InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Tomáš Dvořák, CSc. [32-KSVI], Non-procedural Programming [NPRG005, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Dvorak prednasa zaujimavo ale niektore priklady boli prilis tazke a musel som si ich doma este par krat prechadzat kazdopadne prednaska bola dobra.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Dvorak bol zapaleny pre predmet, prednasky boli zaujimave, aj ked som nakoniec nebol na vsetkych.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Tato část přednášky byla mnohem zajímavější než druhá polovina s doktorem Hricem. Srozumitelný přednes. Dobré slajdy.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Mierne vyzivnejsie prednasky ako by som si prial. Vyklad bol zrozumitelny, genialne suchy humor - hrozne ma bavil!!!
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Prednášky boli zaujímavé, bolo ukázaných veľa príkladov a z prezentácií sa dobre učilo. Výklad trocha tichý, ale keď bolo počuť, tak sa to počúvalo dobre.
Student has disallowed display of personal data, 04.08.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nemůžu říct, že by mě nějaká přednáška zaujala. Možná to bylo i tím, že kvůli odpadnutí několika cvičení na konci semestru, jsme látku viděli již před přednáškou.
Student has disallowed display of personal data, 12.07.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělý přednášející, se smyslem pro humor.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednášky boli fajn, ale ak som tam nebol tak mi to nechýbalo. Prednášajúci bol na skúške v pohode.
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Není co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nezáživný výklad, na přednášku z programování doporučuji nepoužívat tolik slidy, ale snažit se ukázat přímo příklady - jde to udělat záživné jako s Holanem třeba.
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2017, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Pan docent Dvořák umí látku velice srozumitelně vysvětlit (a na rozdíl od Textových algoritmů, které jsem absolvovala minulý semestr, mi tady ani nepřišlo, že by vysvětloval i věci, které jsou úplně jasné). Celkově dobrý přednášející, i když občas by neuškodil o malinko živější výklad.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky pana docenta Dvořáka se mi líbily, přednes byl dostatečně srozumitelný a vedený rozumným tempem. Slidy z přednášky se daly používat i k přípravě ke zkoušce a nebylo většinou potřeba si poznamenávat moc věcí navíc, spíš občas nějaké poznámky pro pochopení při druhém čtení. Bylo tak možné věnovat pozornost např. tomu, jak fungují ukazované příklady.
Student has disallowed display of personal data, 25.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborné slajdy k přednášce, poutavý výklad.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Hezká podrobná přednáška, je vidět, že to má velice dobře připravené. Oceňuji zábavné příklady a sanhu to opravdu vysvětli, dobrá interakce se studenty - snaží se nás zapojit a mám pocit, že ho i zajímá, na co se někdo ptá atd. Velice dobré.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Pěkná prezentace
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Celkovo dost dobre vedena prednaska, prednasajuci ma pekne slajdy, miestami sice trochu pomaly, ale inak pekny vyklad latky, prijemne vystupovanie.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělé přednášky, velmi kvalitně připravené. Pěkné slajdy doprovázené "živými ukázkami" na projektoru a sem tam něco na tabuli. Pan Dvořák se opravdu snažil, abychom Prologu rozuměli a byla vidět velká ochota odpovídat na dotazy. Přednášky bych trochu přirovnal k panu Holanovi, i když je pravda, že zde trochu chyběl Holanův humor. :)

Také bych chtěl velmi pochválit zkoušku. Pan Dvořák s vámi celé řešení projde, upozorní na každičký nedostatek a jasně zdůvodní, proč vám kde za co strhl body. Co bych ale obzvláště ocenil (a zde se pan Dvořák výrazně liší od pana Hrice), že vaše výsledná známka není určena jen prostým bodovým hodnocením, ale máte možnost si výsledek vylepšit správným odpovídáním na doplňkové otázky a příp. je i možnost si nějakou úlohu úplně přepsat. Skvělé! Modlete se, aby vám byl u zkoušky přidělen, protože oproti panu Hricovi je to velký rozdíl!
doc. RNDr. Tomáš Dvořák, CSc. [32-KSVI], Data Compression Algorithms [NSWI072, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
The teacher is really helpful and answers to students questions very well.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2018, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Nemám výhrad
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Vyucujici se vyzna v oboru, umi dobre vykladat, u zkousky je ferovy, daji se s nim dobre domluvit konzultace. Jedine, co bych podotkl, je ze nektere ucebni materialy nejsou prelozeny do anglictiny, coz muze zpusobit u nekterych latek anglickym mluvcim problemy. To je ale drobna chybka.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Docent Dvořák přednáší velmi pěkně a celkově je velmi vstřícný. Asi jediná drobnost, kterou můžou vytknout je, že občas přednáší potichu, na drouhou stranu nás na přednášce nebylo moc, takže stačilo si sednout víc dopředu.
doc. RNDr. Tomáš Dvořák, CSc. [32-KSVI], String Algorithms [NTIN087, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 3. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Přednášky byly logicky strukturované a dobře připravené, bohužel ne moc zábavné. Vyučující byl ale vstřícný a ochotný, u zkoušky byl férový, nechal vždy čas na rozmyšlenou, nesnažil se nikoho "potopit".
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Nejvíc oceňuji otázky do publika. Člověk může mít za to, že je dostatečně pozorný, ale přesto mu může ujít něco podstatného.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Pan Dvořák umí a chce látku vysvětlit tak, aby jí posluchači skutečně rozuměli, což se mu rozhodně daří. Díky tomu, že vysvětluje i základní věci, je ale občas přednáška dosti rozvláčná a v kombinaci s podrobnými slidy, staženými žaluziemi a plným žaludkem po obědě občas vzbuzuje v posluchačích tendenci usínat. Nebyl by na škodu trošku živější přednes.
Zkouška není příliš náročná, pokud člověk probíranou látku skutečně chápe, není nutné znát žádné velké podrobnosti.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Milý přednášející, umí velmi dobře vysvětlovat.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Je příjemné, že všechno pěkně vysvětluje, taky mi přišlo zajímavé praktické srovnání probíraných algoritmů. Osobně bych asi ocenil, kdyby se nějak stihla udělat Z funkce nebo byly podrobněji vysvětlěny sufixové automaty, ale člověk nemůže mít všechno...
doc. RNDr. Tomáš Dvořák, CSc. [32-KSVI], Information Technologies [NUIN014, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Pro začínajícího přednášejícího jsou vždy užitečné podnětné rady ze strany zkušeného vyučujícího.
doc. RNDr. Tomáš Dvořák, CSc. [32-KSVI], Information Technologies [NUIN014, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Velmi dobře připravené materiály a příjemné vystupování dělají z přednášek doc. Dvořáka chvíle, na které se člověk těší.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Non-procedural Programming [NPRG005, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.05.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Naprosto chaoticke podklady ke cvicenim, ve kterych se jednoduse neda vyznat. Cviceni chybi struktura a moznost vlastni prace - jedna se pouze o debatu u tabule, ktera vetsinou degeneruje v dialog cviciciho a jednoho ci dvou lidi, kteri se zrovna chytaji. Cvicici nicmene latce rozumi a na dotazy odpovida vstricne.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Non-procedural Programming [NPRG005, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
na prednasky som nechodil pan Hric se tomu rozumi ale krylo sa mi to s inymi predmetmi a toto som vypustil a ukazalo sa ze to bola dobra volba.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Zislo by sa podla mna zlepsit kvalitu slajdov.
Student has disallowed display of personal data, 14.05.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Klasický Hric.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi špatná přednáška. Přednášejícího vůbec nejde slyšet a ani samotný obsah není dobře připravený.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vyklad, klasicky, velmi nezrozumitelny. Vyucujuci sa na prednasky nepripravuje, jeho historicke materialy su nepouzitekne. Stacilo by ak by si pred kazdou prednaskou napisal nejake zachytne body na papier a precital si obsah jeho prezentacie...
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Prednášky boli dosť nudné a slidy neprehľadné. Výklad bol monotónny a veľmi tichý.
Student has disallowed display of personal data, 04.08.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nemůžu říct, že by mě nějaká přednáška zaujala. Možná to bylo i tím, že kvůli odpadnutí několika cvičení na konci semestru, jsme látku viděli již před přednáškou.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednášky neboli až také zaujímavé, aby sa na nich oplatilo chodiť.
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška dobře pojata, jediná výtka k probírání Scheme z rychlíku viz. hodnocení celého předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Na přednáškách jsem nebyl, ale slidy na netu jsou hrůzostrašné. Na zkoušce byl velmi milý, takže plus :)
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2017, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Oproti přednáškám pana Dvořáka mi ty doktora Hrice přišly o něco horší - při jeho výkladu je občas těžké udržet pozornost, prezentace nejsou úplně přehledné. I tak je ale kvalita výuky poměrně dobrá.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky mne moc nezaujaly, přišlo mi, že jsem byla zavalená povídáním, ze kterého si bylo náročné odnést to opravdu podstatné. Materiály na webu přednášejícího byly nepřehledně uspořádané, prezentace nebyla dostupná ve formátu pdf. Samotná kvalita podkladů mi také nepřišla moc dobrá.
Student has disallowed display of personal data, 25.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Měl jsem poměrně problém vyznat se ve slajdech - nebylo poznat, co je kód, co text kolem a co co vlastně znamená.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Vlastně docela hezky přednáši, ale nikdo ho moc neposlouchá - málo komunikuje se studenty.
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednaska bola zial vedena dost pomalym tempom, dost vela ludi na prednasku nechodilo a dost vela ludi na nej zaspavalo. Mozno prednaske uskodilo to, ze cviciaci dost skoro zacali brat haskell a tym padom brali latku vopred. Slajdy su dost nepouzitelne...
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Oproti panu Dvořákovi se jedná o výrazně horší a monotónnější přednášky. Sice se nakonec taky dozvíte všechno (ve slajdech je spoustu informací), ale ten způsob je mnohem nudnější a chybí nějaké "živé ukázky" na projektoru. V podstatě celá Hricova přednáška je jako kdyby vám někdo předčítal z encyklopedie Haskellu. Nuda. Bohužel. Přitom by stačilo trochu záživněji prezentovat, co všechno jde v Haskellu dělat a slajdy viditelně rozdělit do nějakých smysluplných kapitol, aby si studenti mohli látku nějak rozkategorizovat.

Na druhou stranu musím konstatovat, že panu Hricovi je dobře rozumět, dobře artikuluje a opravdu jsem neměl problém s češtinou / slovenštinou. Vypadá to, že se pan Hric v mluvě zlepšil! Chválím!

Oproti panu Dvořákovi je však mnohem důraznější při známkování u zkoušky. V podstatě není možnost si známku nijak vylepšit, protože pan Hric se vás prostě na nic nezeptá a pouze vám okomentuje váš odevzdaný papír. Je škoda, že dva zkoušející zkouší současně a přitom každý úplně jinak. U zkoušky je rozhodně lepší pana Hrice nedostat.
Student has disallowed display of personal data, 16.06.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Prezentace a texty p. Hrice jsou nejneprehlednejsi dokumenty, ktere jsem v kdy zivote videl.
RNDr. Miroslav Kratochvíl [32-KSI], Non-procedural Programming [NPRG005, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.05.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Perfektně vedené cviko.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenia boli fajn, prebrali sme všetko čo bolo treba, každý si to vyskúšal. Možno by to bolo lepšie v počítačovej učebni, nakoľko takto sme si nemohli skúšať program v lavici.
RNDr. Rudolf Kryl [32-KSVI], Non-procedural Programming [NPRG005, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Celkově si myslím, že mě cvičení moc dobře připravilo ke zkoušce, domácí úkoly byly užitečné, i když trochu myšlenkově pracné, po vypracování ale úkoly působily jednoduše, takže to bylo spíše o zvyku na jiný způsob myšlení. Asi bych neporučil cvičícího někomu, komu vadí, že mu cvičící občas trochu zanadává, není to ale nic strašného. Osobně mě to spíše přinutilo něco dělat a to bylo dobře.
Mgr. Tomáš Křen [32-KTIML], Non-procedural Programming [NPRG005, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Fajn cvičící, cvičení poměrně pohodová. Poslechli jsme si jednou i o tom, jak cvičící neprocedurální programování používá v praxi, což mi přišlo zajímavé.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičicí látce opravdu rozumí a je snad i schopen ji vysvětlit. Mluví nicméně trochu potichu a celé cvičení je pouze komentované programování na místě, promítané na plátno - tedy studenti nemusí dělat vůbec nic.
Byly domácí úkoly, nebyly však moc povinné (stačilo občas nějaký udělat). Zápočet tedy hlavně za zápočtový program, žádný problém nebyl.
Oceňuji dřívější začátek Haskellu, neboť na přednášce se k němu přednášející dostanou vždy moc pozdě.
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
fajn cviko. mozno trochu chyba viac synchronizacie s prednaskou, ale inak ok.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Takové v pohodě cvičení, zápočet se dává pouze za zápočtový program, účast i úkoly jsou pouze dobrovolné.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Na rozdil od jinych cviceni, na tomto cviceni se programovalo na PC. Tom vzdy vychazel studentum maximalne vstric. Vetsinu casu hned ukazoval spravne reseni, coz mozna nebylo uplne idealni. Priklady probirane na cviceni byly hodne zajimave a pokrocile.
Mgr. Martin Pilát, Ph.D. [32-KTIML], Non-procedural Programming [NPRG005, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
SUper cvicici, na tento ponekud zbytocny predmet a nocnu moru studentov je uplne super, dokazal vzdy vsetko vysvetlit a bol maximalne ochotny jeho stranky k cviceniu su super spracovane. Martin je super.
Student has disallowed display of personal data, 10.08.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Oceňuji neformální přístup
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvele cvicenie, mozno by ale bolo lepsie, ak by sme castejsie programovali zadane priklady sami.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvičení. Cvičící se snaží všechno vysvětlit co nejsrozumitelněji. Příklady ze cvik, které se pak všechny dají zpětně najít na jeho stránkách, jsou bezva zdroj k učení na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 29.05.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný cvičící. Skvělé webové stránky, super přístup, velmi vstřícný k studentům.
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Příjemný cvičící, doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi kvalitní cvičící. Rád odpovídal na jakékoliv dotazy a látku dokázal dobře naučit.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Super cvicenie. Klasicky mierne rychlejsie tempo ake by som si prial, vsetko vsak bolo genialne zdokumentovane. Velmi prijemny, ochotny clovek. Podobizen s Jezisom urcite nebude nahodna :-))).
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Vynikajúce cvičenie, cvičiaci je veľmi milý a ochotný, v látke sa vyzná, všetko zopakuje koľkokrát treba a odpovedá na otázky. Úlohy boli zvládnuteľné a výklad učiva na jeho stránke bol neoceniteľným pomocníkom.
Student has disallowed display of personal data, 04.08.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Jak je u cvičícího zvykem bylo "cvíko" výborné, nevím, jestli vyloženě zábavné, ale skvělé nastartování přípravy na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 12.07.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborné cvičení z neprocedurálního programování. Názorně předvedené konstrukce Prologu a Haskellu a nejen to - velký důraz i na pochopení konceptu logického a funkcionálního programování jako takového.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Po doporučení a diskuzi s ostatními asi nejlepší cvičící. Na zkoušku jsem se učil jen z jeho příkladů. Super přístup a nevyžaduje žádné hrůzy jako zápočťáky :)
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2017, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Cvičení s Martinem Pilátem pro mě byla velice přínosná. Na cvičeních jsme většinou napsali (na tabuli) několik drobnějších programů, dovysvětlili to, co nebylo jasné z přednášky. Kladně hodnotím systém domácích úkolů, kdy jsme jeden týden úkol sami programovali a druhý týden měli za úkol prohlédnout si a ohodnotit úkoly několika našich spolužáků - často až při hodnocení spolužáků jsem si uvědomila, kde jsem v úkolu udělala chybu, jak by šlo můj kód vylepšit nebo kolika jinými způsoby lze napsat jednu a tutéž funkci. Moc se mi líbí materiály, které jsou ke každému cvičení dostupné na webu, je to skvělý materiál i k přípravě na zkoušku. Martin je navíc velice ochotný a příjemný člověk, oceňuji i rychlou e-mailovou komunikaci. Celkově super cvičící!
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělé cvičení, oceňuji přístup cvičícího, snažil se nám věci hezky vysvětlit, nešel příliš rychle, velmi pozitivní člověk - probírali jsme úkoy. člověk se může zeptat skoro na cokoli.
Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Doporučuji! Ochotně odpovýdá na dotazy, příklady jsou zaujímavé, přátelská atmosféra na cviku.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení bylo fajn, ale s odstupem času musím bohužel konstatovat, že mi skoro nic nedalo. Po absolvování jsem měl skoro pocit, že ani nevím, co jsem vlastně dělal. Na zkoušku bylo třeba se dlouho připravovat, neboť obtížnost úloh na cvičení byla naprosto primitivní oproti zkoušce. Ocenil bych, kdyby se na cvičení probírali příklady podobné zkouškovým.

Chválím způsob hodnocení domácích úkolů, kde si studenti mohou (resp. musí) prohlédnout řešení spolužáků, která často nabízí jiný přístup řešení zadání.
  • Diky moc za připomínku, zamyslím se nad tím a zařadím nějaké obtížnější úlohy.
    Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Non-procedural Programming [NPRG005, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Úkoly byly zajímavé, poučné. Na cvikách bylo něco jako druhá přednáška, bez které bych nejspíše nepochopil tolik. Opravdu mi přišlo, že ze cvik skvěle umím neprocedurální programování.
    Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Non-procedural Programming [NPRG005, 1]
    Student has disallowed display of personal data, 05.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvika byla super, přednáška v podstatě nebyla potřeba. Všecko pěkně vysvětleno i s příklady, stihlo se i něco navíc (ty věci, co se fakt používají a u zkoušky je nenajdete). Domácí úkoly byly dost náročné (co jsem slyšela tak i oproti ostatním cvikům), ale další hodinu byly vysvětlené. Pro někoho, kod vidí neprocko prvně v životě to ale na cvičeních bylo hodně rychlé, nicméně cvičící všechno ochotně vysvětlil na konzultacích znova.
    Comment on course, Non-procedural Programming [NPRG005, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Predmet je zaujimavy a ide tak akurat do hlbky.
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Je poměrně zvláštní, že ke zkoušce je třeba zápočet, jehož součástí je zápočtový program - tohle by bylo možná lepší zvážit, zda nenechat zkoušku bez zápočtu a termín odevzdání zápočtového programu tím oddálit, jako je tomu v ostatních programováních vyučovaných na škole
    Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    cvičení bylo skoro užitečnější než přednáška. Doporučuji chodit a halvně dělat úkoly, tím se člověk steně nejvíce naučí...
    Student has disallowed display of personal data, 01.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Velká škoda, že cvičení neprobíhají v počítačových laboratořích, myslím, že zrovna u programování by to mohlo být i užitečné...
    Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení by měla probíhat u počítačů. Je pravda, že zkouška je na papír, ale to neznamená, že máte s papírem začínat celou výuku. U počítačů mají studenti menší tendenci usínat, než u monotónního výkladu u tabule a papíru.
    Comment on course, Non-procedural Programming [NPRG005, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 10.09.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Nepáči sa mi formát skúšky. Prvá časť je podla mna veľmi náročná pokiaľ človek nepozná danú úlohu a správny algoritmus tak za cca 20 min. je ťažké to vymyslieť a následne implementovať v dvoch rôznych štýloch programovania (funkcionalne a logicke je celkom rozdielne podľa môjho názoru) a toto zopakovať 4ry krát. No a pokiaľ sa ráta s tým, že ludia tie algoritmy maju poznať naspamäť tak to je dost odveci. A keď sa ráta s tým, že tie algoritmy si mám na mieste premyslieť tak by tam malo byť viac času aby zostal čas na premyslenie implementácie čo si myslím, že by mal byť cieľ predmetu (naučiť sa rozmýšľať iným štýlom tak aby sa to dalo pekne a efektívne implementovať vo logickom alebo funkcionálnom jazyku).
    Student has disallowed display of personal data, 08.09.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je těžký. Vyžaduje kupu času a programování, aby se pochopilo o co jde. Potřebný čas, který student nestráví s prologem a hasklem, žádný učitel nedovede nahradit.
    Student has disallowed display of personal data, 07.09.2018, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Pre vacsinu studentov otrava a predmet k nicemu.
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Predmet je super, dobre zorganizovany a na cvikach sa viac menej robi presne to, co sa prebralo na prednaske. Skuska moze byt tazka, takze je tomu dobre dat aspon 3-4 dni podla mna. Skusajuci su ale ustretovi.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Skuska by, myslim, mohla byt koncipovana mierne inak. Clovek moze odist s jednotkou alebo stvorkou bez ohladu na to ako dobre latku ovlada.
    Student has disallowed display of personal data, 12.07.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Z mého pohledu jeden z nejdůležitějších předmětů z oblasti programování. Není důležité, že Prolog nebo Haskell pravděpodobně nebude v budoucnu hlavním programovacím jazykem pro nikoho ze studentů, přesto předmět přináší hluboký vhled do rekurze a umožňuje nahlížet problémy ze zcela nové (mnohdy srozumitelnější a jednodušší) perspektivy.
    Student has disallowed display of personal data, 01.07.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na prednášku sa viac menej neoplatilo chodiť, lebo väčšinu vecí sme spravili na cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět dává zase jiný pohled na programování, na přístupy v něm. Možná se tento pohled dnes moc nevyužívá, ale všem doporučuji se s ním seznámit a občas se i při programování třeba v C# zamyslet, zda neprocedurální pohled (hlavně funkcionální pohled) není zde ten vhodnější, univerzálnější, neušetří stovky řádek kódu :)

    PS: možná bych vynechal přednášku o Scheme, kterou věřím, že nejsem sám, kdo víceméně ignoroval - na konci přednášky, když člověk nemá zažito jak se co píše, tak je téměř nemožné se vyznat v tom, co je na slidu. Nebo Scheme přesuňte na poslední přednášku semestru - seznamovat se s funkcionálním programováním a ještě se syntaxí Scheme z rychlíku bylo opravdu nad moje síly
    Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Nemá smysl chodit na přednášku, cvičení bohatě stačí. - Byl jsem jen na jedné, protože jsem si ve stejný čas zařídil jiný předmět abych nemusel chodit na to utrpení.
    Student has disallowed display of personal data, 13.06.2017, 2. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Z mého pohledu zajímavý předmět, myslím si, že je dobré seznámit se i s tímto trošku jiným způsobem programování. V Prologu jsem již trošku programovat uměla, takže druhá část přednášky pro mě byla o něco zajímavější (byť Prologu stále dávám před Haskellem přednost :-)). Zkouška byla náročná, ale dle mého názoru spravedlivá a testovala skutečně schopnost použít oba probírané jazyky.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Dobrý úvod do neprocedurálního programování a prací s jazyky Prolog a Haskell.
    Učivo je myslím v adekvátním rozsahu a dobře uspořádáno.
    Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Užitečná přednáška, vyzkoušíte si Prolog a Haskell. naučíte se koukat na některé problémy jinýma očima, myslím, že je to velice přínosné - často si něco utříbíte v hlavě. Velice důležité dělat na cvičeních domací ulohy, na tom jsem se nakonec stejně naučil a pochopil věci z přednášky nejlépe.
    Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Tenhle předmět určitě musí zůstat povinný a druhý ročník je ideální čas na něco takového. Právě předměty jako neprocedurální programování dávají studentům něco navíc. Je nicméně škoda, že se (podobně jako u jiných předmětů) dává příliš malý důraz na to, k čemu že to vlastně je užitečné. Hodila by se např. zmínka o patentovaném algoritmu MapReduce od Googlu, jehož kořeny sahají k funkcionálnímu programování.
    Comment on course, Non-procedural Programming [NPRG005, 1]
    Student has disallowed display of personal data, 05.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    přednášky dost slabé - probírání jednotlivých predikátů, příkladů, přednášející mluvil hodně potichu.
    Comment on course, Data Compression Algorithms [NSWI072, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    It was really nice to learn the topics represented during the lectures. The teacher is able to explain the concept and answers students questions very well.
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2018, 4. Year, Informatika, Bachelor's
    Příjemná přednáška s rozsahem úměrným hodinové dotaci, možná až mírně moc lehká. Oceňuji kompletní prezentace na webu, jen by to chtělo se zbavit míchání češtiny a angličtiny.
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Probirana latka je velice zajimava, obzvlaste statisticke metody, ztratova komprese je o neco mene zajimava, nicmene ji taky treba umet. Predmet je ponekud narocny na zapamatovani si mnozstva detailu o ruznych metodach komprese, coz nekterym, kteri az tak nemaji radi memorovani fakt, muze ponekud vadit.
    Jan Hrach, 19.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Osobně jsem podle anotace čekal něco trochu víc prakticky zaměřeného. Bohužel byla polovina semestru věnována analýze různých variant Huffmanova a aritmetického kódování a na konci už nezbyl čas.
    Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Velmi pěkná a zajímavá přednáška, ze které jsem si odnesl poměrně hodně (z části to je tím, že jsem se předtím s kompresní nijak výrazně nepotkal). Obtížností mi přišla akorát, žádné velké zběsilosti, ale ani nic strašlivě triviálního. Dalším velkým plus jsou dobré slajdy.
    Comment on course, String Algorithms [NTIN087, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 3. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Obsah kurzu je určitě zajímavý, bohužel přednášky jsou mírně zdlouhavé. Slidy k nim nemusí vždy stačit k pochopení problému, hodí se chodit na přednášky.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Přednáška byla velmi dobře uspořádána. Důkazy u jednotlivých algoritmů
    byly názorně předvedeny u tabule.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Velmi pěkná přednáška, srozumitelná a zajímavá. Jediné, co mě trochu mrzelo bylo, že jsme se moc nedostali k regulárním výrazům, na ty jsem se těšil.
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Dobrá přednáška, velmi srozumitelná.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Složitě vysvětlovaná a složitě zapisovaná látka, která tak těžká není. Prosím více slovních popisů do slidů a méně množin a implikací. Jinak slidy chválím.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Pohodová přednáška, jež se dá zapsat i v bakalářském studiu.
    Comment on course, Information Technologies [NUIN014, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
    Přednášky účastníku poskytují užitečné poznatky a zkušenosti pro budoucí učitele a přednášející. Na přednášky bývalo často málo času, ale předpokládám že to se v příštích bězích doladí.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Náplň hodin mi přišla zvláštní. Předmět se zdá být určený primárně pro učitelské obory informatiky. Hlavní náplní cvik byly vystoupení studentů o aplikačním software.
    S touto nebo velmi podobnou náplní už jsme ale ve studijním plánu měli dva další předměty, které tak byly zaměřené.
    Vystoupení na cvičeních nám podle mě proto nepřinesly mnoho užitečného. I kvůli tomu se proto nestihla např. část sylabu o umělé inteligenci. Tato část se zdá být v požadavcích našich státních závěrečných zkoušek a není pokrytá žádným jiným povinným předmětem.
    Comment on course, Information Technologies [NUIN014, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
    Poměrně široký záběr předmětu se odrazí v rychlosti nutné pro probrání látky, která na sebe navíc nenavazuje. Přednášky jsou ale velmi dobře připravené a stačí pro obsáhnutí základů daných témat.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html