InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. David Heyrovský, Ph.D. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Sympatický cvičící, probralo se vše, co bylo potřeba, taktéž bylo zřetelně vysvětleno vše potřebné. Na začátku hodiny zopakoval krátce nejdůležitější teorii, potom vyvolával podle seznamu k tabuli, takže se dostalo stejně často na všechny.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejlepších přístupů ke studentům i k probírané látce, vše vysvětluje s klidem gentlemana a úsměvem britské královny. Nevím jak to dělá, ale ikdyž má student blbý dotaz, Heyrovský to vždy zahraje tak, aby nikdo nebyl za blbce, všichni se dozvěděli něco nového a odcházeli s pocitem porozumění.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučujúci bol dobre pripravený na cvičenie, každý príklad zrozumiteľne vysvetlil a aj chodenie k tabuli sa dalo zvládnuť.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vynikající cvičící, vše vždy jasně a srozumitelně vysvětlí, na hodinách panuje příjemná atmosféra. K zápočtu i zkoušce budete skvěle připraveni.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší cvičení za mé studium. Počítá se u tabule, pan Heyrovský radí, vysvětluje postup, tím pádem se počítá v přiměřeném tempu. Vybrané příklady zcela pokryly potřebné dovednosti nutné k napsání zápočtové písemky.
Jako bonus je cvičící vtipný, milý, božsky se směje, vypadá i chová se jako zenový mistr a má luxusní azurovou košili.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
všechny důležité příklady byly probrané, vysvětlení mělo pěknou strukturu. moc doporučuju
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan Heyrovský místy vykládal na můj vkus trošku moc rychle (zejména fyzikální části složitějších problémů). Když se ale člověk zeptal, vždy vše znovu a podrobněji vysvětlil. Oceňuji, že nás nutil chodit k tabuli - sice to bylo trošku nepříjemné, ale zároveň jsem se tím dost naučil.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přínosné cvičení - jednoznačně doporučuji!
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Dobrý výklad, pochopí i tupec, teda matematik :)
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Heyrovský vše dobře vysvětluje, všímá si každého zmateného výrazu v obličeji studenta a ihned se ptá, co je nejasné, takže nikdo nemá vůbec šanci něco nechápat.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Úžasné nadšení a energie do výuky. Místy vtip a obrovské pochopení pro matiky, fyzikou nepolíbení. Chválím všemi deseti.
prof. RNDr. Pavel Krtouš, Ph.D. [32-UTF], Seminar on Mathematical Methods of Physics [NOFY002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Fenomén známý na Matfyzu pod jménem pan profesor Pavel Krtouš se hodně těžko vysvětluje lidem kteří ho nezažili na vlastní kůži. Tento pán je chytrý. Velmi chytrý. Je chytrý takovým tím způsobem, že všechno co dělá vám připadá neuvěřitelně jednoduché dokud to nezkusíte sami. Věcem co se vám snaží vysvětlit možná na první pokus neporozumíte, ale z každé přednášky budete odcházet s pocitem, že je to vlastně všechno triviální a dá se to spočítat tak do deseti minut. Za mě osobně doporučuji vymetat každou přednášku, kde se jenom nachomýtne.

Jo a taky nosí tričko s nápisem VECTOR.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor Krtouš je výborný pedagog, i složité věci dokáže vysvětlit jednoduše a pochopitelně. Také oceňuji způsob, jakým se snaží u studentů zaujmout pozornost (což se mu daří).
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vektůrky jsou prostě boží
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor jestiť velice systematický. Jeho výklad má řád i strukturu. Otázky z publika zodpovídá briskně. Má pěkné a čitelné písmo.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Uspávač hadů-nevymyslel jsem tuhle přezdívku, ale bohužel celkem sedí. Huhlavý, monotónní výklad, který navíc sestával ponejvíc z konstatování, aniž by se panu docentovi dařilo nám ukázat, že to tak skutečně je-nemluvě o tom, že zcela pomlčel o účelu všech výpočtů.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující dokáže zaujmout projevem i obsahem, řešená problematika byla vždy zajímavá a populárně prezentovaná.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Krtouš jel systematicky ve svižném jednotlivými oblastmi látky semináře. Jeho výklad byl jasný a souvislý.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky bývají složité a v rychlém tempu, a pro prváky to je nezvyk a když se člověk jen na chvíli zamyslí, tak se s trochou (ale jen trochou) nadsázky ztratí v celé přednášce. Tento předmět je však "pro ty, kteří si věří", takže si na to příliš stěžovat nelze.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji poutavý výklad.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Krásně přehledný výklad a stejně tak i přehledné, dobře členěné a čitelné poznámky na tabuli, podle kterých si i po čase člověk může připomenout, o čem byla v hodině řeč.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
vyslovene nudné prednášky
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas něco nepochopíte.
Student has disallowed display of personal data, 18.12.2014, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrý styl přednášení a volba témat, logický kontext, žádné přeformalizované důkazy. Hodnotím kladně.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Seminar on Mathematical Methods of Physics [NOFY002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor má smysl pro humor, zajímavé praesentace a osobitý styl vyprávění látky.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý, a je znát, že je fyzik-často mluvil o aplikacích, přirovnával, a nebylo těžké s ním držet v jeho úvahách krok.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující dokáže zaujmout projevem i obsahem, řešená problematika byla vždy zajímavá a populárně prezentovaná.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výuka v podání doktora Langera byla poměrně individuální a osobitá. Stačila by pouze o něco větší logická návaznost mezi probíranými tématy, méně odboček k populárním poznatkům a věcem a neměl bych vůbec co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky bývají v o něco pomalejším sledu než u docenta Krtouše a tím pádem se informace dají lépe vstřebávat a dá se zamyslet nad tím, co se tam děje, avšak docent Langer často odbočuje k nějakým méně podstatným historkám o tom, co se jak v matematice a fyzice vyvíjelo, mně to nevadilo, bylo to mírné oživení přednášky, vzhledem k tomu, že byly maličko "uspávací", některým spolužákům se ale to odbočování nelíbilo.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji pomalejší výklad, je lepší na pochopení.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas trochu zmatený výklad, ale hezky vysvětloval souvislosti.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Místy se mi zdál výklad trochu zmatený, jinak milý vyučující.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pochopíte vše co vysvětluje.
Student has disallowed display of personal data, 18.12.2014, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Příliš mě nezaujal styl přednášky a témata, hodnotím neutrálně až lehce kladně.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas mírně zmatený, ale hrozně hodný a všechno zvládá vysvětlit. (A zná Harryho Pottera! (I když asi ne osobně.))
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Nevím jestli to bylo tím, že jsem matematik, ale celkově mi cvičení přišla velmi nesrozumitelná. Většinou jsem nechápala, co vlastně řešíme za problém a k čemu máme dojít. Příklady bývaly nedokončené s výmluvou, že ,,z toho už je to nějak vidět", což pro mě opravdu neplatilo. Celá cvičení probíhala tak, že studenti psali u tabule. Dost často jsem nakonec jen psala, co mi docent Langer diktoval, protože jsem nevěděla, co se po mně žádá.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičenie sa nesie v ležérnom tempe, vhodné skôr pre študentov, ktorí potrebujú viac času na rozmyslenie. Vyvolávanie k tabuli sa snaží byť rodovo vyvážené, čo je problém, keď samotný počet študentov nie je rodovo vyvážený... Ale pri riešení úloh pred tabuľou vyučujúci navádza a pomáha.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Příjemný vyučující, často nejdříve popsal nějaký příklad ukázkou ze života, než jsme to začali řešit.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Látku a příklady nám velmi dobře vysvětlil a na příkladech jsme pak viděli proč se to tak dělá.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení byla pomalá, často jsme se u tabule zamotali v derivacích a čas zbytečně ubíhal. Navíc někteří vyvolaní strávili před tabulí takřka celou hodinu. Nicméně vysvětleno bylo nakonec všechno dobře a příklady jsme taky vyřešili.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Super
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výklad je srozumitelný, na můj vkus ovšem postupuje velice pomalu a s minimálním důrazem na intuici.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
S mikrofonem bych hodnotil za 2, bohužel když v první lavici téměř neslyším jeho výklad, zaniká, že vlastně ten výklad není vůbec špatný.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý vyučující, je vidět, že všemu rozumí.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Docent Langer je dobrý přednášející, občas ale až moc vysvětluje celkem jednoduché věci a u těch složitějších je někdy naopak až moc zkratkovitý.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Sestavte si Langerangian a uvidíte, že tento pán je chodící fyzika. Fascinuje mě tím, kolik věcí si stále pamatuje. Při přednášce udělá chybičku dvě, tři, ale poví vám něco, co nenajdete v žádné knize či skriptech.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je vidieť, že prednášky pána docenta sú vždy pripravené, učivo je podané zrozumiteľne a je doplnené o rôzne zaujímavosti.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Kvalitní přednáška, kterou brzdí jen nepřehledný zápis na tabuli znemožňující rozumný zápis do sešitu. Je snažší pouze poslouchat a před zkouškou se učit z skript.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přesnášky nebyly nic moc,přišly mě trošku zmatený. U zkoušky však byl příjemný.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučujúci bol veľmi milý.
Avšak... preberaná látka (hlavne kontinuum, rovnica struny bola ešte ako tak fajn) bola príliš zhustená. Chápem ale, že veľa možností, ako kontinuum prebrať za tak limitovaný čas nie je.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Nevím, pana docenta Langera jsem tento semestr neviděl.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Doc. J. Langer bol zapojený do procesu prednášania len v rámci poslednej prednášky, kde ho čakala neľahká úloha, a to predniesť de facto 2 nové celky - teóriu struny a kontinua, preto by nebolo korektné hodnotiť len na základe tejto prednášky. V súvislosti s tým mi však nedá nespomenuť, že napriek tomu, že tieto dôležité a o nič jednoduchšie učebné celky boli zapojené do skúšania, a to v pozícii jednej z dvoch skúšaných otázok. Osobne mi prišlo paradoxné, že témam, ktorými sa celý semester žilo a cvičilo na cvičeniach bola prisúdená rovnaká dôležitosť, ako témam, ktoré ostali len na samoštúdium. Aby som bol fér, otázky neboli skúšané dopodrobna.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Problems of Contemporary Physics I [NOFY047, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Oceňuji ležérní přístup přednášejícího,
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ochotný vyučující, je vidět, jak ho fyzika zajímá, motivuje tím studenty.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Seminář je sice určený pro druháky, ale není problém jej absolvovat v prváku. Zápočet je zde za účast, která nemusí být 100%, ale vzhledem k zábavnosti předmětu u většiny lidí 100% bývá. Vždy vám příjde přednášet někdo jiný z jiné katedry o vědecké práci, kterou daná katedra dělá a pomůže vám ve výběru vašeho odvětví nebo aspoň seznámí se současnou fyzikou (viz název).
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velice zajímavý předmět plný poutavých přednášek. Doporučuji studentům, kteří počítají se studiem Mgr. oboru, ale ještě úplně nemají jasno, který obor by chtěli zvolit. Na přednášce získáte širší přehled o daných možnostech studia formou poutavých přednášek.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Problems of Contemporary Physics II [NOFY048, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučujúci sa v tejto problematike skvele orientuje nakoľkoje to niečo čo ho už mnoho rokov zaujíma, čo dáva priestor aby sa vedel vyjadriť k nejakej veci vo veľmi širokých súvislostiach, a uviesť dobré no najmä zaujímavé príklady.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Predmet sa, bohužiaľ, prekrýval s inými povinne voliteľnými predmetmi a cvičením, a preto nás na predmet chodilo asi 5. Čo bola veľká škoda, lebo vyučujúci sa snažil hovoriť o témach, ktoré nás bavili. Prednáška bola vždy zaujímavá a predstavila nové zákutia fyziky.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Philosophical Problems of Physics [NPOZ007, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan docent se dobře poslouchá a má hodně znalostí. Jeho přednášky jsem si užila a vůbec jsem neměla problém s pozorností.
Vítek Veselý, 06.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan docent vybírá vcelku netradiční témata a líbí se mi, že se opravdu snaží vyzdvihnout filozofickou stránku věci.
prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejlepších profesorů, studenty přesvědčí o jednoduchosti problému, zaujme a jeho výklad je poučný a energetický.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ocenil bych trochu víc prostoru u tabule, popohánění a napovídání mělo za důsledek, že jsem moc nevěděl, co u té tabule dělám. Jinak perfektní, příklady skvěle procvičily na test i na domácí úkoly.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Podolský je naprostej Chad. Jeho výklad je mesmerizující jak na přednášce, tak na cvikách. Domácí úkoly jsou radost počítat!
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Neutuchající živel, který se nenechává zdržovat matematikou, a místo toho nás učí přesně tu fyzikální magii, kterou mi doteď nikdo nebyl schopný vpravit do hlavy.
Author of entry is known to survey organiser, 25.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Perfektní cvičení, na test se díky němu člověk téměř nemusel učit. Navíc jsme ke konci semestru stihli i doplnit zajímavosti k přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlépe organizované cvičení, na kterém jsem zatím byla. Nikdy se nestalo, že by bylo zdržení u tabule kvůli tomu, že by student nevěděl, vyučující dával celou dobou pozor a studentům u tabule stále pomáhal, aby bylo cvičení plynulé. Po dokončení každého příkladu se i zmínil o fyzikálním významu. Ke kvalitě výuky přispívalo i střídání u tabule podle seznamu. Na každé cvičení byl vyučující perfektně připravený.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Profesor Podolský je stejně dobrý cvičící jako přednášející - v obou ohledech je vynikající.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zatiaľ jednoznačne najlepší cvičiaci akého sme mali. Názorný a zároveň detailný prístup k príkladom, ku všetkému boli spomenuté zaujímavé dodatky, ktoré robili cvičenie ešte zaujímavejším. Ja osobne som sa nikdy nenudil, a to je jednoznačne známka najvyššej kvality daného cvičiaceho.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Odporúčam
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
skvělý přednášející i cvičící
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičenie bolo priamočiare, dobre nás pripravilo na zápočtový test a opakovanie teórie na cvičeniach malo za následok výrazne kratšiu dobu potrebnú na prípravu na skúšku ako som predpokladal. Bolo to jedno z najlepších cvičení ktoré som absolvoval.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvelé cvičenie, úžasný cvičiaci!
Pán profesor Podolský, patrí Vám moja vďaka za skvelé cvičenia (a prednášky). Všetko bolo prebrané zrozumiteľne a hlavne s nadšením a úsmevom. (:
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Podobně jako při přednášce velmi názorné vysvětlení všech daných problémů i postupů.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Prof. Podolský mi zatím přijde jako jeden z nejpříjemnějších učitelů na škole.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Na cvičení prof. Podolského som mal často pocit, že sa jedná o pokračovanie prednášok. Čo je skôr humorné a vôbec to nebolo na škodu :). Kvalita cvičení bola porovnateľná s kvalitou prednášok (vysoká). Na cvičení sa študenti striedali pri tabuli, to však nebolo nijako bodované. Zápočet bol založený na hromadnej písomke a domácich úlohách. Všetky prípadné otázky, alebo nejasnosti boli zodpovedané a okomentované. Veľmi pozitívne hodnotím vzťah vyučujúceho k študentom.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Stejně jako dokonalá přednáška i cvičení s prof. Podolským jsou skvělá a přínosná, tedy je všem mohu vřele doporučit. Vždy se na nich počítají příklady z látky, která se zrovna bere na přednáškách, případně se ukazují zajímavé a překvapivé fyzikální příklady. Vše je počítáno jasně a srozumitelně, krok po kroku, bez nepochopitelných operací nebo složitých úprav pomocí podivných triků. V případě náročnější látky je vše pečlivě vysvětleno a propočítáno. Cvičení vás dokáže perfektně připravit na napsání zápočtových i zkouškových písemek, bez nutnosti dlouhé individuální přípravy. Nemám nic co bych mohl přístupu ke studentům a vysvětlování látky cvičícího vytknout.
prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasné, zvládá vysvětlit i obtížné věci tak, abychom to všichni pochopili. Baví ho to. A pak to baví i nás.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Jako matematik jsem měla občas problém s některými tématy, které jsme nebrali, takže jsem se občas ztrácela a musela se ptát na význam spolusedících fyziků. Také mi vadily některé nehezké výroky o matematicích a pravidelné velké přetahování výkladu ještě umocněné pokročilou hodinou (dlouhá přednáška měla končit v sedm večer). Přednášející byl ale celkově velmi nadšený, což zlepšovalo celkový dojem z výkladu.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Super
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Slovami fejsbukoveho memečka:
-has a personality cult and probably knows it
(Zaslúžene)

Student has disallowed display of personal data, 16.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán prof. Podolský je extra trieda medzi profesormi. Látku vie vysvetliť mimoriadne pútavo, dôkladne a zrozumiteľne. Jeho entuziamus, zhovorčivosť a dôvtipnosť sú dôvodom, prečo žiadna prednáška nie je nudná. Študentov si vie získať aj rôznymi príhodami či vtipnými obrázkami. Na skúške skúma do akej hĺbky študent tematike rozumie, no hodnotí veľmi zhovievavo. Je to najlepší profesor, s ktorým som sa dosiaľ na škole stretol a myslím si, že ho len tak niekto neprekoná.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý pedagog, až na občasné přetahování si nemohu stěžovat.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zatím nejlepší přednáška, kterou jsem na MFF prošla. Profesora Podolského baví učit a baví ho neskutečně i fyzika, takže jednotlivé přednášky byly úžasně motivující a do detailu dotažené.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasný, skvelý, fascinujúci, podnetný, úžasný prednášajúci.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Je vidět, že prof. Podolského velice baví učit a také to umí. Dokáže velice snadno vtáhnout studenty a předat jim to nadšení. Důkaz může být například to, že i když jsou záznamy přednášek již na stránkách mff, přednášková místnost byla vždy alespoň z poloviny plná.

Na každý dotaz zvládne odpovědět ihned, vždy chodil na čas a ví, o čem povídá.

Přednášky často odlehčuje tím, že řekne vtip, narážku nebo ukáže Opráski sčeskí historje.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Poutavý a inspirativní výklad. Přednášející rozvíjí v první řadě intuici studentů k danému tématu. Přednášející je energický a srší z něj pozitivní energie (a propos, ta odpovídá hyperbolické trajektorii).
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor Podolský je velmi dobrý pedagog a jeho přednášky jsou opravdu přínosné
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor umí skvěle podat látku a jeho nadšení je skoro až nakažlivé, bohužel časová potřeba výkladu přesahuje dotaci v rozvrhu, ale nikdo, kdo neměl další hodinu, z jeho přednášek neodcházel.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Lituji herce, který přijde po Vás...
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi oceňuji zápal, s jakým vyučující přednášel a jak dokázal posluchače vtáhnout do tématu. Jeden z nejlepších pedagogů, které jsem během studia potkal.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Perfektní přednášející. Je na něm znát, že ho probíraná látka zajímá a baví ho učit. Látku dokáže skvěle vysvětlit. Naprosto bez problému, není třeba nic vylepšovat nebo měnit.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Fenomenální přednášející i cvičící. Vysvětlí každému všechno, dost důkladně, aby pochopili a dost poutavě, aby se nenudili. Nenechává se tlačit od konce hodiny, ale v jeho případě je to plus-věnuje látce právě tolik času, kolik si látka vyžaduje.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na profesoru Podolském je vidět, že ho učení opravdu baví. Navíc má obrovský dar předat znalosti studentům a přenést na ně své nadšení. Jeho přednášky z teoretické mechaniky jsou bezesporu tím nejlepším, co jsem zatím na matfyzu zažila. Vyučující dokáže látku vysvětlit tak, že ji pochopíte hned na hodině; příprava na zkoušku pak nezabere moc času, protože si většinu pamatujete z hodin.
Líbí se mi také systém, kdy studenti kromě zápočtové písemky dělají také domácí úkoly, za které rovněž získávají body k zápočtu. Při dosažení určitého počtu bodů je pak student za práci během semestru odměněn tím, že například nemusí psát zkouškovou písemku, což je velmi motivující =)
Je pravda, že pan profesor celkem často přetahuje, ale protože jsou přednášky tak zábavné a zajímavé, tak to mně osobně vůbec nevadilo.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Opravdu úžasný přednášející. Přednáší s neskutečným nadšením a humorem. Danou látku vysvětluje tak, aby to každý pochopil, což je velký rozdíl oproti některým přednášejícím na MFF, kteří si to prostě odpřednáší pro sebe. I kdyby měl profesor Podolský přednášet o roztomilosti brouka, tak jeho přednášku vřele doporučuji!
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Geniální, elegantní, nádherné, úžasné. I Achnaton by přepsal svůj velký chvalozpěv na Slunce na Velký chvalozpěv na Podolského, kdyby absolvoval tento předmět.
Přednášky jsou do posledního detailu perfektně připravené a pan profesor nás se zápalem a vášní provází taji teoretické mechaniky. Klade se důraz na pochopení a tomu jsou také přizpůsobeny samotné přednášky, požadavky a množství látky. Zároveň je vyžadována průběžná příprava k úspěšnému dokončení vcelku rozsáhlých domácích úkolů. Drtivá většina teorie se názorně ukazuje na opráscích a je často prokládána exkurzy do historie.
Teoretickou mechaniku s Podolským by měli absolvovat všichni vyučující na mff.

Martin Zika, 25.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nejlépe připravená přednáška. Skutečně se těžko představí lépe odvedená pedagogická práce: přednášky jsou zábavné, poutavé, užitečné, mají skvělou strukturu jak v čase, tak v prostoru tabule, odvození a důkazy jsou přesné a přitom intuitivní a dobře pochopitelné, poznámky o přesahu do složitějších oborů nebo historické souvislosti mají obrovskou motivační váhu.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší vyučující, motivuje studenty, jak je do fyziky zapálený. Vše pochopitelně vysvětluje. Je vtipný, přednášky jsou zábavnou formou.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý přednášející, úžasná skripta, vše vysvětleno, líbí se mi jeho zapálení. Jediné, co bych vytkla, je přetahování, ale to je celkem malý detail.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi skvěle a zajímavě učil, na hodinách dokázal vše perfektně vysvětlit, ilustrovat na příkladech, po hodinách diskutovat dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Málokdy se vidí takový vysloveně radostný a poutavý styl výkladu. Hodiny s profesorem Podolským jsou velmi zábavné, zajímavé a i komplikovanější pasáže látky jsou vyloženy takovým stylem, že snad ani není možné je nepochopit. Jistě jeden z nejlepších kantorů na škole. Jediným nedostatkem snad je, že i některé snadnější části jsou vykládány možná až zbytečně pomalu.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Legenda. Jsem rád, že jsem měl tu možnost chodit na jeho přednášky, protože jsem skoro pokaždé chtěl vyskočit štěstím z lavice, jak krásná ta teoretická mechanika je, hlavně v podání profesora Podolského.
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výklad má snad všechny představitelné přednosti - je poutavý, uspořádaný, velice dobře podaný, je vysvětlen i přesah do dalších oborů... Zatím nejlepší přednáška, jakou jsem na MFF navštěvoval.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Tento kurz snáď ani nemôže byť lepšie a prehľadnejšie podaný. Excelentný prístup prednášajúceho ku študentom, každá jedna nejasnosť bola s ľahkosťou vysvetlená. Na začiatku každej prednášky prehľadné zhrnutie toho, kde sa v sylabe nachádzame... a mnoho iných vecí, ktoré robia z profesora Podolského excelentného pedagóga.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborne pripravené prednášky, zaujímavo a zrozumiteľne podané učivo. Iba by som si možno dala väčší pozor na prestávky, ktoré sú, v dve a pol hodiny trvajúcom hurikáne, ktorým teoretická mechanika v podaní pána profesora Podolského je, jednoznačne potrebné.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborne vysvetlené učivo, komplexne poprepájané aj s ostatnými predmetmi.

Férovosť a príjemná atmosféra na skúške.

Schopnosť zaujať a udržať si pozornosť poslúchačov aj po troch hodinách.

#želvičkamusívyhrát
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
nejlepší přednášející co jsem kdy měla!
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednáška teoretické mechaniky pro mě byla zatím nejpříjemnějším předmětem na matfyzu. Pan Podolský dokáže látku podat záživně a zároveň srozumitelně. Oceňuji systém domácích úkolů, který studenta motivuje podívat se na látku během semestru. Jako jedinou chybu vidím fakt, že na mechaniku tuhého tělesa a kontinua zbylo nepoměrně málo času, ačkoliv u zkoušky tvořily tato témata polovinu otázek.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Je naprosto neuvěřitelné, jak profesor Podolský dokáže bavit studenty a vytvořit příjemnou atmosféru i při zkoušce. Na přednáškách dobře vysvětlil probírané téma, ale většinou si k němu připravil i nějakou nefyzikální souvislost, kterou si myslím budou studenti dlouho pamatovat (a třeba díky tomu i tu fyzikální), dokázal si dělat milou legraci ze všeho okolo a odpustili jsme mu i několik prodloužených přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky prof. Podolského jsou bezkonkurenčně záživné, vtipné, zajímavé a srozumitelné, zatímco nepostrádají obsah (i když pan profesor občas pár minut přetáhne).

10/10
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Opravdu úžasný přednášky, který mě fakt bavily. Profesor Podolský má skvělý přednes a výborně vše vysvětluje. Navíc jsem se po absolvování těchto přednášek skoro nemusel učit na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor přednáší s vlekým nadšením pro fyziku, které přenáší i na studenty. Jeho výklad je srozumitelný.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Najlepšia prednáška akú som dosiaľ na matfyze zažil. Názorná, prehľadná, záživná.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Prednáška v podaní pána profesora Podolského sa mi veľmi páčila. Skvelý prednášajúci.
Jaroslav Říha, 26.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Kvůli panu profesoru Podolskému byly přednášky zábavné, podařilo se mu přenést svoje nadšení na nás :).
Myslím si, že pan profesor Podolský má na učení velký talent.
Author of entry is known to survey organiser, 14.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nedokáži si představit, že by tento předmět přednášel někdo lépe.
Viktor Skoupý, 21.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášející přednášel látku velmi srozumitelně a důležité věci psal na tabuli, takže se dobře psal zápis do sešitu. Několikrát vysvětloval zajímavé odbočky od probírané látky. Přednášel s nadšením a často říkal tematické vtipy.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
To, že pan profesor Jiří Podolský přednáší naprosto fantasticky je už veřejně známo, a proto to tu nebudu dlouze opakovat.

To, že často odbíhá od tématu a přetahuje je už tak profláknuté, že to o sobě i sám během přednášek deklaruje.

Dovolím si proto jen jednu drobnou výhradu: Občas je výklad až příliš pomalý. Možná je to tím, že předmět Teoretická mechanika není příliš obsáhlý (a proto je možné ho vykládat pomaleji) a možná je to tím, že na předmět občas chodí i studenti jiných oborů (a jiných fakult). Občas je ale něco vykládáno velmi pomalu a občas je něco zřejmého několikrát opakováno aby to skutečně všichni pochopili. Samozřejmě, bez toho by byl v přednáškové místnosti někdo, kdo by to nepochopil, a to také není dobře. Píši to sem jen jako informaci, aby budoucí studenti počítali s tím, že se občas můžou na přednáškách trochu nudit.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan profesor přednášel velmi zajímavě a poutavě a ozvláštňoval svůj výklad historickými a populárními vložkami. Bohužel kvůli tomu několikrát svůj výklad přetáhl. Jednou i o více než hodinu. Ocenil bych, kdyby nejprve odvykládal vše "podstatné" a až po skončení přednášky přidal zajímavosti pro zájemce. Naopak oceňuji to, že při zkoušení byl pan profesor velmi milý, příjemný.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Lze snad něco dodat? Zkrátka a jednoduše vynikající přednáška. Zápal pana prof. Podolského pro fyziku z něj přímo vyzařuje a umí nadchnout i studenty. Učivo je vysvětlováno velice přirozeně a intuitivně. To mělo bohužel za následek, že se nestíhalo a pan profesor pak několikrát přednášku přetáhl o hodinu, či více, což i otrlejší studenti nesnášeli úplně lehce. Ale nad tím se dají přimhouřit oči.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Přednášky samy o sobě nebyly vyloženě špatné, často i vtipné, hodně mi ale vadila zabíhání do různých historických událostí, která pro samotnou výuku byla nepodstatná, zabírala příliš času a díky nimž pak docházelo i k několikahodinovým přetahováním výuky, kterých se nemálo studentů ani nemohlo účastnit.
Dále mi vadily i některé "drobné" nepřesnosti ve výkladu. Například v kapitole o kinematice tuhého tělesa bylo několikrát silně zdůrazněno, že časová derivace libovolného vektoru je nutně jiná vůči tělesu a prostoru, ale nebyl napsán důležitý předpoklad, že i těleso musí být nutně různé od prostoru. Takovýchto drobností bylo ale bohužel víc.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Opravdu výborné přednášky. Prof. Podolského učení vysloveně baví, což spolu se schopností dobře podat probíranou látku způsobuje, že jsem na přednášky chodil velmi rád a též si z nich mnoho věcí zapamatoval.

Jedinou výtkou je tak pouze časté přetahování, které sice chápu - látku je třeba probrat, ale vzhledem k tomu, že přednáška byla ve středu večer, pozornost studentů při brutálnějším přetáhnutí vlivem únavy klesala až téměř k nule.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Naprosto typický zapálený výklad, názorný a plný historických poznámek.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán profesor veľmi zrozumiteľne vysvetlil problematiku a pristupoval veľmi ľudsky.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Podolský je prostě borec!!!
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Podolský je doslova neskutečný a to v pozitivním slova smyslu. Doslova srší energií a do tématu vás vtáhne ať chcete, nebo ne. Na jeho přednášce se rozhodně nebudete nudit! Vše je perfektně vysvětleno, někdy dokonce až moc podrobně na to, že přednáška má tříhodinovou notaci a přesto pan Podolský velmi často přetahuje a to od třiceti minut do dvou hodin. Vzhledem k zajímavosti přednášky mu to ale každý musí odpustit.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Profesor Podolský sice dokáže všechno vysvětlit tak, že to musí pochopit všichni, ale přijde mi, že některé věci často zbytečně opakuje na úkor toho, že potom přetahuje.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Naprosto precizní a výborný přednes, který byl dobře strukturován jak tématicky celkově, tak tématicky po hodinách, stejně tak byl super i přístup ke studentům (velké +) a stejně tak i podnětnost a zajímavost látky. Rozhodně bych zařadil mezi "must-have" předměty na matfyzu.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Profesor J. Podolský odprednášal prednášku z teoretickej mechaniky naozaj bravúrne. Výklad bol v každom ohľade zrozumiteľný, nebol problém pochopiť preberané učivo priamo na prednáške. Na kvalite prednášky sa určite zapísali dlhodobé skúsenosti vyučujúceho, ako aj priam živelné nadšenie z prednášania. Jediné, čo by som chcel vytknúť bolo časté preťahovanie prednášok. S týmto problémom som sa však stretol, viac či menej, u každého vyučujúceho (na iných prednáškach v letnom semestri). Celkovo by som chcel vyzdvihnúť vystupovanie a prístup vyučujúceho, ktorý bol podľa môjho názoru reprezentujúci a porovnateľný so štandardom iných špičkových zahraničných univerzít.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zatím nejlepší a nejpříjemnější přednáška za celé 3 semestry na obecné fyzice. Prof. Jiří Podolský vysvětluje látku s neskutečným nadšením a navíc naprosto jasně a srozumitelně. Dokonce i veškeré složitosti dané látky jsou vysvětlovány na mnoha příkladech a krok po kroku tak, že vám vše co nepochopíte z přednášky dojde, když si přečtete zápisky. Jedna z mála přednášek, ze které člověk odchází se skvělým pocitem, že probíranou látku chápe, a že je mu to až na složitější detaily jasné. Na přednášky jsem se vždy velmi těšil, což rozhodně nemohu říci o ostatních předmětech. Za celý semestr jsem nenašel nic, co bych tomuto předmětu mohl vytkout, tudíž mohu přednášky pana prof. Podolského jen doporučit.
RNDr. Robert Švarc, Ph.D. [32-UTF], Seminar on Mathematical Methods of Physics [NOFY002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ze tří přednášejících jednoznačně ten nejlepší, zábavný, dokáže se ze svých intelektuálních výšin snést na úroveň studenta prvního ročníku a vše mu vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cením si jeho interakce s publikem a toho, že vždy dobře vysvětlil svůj postup řešení problémů. Na každý dotaz vždy ochotně odpověděl.
Rovněž musím vyzdvihnout jeho výklad témat týkajících se lineární algebry.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor interaguje s publikem a emphateticky se vciťuje do jeho bolů a neznalostí, které svou přednáškou zdatně léčí. Nebojí se nás zeptati, zda jeho výklad chápeme.
RNDr. Martin Žofka, Ph.D. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Perfektní cvičící s velmi enthusiaistickým přístupem.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení probíhalo formou, že byl vždy některý student vyvolán k počítání u tabule, přesto pan Žofka motivoval zbylé studenty, aby se příklad pokusili spočítat sami. Zvládal radit a opravovat jak lidi u tabule tak ty v lavicích, pokud se však člověk na delší čas v příkladu ztratil, bylo obtížné stíhat tempo.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvelé. Všetko sa stihlo poriadne precvičiť. Cvičiaci veľmi príjemný.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení fungují stylem "student počítá u tabule", ale fungují dobře. Pan Žofka reaguje rychle a bezradným studentům pomáhá. Dokáže dobře vysvětlit myšlenku postupu a příklady odpovídají tomu, co se objeví u zápočtu. Zejména ze začátku semestru by se mi ale líbilo, kdyby bylo ukázáno více příkladů od pana Žofky, dokud se student nesžije s postupy. Celkově výborné cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
skvelý cvičiaci, dobre vysveľuje, je to celkovo zaujímavé cvičenie
Author of entry is known to survey organiser, 14.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý vyučující se smyslem pro humor. Přesně to je při výuce potřeba.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičenia z teoretickej mechaniky boli veľmi zaujímavé. Pripravenosť doktora Žofku a jeho vedomosti z oblasti riešených príkladov sú naozaj ohromujúce - okrem odpovedí na všelijaké naše otázky nám taktiež povedal kopu zaujímavostí, ktoré sa s daným príkladom spájali. Menšou nevýhodou bolo vysoké tempo, čo ale až tak veľmi nevadilo.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborně vedená cvičení, k počítání byly zařazeny všechny obtížnosti příkladů, začínalo se jednoduššími typovými a později přišly i poněkud těžší příklady pro fajnšmekry. Veškerý postup byl trpělivě okomentován a učitel byl otevřen i debatě o některých složitějších příkladech. Navíc se student naučí v průběhu výpočtu provádět drobné kontroly, jestli to co počítá, má šanci být správně, jako především kontrolování jednotek.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičení bylo určitě přínosné. Doktor Žofka disponuje hromadou nápadů ilustrujících daný fyzikální problém, který byl schopen popsat několika způsoby. V tomto ohledu tedy bylo cvičení zajímavé a hravé. Oceňuji též, že při počítání u tabule byl student vždy veden k výsledku takovým způsobem, aby na řešení přišel sám, i když je bohužel tento přístup někdy časově kontraproduktivní.

Nicméně možná bych osobně ocenil, kdyby se doktor Žofka trochu "zklidnil". Kadence přísunu informací byla totiž někdy příliš vysoká na to, abych si stihl uvědomit všechno, co se mi chce sdělit. Myslím, že by stejný objem informací bylo možno podat v trochu uvolněnější podobě s důrazem na to, co je důležité.
Comment on course, Seminar on Mathematical Methods of Physics [NOFY002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět, na kterém se probírají věci "navíc". Bohužel, pokud je někdo jako já obyčejný smrtelník, často se setká s problémem, že neví, oč běží. Ale když už se náhodou chytne, je to dost zajímavé.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Na první přednášce se nám pan profesor Krtouš pokoušel osvětlit Taylorův polynom, čehož jsem se zalekl natolik, že jsem tam na delší dobu přestal chodit. V retrospektivě toho lituji. Věci co se tam přednáší sice nejsou okamžitě nutné, ale slouží jako důležitá průprava pro budoucí látku.

Nutno dodat, že pan profesor Krtouš je bůh na zemi a člověk se ochudí o každou jeho přednášku, kterou nenavštíví.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nezajímavé.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Rozhodně mnohým pomůže se lépe orientoval v lin. algebře a fyzice, nicméně chybí hlubší provázanost s danými předměty, některá témata se opakují, jiná se vůbec neuplatní. Střídání vyučujících je spíše na škodu, vede k nedokončování témat i způsob výkladu se diametrálně liší.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Trocha iné než som čakal, ale stále dosť fajn
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Proseminář z matematických metod, přestože je často označován za doplňkový předmět, mi dal hrozně moc. Jedná se asi o nejužitečnější nepovinný předmět ze semestru. Nejvíce si cením toho, že jsme byli blíže seznámeni s diferenciálními operátory a s křivkovým a plošným integrálem. Celkově oceňuji výběr témat, které nám přednášející chtěli předvést.
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět jako takový naprosto super. Ale na osmou hodinu ranní je to vážně zabijárna.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Seminář byl slovy vypůjčenými od pana Vopěnky doslova "těhotný věděním". Učivo bylo probíráno systematicky. Předmět se ze své povahy prolínal s učivem ostatních hodin, což se velmi hodí zvláště ve shonu a kvaltování prvého ročníku physiky generální.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Užitečný seminář pro matematické metody fyziky. Jediným negativem bylo, že se přednášející střídali a tak se vytratila návaznost na předchozí přednášku a nebyl jednotný styl výuky.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Preberané učivo má pripraviť študenta na to, čo bude o nejaký čas preberať na povinných predmetoch. Aj keď som niektoré veci nepochopila na seminári, potom, keď sme to preberali na matematike, som si spomenula, že som niečo také už videla, to trochu pomohlo. Ale myslím, že by nebol veľký rozdiel, ak by som tam nechodila.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Predmet veľmi dobrý na orientačné zoznámenie sa s preberanými metódami, cieľom nie je nutne všetko do hĺbky pochopiť, skôr vedieť, že niečo také existuje a potom byť v obraze keď sa to objaví na matematike resp. fyzike.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
v prvním semestru velmi doporučuji
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Ač by nám tento seminář měl pomáhat, pro mě byly stejně přednášky většinou dost nesrozumitelné.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Tento předmět je spíše na zopakování věcí z ostatních hodin.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Myslím, že by se obsah tohoto prosemináře měl trochu poupravit, protože velkou část vyložené látky jsme později dělali i v analýze a podrobněji. Např. první čtyři týdny jsme dělali derivace, taylorův polynom a diferenciální rovnice, ale zanedlouho jsme tu samou látku probírali v analýze, takže tyto první týdny byly téměř zbytečné. To samé platí pro diagonalizaci.

Dále mi některé části přišly až moc teoretické. Jelikož je to proseminář, očekával bych, že spíš budeme probírat méně teorie a více příkladů "krok za krokem". Např. přednáška s teorií, kdy jsme rozebírali větu o existenci o jednoznačnosti soustavy dif. rovnic, mi přišla celkem zbytečná, ale konkrétní příklady, co jsme počítali potom (harmonický oscilátor, RL obvod), byly naopak velmi užitečné. Příklady s integrací funkcí více proměnných byly taky dobrý.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Všichni tenhle seminář doporučovali, ale spíš mě zklamal. Bez vysvětlení podstaty mi tahle matematika moc k ničemu nebyla, a beztak jsem se ji naučil na regulérních předmětech, než jsem ji potřeboval, takže se mi zdá, že úplně neplní svůj účel.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Ze začátku jsem se nechytal, pak jsem to vzdal a chodil se jen zapsat.
Jakub Matějka, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Kredit za účast
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý seminář, skvělý přednášející, mohu pouze doporučit!
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý a přínosný předmět pro seznámení se s lehce pokročilejším diferenciálním a maticovým kalkulem. Každému mohu jenom doporučit.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Někdy chybí hlubší důvody a možná důkladnější vysvětlení pro lepší pochopení tématiky, přesto jde o zajimavý seminář, který student nejspíš ocení zejména v druhém semestru. Pokud je cílem seznámit studenta s intuitivním významem dané tématiky a naznačit matematické použití, pak splňuje seminář účel skvěle.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Celkově předmět z většiny obsahuje to, co se probírá v prvním semestru na fyzice, proto je dobré tam zajít. Slyšet složité věci je lepší dvakrát než jednou.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi složitě vysvětlována látka. Přijde mi tento seminář zbytečný.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět pomůže orinetaci použité matematiky ve fyzice, která se v matematice probírá až později.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět, díky kterému pochopíte souvislosti, proč se co učíme apod.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vím, že cílem není hluboké porozumění tématům, ale ocenil bych trochu více vzorových příkladů (klidně mimo přednášku formou řešeného příkladu na dané téma)
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Určitě považuji předmět za zajímavý, že se některé přednášky překrývaly s jiným předmětem rozhodně nebylo na škodu, když něco člověk slyší podruhé, tak se zase o trochu přiblíží k úplnému pochopení. A co se nekrylo, pěkně odhalovalo matematickou podstatu či interpretaci některých fyzikálních identit, které na přednášce z fyziky tak podrobně probírány být nemohly.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Podle mě moc užitečný předmět, který pomůže s orientací v přednáškách z fyziky, kterou člověk bere vlastně bez znalosti spousty užitečných poznatků z matematiky, které právě tento předmět nabízí. Pro prváky - fyziky bych ho skoro zavedla jako povinný, protože podle mě dost zásadně pomáhá porozumět probírané látce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vřele doporučuji tento kurz. Je zde probrána spousta zajímavých věcí.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Každé téma hodnotím jinak. Některá mi připadala úplně zbytečná, ale k jiným mohu říct, že bez nich bych v některých předmětech neuspěl.
V obecnosti nemohu říct nic.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrý prehľad niektorých matematických postupov, ale veľa z týchto vecí sme robili aj na analýze alebo algebre.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Srozumitelné vysvětlení matematiky běžnému fyzikovi.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Občas probraná látka pomohla s pochopit něco z přednášek z fyziky. Trochu mě ale rozčilovalo, když jsem třikrát o stejné věci slyšel "řeknu to jen tak zběžně na víc nemáme čas" (kurz matematiky na začátku semestru, zde a matematická okénka během fyziky, občas i na analýze).
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Preberaná látka bola dosť náročná, nakoľko ďaleko predbiehala záber predmetov matematickej analýzy, lineárnej algebry či fyziky. Minimálne v prvom semestri nebola preberaná látka využitá pri iných predmetoch.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět příliš přehnaný svými informacemi, kde víc jak 90% žáků nerozumí.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Casto se postupovalo od obeneho ke konretnimu. Opacny postup by byl asi srozumitelnejsi. Myslim ze chybela komunikace mezi prednasejicim tohoto predmetu a prednasejicim Fyziky.

Doporucil bych vyucovat vice na prikladech. Resit konkretni fyziklani ulohy, kde by se muselo uzit nejakeho "matematickeho kouzla", ktere je dobre se naucit. Nekladl bych takovy duraz na matematickou korektnost.

pro studenty: 2 kredity za ucast.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Myslel som si že mi to pomôže ,keďže som nemal skúsenosti s fyzikálnymi počtami, ale bolo to príliš komplikované a veľa mi to nakoniec nedalo.
Comment on course, Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jasné a férové podmínky získání zápočtu, odpuštění písemné části zkoušky i získání bonbónu.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Počty sú vyslovene príjemné, výber príkladov, ktoré sa na cvičení riešili je ok. V cvičení bola tá správna rovnováha, aby príklady boli zároveň zvládnuteľné ale zas dostatočne zaujímavé. Vo výsledku v príprave na veľký zápočet a skúšku nebolo potrebné venovať veľa času výpočetným detajlom, pretože tie boli v rámci cvičenia a domácich úlôh dostatočne precvičené.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Teoretická mechanika je zatím můj nejoblíbenější předmět na Obecné fyzice.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Bez výtky.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na cvičení se stihlo procvičit velké množství příkladů, byla to dostatečná příprava na zápočtový a zkouškový test.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení jsme měli sice o jednu hodinu dopředu oproti přednášce, ale doc. Langer nám všechno potřebné k počítání příkladu vysvětlil a na přednášce jsme to uceleně pochopili, proč se něco dělá tak či onak.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zaujímavé, názorné a občas aj vtipné podanie rôznych fyzikálnych problémov mechaniky. Čo viac si priať? Ja nemám žiadne výhrady, a je zjavné, že Pán Profesor Podolský sa rokmi výuky otesal natoľko, že štruktúre cvičenia sa nedá absolútne nič vytknúť.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
I pro matematika srozumitelné cvičení. Řešení příkladů u tabule člověka donutilo přemýšlet a skutečně danou věc hned pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičenie trochu popredu a väčšinu som sa musel naučiť sám, z veľkej časti doplnok prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Skvelý systém príkladov a domácich úloh, ktoré nás pripravili na výsledny test a následnú skúšku
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Vypadalo to, že je snaha o čtyři stejná cvičení, nicméně se ukázalo, že na některých se toho stihlo méně. Během semestru se daly získat body za úkoly a za zápočtovou písemku, dostatečně úspěšní pak nemuseli psát zkouškovou, což mi připadalo jako bezvadná motivace dělat něco i po získání zápočtu.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
dobré cvičenie nadvúzujúce na prednášku. Preberú sa všetky potrebné postupy a dobre pripraví na zápočet respektíve skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
celkem zajímavý, doře pochopitelný
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Látka probraná na cvičeních dobře kopírovala přednášku.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
S pánom profesorom Podolským Vám tento predmet ani nepríde ťažký. Doporučujem však robiť poctivo domáce úlohy. Vyplatí sa to.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobře poskládané cvičení. Cvičilo se, co se mělo, a na to, že se vlastně většinu času "bezmyšlenkovitě integrovalo", bylo cvičení i relativně zábavné.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
U tohoto předmětu byla snad jedna z nejlepších komunikací mezi přednášejícím a cvičícími, jakou jsem zažil, což je vždy ku prospěchu věci.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Probírané příklady byly buď přímo nastíněny na přednášce, nebo vybrány tak, aby probírané vztahy dobře ilustrovaly, a to včetně někdy složitějších postupů.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvele cvicenie. S domacimi ulohami perfektne pripravilo na skusku.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je super, ze aj cvicenie fungovalo ciastocne ako prednaska.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobré cvičenie, výklad zrozumiteľný, vhodné príklady. Ocenil by som viac domácich úloh.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Příjemné a velmi dobře uzpůsobené tomu, že na cvičení byla většina matematiků - tj. nefyziků. Zároveň se řešili velmi zajímavé úlohy.
Comment on course, Theoretical Mechanics [NOFY003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobrá přednáška, obzvlášť kladně hodnotím videozáznamy a skripta.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasná, skvelá, fascinujúca, podnetná, úžasná prednáška.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Tento předmět mě velmi zaujal, neboť mi přinesl do života naprosto jiný pohled na mechaniku. Že to není jen o tom správně popsat působící síly a něco z nic vykoukat, ale o tom přijít s úplně jiným formalismem (oproštění se od sil a vektorových veličin a nahradit je skalárními funkcemi).

Skvělé je, že jsou záznamy z přednášek, které jsou odprezentovány jen o trochu rychleji než byly naše přednášky.

Velmi příjemně mě překvapilo, že k tomuto předmětu jsou i skripta vytvořená právě přednášejícími, tedy prof. Podolským a doc. Langerem.

Veškeré probrané učivo na sebe vhodně navazovalo, průběžně se na přednáškách počítaly příklady různými způsoby, aby se ukázala efektivita různých formalismů.

K zápočtu je třeba napsat písemku a odevzdat 4 úlohy. Úlohy mají v zadání různé záchytné body, do kterých by se student měl během zpracování dostat a díky kterým by měl vědět, že jde při vypracování správnou cestou. Úlohy i písemka byly náročnostně tak akorát. Tento způsob úkolů bych doporučil i do ostatních předmětů.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Teoretická mechanika je zatím můj nejoblíbenější předmět na Obecné fyzice.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji, že na internetu jsou k předmětu přehledně sepsaná skripta a dostupné videozáznamy přednášek
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Skvělý předmět, škoda, že se nestíhala poslední část látky.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Považuji za velmi nešťastné umístění předmětu v rozvrhu - totiž tříhodinová přednáška končící až po 19:00, navíc po čase, ve kterém měla většina studentů zapsán tělocvik.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Začínám mít konečně pocit, že nás učí fyziku a ne Feynmannovo pověstné "sbírání známek", resp. vzorců kterým až tolik nerozumíme a nemáme je dány do souvislostí.
Kdyby se 1. semestr OF věnoval komplet jen a jen matematickému aparátu, pak by teoretická mechanika mohla s klidem nahradit Fyziku I, ze které jsem si odnesl zhruba totéž obsahově, ale mělčí a méně propojené.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nesmírně důležitý předmět pro další studium obecné fyziky a zároveň zatím nejlépe odpřednášený předmět na MFF. Celá struktura tohoto předmětu je velmi dobře promyšlená, takže kdo si bude dělat domácí úkoly, tak snadno získá zápočet a celá zkouška už je pro něj příjemná záležitost. Choďte na přednášky, protože lepší přednášky v zimním semestru 2. ročníku nezažijete. :)
Martin Zika, 25.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nádherný předmět: koho v prvním semestru bavila mechanika, bude ho milovat, koho nebavila, bude ho bavit ještě víc. Konečně přichází propojení matematiky a fyziky s obrovským přesahem, na které studenti první rok čekali. Objem naučené látky není malý, přesto jde nakonec o velmi jednoduchou zkoušku - díky přednáškám, úkolům a velmi dobře čitelným skriptům na míru přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět je velmi zajímavý, zaváděné formalismy se velmi hodí na výpočty, které se ještě minulý ročník počítaly složitě. Pochopila jsem lépe i nějaké části lineární algebry. Předmět je provázaný s matematikou pro fyziky a STR.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborně rozvržené přednášky, vše se stihlo, látky je tak akorát.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět velmi zajímavý, postupujeme od jednoduššího k složitějšímu, všechno je ilustrováno na příkladech. Skripta od doc. Langera a prof. Podolského jsou skvělé na čtení a pochopení výkladu látky.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Panu Podolskému dle mého soudu není co vytknout. Skvělý výklad a velká ochota věci vysvětlit. Jeden z nejlepších pedagogů co jsem kdy potkal.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi oceňuji, jak celý předmět vede zejména k porozumění dané látky. Předmět je nesmírně přínosný, skvělé jsou i "přestávky" od hlavního tématu v podobě historických vsuvek. K dispozici jsou navíc skvělá skripta.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Veľmi pekný predmet, veľmi dobre prednášaný, má veľmi dobré skriptá a je veľmi príjemne skúšaný. Za dobrý výsledok zápočtovej písomky odpustí skúškovú písomku.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět překvapivě pochopitelný i pro matematiky, vše bylo dobře vysvětleno, vyučující sepsali výborná skripta.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Patří k těm jednodušším, ale celkem zajímavým předmětům.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší přednáška (za první rok a půl studia na mff). Vše je vysvětleno dokonale srozumitelně.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pekná prednáška.
Kvalitné skriptá, z ktorých sa dá pripraviť veľmi dobre na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zábavný předmět, parádně odpřednášeno
Jaroslav Říha, 26.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji způsob, jakým byly zadány domácí úkoly.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nesporná výhoda pana Podolského je, že učí rád a (alespoň vypadá, že) má radost z každého studenta, který si z jeho hodin něco odnesl. Vykládá velmi srozumitelně a zajímavě.
Pro mě učitel na svém místě.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Těžko hodnotit zatím jediný fyzikální předmět, na který jsem dosud chodil. Celkově je více šitý na míru fyzikům a pro nás matematiky byl obtížnější, ale bez problémů zvladatelný. Oceňuji volně dostupná a přehledná skripta, která pokrývají většinu vykládané látky.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikající předmět, ve kterém si jedna člověk poněkud ujasní některá fakta z prvního kurzu fyziky, ale hlavně je vybudován ohromný aparát, který umožňuje řešit široké spektrum úloh. Škoda je, že na mechaniku struny a kontinua zbývá poměrně málo času.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Úplně jiný přístup k mechanice (alespoň pro mne jako čersvého druháka), ovšem nijak těžko pochopitelný. I z dále probíraných témat bylo jedině kontinuum poněkud obtížnější.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Prof. Podolský je výborný pedagog, který se snaží studenty danou problematiku skutečně naučit. Nicméně někdy by možná bylo lepší vypustit, nebo alespoň zkrátit, ač mnohdy velmi zajímavé, historické vsuvky, které pak občas vedou k značnému prodlužování přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Studenti by se měli připravit na taneční vystoupení a nadšení, které z pana Podolského jen čiší.
Author of entry is known to survey organiser, 23.01.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
V doterajšom priebehu štúdia predmet asi "najfyzikálnejší" predmet s vynikajúcim študijným textom (písaným priamo prednášajúcim), skvelým prednášajúcim a vynikajúcou atmosférou nielen počas prednášky, ale aj na skúške.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrá organizace,podáno zábavnou formou. Vytkla bych snad jen časté "přesčasy" a zbytečné příliš podrobné vysvětlování věcí, která má student již znát.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výuka je srozumitelná a díky ní jsem pochopil hodně věcí nejen z mechaniky, které mi do teď úplně nebyly jasné.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Zajímavé, pouze se dost přetahovalo, ale i tak to byly mé oblíbené hodiny týdne. Bohužel poslední dvě přednášky už neměl pan profesor Podolský.
Comment on course, Problems of Contemporary Physics I [NOFY047, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Každý týden přišel někdo jiný a přednášel o tématu, kterým se zabývá, a sdělil jeho plusy, mínusy, zajímavosti a hlavně problémy, jenž se řeší. Přednáška většinou trvá okolo hodiny, pak následují dotazy, pokud jsou.

Student se díky tomuto předmětu seznámi s mnoha odvětvími fyziky a s tím, co všechno za tímto odvětvím stojí a co je k tomu třeba.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Nápad věnovat předmět problémům současné fyziky se mi sice zamlouvá, nicméně si myslím, že ne všechny přednášky byly zdaleka tak přínosné. Jako důležitý smysl předmětu jsem považoval to, že se člověk seznámil s problematikou, která ho třeba mohla zaujmout a motivovat v další působnosti. Třeba přednáška o rekreační matematice ale podle mne tento účel nesplňovala.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Osvěžující seminář, formou i obsahem.
Author of entry is known to survey organiser, 24.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý a rozmanitý program.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět byl velmi zajímavý, každá hodina téma z jiné oblasti. Hodně jsme se toho dozvěděli, byl dostatečný čas na dotazy a diskuzi.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Mnoho zajímavých přednášek
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný seminár, so zaujímavými témami a perfektnou organizáciou. Škoda len tej neskorej hodiny.
Author of entry is known to survey organiser, 14.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Užitečný seminář plný zajímavých aktualit
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Veľmi pekný predmet, každý týždeň povedia niečo pekné ľudia z inej katedry, oddychový predmet, zaujímavé počúvanie.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nastínění problémů řešených na jednotlivých pracovištích MFF. Zajímavost se odvíjela jak od tématu, tak od přednášejícího (každou přednášku měl pracovník dané katedry).
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý předmět, student se dozví zajímavosti z více oborů, což může pomoci také při rozhodování o navazujícím magisterském studiu. Není náročný na pozornost a jsou to poměrně snadno získané kredity.
Comment on course, Problems of Contemporary Physics II [NOFY048, seminář]
Martin Zika, 12.08.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi příjemný odpočinkový seminář, doc. Langer vždy vybírá velmi zajímavá témata napříč celou fyzikou.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Veľmi podnetný predmet, zameraný na hlbšie myšlienky, vďaka hľadaniu odpovedí na ktoré ľudstvo vybudovalo celú súčasnú fyziku. Nerozumel som len prečo ho navštevovalo tak málo ľudí, pretože bol rozhodne jeden z najzaujímavejších predmetov.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět je určený pro druháky, přesto není problém, pokud jste prvák. Na každé přednášce mluví člověk z jiného oddělení, který představí výzkum na své katedře a pomůže vám tím vybrat si danou oblast fyziky
Comment on course, Philosophical Problems of Physics [NPOZ007, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky byly velmi zajímavé a poskytly mi různé náhledy na fyziku a zároveň mi dodávaly motivaci a radost ze studia fyziky.
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Spousta zajímavostí, příjemné odreagování.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi zajímavé a záživné přednášky a jejich výběr
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Jedna z nejzaživnějších přednášek v podvečer, kdy člověk teprve ocení rozmanité témata z filosofie, historie, fyziky či matematických diskusí. Vhodná i pro první ročníky či laiky.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velice příjemný a oddychový předmět, kde se na problémy (nejen) fyziky podíváte také z jiného pohledu než jste zvyklí. Doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Pestrý výběr velmi zajímavých témat.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi zajímavý seminář, který nastínil jiné pohledy na svět. Vhodný hlavně pro zájemce o historii a filozofii vědy.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Na tento predmet som chodil večer namiesto kina/divadla, je to príjemné počúvanie. Nenaučíte sa síce nič extra užitočné, ale asi to dáva rozhľad.
Dalibor Preisler, 16.01.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji, že tento semestr byl zaměřen na podrobnější rozvinutí jednoho konkrétního problému. Bylo vidět, že pořadatelé se snaží udělit celému cyklu jasnou strukturu. (a mimo to přednáška o historii námořní navigace byla úžasná!)
Vítek Veselý, 06.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velice zajímavý předmět, u kterého se člověk přeci jen trochu odreaguje od každodenního shonu. Myslím si, že by se někteří hosté mohli pokusit přece jen trochu více filozofovat, ne jen komentovat, co o daném problému víme a co o něm můžeme vědět, ale i tak se člověk dozví spoustu nových, někdy možná ne úplně užitečných, ale zato fascinujících informací.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html