InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Šárka Hudecová, Ph.D. [32-KPMS], Probability and Mathematical Statistics [NMSA202, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Výborná cvičící. Názorně vysvětlovala příklady, dodávala k nim i jisté drobné poznámky, díky nimž člověk získal komplexnější porozumění daného problému.
Student has disallowed display of personal data, 03.09.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Ochotná pomoci, při konzultaci hezky vysvětlila, co jsem nepochopila předtím.
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Doktorka Hudecová skvěla vysvětluje látku. Příklady byla tak akorát obtížné, aby studentovi pomohly ve zkoušce, ale zároveň se na cvičeních úplně neztrácel.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Cvičení bylo přehledné (velmi oceňuji, že se nejdřív vždy zopakovala teorie) a přístup přívětivý. Jen mi cvičení přišla trochu rutinní, ale je asi potřeba si základní příklady napočítat. Na početní část zkoušky připravilo cvičení dobře.
Student has disallowed display of personal data, 26.05.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělé cvičení. Vše je srozumitelně vysvětleno a tím, že studenti chodí počítat k tabuli, si danou látku krásně procvičí. Možnost spočítat příklady ještě před hodinou je dobrá příležitost k důkladnému promyšlení dané problematiky.
Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Probability and Mathematical Statistics [NMSA202, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Na začátku cvičení rychlá rekapitulace, poté řešení úloh na tabuli. Na každém cvičení jsme obdrželi přehled důležitých vět týkajících se daného tématu. Obtížnost a hodnocení zápočtových písemek přiměřené. Cvičící byl ochoten odpovídat na dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 26.08.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan doktor Nagy mluví velmi rychle a slovensky, což nemusí úplně každému vyhovovat. Látku vysvětluje srozumitelně, vzorové příklady vysvětlí a naučí. Vyvolané studenty u tabule zbytečně nestresuje. Jako velké negativum vidím testy ve slovenštině, kde zvláště kombinatorické problémy jsou pro Čechy náročnější na rozluštění.
doc. Ing. Marek Omelka, Ph.D. [32-KPMS], Probability and Mathematical Statistics [NMSA202, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Vysvětluje pečlivě, důkladně a tak, aby pochopil i člověk ne 100% připravený z přednášky. Navíc má moc roztomilé vtípky, takže jinak trochu monotónní přednes příjemně zpestří.
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Příjemná a užitečná cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci je veľmi príjemný a ochotný, dokáže látku výborne podať a všetko objasniť. Cvičenia mal dobre pripravené a často k príkladom dodal ešte nejaký úplne základný príklad, aby sme látke lepšie porozumeli. Náročnosť písomiek bola primeraná, niekedy však boli dosť nevyvážené (najmä časovo a technicky) skupiny A a B.
  • Děkuji. Na tu nevyváženost variant se budu snažit dávat větší pozor. Rozhodně to nebyl záměr.
    Student has disallowed display of personal data, 30.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výborný cvičící, vše nám vysvětlil pořádně a srozumitelně, a navíc jsme toho stihli spočítat hodně. Takže rozhodně doporučuji
    Student has disallowed display of personal data, 30.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Ochotný vstřícný, pokud sledujete přednášku tak je to v pohodě pokud jste chyběl tak netušíte co se to na cvikách děje.
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    prakticky pristup a snaha vysvetlit vsetky postupy, urcite dokaze dobre vysvetlit ucivo a pripravit ludi na pisomnu cast, minus za zapocet, ktory sice nuti ludi priebezne rozumiet prikladom ale posobi zbytocne stresujuco (system je jednotny pre cviciacich)
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Probability and Mathematical Statistics [NMSA202, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Pro mě osobně zajímavá, líbí se mi její zainteresovanost v tématu. Ovšem až moc předpokládá, že student vše chápe, pamatuje si a že uvidí důsledky probraného tématu ihned po přednesení. A vysvětlovat definici ještě dřív, než si stihnu opsat její znění, mi taky nepřijde úplně fajn.
    Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Ze začátku byly přednášky dobré, později se velice často stávalo, že na tabuli byla spousta překlepů ve značení, čímž byla přednáška méně pochopitelná. U zkoušky byla nejen početní, ale i teoretická část velmi časově náročná, přičemž se od nás očekávalo, že vše napíšeme do detailů. Například nebylo ani možné se na chvíli nad teoretickou otázkou chvíli zamyslet, protože na to bylo tak málo času, že jsme museli psát vše už automaticky.
    Na ústní části zkoušky byla paní zkoušející velmi nepříjemná a u zkoušky vyžadovala i detaily, které sama na přednášce uvedla špatně. Velice často nebylo jasné, na co přesně se nás u ústní zkoušky ptá, tedy docházelo k nedorozumění mezi studenty a zkoušející.
  • Děkuji za připomínku. Máte pravdu, že časová dotace na teoretickou písemnou část zkoušky nebyla nastavena ideálně. Pro příště to upravíme.
    Student has disallowed display of personal data, 10.09.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
    Výborná vyučující. Velmi dbala na srozumitelnost přednášky, motivovala k práci a přemýšlení.
    Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Musím ocenit snahu paní doktorky vše podrobně vysvětlit do největších detailů i s příklady a protipříklady na všechny předpoklady vět. Drobné problémy byly s písmem. Aby nemusela mazat tabule, tak psala na tabuli extrémně malým písmem (okolo 10 řádek na tabuli v K1), proto bylo písmo pro polovinu posluchárny nečitelné. Dále psala F a f stejně, tedy docházelo ke zmatení, jestli se jedná o distribuční funkci, nebo hustotu.
  • Děkuji za připomínku. Písmo na tabuli bude napříště větší a rozdíly mezi f a F zřetelné.
    Student has disallowed display of personal data, 03.09.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
    Neochota se se studenty domluvit, nečitelné písmo, velmi rázná, což mě osobně rušilo, při dotazu na studenta vlastně místo odpovědi vystartuje. Neodhadne, co studenti jsou schopni pobrat a co ne. Přehnaně lpí na značení u studentů, přestože z jejího zápisu nelze nic vyčíst. Ale hlavně nevidí, jestli student látku umí. Soustředí se při zkoušení hlavně na sebe, špatně pokládá otázky, pak se diví, že student není schopen odpovědět. Po prosbě o vysvětlení, co po mně chce slyšet, se jen naštve a zopakuje znovu stejně otázku, kterou jsem nepochopila. Když udělala v otázce opravdu věcnou chybu, takže nešlo odpovědět, tak to sice nakonec přiznala, ale stejně hned ukončila zkoušení a dala mi za 3, i když jsem měla výborně napsané oba testy a předtím nebyl problém (krom jedné chyby ve značení).
    Student has disallowed display of personal data, 25.08.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Paní doktorka měla trošku svérázný způsob přednášení, ale látku dle mého názoru podávala srozumitelně a záleželo jí na tom, abychom teorii skutečně pochopili. Zkouška byla trochu náročnější, ale nemyslím si, že by to bylo na škodu. Když se člověk dobře orientoval, nebyl to pro něj problém.
    Student has disallowed display of personal data, 09.08.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Prednášky sa mi vôbec nepačili, písmo bolo príliž malé, zdialky F, f boli na nerozoznanie čo pri rýchlom opisovaní tabule spôsobovalo hlavne na začiatku semestra značné problémy. Dalej som bol pobúrený prístupom vyučujúceho k študentom o ktorých napríklad pri oznamovaní podmienok hovorila ako o " nie až tak špatných" a celkovo som z nej dostával dojem že rešpektuje iba elitu ročníka. Na druhej strane na skúške pôsobila milo a aj sama skúška bola rozumne obtiažna.
  • Děkuji za připomínku. Písmo na tabuli bude napříště větší a rozdíly mezi f a F zřetelné.
    Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Přednášky byly fajn, i když 3 hodiny téhož předmětu v jednom dni jsou vždycky náročné. Zdálo se mi, že paní doktorce opravu jde o to, abychom látku pochopili, podrobně odpovídala na dotazy, za většinou vět jsme si uváděli nějaký příklad její aplikace.
    Dovolím si ale stěžovat si na průběh zkoušky. Velmi mě překvapilo, jaký důraz byl kladen na extrémní formální přesnost u písemné části. Například to, že byly strhávany body za to, že chybělo na začátku věty nechť a místo tedy byla nakreslena šipečka implikace, se mi zdá nepochopitelné. Nezdálo se mi, že by přednáška byla takto extrémně formální.
    Ústní části zkoušky nikdy nejsou úplně férové. Zde se mi to ale zdálo, že to bylo zbytečně příliš. Dostávali jsme předem neznámé otázky, které někdy byly extrémně lehké, jindy se ptali na nejtěžší témata roku (toto je samozřejmě subjektivní, ale rozdílnost v náročnosti se mi zdála opravdu extrémní). To, že pak při těžších otázkách stačila na vyhazov drobná chyba (opět subjektivní), kterou člověk neopravil, se mi zdá přehnané. Pak totiž ve výsledku člověk s velmi dobrými znalostmi, dobře napsaným testem, který trochu pokazil definici či nějaké znění (takže pak sice nedávalo smysl, ale za sebe si troufnu říci, že to nemusí vždy znamenat, že student téma naprosto nechápe), mohl zkoušku neudělat. Zatímco ten, kdo uměl jen něco, tak akorát napsal test a dostal lehkou otázku u ústní šťastně odešel s trojkou. Možná by pomohlo, kdyby se v nějakém poměru průměrovaly výsledky u ústní a písemné. Každopádně to, že člověk, který výborně napíše dobře sestavený teoretický a početní test, může být stále poměrně snadno vyhozen, mi přišlo přehnané.
    Student has disallowed display of personal data, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Prednášajúca by chcela aby prednášky vždy prebiehali podľa toho, čo si vopred naplánovala, čo sa často negatívne odzrkadlilo na zrozumiteľnosti výkladu a reakciách na otázky. Takisto nebola ochotná písať väčším písmom, takže tabuľa bola pre mnoho ľudí nečitateľná. Zo začiatku sa vysvetľovanie látky obmedzilo najmä na to, že veci máme ovládať z Teórie miery a integrálu, neskôr bola látka zrozumiteľnejšia, zaujímavejšia aj lepšie podaná.
    Student has disallowed display of personal data, 30.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Líbil se mi styl přednášky a jak nám bylo vše vysvětleno. Ačkoliv přednášející učila tento předmět prvně, tak jsem byl s výkladem spokojen. Jedinou výhradu, kterou mám, je, že přednášející nebyla ochotná zvětšit písmo na tabuli. Některým, kteří nevidí perfektně na dálku, to činilo značné obtíže.
  • Děkuji za připomínku. Došlo tu k nedorozumění, kdy já jsem nepochopila, kolika lidem menší velikost písma na tabuli vadí. Neboť dotaz byl od vašeho krátkozrakého kolegy a s ním jsme vymysleli prom něj lepší řešení (že dostával moje přípravy k přednášce ve formátu .pdf). Teď už vím, kolika lidem to vadilo, takže napříště písmo zvětším.
  • Děkuji za připomínku. Došlo tu k nedorozumění, kdy já jsem nepochopila, kolika lidem menší velikost písma na tabuli vadí. Neboť dotaz byl od vašeho krátkozrakého kolegy a s ním jsme vymysleli prom něj lepší řešení (že dostával moje přípravy k přednášce ve formátu .pdf). Teď už vím, kolika lidem to vadilo, takže napříště písmo zvětším.
    Student has disallowed display of personal data, 30.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Hned na prvních přednáškách se mi nelíbíl přistup paní doktorky a ani její narážky na inteligenci studentů. Pokud nesedíte asi tak do 5 lavice tak nevidite co je na tabuli napsano, neboť paní doktorka píše tak malím, že za jednu přednášku popíše jen 6 tabulí, ekvivalent v analýze je průmerně 13 tabulí za jednu přednášku. Při dotazu od mého spolužáká,který nevidí na dálku, takže na každé přednášce sedí vždy v první lavici, zda by nemohla psát větším, neboť to nemohl přečíst, odpoveděla: Nemohla, já bych pak musel mazat tabule a nestihala bych. Jako i na normální fakultě bych si pomyslel co je to za přístup a to kor na matfyzu, který se pišní kde může jak je přívětivý ke studentům s special needs. Na konci se můj názor na pani doktorku zlehka zlepšil.
  • Děkuji za připomínku. Mrzí mne, že došlo k nedorozumění. S vaším spolužákem, který trpí krátkozrakostí, jsem se domluvili na jiném řešení, než že budu psát na tabuli velikým fontem. Dostával všechny moje přípravy k přednášce ve formátu .pdf a mohl si je na přednášce rovnou číst ve svém notebooku.
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Přednáška byla vedena dobře, jenom je škoda, že k ní prozatím neexistoval studijní text. Vše důležité sice bylo ve skriptech, ale používalo se tu lehce jiné značení a některá látka úplně chyběla. Chápu, že paní doktorka měla předmět poprvé a věřím, že se později nějaká poznámky z předmětu objeví. Látka byla dobře vysvětlena, na zkoušku se mi z mých poznámek z přednášky dobře připravovalo.
  • Děkuji za připomínku. Přednáška prochází úpravami, což se projevilo rozdíly mezi přednáškou a skripty. Studijní text bude :-)
    Student has disallowed display of personal data, 28.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Paní profesorka se někdy ke studentům chová až příliš hrubě a na zkouškovou písemku dává málo času. Na přednášce nevyhověla studentům, kteří si z prvních lavic stěžovali, že nepřečtou její písmo. Jinak přes to všechno vedla výuku dobře.
    Student has disallowed display of personal data, 09.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výklad se mi zdál velmi přehledný a ucelený, důkazy většinou jasné (v kapitole o limitních větách bylo několik ne zrovna elegantních, ale tomu se asi nedá vyhnout) a přístup velmi milý a vstřícný. Byla znát velká snaha o to, abychom látku pochopili. U mnoha důkazů byl postup nelineární, t.j. dělaly se různé odbočky, nebo se vracelo zpátky, což někdy vedlo k větší intuitivnosti, ale někdy mě to trochu mátlo.
    Zkouška byla poměrně náročná, ale rozumná (i když po prvním termínu se mezi studenty rozšířila asi ne úplně opodstatněná panika) a ústní zkoušení bylo velmi přívětivé.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Stochastic Processes 1 [NMSA334, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2017, 3. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Cvičení bylo skvělé, dr.Prokešová vše pečlivě a se zájmem vysvětlovala, uváděla do kontextu. Byla vstřícná, povzbudivá.
    Student has disallowed display of personal data, 19.05.2017, 3. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Cvičení bylo výborně vedené. Vyučující kladla důraz na pochopení látky, na propojenost mezi tématy. Moc se mi líbil i přistup ke studentům. Toto cvičení bylo přínosem.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Stochastic Processes 2 [NMSA409, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 17.01.2018, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Paní Prokešová vždy vše dobře a pochopitelně vysvětlila, nemám co vytknout.
    Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Je vidět, že už má zkušenosti s tím, co se studentům v testech nedaří a předem nás na tyto typické studentské chyby a omyly upozornila.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Výborný hlasový projev, perfektní nastavení tempa cvičení. Nic bych neměnil.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Spatial Modelling [NMTP438, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Jedno z nejlepších cvičení, které jsem na matfyzu zažil. Paní doktorka Prokešová ve tříde vytvoří atmosféru, kdy opravdu celá třída společně řeší příklad na tabuli a student u tabule nemá pocit, že by byl zkoušen (jak to často bývá). To nejdůležitější ale je způsob, jakým se snaží vždy pochopit a napravit mylné představy, které daný student může mít — nejde ji jen o to vysvětlit místo, kde student udělal chybu, jako o to zjistit *proč* tu chybu udělal. To je zdánlivě malý a přitom tak zásadní rozdíl ve vyučování.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Markov Chain Monte Carlo Methods [NMTP539, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Zvlášť u tohoto předmětu je podle mě důležité si zkusit nějaký ten algoritmus naprogramovat, spustit a sledovat realizace řetězce a pak se o něm detailně bavit. To vše bylo podáno v rámci počítačových cvičení. Líbilo se mi i jejich rozvržení, tj. jejich počet a návaznost na ostatní cvíčení u tabule a v sešitech.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Markov Chain Monte Carlo Methods [NMTP539, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Moc se mi líbil styl přednášky, kdy jsme prošli všechno tak, abychom měli o všem povědomí a mohli se snadněji už někde dočíst podrobností. K mnoha větám byl uveden protipříklad, což je jedna z věcí, kterou skoro všichni přednášející opomíjejí, ale přesto mi přijde hodně důležitá a přínosná.
    Student has disallowed display of personal data, 03.08.2016, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Šlo o výborně připravenou přednášku.
    Comment on course, Probability and Mathematical Statistics [NMSA202, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Vynikajúci cvičiaci, cvičenia ma bavili, výklad aj príklady boli zaujímavé.
    Student has disallowed display of personal data, 26.08.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Předmět byl výborně zorganizovaný, byly centrálně zadané příklady k jednotlivým tématům, která poctivě kopírovala přednášku, a i když podmínky k zápočtu byly velmi kruté, daly se splnit. Velmi se mi líbilo shrnutí podstatných vzorců a vět na začátku každého cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 25.08.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Na cvičeních bych uvítal více netradičních a náročnějších příkladů. Přijde mi, že jsme ztráceli spoustu času úplnými základy, které bychom si tak jako tak osvojili na těch složítejších příkladech.
    Student has disallowed display of personal data, 09.08.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
    velmi dobré cvičenie na ktorom sa mi nesmierne páčilo že obtiažnosť riešených príkladov bola zrovatelná s tými na skúške a zeda sme boli velmi dobre prirpavený na početnú časť skúšky rovno z cvičení
    Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Oceňuji systém zápočtů, který opravdu splnil účel v tom smyslu, že mě přiměl se průběžně učit. Zároveň byly podmínky takové, že mi nezpůsobil úplně extrémní stresy.
    Student has disallowed display of personal data, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Obsah cvičení bol dobre pripravený, odpovedal prednáške a jeho množstvo bolo ideálne na to, aby človek na cvičení všetkému porozumel a mohol si to doma skúsiť na 1-2 príkladoch. Pre porozumenie predmetu bolo dobré, že sa príklady na cvičení rátali na tabuľu, aj že sa testovali zápočtovými testami.
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výborné cvičení! Většinou jsem zde pochopil, jak se má odpřednášená látka používat. Docházka u těchto cvičení nebyla povinná, ale nechodit na ně by byla veliká chyba.
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    v poriadku priklady na pochopenie uciva
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Na získanie zápočtu bolo treba prepočítať množstvo hodín, no na druhú stranu potom nebolo treba učiť sa na početnú časť skúšky, takže sa mi tento systém páčil.
    Comment on course, Probability and Mathematical Statistics [NMSA202, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Skvělá přednáška, velmi zajímavá a inspirativní. Sice náročná, ale o to dál člověka může posunout. Jen je škoda, že jsme se v TMI zaměřovali na úplně jiná témata, než která potřebuje Pravděpodobnost, což znesnadňuje zvlášť v začátcích orientaci, a pak se snadno ztrácí třeba na půl semestru.
    Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Předmět byl pro mě zajímavý.
    Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Předmět je poměrně náročný, obsahuje spoustu pojmů, které nestačí jen pochopit, ale musí se vžít. Dále předmět navazuje na Teorii míry, kde staví hodně na poznatcích, které byly spíše okrajové. Zkouška i zápočet jsou náročné. Jednalo se o nejtěžší zkoušku za první dva ročníky.
    Student has disallowed display of personal data, 09.08.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Prednem mi prišiel velmi zaujímavý a myslím si že obtiažnosť zápočtu bola velmi prospešná pre priebežné pochopenie učiva.
    Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Z prvních dvou let povinných předmětů mě rozhodně bavil nejvíc. Využíval znalosti z několika různých předešlých předmětů a zároveň bylo docela snadné dohlédnout praktického využití, aniž by se ubíralo matematické přesnosti.
    Student has disallowed display of personal data, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    Predmet bol zo začiatku iba zmesou opakovania z Teórie miery a integrálu bez akéhokoľvek zrozumiteľného zasadenia do kontextu pravdepodobnosti. Po zvládnutí základov sa to postupne zlepšilo a druhá polovica semestra je výrazne zaujímavejšia a videli sme aj viac príkladov a použitie v realite.
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
    Celkově byl pro mě tento předmět velmi zábavný. Zprvu jsem se docela ztrácel, ale když si člověk zvykne na značení, rychle si na pravděpodobnost zvykne a věřím, že i zaujme. Předmět byl sice celkem obtížný, ale dá studentovi dobré základy pro pozdější studium statistiky a pravděpodobnosti. Také jsem ocenil ukázky příkladů z praxe.
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
    prva polovica semestra absolutne nezaujimava ale je dolezite ukazat ze veci funguju, druha polovica od limitnych viet a nasledne statistika su velmi vyuzitelne a odvodzovanie napr. inetrvalovych odhadov bolo velmi pekne
    ---, Markov Chain Monte Carlo Methods [NMTP539, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. ročník, Matematika, doctoral
    Obsahově skvělá přednáška, odpřednesena se zaujetím a přehledem. Užitečná jak pro pravděpodobnost, statistiku, tak i optimalizaci. Doporučuji.
    Krom potřebné teorie dostatek času věnován praktickým aspektům algoritmů, z nichž mnohé byly řešeny na cvičeních.
    Domácí úkoly (dobrovolné) ze cvičení jsou užitečné pro pochopení, zodpovědná příprava občas časově náročnější.
    Comment on course, Markov Chain Monte Carlo Methods [NMTP539, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 03.08.2016, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Skvěle zvládnutý úvod do MCMC. Přednáška byla koncipovaná tak, že bylo vždy jasné co a proč se dělá. Již v prvních přednáškách jsem nabyl dojem, že MCMC je velmi užitečná metoda. Poté už nebyl takový problém protáhnout se trochu sušší teorií.
    Přednáška byla přizpůsobena aktuálním potřebám studentů spojených zvláště s tématy diplomových prací.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html