InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. [32-KSI], Information Models with Ordering [NDBI037, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenia obvykle trvali pár minút, lebo p. Vojtáš buď potreboval z osobných dôvodov odísť, alebo jednoducho nemal čo robiť. Takmer nič sa na cvičeniach neprecvičilo, iba že by sme mali nejakú otázku, inak sa za max. pol hodinu vysvetlilo zadanie a vyučujúci odišiel, niekedy so slovami, že nám dáva čas na diskusiu.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ výklad srozumitelný, pochopitelný
+ přívětivý přístup kantora ke studentům
prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. [32-KSI], Information Models with Ordering [NDBI037, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Pan profesor velmi často odbíhá od tématu, což velmi snižuje přínosnost přednášky. A i přestože je výklad občas vtipný, činí to přednášku velmi nezáživnou.
Zkouška byla snadná, nicméně nepříliš přehledně zadána.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi zle prednášaný predmet a nikomu ho neodporúčam. Slajdy boli neprehľadné a bolo v nich väčšinou len zopár podstatných vecí, výklad učiva sa často opakoval a predsa to podstatné na skúšku sme si nejako vysvetlili my študenti spoločne. Raz sme dostali rukou písané naskenované materiály (uznávam, že tam už toľko vaty nebolo, ale zase to nešlo prečítať).
Čo sme si reálne z predmetu odniesli by sa dalo zhrnúť počas jednej prednášky.
Zápočet bol za 3 úkoly, jeden sme rysovali pravítkom na papier, druhý sme už mohli robiť v Exceli a v tom treťom sme mali niečo naprogramovať (ľubovoľným spôsobom). Najťažšou časťou úkolov bolo upresniť si zadanie a pochopiť, čo vlastne máme urobiť. Skúška nebola ťažká, opäť sa veľa rysovalo pravítkom a tužkou
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Doporučil bych držet se tématu během přednášky a neodbíhat od něj. Studijní materiály nejsou dostačující. Slajdy nejsou pochopitelné bez předchozí znalosti. Zdroje, na které přednáška odkazuje, jsou těžko pochopitelné (vědecké práce,...).
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ výklad srozumitelný, pochopitelný
+ výklad s příklady a s důrazem na pochopení
+ vzorová písemka velmi pomohla pochopit celý princip zkoušení
+ velmi přívětivý přístup kantora ke studentům
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi prijemny clovek.
prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. [32-KSI], Web Semantization [NSWI108, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Zaujetí pro věc.
prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. [32-KSI], Web Semantization [NSWI108, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Zaujetí pro věc. Nenapadá mě moc co zlepšít.
Mgr. Marta Vomlelová, Ph.D. [32-KTIML], Information Models [NDBI037, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ konkrétní ukázky
Comment on course, Information Models [NDBI037, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ praktické vyzkoušení si teorie
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vse by se dalo shrnout do jednoho cvika (90min), zbyly cas je vyplnen opakovanim.
Comment on course, Information Models with Ordering [NDBI037, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Chybí reference k probíranému učivu. Vše bylo probráno velmi povrchně. Domácí úkoly měly být více praktické se zaměřením na konkrétní aplikace.
Prezentace, jakožto jediný studijní materiál, jsou velmi zmatené a nepřehledné, navíc jsou povětšinou psány poměrně odvážnou angličtinou, která porozumění ještě více komplikuje.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Předmět je taková všehochuť, kde na pořádné vysvětlení čehokoliv není dost času. Nechápu, proč je to povinný předmět.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
+ zajímavý obsah přednášky
+ látka pochopitelná

- méně strukturovaná
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Predmet polozi zaklady doporucovacim systemum v prvnich dvou prednaskach, ale zbytek jsou uz jen spekulace a tak trochu ztrata casu. Prakticke dovednosti budou mozna nekde v navazujicim predmetu.
Comment on course, Web Semantization [NSWI108, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji to, jak jsou cvičení vystavěna. Sestavování prezentací mi umožnilo lépe si utřídit látku.
Comment on course, Web Semantization [NSWI108, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Ocenil jsem seznámení s technologiemi sémantického webu, obzvláště ale s dynamickou logikou. Byl jsem rád nad zamyšlením se nad jednotlivými přístupy k problematice.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 2. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Celkově jsou problémy, které se pod tématem "sémantizace webu" skrývají, uvedeny srozumitelně. Příliš nechápu zařazení Kripkeho struktur a Fisher-Ladnerova uzávěru - jakou má se sémantizací webu souvislost.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html