rmoutil je ideální přednášející i cvičící, jak jsem již psala, vtipný, velice vstřícný, organizovaný a zapálený.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis I [NMUM101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
S panem doktorem Rmoutilem byly nejlepší hodiny matematické analýzy. Vše dobře vysvětlil. Přednášky měly výbornou strukturu, díky níž bylo učivo přehledné a dobře srozumitelné. Nejvíce oceňuji velkou ochotu vyučujícího.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výklad srozumitelný, skvěle vysvětlené důkazy s doprovodnými obrázky, které pomáhají danou problematiku pochopit.
Oceňuji velice férový přístup a nesmírnou vstřícnost nejen, co se týče možnosti konzultací, ale i u zkoušky a zápočtu (ostatně po celou dobu).
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 1. ročník, Geografie, Bachelor's
Vyučující mne nejvíce potěšil svým přátelským přístupem ke studentům a vtipností výkladu. Na vyuku byl skvěle připraven, na jakýkoliv stupidní dotaz se snažil co nejlépe odpovědět. Konzultace byly možné a co se týče zkoušky, ta byla náročná, ale spravedlivá. Možná bych vytkl jen občasnou přílišnou rychlost výkladu, kdy jsem vůbec nestihal chápat, co se vlastně děje.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Nejlepší učitel matematiky, kterého se mi kdy dostalo (nepíšu to kvůli tomu třetímu termínu, co mě čeká). Dokáže zaujmout, napsat větu a důkaz a zároveň je především dostatečně srozumitelně vysvětlit, a smazat tabule, a to všechno v rámci rekordně nízkého časového intervalu.
Na cvičení bych si ideálně představoval, že bude více prostoru pro žáky, případně nějaké domácí úkoly (ale chápu, že to je jen luxus pro ně a větší náročnost pro učitele).
Author of entry is known to survey organiser, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na to že pan doktor nejspíš přednáší první rok tak je velmi snaživý a dokáže mě pobavit a zaujmout. Bohužel učí asi nejhorší matematický předmět.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2018, 1. ročník, Tělesná výchova a sport, Bachelor's
Ochotný cokoliv vysvětlit znovu. Srozumitelně zadává úkoly.
Výborné internetové stránky.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Přednášející je naprosto skvělý. Organizovaný, velice přizpůsobivý, kreslí skvělé obrázky, snaží se každou větu i definici vysvětlit několika způsoby, vychází studentům vstříc, je velice zábavný a tabuli maže jako drak.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis II [NMUM102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Geografie, Bachelor's
Na vyucujicim oceňuji přátelský přístup ke studentům a zábavné podání probírané látky, taktéž nadšení, cviceni rozhodne nebyla nudná. Vytkl bych obcas prilisnou rychlost pocitani, kdy jsem se ztratil hned v prvním kroku, nebo skakani od příkladu k prikladu. Vyucujicí byl dochvilný, celkem připravený a velmi ochotný odpovídat na dotazy. U zapoctu a zkoušky byl ferový a milosrdný.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji, že na pan doktor na začátku zopakoval věty, které byly pro dané cvičení klíčové. Zápočtová písemka neobsahovala záludnosti.
Student has disallowed display of personal data, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučující patří na MFF k těm zatím neoblíbenějším. Je zábavný, didakticky velice schopný, ale stále si zachovává slušnou autoritu. Jsem ráda, že ho budeme mít i dál.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis II [NMUM102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Dokonalé hodiny! Ani nevím, co mám chválit dříve...
Výklad pěkný, navazující a názorný a zábavnou formou se vám definice a věty vryjí až do hlubin mozku. K dotazům publika je pan doktor přívětivý, vše potřebné vysvětlí. Po přednášce rovněž, není třeba bát se přijít s jakýmkoli dotazem (k látce). Před zkouškami se sesedne skupinka zájemců a pan Rmoutil zodpoví jakýkoli i sebeblbější dotaz.
Co se zkoušky samotné týče, písemná část není až zas tak složitá, pokud člověk věnuje dostatečný čas přípravě (dva dny předem asi nestačí). Zkouší se věci, které se probíraly, žádné záludnosti. Na ústní části mě velice překvapilo, s jakou trpělivostí (až nadlidskou) se pan Rmoutil snaží, aby člověk zkoušku udělal.
Body navíc za nakreslení Dirichletovy funkce a mazání tabule! :-D
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Geografie, Bachelor's
Na vyucujicim oceňuji jeho schopnost podat slozite informace srozumitelně a zábavné, prednasky rozhodně nebyly nuda. Obdivuju takě jeho nadseni pro probíranou látku. Vykladal velmi rychle, ale většinou se to dalo stíhat. Na výuku byl vždy připraven, dochvilný a ke studentům přátelský. U zkoušky byl ferový a milosrdný.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výklad byl velmi srozumitelný, popsané tabule byly přehledné. Během delších důkazů pan doktor připomínal, co se vlastně snažíme dokázat a jak jsme daleko. Velmi oceňuji vlastní skriptum, ač letos ještě nebylo úplné.
Student has disallowed display of personal data, 02.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Nejvíc oceňuji náčrtky, barvičky a taky rekapitulaci důkazů. Kdyby pan doktor učil předmět "Náčrty grafů funkcí", určitě bych se přihlásila.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical Analysis III [NMUM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Hodiny jsou tak nějak dvojího stylu (který se střídá) – buď počítá pan Rmoutil na tabuli nějaký ten vzorový příklad, někdy počítají studenti zadané příklady a cvičící chodí mezi nimi, ptá se, zda nepotřebují pomoct, případně nějakou tu pomoc poskytne. Občas se dodělává teorie z přednášek, která se nestihla.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Chyběl nějaký základní příklad u diferenciálních rovnic, na kterém by byl vidět jasný postup pro určení maximálního řešení a lepení (ten jsme vlastně viděli až na posledním cvičení semestru). Kuchařku pro vyšetřování bych očekávala na prvních cvičeních po vstoupení do tématu diferenciálních rovnic.
Průběh cvičení byl dobrý - princip samostatného řešení sady příkladů s radami a správným postupem ukázaným na tabuli v závěru cvičení mi vyhovoval.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ohledně diferenciálních rovnic jsme mohli dělat i nějaké lehčí příklady na začátek a ty těžší až později, ale jinak víceméně bez problémů.
Ohledně řad mi to však přišlo daleko horší. Příklady, které jsme na cvičeních dělali, mi přišli daleko jednodušší než to, co se pak objevilo v zápočtových testech nebo dokonce ve zkoušce. Přišlo mi, že zkoušky jsou tvořené tak, aby se otestovala znalost látky probrané při hodinách, ale obsah hodin a obsah početní části zkoušky byl diametrálně jinde. Přijde mi, že tohle byl velký problém a projevil se i na výsledcích zkoušky. Myslím si, že jak pro náš ročník, tak pro další ročníky by měly být buďto příklady ve zkoušce více přizpůsobené cvičením, nebo příklady na cvičení více přizpůsobené příkladům ve zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Doktora Rmoutila bych neměnila, rozhodně skvělé okno do světa analýzy (alespoň to, co my učitelé potřebujeme).
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical Analysis III [NMUM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Velice pěkně strukturované hodiny. Tentokrát nebylo tolik učiva, které bylo potřeba umět ke zkoušce, o to více bylo různých vsuvek a připomenutí. Jen část semestru, kdy se probíraly diferenciální rovnice, se mi zdála poněkud zmatená. Trošku mi přišlo, jako bychom dlouho nic nedělali a pak všechno uměli, ale když se člověk na učivo trošku podíval ještě doma, nebyl s pochopením látky problém. Opět oceňuji snahu vysvětlit a ochotu pomoci.
Co se zkoušky týče, musím především poděkovat za vypsání předtermínu (ač byl tentokrát až poslední den v semestru kvůli nedostatku času), moc mi to pomohlo v organizaci zkouškového. Zkouška samotná měla klasický průběh – početní a teoretickou část, přičemž výsledek z obou se tak nějak zprůměroval. Žádné záludnosti, pouze věci, které se dělaly na přenášce. Tentokrát mi dokonce teoretická část přišla až podezřele jednoduchá.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Těžko si představím lépe vedenou výuku.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky jsou velice příjemné, látka srozumitelně podána a dobře vysvětlena. Oceňuji, že po provedení důkazu je jeho hlavní myšlenka zopakována, hodně to pomáhá v procesu jeho pochopení. Také skvělé jsou doprovodné obrázky, na kterých je probíraná problemtika mnohem názornější.
V tomto semestru mi přišlo téma o něco méně připravené v porovnání s předchozími přednáškami. Část s řadami byla podána skvěle. V části s diferenciálními rovnicemi byl trochu zmatek. Lehce to na mě působilo, jako by téměř do konce semestru nebylo rozhodnuto, jak se diferenciální rovnice budeme vlastně učit, zda kvalitativně či kvantitativně. Pro příště by to chtělo určit jasný cíl hned na začátku probíraného tématu, určitě to pomůže celkové provázanosti a zřetelnosti výkladu.
Atmosféra ve třídě je celou dobu naprosto fantastická, přednášky opravdu doporučuji. Se studenty jedná férově, lidsky a je neskutečně ochotný, ať už po stránce zodpovídání dotazů, konzultací nebo ocenění vloženého úsilí.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Přednáška z analýzy s panem doktorem Rmoutilem je vždy zábavná,přednášky má dobře připravené a zodpoví každý náš "hloupý" dotaz. Tento semestr bylo tempo výkladu o něco pomalejší, než v předchozích semestr, a velmi mi to vyhovovalo.
Author of entry is known to survey organiser, 22.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Letos podle mě nastavena obtížnost zkoušky mnohem výše, než jsme procvičovali na cvičeních. Výklad o diferenciálních rovnicích byl takový rozháraný a trochu mě zklamal. Pan doktor je ale skvělý a zklamalo mě to jen proto, že doteď měl laťku hodně vysoko. Těším se na poslední semestr s ním.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
K první části - řadám - nemám výčitky.
K druhé části - diferenciálním rovnicím - už ano. Probrali jsme je celkem chaoticky, témata často skákala od jednoho k druhému, spoustu věcí se vynořilo nějak odnikud a obecně to bylo uspěchané, nicméně tohle bylo akorát nešikovným rozložením si počtu hodin na jednotlivá témata řad a dif. rovnic.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Doktor Rmoutil znovu dokazuje, že je skvělý a příjemný pedagog.
Comment on course, Mathematical Analysis III [NMUM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Matematická analýza je základem studia matematiky. Cvika nemusí být jednoduchá, ale mohou být dobře a přehledně strukturovaná, stejně jako to dělá doktor Rmoutil.
Comment on course, Mathematical Analysis III [NMUM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Náplň MAIII je zajímavá, dobře rozložená
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html