• Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
Filter:
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Dominik Krasula [32-KA], Algebra 1 [NMAI062, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Dominik je výborný cvičící. Na cvičeních vždy panovala přátelská atmosféra. Velmi oceňuji jeho trpělivost, schopnost vysvětlit dané téma, hluboké porozumění látce a v neposlední řadě i humor. Velkou část učiva jsem pochopil až na cvičeních. Hodnocení úkolů bylo vždy férové.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Algebra [NMAG206, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
doc. Žemlička je dobrý cvičící, který se snaží dát látku vždy do souvislostí a kontextu. To ovšem může být na cvičení při dotaci 4/2 na škodu, jelikož se pak nestíhá a cvičení se dostane do skluzu. Když se pak rozhodne, že "příští příklad přeskočí", nakonec o něm stejně 20 minut mluví. Při dotaci pouze jednoho cvičení by tak bylo lepší ho orientovat praktičtěji a neopakovat kontext z přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2023, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Štýl výkladu pána docenta Žemličku mi trochu pripomínal prehľadávanie stromu do šírky. U väčšiny vyučujúcich sa jedna téma (myšlienková vetva) najprv uzavrela, dokázala, dokončila atď., kdežto na tomto cvičení sme často v procese riešenia jednej úlohy otvárali ďalšie vetvy stromu. To nehodnotím ako zlé, mne sa to dokonca páčilo, ale myslím si, že pre niekoho môže byť ťažké tento postup sledovať. Zdalo sa mi, že pán docent by nám chcel povedať k téme všetko, čo s tým môže súvisieť, než nám čas dovolil, to vidím aj ako dôvod toho vyššie. Počas celého cvičenia však mal celkom dobrý kontakt so študentmi a naozaj veľmi ochotne a obsiahlo odpovedal na čokoľvek, čo sme sa ho pýtali. Jediné, čo by som teda z môjho pohľadu zmenil, je urobiť toto cvičenie viac cvičením, čo sa týka našej angažovanosti.
Author of entry is known to survey organiser, 11.08.2023, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Na docentovi Žemličkovi jde vidět, že algebrou skutečně žije, což bylo ale občas až na škodu, jelikož jsme se často zasekli na nějakém příkladu, kdy nám o něm vykládal více a více informací, až jsme se k dalšímu příkladům nedostali. Taky jsme proto ke konci semestru měli skluz o jedno až dvě cvičení, což se mnohým, kteří šli na předtermín, jako třeba já, úplně nehodilo. Taky bych dal větší důraz na samostatnou práci, protože cvičení probíhala tak, že pan docent celou dobu řešil příklady na tabuli a občas se nás zeptal, jak bychom příklad dořešili, což nemusí být vždy úplně špatné řešení, ale zrovna u algebry mi to šťastné nepřišlo. Jinak byl pan docent velký sympaťák a rád bych mu dal hodnocení větší, ale z důvodů uvedených výše tak nemůžu učinit.
Author of entry is known to survey organiser, 30.05.2023, 3. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Na cvičení byl občas zmatený a zasekl se na nějaké trivialitě. To mělo za následek velké zpoždění oproti přednášce, takže jsme závěrečné kapitoly jen proskákali, aniž bych je pochopil. Jinak je to velice milý a vstřícný člověk. Nadpisy u zadání potěšily.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Error-correcting Codes [NMMB337, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Vyučující byl vždy ochotný poradit a řešení prezentoval srozumitelně.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Error-correcting Codes [NMMB337, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Přednášky mě bavily, ale někdy se vyučující do látky zamotal, nebo zbytečně dlouze (a občas matoucně) vysvětloval něco, co bylo relativně snadné. To pak vedlo k přetahování přednášky do cvičení a celkovému nestíhání.
Comment on course, Error-correcting Codes [NMMB337, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
příklady na cvičení byly dobře zvolené, akorát cvičení mohla probíhat déle a častěji - často byl čas jen ukázat řešení. To, že se cvičení prolínalo s přednáškou mi vyhovovalo, protože jsem vždy alespoň tušil, co se řeší.
Comment on course, Error-correcting Codes [NMMB337, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
Předmět mi přišel dobře strukturovaný a zajímavý