InquiryInquiry(version: 662)
In the summer semester of the academic year 2019/2020, data collection is allowed from 08.06.2020 until 21.09.2020.
  
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Michal Pešta, Ph.D. [32-KPMS], Probability for Financial Mathematics [NMFM202, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobré tempo a vysvětlování, proč se příklad počítá tak, jak se počítá, spokojenost i s organizací cvičení.
Jen drobnosti k zápočtovým písemkám: v obou případech jsem měl problém ji ve stanoveném čase stihnout a možná by pro studenty bylo lepší více krátkých příkladů, aby v případě, že si student neví s něčím řady, neztratil velké množství bodů.
Student has disallowed display of personal data, 07.07.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Příklady rozebírané možná až příliš podrobně, možná by jich šlo stihnout víc bez újmy na pochopitelnosti. Po počátečním strašení překvapivě lehký zápočtový test. (Pozor, i tak je dobré ke každému tématu spočítat SAMI několik příkladů.)
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Spokojnosť so všetkým, cviká zrozumiteľné. Jedny z tých, na ktorých sa naozaj naučíte to čo sa naučiť máte.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Probability and statistics I [NMUM403, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Byl to již třetí předmět na který pana doktora Staňka mám a jsem s ním spokojen. Jsem rád že i když se student při řešení úloh mýlí, pan doktor je ochotný vymyslet situaci která by byla tímto způsobem řešitelná následně porovnáním úlohy která je zadaná a úlohy která je řešitelná studentovým řešením ukazuje kde přesně se studentovo řešení selhává. Obecně je přátelský a je vidět že mu velmi záleží na tom aby žáci látku chápali, ale na druhou stranu jim nechce upírat volnost v řešení i v přemýšlení.
Adam Smetana, 30.01.2020, 1. Year, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Pan doktor byl vždy vstřícný, ochotný. Možnost konzultací. Vše ok.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Veľmi dobré cvičenia.
Author of entry is known to survey organiser, 10.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Jako první bych ráda řekla, co na panu doktorovi oceňuji. Je to ochota studentům individuálně pomoci a vždy korektní a profesionální jednání. Kladně hodnotím i tištěná zadání příkladů a zveřejnění jejich autorského řešení na webu. Osobně mi moc nevyhovovalo, že cvičení byla prakticky výhradně o samostatném počítání, kdy pozornost učitele mají jen individuálně se dotazující, ale chápu, že se jedná o osobitý styl vyučujícího a nemám v úmyslu ho zde kritizovat.
Co mi ale hrubě nevyhovovalo byla forma zápočtového testu. Nešlo ani tak o skladbu úloh samotnou (i když mi přišly poměrně hodně jednoduché), ale spíš o celkovou organizaci. Prostor se v klidu věnovat řešení testu byl cca pouze prvních dvacet minut. Následně začali někteří studenti chodit testy odevzdávat. Vyučující tyto testy okamžitě kontroloval, což doprovázel slovními komentáři. Mimo to se začali hlasitě bavit i ostatní studenti, čemuž vyučující nevěnoval pozornost. Na mě toto působilo opravdu maximálně rušivě a značně mi to ztěžovalo jakékoli pokusy o dokončení testu. Ocenila bych, kdyby existoval nějaký předem určený časový limit, po který by studenti měli garantovaný alespoň relativní klid na svou práci. Toho by se dalo dosáhnout tím, že by možnost odevzdání byla až po uplynutí tohoto limitu (což nebrání tomu, aby si studenti v případě zájmu mohli nechat test opravit na místě).
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji vstřícnost a pohodovost cvičícího. S ničím jsem neměl problém.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Accounting 1 [NMFM101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Paní Zichová projede, to co potřebuje pěkně podle plánu. Občas při vyvolávání dobrovolníků nastane trapné ticho. Přejde bez problému.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2020, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Přednášející je schopná vše srozumitelnš a přátelskou formou vysvětlit, zápočtové testy navazují na probíranou látku, která je dobře strukturovaná.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Cvičenia s paní doktorkou Zichovou boli skvelým doplnením jej prednášok. Prebrali sme, čo bolo treba a precvičili sme všetko to, na čo sa potom pýtala na skúške. Každý bol na cvičení zapojený, takže odporúčam na cvičenia chodiť. Budete mať menej práce s učením sa na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Milá pani profesorka, ktorá všetko ochotne vysvetlí a dobre pripraví na zápočtové aj skúškové písomky.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Cvičenia boli dobré, zrozumiteľné a naozaj to boli praktické cvičenia na príkladoch a vysvetľovanie jednotlivých operácií...
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobry system, organizacia a vyborny prechod od teoretickeho k praktickemu.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Accounting 1 [NMFM101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Paní Zichová je nejpořádnější člověk, kterého jsem kdy viděl. Je z podivem, že vyučuje na MFF. Vstřícná a hodná. Požaduje všechno do posledního detailu a podle toho, co má být naučené.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2020, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Přednášející je schopná vše srozumitelnš a přátelskou formou vysvětlit, zápočtové testy navazují na probíranou látku, která je dobře strukturovaná.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Vyučující byla vždy plná energie, nadšení a dobré nálady a dodala přednáškám (i cvičením) skvělou a uvolněnou atmosféru.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Její hlasitá, pomalá a srozumitelná mluva mi nejprve přišla zvláštní, ale nakonec musím říct, že se takhle přednášce lépe rozumí a jsem za to ráda. Všechno nám bylo vysvětleno naprosto jasně, případně byly ochotně zodpovězeny dotazy. Vyučující se také opravdu snažila, abychom vždycky přesně věděli, co se od nás čeká a co musíme a nemusíme umět.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Zkouška i zápočet byly naprosto v pořádku, kdo chodil na cvičení, měl vždy potřebné poznámky k zápočtu a příklady u zkoušky byly obdobné co na cvičení. A je lepší chodit na přednášky a psát si poznámky, je to lépe podané než v učebnici k tomuto předmětu a lépe se z nich učí.
Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Veľmi odborná vyučujúca, prednáša vecne a profesionálne. Cvičenia a priebežné písomky sú relatívne ľahké, nie je problém dostať zápočet, pokiaľ sa do toho aspoň pozriete.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Prednášky paní doktorky Zichovej sú skvelým príkladom toho, ako odučiť a vysvetliť nejaký predmet. Všetko bolo zrozumiteľné a doraz bol kladený na to, čo bolo naozaj doležité. Na písomkach a aj na skúške sa pýtala len na podstatné veci, takže ak ste chodili na prednášky a aspoň raz ste si prelistovali jej knižku, nemohla vás ničím prekvapiť. Nepýta sa na nijaké záludnosti ani nedáva chytáky ale prípravu by som nepodceňovala. Kiežby bolo viac takých prednášajúcich.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Výklad úplne pochopiteľný a veľmi dobre vysvetlený.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Pani profesorka Zichová je skutočne milá osoba, je férová, s dobrým vzťahom ku študentom. Vyzná sa v problematike a ochotne vysvetlí nejasnosti.
Author of entry is known to survey organiser, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobrý, jen přednes je trochu netradiční, ale kdo paní Zichovou neslyšel nepochopí. Pak bych možná vypustil některé výrazy jako "jak jsem předtím čmárala" atd. Příklady k tématu jsou vždy parádní. Dobře všechno vysvětlí, a když člověk chodí na přednášky a cvičení, tak stačí, aby si jen párkrát pročetl poznámky a má zkoušku v kapse. Povídání je pěkné, ale chtělo by to trošku oživit, protože jsem někdy málem usnul ač jsem seděl v předních řadách.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Bez problémů, ze začátku si možná musíte zvyknout na způsob mluvení, ale vysvětluje pochopitelně, jede podle učebnice, zápočtové testy v pohodě.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Zrozumiteľne odprednášaná látka :)
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Výuka probíhá v ideálním tempu aby zvládal každý zároveň je vše dobře vysvětleno a zdůvodněno
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Vsetko bolo ok. Ocenujem system aj organizaciu vyucujucej.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Introduction to Finance [NMFM104, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Poznatky z hodin bohatě stačí ke zkoušce. Vše důležité si z přednášek nenásilně zapamatujete.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Sympatická přednášející, ochotná, neustále se snaží studentům přiblížit reálný svět financí různými příklady z praxe.
Author of entry is known to survey organiser, 27.05.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělá přednášející, látka byla srozumitelně podaná. Jediná rada do budoucna: při vysvětlování matematických vzorečků trochu zpomalit, aby to studenti byli schopni vstřebat. Jinak jsem byla ráda, že se vzorečky vysvětlovaly, že i když jsme je museli umět na zkoušce nazpaměť, tak když jsem jeden zapomněla, dokázala jsem si ho u zkoušky odvodit.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Látka podaná tak, že jí všichni rozumí, vše podstatné psáno na tabuli, pohodová hodina. Občas mírně uspávací (nechci křivdit, možno připočítat na vrub pátečnímu odpoledni).
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi dobře podaný výklad. Líbilo se mi, že říkala hodně příklady.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Probability for Financial Mathematics [NMFM202, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.06.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Rád bych ocenil nesmírnou trpělivost a neúnavnost paní profesorky Zichové při vysvětlování svého výkladu. Je až neuvěřitelné, že osmikreditový předmět se dá pochopit přímo na přednášce, a ne až po hodinách strávených přemýšlením nad tím, co asi pan profesor myslel větou, že důkaz je zřejmý.
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborná příprava na přednášky i samotný výklad látky. Spokojenost i se zařazením některých příkladů do přednášky, protože dobře doplňují probírané učivo.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Oceňuji organizovanost přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Zrorumiteľné prednášky, pani profesorka Zichová je super prednášajúca. Musíte však vedieť rýchlo písať :D
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Mathematical Methods in Finance [NMFM203, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2020, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Kurzy paní Zichové jsou sázka na jistotu, látka je přednášena přehledně a hodnocení je férové, naučíte se mnoho užitečného.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2020, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Predáška je podaná jasne a stručne, vždy dopredu pripravená.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Pani Zichová sa snažila látku vysvetliť čo najviac v rámci možností. Prípadne dotazy stále rada vysvetlila.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Jsem spokojen s tempem přednášky, ale myslím si, že by na přednášce mělo být spočteno více příkladů (neboť jsou u zkoušky). To ale neznamená, že by ve zkouškové písemce mělo být více teorie, domnívám se, že praxe je totiž důležitější.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Workshop on financial mathematics [NMFM307, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Nemám co vytknout, perfektní výklad, pohodová atmosféra, probrány snad všechny základní kouty finanční matematiky, bezproblémová kontrola zápočtové úlohy.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Prostě zlatíčko. Výklad bez problémů pochopitelný, se studenty vychází velice dobře, na zápočtu vám klidně poradí a pomůže, když není všechno stoprocentně dobře.
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Probability and statistics I [NMUM403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Asi v životě jsem nepotkala někoho, kdo by měl tak strukturované výklad, poznámky a dikci, ale je to velice dobré. Za zvláštní pochvalu stojí, že v polovině přednášky dělá malou pauzu pro mazání tabule, čímž dá i studentům možnost vydechnout.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji, že mi přednášející vyšla vstříc, co se týče docházky na přednášky, a že nabídla konzultace pro případ potřeby.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
S paní doktorkou jsem byl více než spokojen. Z poznámek se jednoduše učilo, protože paní doktorka měla přehledný zapís na tabuli který ač byl stručný, tak obsahoval vše co bylo potřeba. Číslování vět a definic, držela bez problému celý semestr. Odkazovala se také skrz toto číslování při důkazech, což pak vedlo k výrazně rychlejšímu pochopení. V hodinách pani doktorky byla vždy přátelská atmosféra, kterou paní doktorka sama vyvolávala. Asi nemám co bych ji vytkl.
Adam Smetana, 30.01.2020, 1. Year, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Paní doktorka má výklad naprosto v pořádku. Struktura, obsah...
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji vstřícnost, příjemné vystupování, férovost u zkoušky, systematický výklad a pečlivost při důkazech.
Tereza Hofrichterová, 08.01.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Tady je na místě jen chválit, chválit a chválit!
Naprosto fenomenální přednášející, troufám si říct, že nejlepší ze všech, které jsem za své studium poznala. Výklad byl naprosto profesionální a systematický. Paní doktorka číslovala veškeré věty a definice a následně se k nim odkazovala. Je vidět, že léta zkušeností se projevila a tím pádem bylo vše přednášeno v tom nejlogičtějším a nejvýhodnějším pořadí, což značně usnadňovalo pochopení látky. Zápis na tabuli byl výborně čitelný a velmi přehledný. Vyučující měla opravdu mimořádně laskavý (nebála bych se říci až mateřský přístup), veškeré úvahy trpělivě vysvětlovala a ilustrovala na reálných příkladech. Vycházela nám vstříc se zkouškovými termíny. Na zkoušce byla maximálně nápomocná a férová.
Na přednášky jsem se vždy těšila a troufám si říct, že byly mým oblíbeným předmětem tohoto semestru. Z mého pohledu nic nešlo udělat lépe. Kéž by takto kvalitních vyučujících bylo více.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2020, 4. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující má nadmíru příjemný a vstřícný přístup ke studentům. Veškeré učivo také bylo krásné po matematické stránce - přehledné, uspořádané, strukturované, exaktní, hezky pochopitelné, teorie doplněná o praktické příklady. Učit se ke zkoušce byla velmi příjemná záležitost.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Nenapadá, v čem by se přednášející měla lepšit...
RNDr. Jitka Zichová, Dr. [32-KPMS], Probability and statistics II [NMUM404, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2016, 1. ročník, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Dr. Zichová umí velmi dobře vysvětlovat problematiku, její výklad je jasný, srozumitelný a dobře pochopitelný. Je ochotná se přizpůsobit studentům a jejich potřebám, dokonce i upravila program a rozsah přednášek. U zkoušky je milá, příjemná a snaží se pomoci.
Comment on course, Accounting 1 [NMFM101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Na cvičení se vše lehce pochopí + zápočty jsou s nimi lahůdka.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2020, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Velice zajímavý předmět, kde se dozvíte základy účetnictví. Dobře se zde prolíná praxe s teorií a zkouška má přiměřenou úroveň.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Cvičení byla vždycky velmi podobná přednášce, jen jsme na nich dělali konkrétní příklady místo obecné látky. Často mi poté přišlo, že už děláme pořád to stejné. :) Přesto si myslím, že byla cvičení důležitá pro upevnění si znalostí.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Procvičili jsme vše důležité na zápočtové testy i zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Pomerne jednoduché cvičenie, ktoré vzhľadom k obsahu látky nie je ani príliš zaujímavé.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Prijemny predmet.
Comment on course, Accounting 1 [NMFM101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Přednášky nejsou zdaleka, tak užitečné jako cvičení. Avšak pochopit látku v přednášce je pohodlnější než to hrotit jindy. Předmět není zrovna 2x zábavný, jenže je nutný. Položí základy porozumění, co se vlastně v účetnictví děje. Kreativita = 0.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2020, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Velice zajímavý předmět, kde se dozvíte základy účetnictví. Dobře se zde prolíná praxe s teorií a zkouška má přiměřenou úroveň.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Velmi "příjemný" předmět, zajímavá teorie, která má přesah do praktického života.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Jsem ráda, že se jako finanční matematici tento předmět učíme, protože ho považuji za velmi důležitý. Dokonce si myslím, že tyto základy by měl znát každý už na gymplu, ne jen finanční matematici. Předmět není nijak zvlášť náročný a skripta jsou krátká, srozumitelná a přehledná.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Velmi jsem ocenila, že u zkoušky nebyla moc vyžadována faktografická znalost přesných názvů a podobně. Jinak mi přednáška přišla fajn, občas se ale táhla.
Author of entry is known to survey organiser, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Dosť nudný predmet. Taký, aký si asi predstavujete, keď sa povie účtovníctvo.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Aspoň jeden predmet, kde nie je matematika..
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Predmet je vlastne len úvodom do účtovníctva a tak nie je príliš náročný. Je ucelený a na testy a skúšku sa učí dobre, keďže pani profesorka má aj vlastne skriptá, ktoré zodpovedajú výkladu.
Author of entry is known to survey organiser, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Parádní předmět, řekl bych, že pro lidi z MFMAT se jedná o oddychový předmět, protože je jednoduchý a snadno se naučí (oproti třeba analýze je to zlato).
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Prijemny predmet.
Comment on course, Introduction to Finance [NMFM104, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 01.09.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět hodně zajímavý, určitě i dost užitečný.
Student has disallowed display of personal data, 20.08.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Všechna témata mě zaujala a byly pro mě velkým přínosem i vítaným poučením.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Velice zajímavý a užitečný předmět, struktura výuky je dobře pojata.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Ke vší té teoretické matematice je fajn přidat si předmět, který je trochu něco jiného. Dozvěděl jsem se zase spoustu jiných zajímavých věcí.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Nepodcenit přípravu na zkoušku, předmět je trochu náročnější než účetnictví ze zimního semestru.
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Docela jednoduchý předmět, kde se naučíte základy financí.
Comment on course, Mathematical Methods in Finance [NMFM203, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2020, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Zajímavý předmět, kde si rozšíříte znalosti z kurzu Úvod do financí a zároveň se látka dobře prolíná s kurzem Matematika ve financích a pojišťovnictví.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2020, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Latka je vysvetlovana zrozumitelne ale v niektorých prípadoch az príliš matematicky a tým pádom je niekedy velmi tazko pochopitelna. Kedže sa skúška skladá iba z početných príkladov a na prednáške nie je dostatok času prepočítať ani len jeden príklad na každú tému tak tomuto predmetu by výrazne pomohlo cvicenie, či už pre lepšie pochopenie látky alebo precvicenie príkladov na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Nepáčilo sa mi, že prednáška bola hlavne teoretická, ale skúška bola len z príkladov. Chýbalo mi tam cvičenie, myslím si, že je k tejto forme výuky je potrebné.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Předmět mě zaujal a určitě je to pěkný začátek pro ty,kteří se chtějí ubírat v následujících předmětech tímto směrem.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Nerozumím tomu, proč k této přednášce, která je z velké části založena na složitějších vzorcích, není cvičení! Těžko pak člověk získá jistotu v počítání příkladů, které se v praxi, ale i ve zkoušce objevují.
Author of entry is known to survey organiser, 17.01.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět potřebuje cvičení. Na přednášce jsou probírány v drtivé většině vzorečky s minimem teorie, takže hodně času zabere pochopit proč každý vzoreček vypadá tak, jak vypadá bez žádné teorie, nebo s minimem teorie. Zkouška se skládala pouze z příkladů, které se na přednášce probíraly taky minimálně - s odkazem na skripta s příklady. Mnohem lepší pochopení dané látky by bylo se cvičením, kde by se aplikovali dané vzorečky na konkrétních situacích. A dále je nutná teorie, pro lepší pochopení. Myslím, že by to nemělo být o zapamatování si vzorečků, ale hlavně o pochopení dané látky.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Predmet sa vyrazne prekryva s predmetom Matematika ve financích a pojišťovnictvi. Miestami zachadza hlbsie, ale naozaj iba vynimocne.
Comment on course, Workshop on financial mathematics [NMFM307, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Konečně cvičení z finanční matematiky, ale mělo přijít dříve s jednotlivými finančními předměty.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Menší opáčko ke státnicím plus probrání příkladů, na které o přednáškách nebylo tolik času. Bezproblémový předmět.
Comment on course, Probability and statistics I [NMUM403, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji, že jsem měl na cvičení možnost si příklady vypočítat sám na vlastní kůži a dostal jsem na to dostatek prostoru. Stejně tak jsem rád, že vyučující chodil mezi námi a postupně se každému z nás věnoval. Přijde mi přínosné, že jsme na cvičení byli v menším počtu (dělených skupinách), byť to mělo za následek poloviční počet cvičení, což je možná trošku škoda.

Na konci zbylo poměrně málo času na složitější příklady (Poissonovo, hypergeometrické rozdělení), takže oceňuji, že se tyto příklady neobjevily ve větší míře na zápočtové písemce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Se cvičením jsem byl spokojen. Vhodně doplňovalo přednášku.
Adam Smetana, 30.01.2020, 1. Year, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Všechno mi přišlo dostatečně obsaženo, vysvětleno.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji systematičnost zadání úloh, vyhovovalo mi samostatné počítání.
Líbil se mi přístup k Bertrandovu paradoxu, kdy se ve třídě našli zástupci všech tří způsobů řešení.
Raději bych místo středoškolské kombinatoriky na začátku věnovala více rozdělením z konce semestru.
Author of entry is known to survey organiser, 10.01.2020, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Cvičení v této podobě dle mého názoru značně trpělo tím, že ze začátku semestru nebyl dostatek odpřednášené látky a na konci ji naopak bylo až příliš a nestihla se procvičit. Dotace 6 cvičení na semestr mi přijde dostačující, ale možná by stálo za to je lépe rozptýlit - tedy zařadit méně cvičení na začátek a na konci mít cvičení klidně každý týden (i když nevím, jak by toto bylo rozvrhově proveditelné). Ocenila bych možná i větší organizovanost a strukturování probírané látky (například každý seminář věnovat jedné konkrétní vymezené oblasti příkladů, předem určit příklady, které se budou počítat na tabuli, jiné nechat k samostatné práci,..). Mrzelo mě, že se prakticky nestihly procvičit spojité náhodné veličiny, ale chápu, že na ně možná dojde v dalším semestru. Forma zápočtového testu mi nevyhovovala (o důvodech se blíže vyjádřím v hodnocení vyučujícího).
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Myslím, že cvičení jsou naprosto v pořádku.
Comment on course, Probability and statistics I [NMUM403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Moc pěkně strukturované, s číslovanými větami, definicemi, všechno navazovalo a všechno bylo pěkně vysvětleno.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji přehlednost a souslednost zápisků na tabuli z přednášky, díky kterým jsem se mohl náležitě připravit na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Zajímavý předmět. Ve skutečnosti je v něm výrazně méně kombinatoriky než jsem čekal a v podstatě je to velmi solidně stavěná teorie.
Adam Smetana, 30.01.2020, 1. Year, Učitelství tělesné výchovy pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Všechno naprosto v pořádku.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji neprůstřelně systematický výklad.
Mezi definicemi a větami mi však chyběly motivační souvislosti, proč má smysl některé pojmy zavést právě takto (např. momenty obecné a centrální, distribuční funkci, chí-kvadrát rozdělení).
Tento předmět považuji za nejméně odvozavací a nejvíce definitorický za celé studium, raději bych však více odvozovala a hledala souvislosti, a jen to nejnutnější pak svázala do definice.

Tereza Hofrichterová, 08.01.2020, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Nemám co vytknout, probíraná témata mi přišla zajímavá a přínosná, náročnost předmětu adekvátní.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Přednášky jsou jasně a dobře strukturované, nejsou náročné.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Velice uspořádaná a přehledná přednáška.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Systematicky vedená přednáška, doporučuji na přednášky chodit.
Comment on course, Probability and statistics II [NMUM404, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2016, 1. ročník, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Jednotlivá cvičení na sebe nenavazovala, cvičení bylo úplně odtržené od přednášky. Často se velká část cvičení ztratila důkazem některých teoretických poznatků. Největší problém je, že cvičení je jen jednou za dva týdny a nestíhá se procvičit všechno učivo.
Comment on course, Probability and statistics II [NMUM404, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2016, 1. ročník, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Velice se mi líbilo, že jsme se nevěnovali některým (dle mého) zbytečným důkazům a více jsme se zaměřili na praktické záležitosti, se kterými se můžeme setkat ve výzkumu. Teoretický základ z prvního semestru byl pro výklad statistických metod dostatečný. Zařadil bych více konkrétních příkladů, aby vše nezůstávalo v abstraktní rovině. Přednáška byla velmi dobře uspořádána, jednotlivé kapitoly na sebe navazovaly. To už se bohužel nedá říci o provázanosti přednášky a cvičení.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html