InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. František Knapp, Ph.D. [32-UCJF], Nuclear Physics [NJSF064, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Skvelé prednášky, prednášajúci zakaždým 100% pripravený, dobre zvolená koncepcia prednesu, študent je schopný sledovať a chápať výklad. :) Radím medzi najlepších vyučujúcich čo ma postretli na matfyze.
Comment on course, Microscopic Theory of Nuclei [NJSF037, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Predmet zahŕňa príliš veľké množstvo tém. Nie je možné do všetkých z nich dostatočne preniknúť. Množstvo učiva núti ku povrchnosti.
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2018, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Osobně mi připadá způsob přednášek, kdy přednášející komentuje postupy výpočtů ve skriptech, která promítá projektorem, nešťastný. Jednak je tempo tak rychlé, že se z výkladu nedají dělat rozumné poznámky a navíc, pokud se jedná o novou látku, nebylo ani v mých silách výklad stíhat chápat tak rychle, jak přednášející komentoval jeden vztah za druhým.

Délka skript je 900 stran, což si myslím není možné rozumně stihnout probrat v této hodinové dotaci za jeden semestr. Nicméně si myslím, že by určité (dle mého názoru, až příliš detailní) partie šlo vynechat a místo toho se více věnovat pečlivěji základnějším konceptům, jejichž odvození a diskusi by přednášející pečlivě provedl na tabuli.

Další věc je ta, že se nemalá část semestru věnovala opakování látky, probírané v prvním semestru na předmětu "Fyzika atomového jádra", což pak byl další důvod, proč se kapitoly týkající se nové látky (středního pole, párování, atd.) musely probírat rychlejším tempem, které, podle mě, ubíralo přednášce na kvalitě.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html