InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Adam Bartoš [32-KMA], Algebra I [NMAI062, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ výklad srozumitelný, pochopitelný
+ kladen důraz na pochopení látky
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborné cvičení, domácí úkoly byly sice pracné, ale hodně se na nich dalo naučit, navíc cvičící se opravdu snažil všechno vysvětlit. Trochu mě ale mrzelo, že v úkolech nebylo moc jednoduchého opakování ze cvičení, protože takto jsem přišel na problém s pochopením až u písemeky. Osobně mi přišli požadavky na zápočet trošku nervy-drásavější (každá ze 3 písemek nad 50 % a celkově s úkoly nad 60 %).
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Látku lze snadno pochopit z docházky na cvičení bez většího samostudia. Hezké domácí úkoly (až na dokazování ekvivalence dvou definic podgrupy). Oceňuji důsledné opravování chyb v úkolech.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vcelku přísný cvičící, který ale dokáže látku dobře vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi špatně píše na tabuli, nedá se to skoro přečíst. Tempo při cvičení bylo příliš rychlé a látky bylo moc. Ale zase byla možnost konzultací - to byla pro mnohé záchrana.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení mi přišlo skvělé, cvičící byl extrémně nadšený pro věc, chápala jsem, co nám vysvětluje... Co celkový dojem zkazilo byl způsob získání zápočtu, který se sice nezdál příliš přísný, ale stačilo by na jednom z dvou průběžných testů příliš zazmatkovat a plnění "alternativních způsobů, jak zápočet získat" by bylo dost nepříjemné.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Toto cvičenie bolo pre mňa dosť náročné, nakoniec som ale bola rada, že som tomu venovala toľko času, ušetrilo mi to veľa pri príprave na skúšku. Zápočet bol za domáce úlohy - každý týždeň po 5 bodov, a 3 zápočtové písomky za 20, trebalo získať 60%, pričom aspoň 10 bodov z každej písomky. Je veľmi dobrý nápad dohodnúť si konzultáciu pred každou písomkou, veľmi mi to pomohlo, získať tých 10 bodov nie je úplne najľahšie. Vidno, že cvičiaci algebre perfektne rozumie, občas o nej aj zavtipkuje. Je dobré si to zapísať už v druhom ročníku ak sa dá, znalosti o grupách pomôžu aj v iných predmetoch na ľahšie pochopenie príkladov.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Při cvičení se navazovalo na věci z přednášky, byl prostor se dozvědět další, související věci, pochopit odpřednášené při dokazování dalších věcí. To se mi líbí. Občas dost náročné, ale celkově myslím tak akorát. 8 úkol za semestr se dalo zvládnout, dobře připravily na zápočtové testy a zkoušku. Hodně věcí ze cvičení je ve zkouškových otázkách. Nebyl problém cokoliv vysvětlit znovu. Celkově moc povedené.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičící je vždy dobře připravený a jeho zápal pro věc je zřejmý.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Písemky i domácí úkoly byly docela náročné, ale dalo se to zvládnout. Případná oprava na zápočet byla udělána férově.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičící byl vždy velmi dobře připraven a ochotný odpovídat jakékoliv dotazy. Jeho cvičení jsou náročná, ale rozhodně dobře připraví na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý den,

Vaše cvičení bylo výborné. Zejména bylo dobře připravené, zábavné, všechny informace byly na webu včetně anonymní tabulky bodů, byl jste ochotný kdykoli nám poradit nebo uspořádat konzultaci a v hodnocení jste byl spravedlivý.

Moc Vám za cvičení děkuji.

David Čepelík
Ondřej Hrubý, 23.01.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Moc fajn cvičící. Na cvičení je výborně připraven a má jasno v tom, co chce probrat. Výklad je většinou srozumitelný, uspořádaný. Spíš by se studenti mohli víc ptát, když něčemu nerozumí, což je, dle mého názoru, na MFF globální problém. Občas nečitelně píše, ale hodně se snaží to zlepšit. Je ochotný kdykoliv poradit, pomoct nebo domluvit konzultaci. Reakční doba na mailu je max. 1 hodinu.

Nepříjemný byl čas u písemek (3 za semestr) - 45 minut na jednu. Klidně bych to roztáhl na celé cvičení, tak, aby se na něm stihla ještě udělat oprava. Třeba 70 minut na písemku, 15 na opravu, 5 minut na dotazy. Na druhou stranu chápu, že čas cvičící neúprosně tlačí, ale to by neměl být důvod, resp. mělo by se to řešit u zdroje problému (viz můj komentář k předmětu).

Celkově ale nutno říci, že je Adam spravedlivý a pokud máte se zápočtem problém, je ochotný se domluvit na určitých náhradních podmínkách. Ty ale samozřejmě nejsou zadarmo.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičiaceho jednoznačne odporúčam. Cvičenia boli veľmi prínosné a dobre organizované. Cvičiaci všetko dobre vysvetlil a mal som pocit, že som na cvičení získal celkom dobrý prehľad o tom ako fungujú veci, o ktorých sme hovorili na prednáške.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborné cvičení, kde jsou studenti "donuceni" chápat, co se vlastně dělá. Některé věci z přednášky jsou vysvětleny lépe a uchopitelněji.

Domácí úkoly jsou zajímavé a obtížnostně OK, i když některé úložky byly velmi zvláštně zadané. To způsobovalo, že studenti je často řešili špatně a na dalším cviku bylo nutné zadání znovu vysvětlit (resp. vysvětlit, proč to nebylo tak jednoduché, jak to vypadalo). Možná by bylo lepší zadání úkolů vysvětlit ještě před jejich vypracováním.

Přijde mi, že povinnost napsat každý ze 3 testů na 50% je zbytečně přísná. Nemám nic proti podobným podmínkám, protože studenty to donutí se věci naučit a příp. včas poznat, že něčemu nerozumí. Vadí mi ale tato povinnost u všech 3 testů nezávisle na předchozích výsledcích. Protože někteří studenti už měli před posledním testem hotovou zkoušku z předtermínu a dávno splnili požadavek na 60 bodů, nemyslím si, že je nutné po nich vyžadovat splnit ještě poslední test.
Mgr. Josef Dvořák [32-KA], Algebra I [NMAI062, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvelý cvičiaci, vždy usmievavý a ochotný odpovedať na otázky na cvičení aj na konzultaci, cvičenie rozhodne odporúčam
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Hrozný sympaťák, se kterým se dá v pohodě domluvit :)
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Naprosto výborný cvičící, který dokáže pro algebru vážně zaujmout. Probírané příklady skvěle doplňují přednášku a pravidelné domácí úkoly nutí během semestru se na látku podívat.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Dvorak vede cviceni velmi interaktivne a zabavne. Ukoly i testy jsou prijatelne tezke a ziskat zapocet neni problem.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičící rozhodně dokázal zaujmout. Podal látku zajímavě a vtipně. V jeho podání působí všechno téměř triviálně. Rozhodně doporučuji každému, kdo chce předmět pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 24.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Nejvíc pohodový přístup k výuce i studentům, umí pro předmět vyvolat nadšení. Na výuku byl vždy připraven. Navíc za příklady u tabule dává bonbóny :-). Domácí úkoly byly tak přiměřeně těžké, stejně tak získání zápočtu.
Author of entry is known to survey organiser, 19.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobre cviceni. Rozhodne si z nej clovek hodne odnese. Mohu jen doporucit.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborné cvičení vedené v přátelské atmosféře, rozumné podmínky zápočtu.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla příjemná, vše bylo dobře vysvětleno. Cvičící nevyvolával studenty k tabuli a požadavky na zápočet byly přiměřené.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičící mi přišel skvělý - vždy přišel na cvičení nabitý pozitivní energií, s úsměvem a nadšením(, které jej neopouštělo ani ve chvíli, kdy jsme zrovna byli úplně dutí a nedokázali nic moc vymyslet) - a to vše přestože bylo cvičení v pondělí od 9:00. Také mi přišlo, že na cvičení nebyla nikdy nuda. Myslím si, že předávat nadšení a motivaci studovat daný předmět je jeden z nejdůležitějších úkolů cvičících a přednášejících, protože s dostatkem motivace není v dnešní informační době problém nastudovat si (téměř) cokoliv samostatně, jen je potřeba vědět, že to existuje a zajímat se o to.
Zaujala mě metoda rozdávání bonbónů za aktivitu u tabule, dobrý kompromis mezi ničím a získáváním bodů k zápočtu. Domácí úlohy mi přišly většinou zajímavé, písemky rozumně náročné (až na poslední, kterou bych, nebýt písemka vypsaná k vypracování doma, spíše nezvládla - minimálně ne napoprvé v čase <= 90 minut; doufám, že vyšší obtížnost byla zvolená schválně s tím, že budeme mít více času na řešení).
Cvičícího velmi doporučuji všem ostatním studentům (možná až na chronické pesimisty).
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi prijemne a podnetne cvicenia.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejenže tomu rozumí, ale umí to i vysvětlit :)
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejlepsi cviceni, moc pomohlo k pochopeni latky. Cvicici je vzdy dobre pripraven, ma poutavy a srozumitelny vyklad a pohodovy pristup ke studentum. Vyborny byl i system bodovani: v prubehu semetru 8 ukolu za 5 bodu a 3 pisemky za 20 (nutno 10 z kazde, posledni byla nahrazena vetsim ukolem), pro zapocet bylo potreba 60. To pomahalo pri priprave na cviceni a odpadaly obavy z nejakeho velkeho testu na konci. A za spravne odpovedi rozdava bonbony!
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Super vyučující. Dá se s ním vést dialog jak o hodinu, tak i po hodině. Látce perfektně rozumí. Úkoly zadavá rozumné (někdy i docela vtipné). Věřím, že cokoliv by student potřeboval, tak se dá s vyučujícím řešit individuálně. Nároky na zápočet jsou v pohodě, ale jednoduché rozhodně nejsou. Celkově nemám co vytknout. Díky za cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super atmosféra na cvičení, příklady byly názorné. Líbilo se mi, že cvičícímu šlo spíše o intuitivní pochopení látky, než o formalismy, ty se dají doučit ze skript. Trochu škoda je, že jsme prakticky nestihli svazy a booleovy algebry, a i o tělesa jsme se spíše zběžně otřeli.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvici ochoten pomoci pochopit probiranou latkou a vzdy pozitivne naladen. (A to se ocenuje jeste vic nez obvykle, nebot jsme meli cviceni v patek odpoledne.)
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Prijemny a nekonfliktny cviciaci. Cvicenia boli v uvolnenej atmosfere, nikoho do nicoho nenutil.
Mgr. Josef Dvořák [32-KA], Exercises in Algebra [NMAI163, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výklad byl zajímavý. Bylo by ale hezké, kdyby byly někde k dispozici příklady probírané na cvičeních nebo alespoň souhrn témat, která byla na cvičeních probrána, aby se po případné absenci dala látka dohnat. Vadilo mi, že domácí úkoly nebyly opravovány průběžně tak, jak byly odevzdávány, ale až všechny najednou někdy na začátku září.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Jednoznačně doporučuju. Cvika měla uvolněnou a neformální atmosféru, řešili jsme zajímavé příklady. Jen ty úkoly by mohly být zadané a opravené o trošku dřív…
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
S cvičícím je legrace, je znát, že ho látka i učení baví. Hodiny měl dobře připravené a přednes strukturovaný a srozumitelný.
Student has disallowed display of personal data, 19.07.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vynikajici cviceni, skutecne napomohlo pochopeni latky. Delaly se tam i veci, ktere nebyly na prednasce (napr. Grobnerovy baze), nicmene byly zajimave. Ke zkousce ale cviceni opravdu potreba nebylo.
Cvicice je velice pohodovy a vstricny, umi dobre vysvetlovat. Ukoly byly spis tezsi, zabraly mi hodne casu, ale byly take zajimave.
RNDr. Michal Hrbek, Ph.D. [32-KA], Number Theory and RSA [NMMB206, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Jak jinak :) měla jsem od cvičícího vysoká očekávání a ta byla beze zbytku splněna. Zatím mě žádné cvičení s Michalem Hrbkem v nejmenším nezklamalo.
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Velmi hodný, vždy byl připravený na cvičení. Není problém od něho dostat zápočet. Dovedl velmi kvalitní cvičení.
Mgr. Samuel Mokriš [32-KMA], Algebraic Curves [NMAG302, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení probíhalo formou samostatné práce. Chybělo mi ale vyřešení pár ukázkových příkladů na začátku.
Mgr. Miroslav Olšák, Ph.D. [32-KMA], Algebra I [NMAI062, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělé cvičení, kde jsme probírali algebru zase z trochu jiného. Ochotný cvičící kdykoli udělat konzultaci.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
U tohoto cvičícího bohužel převládají "zajímavosti" nad jednoduššími příklady, na kterých by měl student čas pochopit princip části probírané látky. Ocenila bych na začátku hodiny pár snazších příkladů na ukázku, anebo papír s modelovými příklady (až velmi snadnými).
Na druhou stranu byly příklady, pokud jsem je zvládla pochopit, opravdu zajímavé, jen člověk nevěděl, k čemu z přednášky se přesně vztahují.
Jakub Tětek, 16.01.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Nejlepší cvičení semestru. Bylo vidět, že tomu Mirek rozumí a uměl to skvěle předat.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičení se částečně dělaly velmi zajímavé věci, které ale s malým výkladem většina nepochopila. Zbytek cvičení byl tak trochu bruteforce. Najděte všechni kongruence, podgrupy, podalgebry... Oproti lingebře mi chyběl důraz na větši pochopení látky.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Jednu věc, kterou bych rád ocenil, je přiblížení látky studentům, kteří ji dobře nepochytili z přednášky.

Hodilo by se také dobře propojit praktické úkoly s někdy abstraktním výkladem. Dovést ponížit problém do velmi jednoduchého příkladu, a pak ho povýšit na abstraktní a obecný pohled.
Mgr. Miroslav Olšák, Ph.D. [32-KMA], Computer Algebra [NMMB204, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
velmi ochotný cvíčící, aktivní na email, není problém ho kontaktovat. vždy se snáží pomahat.
doc. Mgr. Pavel Příhoda, Ph.D. [32-KA], Computer Algebra 2 [NMMB403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Přednáška skoro úplně přesně kopírovala skripta až se občas mohlo zdát, jestli se vyplatí na přednášku chodit. Nicméně občas byly věci lépe vysvětleny, zmíněny zajímavé příklady nebo aplikace a občas padly i humorné hlášky.
doc. Mgr. Pavel Růžička, Ph.D. [32-KA], Algebra I [NMAI062, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Professor Růžička does an excellent job covering the various topics of abstract algebra. He always answers student's questions thoroughly and with great elegance.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
He listened to our ideas,and is kind.
Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Algebra I [NMAI062, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Professor Šaroch, is intensely helpful. He frequently met with me at my request and was always eager to aid me in building a complete understanding of the material. His constant encouragement was very much appreciated, though I do feel he often overestimated my own comprehension of the class topics.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
He is a very good teacher.
doc. RNDr. Jan Šťovíček, Ph.D. [32-KA], Error-correcting Codes [NMMB304, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan Šťovíček je hodný, dělá velmi kvalitní zápisky. Zkouška u něho byla velmi příjemná.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Linear Algebra and Geometry 1 [NMAG101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičící byl výborný, vše ochotně a skvěle vysvětlil, na začátku vždy udělal rychlý úvod do aktuálně probírané látky, abychom viděli i aktivní použití v příkladech, a potom jsme samostatně počítali. Při samostatném počítání procházel mezi námi a vždy si o tom s námi řekl pár slov, popřípadě nabídl efektivnější a rychlejší postup řešení nebo dovysvětlil nejasnosti ze skript/přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2019, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Dobré je, že musíme spolupracovať
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Oceňuji trpělivost pana cvičícího. Ze cvičení jsem si toho hodně odnesla
a pomohlo mi to pak při zkouškové písemné práci.
Student has disallowed display of personal data, 24.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Velmi oceňuji, že kromě počítání samotných příkladů jsme dostali i půlhodinovou přednášku na začátku o takových "praktických" věcech, tzn. zopakování nejdůležitějších pojmů z přednášek opravdových a jak s nimi zacházet v té počítací části. A pak jsme se samozřejmě mohli na cokoli zeptat, cvičící mezi námi postupně chodil, koukal se, jak kdo na tom je, a těm, co nevěděli, poradil, i když se ho na nic neptali. Kdo pomoc nepotřeboval, mohl si klidně příklady počítat doma a na cvičení vůbec nechodit, účast povinná nebyla.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Velmi jsem oceňoval jeho úvodní shrnutí probrané látky, kdy na začátku cvik vždy srozumitelně zopakoval pro cvičení podstatné věci z přednášky.
Během cvičení se mi líbilo, že komplexně odpovídal na dotazy a vysvětloval nedostatky v řešení, což ale trochu zapřičiňovalo, že pak toho moc studentům nestihl říci. Možná by bylo lepší, kdyby některé častější chyby vyvětlil rovnou najednou všem, aby pak mohl flexibilně odpovídat na méně časté chyby.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborný, ochotný cvičící, který látce velice dobře rozumí. Pana docenta mohu jedině doporučit.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborný cvičící, vše vždy na začátku cvičení jasně a stručně vysvětleno, v případě nejasností vysvětleno do detailů.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení bylo stejně dobře propracované jako přednáška. Na začátku cvičení zadal vyučující sadu příkladu, které se během hodiny a půl řešily. Během toho obcházel jednotlivě studenty a konzultoval s nimi doposud spočítané příklady. Po spočítání bylo pokaždé k dispozici vytištěné zadání i s řešením u vyučujícího a poté i na webu přednášejícího.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Pozitívum bolo pratické prepočítanie príkladov z teórie a prípadna pomoc ak študent niečo nevedel. Možno by som ale najskôr aspoň 1-2 prílady prepočítal spolu a až potom to robil samostatne.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Ochoten pomoci s čímkoliv.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Fajn cvičící, během cvičení ke každému přijde a individuálně mu pomůže, poradí, vysvětlí... Příjemné hodiny.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Velice ochotný vyučující, oceňuji zejména individuální přístup. S každým se pozastaví nad probíranou látkou, nekonfliktně poukáže na chyby a zmíní i alternativní řešení.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Miluju mapy, které Mgr. Jan Žemlička, Ph.D vždy namaluje před začátkem počítání a které vysvětlí, co a proč dneska budeme dělat, zábavnou formou.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci veľmi dobre vysvetľuje, odpovedal vždy na všetky otázky k učivu a pomohol mi s jeho porozumením. Komunikácia s ním je bezproblémová.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Velmi dobrá cvičení! Na rozdíl od jiných cvičeních na začátku vysvětlil danou látku (občas jsem se dozvěděl víc než na přednášce). Při počítání ochotný vysvětlit cokoliv kdykoliv.

P.S. Skvělé mapy (už jenom to byl důvod na cvika chodit)!
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobře strukturované cvičení vzhledem k přednášce, dostatečné množství příkladů i k domácímu procvičování. Oceňuji, že pan Žemlička nechává hlavně pracovat studenty samotné, popřípadě jim jen lehce naznačí jak pracovat, ale to hlavní nechává vymyslet je.
Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Nie je čo vytknúť, super cvičiaci, ochotný pomôcť a nazoaj schopný pomôcť s akýmkoľvek problémom.
Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Příliš mnoho slov.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Nejlepsi prednasejici na linearni algebru. Dokaze vsechno dobre vysvesvetlit a je velmi vstricny. Urcite doporucuju
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2015, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Podle mého názoru skvělá cvičení vedená s velkým nadhledem, po jejichž absolvování jsem se již prakticky vůbec nemusel učit příklady ke zkoušce.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Linear Algebra and Geometry 2 [NMAG102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení v podání doc. Žemličky mi přišla přínosná zejména zopakováním teorie v úvodu (což vhodně doplnilo přednášku a připomnělo to, co budeme aplikovat na příkladech) a aktivní pomoc v celém průběhu hodiny, kdy se u každého studenta alespoň dvakrát zastavil a v případě potřeby poradil. Výklad doc. Žemličky je fundovaný, zejména pro pokročilejší studenty velmi přínosný.
Student has disallowed display of personal data, 17.06.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení, které zcela splnilo moje očekávání. Stejně jako v zimním semestru, pan docent začínal cvičení zopakováním a vysvětlením těch nejdůležitějších pojmů z přednášky, jenž budeme na daném cvičení potřebovat, a poté jsme samostatně počítali, přičemž nás pan docent aktivně obcházel, dovysvětloval a radil nám.
Student has disallowed display of personal data, 10.06.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Cvičení s panem docentem byla na velmi dobré úrovni. Na začátku zopakování věcí z přednášky a poté samostatná práce studentů mi připadá jako ideální systém.
Student has disallowed display of personal data, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Oproti prvnímu semestru se občas trávilo více času teorií na začátku cvičení, která navíc k řešení úloh moc nepomohla, a tím pádem zbývalo méně času na příklady.
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Bylo dobré, že jsme měli dostatek času na počítání a cvičící nám byl kdykoli ochoten poradit.
Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Vše bylo vysvětleno do nejmenších detailů a velmi srozumitelně. Někdy se možná šlo až příliš do detailů a nestihlo se mnoho příkladů.
Ľuboš Krnáč, 22.08.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Vela prikladov preriesenych, velmi dobra priprava na midtermy aj na skusku.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Občas cvičení bylo příliš velký kus pozadu za přednáškou, což trochu ztěžovalo pochopení látky, jinak však není co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Na panu doktorovi je vidět, že ho algebra baví. Projevuje se to i na výuce, která je vykládána hodně v souvislostech s jinou látkou a s intuitivní a geometrickou představou. Jediná výčitka je, že zápočtové testy na začátku hodiny bylo velmi těžké v časovém limitu stihnout.
Student has disallowed display of personal data, 18.05.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Podle mě skvělý cvičící, ochotný, výklad byl srozumitelný... jen by asi bylo lepší, kdybychom na cvičeních měli trochu víc samostatné práce. Počítat a zamýšlet se nad problémy samostatně je dost důležité, a sebelepší výklad to nikdy nenahradí úplně.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Algebra 1 [NMAG201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Na to, jak malou dotaci mají cvika, dokázal předat maximum i nechat nějaký ten čas na vlastní zamyšlení.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborné cvičení, jen velmi krátké. Nechápu, že je na tento předmět jen 45min cvičení, zatímco třeba základy numerické matematiky, kde jsou cvičení skoro k ničemu, má cvičení na 90min.
Taky si velmi oblíbíte "sběratelská zadání". Doufám, že v nich doc. Žemlička bude pokračovat i nadále. :-D
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Oceňuji přípravu vlastních cvičení, smysl pro humor a ochotu s čímkoli pomoct. Jedinou výtku mám, že příkladů by mohlo být víc počítacích než dokazovacích.
Matvei Slavenko, 15.02.2019, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Velice dekuji mimo jine za zverejneni uloh z cviceni na webu, a to i s resenim. Bylo to moc uzitecne.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan docent nejspíše dělal, co mohl, no příliš nových znalostí jsem si ze cvičení neodnesl. Možná by to chtělo, aby pan docent o něco explicitněji navazoval na přednášku a ukázal nám, jak počítat základní přednášku ne nějakými triky, ale raději srozumitelněji. narážím třeba na čínskou větu o zbytcích pro polynomy, která mě na cvičení hodně zmátla. Také na cvičení nebyla úplně nejpříjemnější atmosféra, kvůli místy nepatřičným poznámkám vyučujícího, a také ty jeho "sběratelské edice", jakési zadání příkladů na exkluzivně malém formátu papíru, či např. na Möbiově pásce nemusí každý pochopit jako vtip a užitečnosti cvičení to nepřidá. Na druhou stranu vřele oceňuji všechna zadání ze cvičení uploadnuté na homepage pana docenta.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Oceňuji přípravu materiálů na cvičení i jejich kreativní zpracování. Co se mi na průběhu cvičení moc nelíbilo je, že jsme se často zasekli u prvních dvou příkladů a zbytek nestihli, nebo pan Žemlička 5 minut přetahoval, aby příklad dokončil, což je při pětiminutové přestávce přeci jen dost.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Jejich revírem je algebra
jejich tempo je vražedné.
...
...
...
Ne vážně, tempo kterým vykládáte je neskutečné. Ještě neskutečnější je, že je Vám a tomu, co vysvětlujete většinou rozumět. A vůbec mě ohromuje, jaké množství informací jste pokaždé dokázal nacpat do 45 minut výkladu.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Pan docent Žemlička cvičení vedl zábavně, poučně a stíhal nám předat dost informací i za těch pouhých 45 minut.

Vážím si také webových stránek se seznamem zadání z jednotlivých cvičení.

Navíc pan docent během semestru začal tisknout druhou, sběratelskou verzi zadání, která měla nedříve rozměry papírů A6, A7, A8 a na dalších cvičení byla vytištěna např. na Möbiově pásce, čtyřstěnu a na poslední cvičením nám vytvořil knížečku se všemi cvičeními i s řešením. To považuji za velmi milý a nadstandartní způsob, jak zpříjemnit cvičení, když už samostatné vedení cvičení je na výbornou.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělé cvičení, vždy se procvičovala aktuální látka.
Většinou byly příklady praktické/početní, občas se tam objevilo něco teoretičtějšího/dokazovacího.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Commutative Rings [NMAG301, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Jakkoliv byla cvičení krátká, byla vedena rozumným způsobem - probralo se vše, co bylo potřeba, zároveň byla občas připomenuta i procvičovaná látka, cvičící poté procházel mezi námi a snažil se případně poradit, ke konci pak především počítal příklady sám. Velmi oceňuji také dostupnost všech příkladů ze cvičení včetně řešení na stránkách vyučujícího.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Dobré a rozmanité příklady, dobře doplňují teorii z přednášky. Velmi oceňuji vypracování, umístěné na webu.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Commutative Rings [NMAG301, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan doktor Žemlička přednáší s velkým elánem, přednáška je dobře strukturovaná, požadavky ke zkoušce jasně definovány.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Až na občasnou ne úplně dobrou čitelnost písma byl předmět vedený výborně, všechny důkazy byly dostatečně přehledné, také velmi oceňuji vypracovaný seznam otázek ke zkoušce - člověk alespoň ví, která tvrzení jsou považována za klíčové (a jejich důkazy se je tedy dobré naučit), a která jsou spíše technická (a tedy stačí mít o nich povšechnější přehled). Zkouška také probíhala v příjemné atmosféře.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Ocenil bych trochu rychleší tempo na začátku (počítání s ideály, radikály) a pomalejší na konci (Galoisova teorie, volné moduly).
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
oceňujem energiu a zanietenie + ochota s prípadnými konzultáciami
viac cvičení a prípadne zapájať aktívne študentov chodením k tabuli :)
Martina Tichá, 11.02.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Doktor Žemlicka je pro mně skvělý přednášející, který dokáže látku podat s až nakažlivým zaujetím. Zkouška probíhá v přátelské atmosféře a přesto, že předmět nebyl obsahově úplně nejlehčí, dalo se to celkem v pohodě zvládnout.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Ve výkladu je spousta "redundantních" poznámek, tedy je možná o trochu náročnější vše chápat v reálném čase, ale o to více si student odnese.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Algebra I [NMAI062, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Celkom fajn výklad, trochu rýchly, hlavne na konci prednášky a cez prestávku chcel povedať strašne veľa vecí. Na skúšku sa dalo naučiť a skúškové otázky sú oficiálne zverejnené, čo je veľké plus!
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Naprosto bez problémů.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Výklad byl docela poutavý a přednášky mě bavili. Byly vždy řečené hlavní myšlenky a ty lehké byly na rozmyšlenou (občas tedy moc lehké nebyly), ale z důvodu nedostatku času to bylo vyhovující.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Zejména oceňuji skvěle sepsaná skripta a vstřícný přístup k nám, informatikům.
Student has disallowed display of personal data, 24.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pohodový přístup, dobrá skripta (upravovaná během roku podle toho, co se odpřednášelo). Vždy připraven na výuku. Jediné, co lze trochu vytknout, je, že občas přethoval.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pán Žemlička vysvetľoval dobre a zrozumite%lne a na svojej stránke nám poskytol skriptá, ktoré boli upravované na základe toho, čo odprednášal, aby sme si nemuseli písať poznámky.
Author of entry is known to survey organiser, 15.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvela prednaska, jedna z mala, na kterou byla radost chodit.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška byla víceméně nudná, doprovodný text ale je super.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skripta jsou skvělý zdroj informací, přednáška je podaná jasně a zřetelně.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výklad byl přínosný, na přednášku z algebry se vyplatilo chodit. Zkouška nebyla těžká a dalo se na ni připravit podle příkladů zveřejněných na webu.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vše v pořádku, akorát ve skriptech jsou občas překlepy a některé důkazy jsou špatně pochopitelné, ale skripta nemusí být samozřejmostí, takže děkuji za ně.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující je nadmíru přívětivý, u zkoušky panuje příjemná atmosféra - nehraje se na detaily a drobnosti, nýbrž na vhled a pochopení.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Na přednášce jsem to moc nezvládal, ale skripta jsou výborná.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ výklad srozumitelný, pochopitelný
+ kladen důraz na pochopení látky
+ dopředu bylo jasné jak se připravit na zkoušku
+ vždy velmi připraven na hodinu
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vždycky mi přišlo, že prvních 60 minut jsme dělali jednoduchá tvrzení a v posledních 10 minutách jsme dokázali dvě věty. Ale jinak výborná skripta a přednášející se vážně snažil nám všechno vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky jsou velmi zajímavé. Písmo na tabuli není moc čitelné, takže je potřeba při tom, když přednášející píše na tabuli, poslouchat, co říká, že píše, jinak člověk ztrácí čas luštěním. Oceňuji, že přednášející vyučuje téměř přesně podle skript, takže si stačí občas připsat nějakou poznámku do skript a není nutné dělat si vlastní zápis. Zkouška mi přišla rozumně postavená na kombinaci řešení menších příkladů, schopnosti zformulovat větu a důkaz z přednášky a schopnosti vymyslet samostatně důkaz jednoduššího tvrzení (většinou za +- jednoduchého ověření definice). Poslední zmíněná část zkoušky se mi velmi líbila.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Sympatický přednášející, výuka byla zábavná a probíhala přesně podle skript, takže nebyl problém s přípravou na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášející se snažil vše pečlivě dopodrobna vysvětlovat. Oceňuji výborné poznámky, které plně postačily, když student nemohl někdy na přednášku přijít. Nemohu hodnotit zkoušku, zatím jsem se k ní bohužel nedostala kvůli zápočtu.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednáška bola v pohode, šikovný ľudia si ju mohli nahradiť samoštúdiom veľmi pekných skript pána Žemličky, nakoľko pozostávala prevažne z písania všetkého, čo bolo v skriptách, na tabuľu. Ja som tam ale rada chodila, lebo mi vysvetlenia pána Žemličky pomohli spojiť si v hlave niektoré súvislosti. Na skúšku sa dalo dobre pripraviť zo skript a zoznamu príkladov na stránke. Vyhovovalo mi, že bol vypísaný predtermín 2 týždne pred skúškovým, takže som mohla mať o starosť menej.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly celkem zábavné, ale zdálo se mi často, že se ztrácím například ve vysvvětlovaném důkazu. Oceňuji, že se neprováděly všechny nudné důkazy "bez nápadu".
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přes dost negativních recenzí, co jsem slyšel, o převypravování skript byla přednáška super. Pan Žemlička postupoval pomalu a všechno důkladně vysvětlil. Jo a i ta skripta jsou fajn :)
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška je dobře připravená a provedená, student se ovšem ztrácí v rychle odbytých důkazech, když už na konci přednášky nezbývá čas.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Poutava prednaska a pohodova zkouska. Ocenuji kompletni skripta.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Obtížnost zkoušky hodně zavisí na zadání důkazového příkladu, jehož obtížnost je dosti nekonzistentní. Skripta jsou obsahově velmi kvalitní, je škoda, že PDF verze vystavená na stránkách přednášejícího je nějak divně zkompilovaná a místy vypadá jako rozsypaný čaj.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skriptá k predmetu sú napísané dosť dobre. Prednášajúci ide skoro presne podľa nich, takže si netreba robiť poznámky. Skúška mi prišla celkom pohodová.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výklad je zajímavý a svižný, užitečné je číst k němu skripta, protože některé důkazy jsou v nich provedeny trochu jinou formou (často na přednášce mnohem pochopitelnější formou). Bohužel velká část přednášky skutečně není nic jiného, než odvyprávění skript (byť pan Žemlička z nich nečte, zná je zpaměti), což je poněkud uspávající. Každopádně výklad je bezesporu kvalitní.

Tabulový rukopis pana Žemličky už ale nelze řadit mezi kvalitní, ale oceňuji snahu ho zlepšit. Obzvláště zábavné je, když pan Žemlička něco napíše na tabuli a po chvilce to smaže, protože to "stejně nejde přečíst a studenty to zbytečně ruší". :) Chválím tedy, že pan přednášející sleduje reakce studentů v průběhu výkladu. Škoda, že snaha o hezký font a sledování rekací obvykle končí 10 minut před koncem přednášky, kdy se zrovna obvykle probírá to nejdůležitější - důkaz věty. Tyto důkazy často přesahovaly do přestávky a byly načmárané tak hrozně, že stejně nešly přečíst. Ocenil bych tedy lepší "time management". :)
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
I díky skriptům je látka přehledná, přednes není přehnaně rychlý ani táhlý.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vstřícný a příjemný vyučující. Nevýhodou je častý spěch a špatná čitelnost zápisu což kompenzují zveřejněná skripta.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Srozumitelna prednaska, ochota a skvely pristup ke studentum.
Filip Štědronský, 11.02.2016, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Na přednášky jsem nechodil, takže nemohu soudit. Prý se tam hlavně "čtou skripta", ale to je drb z třetí ruky, takže mi nevěřte. Skripta mají asi tak o několik desítek obrázků méně, než by bylo potřeba. Některými pasážemi je poměrně těžké se prokousat... tak se občas stane, že se hodinu snažím pochopit, co že ta věta vlastně říká, a když se konečně v té změti proměnných zorientuji, zjistím, že je to vlastně úplně zřejmé a třeba si to (skoro) sám dokážu. Samozřejmě, precizní formalismus je k provozování matematiky nutný, ale rozhodně ne postačující. Intuice by se neměla podceňovat. Jak pravil sám Medvěd: formálnost se hodí, pokud se chcete spolehlivě přesvědčit, jestli je něco pravda. Ale pokud se snažíte pochopit, či dokonce vymyslet, asi to takhle nepůjde.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňuji předtermín před Vánoci. Jinak nemám žádný velký problém, jen by mi více vyhovovalo, kdyby kladl větší důraz na intuici a menší na formality. Intuici za větami o homomorfismu/isomorfismu jsem si musel domýšlet sám, jindy mi přišlo, že se příliš zabývá detaily.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na přednášce se na mě jelo dost rychle - respektive první část přednášky, hodně pohodovým tempem (skoro až moc velká pohoda), pak pan doktor zjistil, že nestíhá a v posledních 20 minutách byly ty nejtěší věci.

Jinak přednášející se velmi snaží a hezky vysvětluje (nic neodbývá), ale bez zažitých definic je těžké se udržet (viz níže).

Skvělá skripta - doporučuji si je předem vytisknout a vždy před přednáškou i projít, velmi to pomůže, minmálně si ujasnit před přednáškou definice.
Na zkoušku se vyplatí si projít a vypracovat celý seznam těch jednoduchých otázeček - člověku pak zbyde čas na dokazování.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednasejcimu neni co vytknout. Pochopitelny predem pripraveny prednes, skvela skripta a ferovy pristup.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly v pořádku. Tempo nebylo tak rychlé aby se člověk nechytal a zároveň ani moc pomalé aby se člověk začal nudit.
Přednášející je otevřen diskuzi a návrhům od studentů.

Oceňuji skripta, která jsou průběžně aktualizována. Bohužel to znamená, že si pokaždé musí člověk stáhnout aktuální verzi, takže si nejde moc psát do nich poznámky. Možná by pomohlo rozdělit skrpita do více kapitol.
Dále jsem ve skriptech občas narazil na pár nepřehledných míst. Většinou na místech "tato implikace je triviální" dalo člověku zabrat proč je vlastně ta implikace doopravdy triviální (ano nakonec vždy byla).
Nakonec jsem měl občas problém s paralelním dokazováním. Kde jsem moc netušil, které věci na sebe odkazují. Což byl, obvzlášť u posledních přednášek, docela problém.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky nebyly ani rychlé ani pomalé, přednášející se vše snažil vysvětlit a skvěle odpovídal na dotazy. K tomuto kurzu má napsaná i skripta, která drobně během semestru upravuje, což je skoro nedocenitelné.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Je skvělé, že dává k dispozici elektronickou verzi probrané látky jako pdf dokument. Pozitivně oceňuji i zveřejnění některých typových otázek ke zkoušce.
Petr Houška, 09.01.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Snaha věci vysvětlit, velmi dobrá skripta, srozumitelné přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2015, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
pěkně a srozumitelně přednesené, super skripta
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Algebra II [NMAI063, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Osobní a lidský přístup, přednášky vždy zajímavé a dobře připravené.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Zkouška s panem docentem Žemličkou byla velmi příjemná, z mé zkušenosti dbal spíše na pochopení a náhled než na perfektní formalismy. Zkoušenou látku přesně popisuje na webu a na učení postačují jeho skripta.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Výklad byl zajímavý. Vyplatilo se chodit na přednášky a nestudovat jen ze skript. Oceňuji, že byly k dispozici zkouškové otázky, takže se na zkoušku dalo dobře připravit.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky z Algebry I mi toho tolik nepřinesly, jelo se docela pomalu a bylo pro mne výhodnější přečíst si skripta. Přestože vyučující i tento semestr moc pěkná skripta psal, z přednášek jsem měl mnohem přínosnější pocit.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Computer Algebra [NMMB204, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Jan Žemlička má skvělé rétorické schopnosti. Jeho mimika a práce s hlasem udrží mojí pozornost. Předmět by mohl být o třetinu kratší. Možná to bylo délkou předmětu, možná je to obecná Žemličkova vlastnost, ale přišlo mi, že pan Žemlička věci tolikrát zopakuje a dát na vše takový důraz, až se vlastně ztrácím v tom, co je důležité a co nikoli. Nakonec pro mě bylo efektivnější se sám učit ze skript.

Myslím, že středoškolským algoritmům by nemělo být věnováno tolik času a nadšení.
Author of entry is known to survey organiser, 14.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan Žemlička vše hezky, srozumitelně vysvětlí a na každý dotaz dokáže pohotově odpovědět. Zkouška je přiměřeně náročná.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Prednášky boli prehľadné a zrozumiteľné. Oceňujem toho, že sa pán Žemlička držal skrípt, ktoré spolu s poznámkami boli vhodné na prípravu na skúšku, a jeho ochotu odpovedať na otázky.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Bylo zajímavé si vyslechnout algoritmy z pohledu algebraika :) pseudokód byl jasný a srozumitelný, implementační detaily ponechány na studentovi. Odpřednášeno tak, že jsme všichni pochopili nejen algoritmy, ale hlavně jsme získali nadhled.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Velmi hodný na zkousce. Ale na jeho přednáškách bylo to fakt nudný, vždy nestíhá brát věci podle plánu, protože nějaké nepodstatné věci bere moc na detailu. A mluví tím monotónním způsobem, někdy musím se vážně snažit abych nespal.
Comment on course, Commutative Rings [NMAG301, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět rozsahem velmi obsáhlý a náročný, nicméně k němu jsou výborná skripta a teorie je zajímavá.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Z PVP pro Matematické struktury tento semestr zřejmě nejzajímavější předmět - hezké, občas i trikové důkazy, oceňuji i množinově teoretickou vsuvku o axiomu výběru.
Martina Tichá, 11.02.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Pro mě docela náročný, hodně abstraktní předmět, rozšiřující znalosti z úvodního kurzu algebry.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Příjemný předmět, veškerá látka má hlavu a patu.
Comment on course, Finite Fields [NMAG303, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Dobrá přednáška, bohužel díky umístění obou hodin v rozvrhu za sebou jsem druhou část jen opisoval tabuli do sešitu.
Comment on course, Algebra I [NMAI062, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení jsou dobrá pro pochopení látky, obtížnost úkolů a testů mi přišla přiměřená. Asi jediným problémem cvičení byla synchronizace s dalšími cvičeními - každý cvičící vyučoval po svém a některé věci byly probrány jen u jednoho cvičícího.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Prostě cvičení k algebře. Žádná nečekaná věc v tom není..
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Výborně vedená cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení mi přišla dobrá, procvičily se podstatné pasáže a jako příprava ke zkoušce mi vyhovovala.
Jakub Tětek, 16.01.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
K tomuto asi nemám co říct, ale anketa mi nepovolí toto pole nechat prázdné, což považuji za velmi negativní.
Student has disallowed display of personal data, 24.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla s přednáškou poměrně provázaná, často dávala intuici k formálně zavedeným větám a pojmům. Z mého pohledu jediný nedostatek byl, že se cvičení soustředilo hlavně na látku první půlky semestru a na tu druhou nezbylo moc času.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
I often felt overwhelmed in these tutorial classes, though I'm not sure whether to attribute this to the difficulty of the material, or my own intellectual shortcomings.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla zajímavá a přínosná.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Teacher is so nice. He gave us good exercises, which made it easier to feel the abstract concept of algebra.Also he is very energetic. I enjoyed studying algebra with him.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Trochu mě mrzelo, že se na cvičení nedalo stihnout procvičit všechno z přednášky - některá témata jsme museli jen tak nakousnout (hlavně ke konci)
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Procvičení pojmů a důsledků vět z přednášky. Zajímavé, pěkně uspořádané.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení bylo, myslím, zbytečně těžké a nároky na zápočet dost velké (8 úkolů + 3 testy). Dost lidí nedalo zápočet v řádném termínu. Úkoly i testy byly hodně těžké.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pomůže s pochopením látky z přednášky, částečně ji i rozšíří.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
cvičení určitě přispívá pochopení přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Velice dobré cvičení, některé oblasti se sice nestihly probrat, ale díky cvičení jsem pochopil mnoho konceptů, které mi z přednášky připadaly naprosto nesrozumitelné.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Škoda, že na cvičení se stihne probrat zhruba polovina látky. Na druhou stranu je pravda, že tato látka je základem, ze kterého lze zbytek relativně dobře pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Já osobně uceňuji na Algebře to, že jsem si konečně sáhnul na aparát, který používa moderní kryptografie (bohužel jsem chyběl na dvou přednáškách a je možné, že dokonce na jedné z nich tyto kryptografické metody probírany byly, ve skriptech každopádně jsou, na cvičeních probírány nebyly). Na cvičení bych vylepšil možná pouze to, že bych vždy na každé hodině označil, jaké části přednášky se daná látka týká (tento výrok je poměrně složitý, protože v zásadě to není tolik relevantní, jde spíše o to, že věci v Algebře 1 jsou hodně propojené a já jsem si často neuvědomil, že daná věc se vlastně týká najednou třeba 3 kapitol v přednášce). Předmět celkově náročný není (tím nechci říkat, že je lehký), ačkoliv ma v sobě části, které opravdu náročné jsou. Celkově hodnotím za 2 kvůli osobnímu a subjektivnímu pocitu z předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Domaci ukoly nebyly vzdy jednoduche, castokrat mi zabraly dost casu, ale zvladnout se to dalo. Narocnosti pisemek byla podle me nastavena tak akorat.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvicenie so zaujimavymi prikladmi, podavanych putavou formou. Nebolo treba venovat uloham/pisomkam privela casu. Aj ked som na prednasku nechodil, na cviceniach som vzdy vedel, co sa deje.
Ondřej Hrubý, 23.01.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Náročnost předmětu nespočívá ani tak v hloubce, ale spíš v šířce záběru. Na předmětu je ale podnětné, jak propojuje jednotlivé části matematiky. Témata v předmětu nejsou vůbec vybrána špatně (zarputilí analytici prominou - je to pořád algebra).

Ale myslím si, že je trochu potíž s časovou souhrou přednášky a cvičení. Mám pocit, jako by se zapomnělo, že se na cvičení musí za semestr napsat 3 písemky a že písemka zabere většinu cvičení. Být organizátorem osnovy, klidně bych předpokládal rovnou písemku na celé cvičení. Ač se cvičící snaží mít před přednáškou náskok, důsledkem je, že po první písemce se souběh srovná a po druhé už je přednáška u okruhů a ideálů, zatímco cvičení počítá homomorfismy cyklických grup. Na poslední látku - okruhy a ideály, okruhy polynomů, tělesa a svazy - zbude sotva poslední cvičení, což je podle mne málo.

Otázkou je, co s tím. Řešením by bylo něco z kurzu odebrat, ale chápu, že to nikdo nebude chtít udělat. Zkrátka chtělo by to, aby přednáška cvičící tolik nehonila - to je na MFF docela častý jev.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Mám pocit, že posledných pár učív sa nestihlo vôbec docvičiť. Môže to byť ale kvôli tomu , že nám odpadlo jedno cviko po vianociach
Comment on course, Algebra I [NMAI062, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Trochu jiná lingebra s podobnými neduhy - technické a často nudné důkazy.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět mi přišel velice zajímavý. Dal mi spoustu nových náhledů.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Tato část matematiky mi jako studentce informatiky příliš blízká nebyla. Ačkoli byly některé pasáže zajímavé, předmět bych si asi nezapsala, pokud by nebyl povinný.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
I found this course too be quite difficult. The subject matter is rather interesting, and the order of topics was well organized to maximize understanding. I found the pace however to be considerably faster than I could comprehend.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Zajímavý předmět, který by měl být doporučený už pro druhý ročník kvůli dobrému prolínání s ostatními předměty.
Oceňuji také propracovaná skripta doc. Žemličky.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Group theory is interesting.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je zajímavý, zvládnutelný a byla k němu k dispozici skripta přesně odpovídající výkladu.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi oceňuji průběžně upravovaná skripta, která kompletně pokrývají vyučovanou látku.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ teorie spojována s konkrétním použitím

- obtížnější
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Moc jsem ocenil kapitolu o RSA a šifrovacích algoritmech.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Líbilo se mi, že byl předmět zaměřený na nutné základy a aplikace algebry v informatice. Existence poměrně kvalitních skript k předmětu mne také potěšila.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Celkem dobrý předmět. Místy trochu nudný.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět byl velice zajímavý, byl kladen důraz na spojení s informatikou. Skripta byla v podstatě přepsání přednášky včetně příkladů, což umožňovalo se k nepochopeným věcem vrátit. Cvičení s přednáškou úzce souviselo. Někdy bych uvítala širší souvislosti vysvětlované látky.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Je fajn si dát algebru už v druhém ročníku a hlavně jít na zkoušku z algebry dřív než z logiky, pak se člověk nemusí snažit hodiny pochopit faktorizaci. Každopádně nevím moc jaký přínos kromě pár kryptografických aplikací (které si člověk najde na internetu) tato přednáška má pro člověka, kdo chce programovat.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška mi přišla zajímavá, témata se probírala spíše povrchně, ale povětšinou i s důkazy. Zkouška byla jednoduchá, respektive z probraného učiva by mohla být daleko těžší.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňuji vynikající skripta.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Predmet ma pomerne bavil. Po čase som si vedel väčšinu látky celkom dobre predstaviť.
Comment on course, Algebra II [NMAI063, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Probíraná látka je velmi zajímavá a rozšiřuje obzory z Algebry I. Přednášky probíhají přesně podle dobrých a podrobných skript, ale stojí za to na ně chodit. Doporučuji v kombinaci s nepovinným Cvičením z algebry.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět byl zajímavý, byl vedený v podobném stylu jako Algebra I. Oceňuji, že byla k dispozici skripta, která přesně odpovídala přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Myslím, že tak špatné statistiky (# splněných) má předmět neprávem. Rozhodně nejde o lehký předmět, ale nemyslím ani, že je nějak zvlášť těžký. A látka je velice zajímavá.
Comment on course, Exercises in Algebra [NMAI163, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý doplněk k Algebře II, který je k ní místy docela ortogonální. Obsah cvičení jde dost upravit podle zájmu posluchačů.
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Na obsah cvičení má velký vliv konkrétní zájem studentů, v našem případě byly hodiny kombinace procvičování látky z přednášky Algebra II a zkoumání jiných, zajímavých, na přednášce nedotčených témat. Všechno si pak člověk osahal v domácích úkolech. Bezva cvičení!
Comment on course, Computer Algebra [NMMB204, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
cvičení je k ničemu, není potřeba chodit na cvičení. Stejně tam sedíš programovat sám. Bude to lepší pokud třeba cvičící vysvetlit ty algoritmy nějak, nebo spolu brat jaky algoritmus je efektivnejsi. Nebo muze nám vysvetlit jake funkce máme v knihovně NTL a jak ty fungují, to určitě lepsí nez nechá, abychom to hledali sami.
Comment on course, Computer Algebra [NMMB204, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Algoritmy pro matematiky :) co říct, předmět mě bavil a pomohl mi porozumět tomu, co se opravdu děje při počítání s celými čísly.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2017, 2. Year, Matematika, Bachelor's
zajímavé algoritmy k počítání NSD. Bohužel jsme dělali málo příkladů k těmi algoritmum, jinak asi budeme rozumet ty algoritmy líp.
Comment on course, Number Theory and RSA [NMMB206, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Cvičení bylo fajn. Líbilo se mi, jak nám byla látka podána a dovysvětlena. Hraní si s diskrétním logaritmem mě bavilo :) .
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
superové cvičení, ujasníme hodně věcí, které nechapeme na přednáškách. Dělali jsme hodně příklady, ale přijde mi to, že některé důkazy děláme zbytečně, protože jsme to stejně už dělali na přednáškách. Budu radši dělat více příklady na počítání, abychom mohli pochopit lépe ty konstrukce posloupnosti aproximací, a blízký vztah mezi řetězovým zlomkem a dobrými aproximacemi.
Comment on course, Error-correcting Codes [NMMB304, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
dělali jsme příklady, které odpovídají teorie, co jsme brali. Pomohly nám rozjasnit různé problémy z teorie.
Comment on course, Error-correcting Codes [NMMB304, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
předmět za 6 kreditu ale neni moc tezky. Staci se ucit z poznamek z prednasek.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Myslím, že domácí úkoly by měly mít termín odevzdání, lépe se pak drží krok s látkou. V opačném případě se vše dělá na poslední chvíli.
Comment on course, Computer Algebra 2 [NMMB403, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Předmět přímo navazuje na Počítačovou algebru 1 - pokračuje se v existujících skriptech, která jsou dobře napsána a dá se z nich připravit i ke zkoušce.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html