InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Excellent.
doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
The teacher speaks english fluently.
He answered any of our questions.
He is very enthusiastic, dedicated to his profession.
He is a very good lecturer.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
He is a good teacher, but a bit superficial. Many times he came to the lecture unprepared, once he even forgot the slides so he did not have the material, thus ending the lesson earlier.
When he does prepare for the lecture, it is great. I really liked that he showed us videos in which he demonstrated certain things he discussed. I would describe him as someone who is thinking outside of the box. The lecture was not just the lecture were he taught the material. He went beyond that by telling interesting facts, or how they are related to certain topics in research, etc.
One downside of him being very busy is that he sometimes does not reply to important e-mails for a long time. Often homeworks are corrected quite late as well, so it is harder to keep track of our progress.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Nevyžaduje se aktivní účast studentů. Většina cvičení vypadala jako vysvětlení, co se po nás bude chtít v domácí úloze (což oceňuji, protože některé úkoly nebyly na první pohled jasné). Dále se ukazovaly techniky, kterými je možno k problému přistoupit. V jednom cvičení se dobírala látka z přednášky.
Účast na cvičeních nebyla povinná, ale rozhodně pomohla zorientovat se v tom, jak na řešení domácích úloh. Názorně byla ukázána aplikace některých záležitostí z přednášek.
Přestože mě problematika zajímá, raději jsem měla přednášky než cvičení.
Jinak k zápočtu: Pan Pelikán byl moc vstřícný při opravování domácích úloh a minimum bodů dával pouze za strohé splnění zadání. Což znamenalo, že jakákoliv další invence studenta byla oceněna, což bylo velmi motivující. Na splnění zápočtu není třeba odevzdat všechny úlohy, student si může vybrat, které vynechá (k téměř plnému počtu bodů mohl student vynechat 4 úlohy z 11). Záleží, jak máte obodované úlohy. Pokud jste šikovní a dostáváte lépe hodnocené úlohy, je možné jich vynechat ještě víc. Dále oceňuji, že přebytečné body ze zápočtu se přičítaly k výsledkům ze zkoušky, takže člověk mohl udělat více domácích úkolů na pojištění si pěkné známky z předmětu (= další motivace, proč si vyzkoušet více domácích úloh). Podmínky zápočtu proto hodnotím jako velmi příjemné a motivující.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pán Pelikán je veľmi milý a vždy sa snaží výjsť študentom v ústrety. Taktiež výborne ovláda látku a vie ju dobre podať.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Doporučil bych lidem více na začátku zdůraznit, že optimální řešení není cílem a často ani neexistuje.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující by měl zapracovat na rychlosti opravování úkolů, jinak dobré.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvelý cvičiaci. O každej téme dokáže hovoriť s úžasných nadšením.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Hezke cviceni - neni potreba aby bylo v PC ucebne. Vestinou jde o mensi pokracovani prednasky a vysvetleni zadani ukolu. Hezky pripravene ukoly to velmi ocenuji.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobrý systém zápočtu, který spočíval v domácích úkolech, ve kterých jsme sami dělali něco z témat na přednáškách, kdy základní programy jsme měli připravené.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cviceni se vetsinou vysvetluji ukoly nebo ukazuji priklady k latce probirane na prednasce. Studenti sice nedelaji vubec nic, ale to asi nevadi, moc by se stejne nestihlo, takto to je asopn opravdu vuyzity cas. Zapocet je za domaci ukoly - minimum bod je 50 a maximum 80, 16 musi byt z 3D grafiky. Body za ukoly se scitaji s body za zkousku, takze se opravdu vyplati jich delat vic. Ocenuji vyklad se zaujetim a zajem o to, aby student latku opravdu pochopil.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Výborné cvičení, úlohy jsou zajímavé a je jich dostatek, aby si každý mohl vybrat to, co jej nejvíce zajímá/baví. Navíc je možnost za body navíc dostat bonus ke zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělá domluva a to je to hlavní. Když co člověk trochu snaží, není zápočet problém. Ale musí se snažit během semestru a tech pár hodin si na každý ten úkol najít. Nějaké jsou na dlouho, nějaké jsou hned, rozhodně je skvělé že bodů je získatelných o dost více než je potřeba na zápočet, takže opravdu nepěkné úkoly se dají vynechat.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení jsou částečně doplněním přednášky o příklady které se lépe předvádí v labu než v přednáškovém sálu, dále pak slouží k zadání domácích úkolů - úkoly jsou časově náročné a jejich hodnocení je zčásti subjektivní (což je pochopitelné - většinou jde o vygenerování nějakého vizuálně zajímavého díla).

Uvítal bych kdyby cvičící k jednotlivým řešením domácích úkolů poskytl alespoň drobný komentář - co bylo špatně a co dobře.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Na cvičeních byly zajímavé ukázky, které se nestihly na přednášce. Občas ukazoval cvičící kusy kódu s komentářem, u čehož jsem často měla problém udržet pozornost a tato část cvičení mi přišla občas poměrně zmatená. Nejzajímavější na cvičeních bylo zadání domácích úkolů a komentáře k nim. Ocenila bych, kdyby se na cvičeních ukazovaly výsledky domácích úkolů, které již měly po datu odevzdání. Myslím, že to a případná diskuse nad jednotlivými řešeními s jejich autory mohla cvičení hodně zlepšit.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Oceňuji kvalitní popis problému, který musíme vyřešit.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi se mi líbil styl domácích úkolů. Kde jsme museli pouze upravovat nějakou vykreslovací funkci v již připraveném projektu. Jenom bohužel občas tyto projekty byly strašně navržené a úprava byla dost těžkopádná a nepohodlná. Což ve finále vedlo k tomu, že člověk strávil daleko více času upravováním API než aby skutečně pracoval na úkolu, jenž mu byl zadán.
Nejspíše to bylo způsobeno přechodem na jiný programovací jazyk a v příštích letech už to bude lepší.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan cvičící/přednášející velmi dobře odpovídá na otázky, případné nejasnosti diskutuje a snaží se velmi dobře vysvětlit.
Petr Hudeček, 03.02.2015, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Úkoly jsou opravovány pozdě.
Všechny úkoly dovolují projevit určitou formu kreativity (což je hezké), ta ovšem není odměněna. Úkoly jsou bodované podle toho, jak jsou hezké, a popř. kolik jste si s nima dali práce, ale zdá se mi, že pokud věnujete úkolu třeba třicet hodin, tak získáte jedenapůlkrát až dvakrát tolik bodů, co člověk, který věnuje dvě hodiny. Tušil jsem to, tak jsem věnoval jen dvě hodiny :) a pak se jen díval na animace, které vyprodukovali ostatní :).

Úkoly jsou ale dobře předpřipravené, dovolují se věnovat přímo cvičené látce a jsou přesně zadané. Nikdy jsem nepotřeboval se ptát na doplňující informace, a bavilo mě úkoly plnit.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Introduction to Computer Graphics [NPGR003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Vyučující se o problematiku zajímá, jeho přednes je názorný, ukazuje příklady některých výsledků aplikací teorie, která se probírá. Velmi oceňuji hezky zpracované prezentace k přednášce, které dobře sloužily jako učební materiál spolu s poznámkami z přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Zajímavý a poutavý výklad, je vidět, že přednášející má k látce blízký vztah.
Student has disallowed display of personal data, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Úžasný přednášející. Zajímavý, zábavný, se zápalem pro přednášenou látku a zřejmě s hlubokou znalostí. Moc rád jsem chodil na jeho přednášky a moc rád budu dál. Díky.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Vyučující je příjemný a přednáší energicky a srozumitelně. Občas mi přišly některé jasné věci zbytečně podrobně vysvětlované, ale možná na to má trochu vliv zápis až v prvním ročníku Mgr. studia, kdy už má člověk některé věci zažité.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobrý přednášející, správné nadšení.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvelý vyučujúci, ktorý sa do danej témy vyzná a prednáša ju s nadšením. Je to super človek plný optimizmu a samotné prednášky sa nesú v priateľskom duchu.
Ochotný pomôcť. Prednáša zrozumiteľne a niektoré veci viac-krát opakuje, čiže ich pochopí naozaj každý.
Slajdy použité na prednáškach sú veľmi dobré a bohato stačia na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi se mi libil Vas pristup. Hezky vedena prednaska. Mozna bych priste dal mene informaci o grafickych formatech - konkretni implementaci si gif si kazdy nastuduje sam. Ocenuji velmi dobre zpracovane domaci ukoly, mozna bych radsi vice povinnych ukolu na pochopeni/vyzkouseni si nekterych grafickych algoritmu, technik.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi zajimava prednaska. Prednasejici vyklada s opravdovym zaujetim. Slidy obsahuji casto jen takovou osnovu probiraneho uciva, ocenil bych nektere casti vice rozvest (treba v rozsahu potrebnem pro zkousku...).
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět pokrývá absolutní základ z počítačové grafiky, který by každý matfyzák měl znát i nějaké další zajímavosti, Přednášející dává k dispozici prezentace z přednášek a většinou na konci přednášek shrne to, co by chtěl aby jsme si pamatovali ke zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Výborná domluva, chvalitebný výklad, prostě je to fajn vyučující. Bonus pak je docela lehká zkouška, kde když člověk alespoň trochu umí, tak to Pepča ocení.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan Pelikan vie pomerne zaujimavo hovorit o tomto ucive.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Přednáška byla pěkná. Přednášející vysvětloval některé věci až moc polopatě, což u mne vedlo občas ke ztrátě pozornosti a unikly mi pak věci, které nebyly úplně samozřejmé. Zároveň však bylo znát, že se přednášející v dané problematice orientuje a má v ní dostatečnou praxi.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Skvělé přednášky a studijní materiály.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Bohužel mi nevyšel rozvrh a byla jsem jen na dvou hodinách české paralelky (první a poslední). Přišlo mi, že informační hustota je sice nižší, ale vše je podáno zajímavě a poutavě. Také se mi líbil přátelský přístup.
Petr Hudeček, 03.02.2015, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Zkouška vám může dát až 100 bodů, typicky se skládá ze 4 úloh. Pokud máte v úloze chybu, je vám určitý počet bodů stržen. Třeba já jsem dostal 89 bodů :), netuším, proč jsem ztratil právě 11 bodů :).

Slajdy jsou celkem dobré, učil jsem se hlavně z nich a nenašel v nich žádnou chybu, ale při učení na zkoušku se chcete občas na několik pojmů podívat na wikipedii.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Computer Graphics II [NPGR004, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2018, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Výborný prednášajúci, ktorý sa vždy snaží zaujať. Veľmi pomáhajú ukážky praktických príkladov (napr. priamo v prednáškovej miestnosti).

Trochu problematické bolo, že sme museli čakať strašne dlho na opravenie domácich úloh. Ale aspoň ich nebolo treba robiť tak veľa.

Oceňujem veľmi dobré prezentácie, ktoré samostatne stačia na prípravu na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Další "Pelikánovská přednáška" s typickým osobitým stylem pana Pelikána. Sem tam padnou zajímavé historky a upřímně, dozvíte se hodně věcí o ray-tracingu a pokud nemáte ke grafice vyloženě odpor, tyhle přednášky vám hodně dají! Slajdy jsou super a dá se z nich skvěle učit. Zkouška je naprosto férová - dostanete 4 otázky z toho, co se probíralo, a písemně se k nim rozepíšete. Když odevzdáte včas, dozvíte se okamžitě výsledek.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Computer Graphics II [NPGR004, 1]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška super, všechno vysvětlené lidsky, žádné děsivé vzorce, které nic neříkají. Ve všem ukazáno, co to znamená, k čemu je to dobré a jak si to představit. Přednášející navíc nadšený a usměvavý, takže celkový dojem z předmětu skvělý.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Hardware for Computer Graphics [NPGR019, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Řekl bych "typická Pelikánovská přednáška". Kdo ho znáte, víte. Kdo ho neznáte, vězte, že se toho můžete dozvědět opravdu hodně, ale jen tehdy, když u toho neusnete. :-) Každopádně slajdy jsou podrobné, jsou k dispozici a můžete se z nich skvěle naučit.

Co ale opravdu rád zkritizuji je výuka v angličtině. Je to bohužel hrozně nudné (protože výklad je výrazně pomalejší než v češtině) a pan Pelikán v angličtině pouze stroze odvykládá přednášku a chybí u toho jeho typické historky o známých.
doc. Alexander Wilkie, Dr. [32-KSVI], Computer Graphics I [NPGR003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Professor Wilkie was punctual and helpful in when answering queries concerning technical details and submissions of the projects.
doc. Alexander Wilkie, Dr. [32-KSVI], Computer Graphics I [NPGR003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Professor Wilkie is an engaging and skilled lecturer. His classes were always interesting and his habit of occasionally dipping into fascinating tangential topic was much appreciated.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
I think that the professor has a great approach to the student,so he is able to catch the attenction of everyone
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Very interesting way of teaching . Keeps one engaged all through the lectures .
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednáška nebyla špatná, ale občas se mi zdálo, že se pan Wilkie hůře sžívá se slidy J. Pelikána a vyhovovalo by mu víc, kdyby vyučoval trochu jinak. Líbilo se mi, že zařazoval různé příklady i s informacemi, kde se co používá / používalo. Akorát mi nepřišlo, že by mi absolvování přednášky pomohlo k české zkoušce u J. Pelikána, na zkoušku jsem se učila ze slidů + googlu.
Comment on course, Introduction to Computer Graphics [NPGR003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
The practicals consisted of the teacher explaining the next homeworks.
Homeworks consisted of us finishing already started projects.
I enjoyed his practicals.
The SVN git-like version controll stuff I did not like though!
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Practical weren't that useful.
Student has disallowed display of personal data, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Domácí úkolu z tohoto cvičení patřily mezi to nejzajímavější, co jsem na matfyzu dělal. Velmi oceňuji obrovský prostor pro kreativitu, který nám domácí úkoly dávaly, a také široký výběr témat a jejich široký záběr. Poprvé během studia jsem vytvářel něco, z čeho byl na konci opravdový a použitelný výsledek - obrázky a animace, na které jsem se mohl koukat a ukazovat je například své rodině (která nic o grafech, algoritmech či integrálech neví). Moc díky za to!

Velmi drobná výtka: připadalo mi, že kostry úkolů jsou psané spíš v C s C# syntaxí, než v opravdickém C#. Především s nespočtem statických metod, které jsme měli implementovat, jsem se obvykle vypořádával tak, že jsem je používal jen jako API pro přístup ke kódu uvnitř objektů.

Velmi oceňuji, že nás úkoly vedly na použití C# pointerů na místech, kde to dávalo smysl (např. do bitmap). Myslím, že studenti, kteří neabsolvovali Pokročilé programování v .NET II by mohli ocenit drobný tutoriál k tomu, jak pointery v C# používat (hlavně, jak to dělat správně v koordinaci s garbage collectorem a gc-haldou).

Je škoda, že jsem ze začátku nevěděl, jaké přibližně budou úkoly, jinak bych si lépe rozvrhl body mezi 2D a 3D úkoly a také bych asi raději dělal jiné úkoly.

Oproti domácím úkolům (a přednáškám), samotná cvičení mi až tak užitečná nepřišla a neměl jsem velikou motivaci na ně chodit.

Ještě poznámka ke slidům (především k přednášce): ocenil bych ukázky kódů v jazyce s C-like syntaxí (C, Java, C#, klidně Python) - Pascal jsme sice měli v prvním semestru, ale málokdo si z pamatuje jeho syntaxi a oproti jazykům, se kterými děláme denně, se čte kód v Pascalu o dost hůře. Taky by pomohlo, kdyby ukázky kódu používaly syntax highliting (na to jsou nástroje, které to udělají za Vás).
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
This projects required for this practical were well polished and allowed great creative freedom. Though towards the end the amount of them did feel somewhat overwhelming.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Úlohy na tento predmet sú zamerané na kreativitu a nie na rozvoj vedomostí z prednášky a cvičenia. Napriek tomu môžu zabrať niekoľko hodín.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Na cvičenia sa až tak neoplatilo chodiť, ale boli tam občas ukazované zaujímave veci, čo sa nestihli na prednáške.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Předpřipravené programy pro jednotlivé úlohy jsou výborné, lze tak pracovat na zajímavých úkolech, jejichž kompletní implementace by zabrala spostu času. Vzhledem k tomu, že zadání úkolů je navíc dobře popsané, není ani případná absence na cvičení nijak fatální.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Úkoly na cvičení zabraly docela hodně času a byly dost náročné. Zadání bylo důkladně předem probráno na cvičení. Problémem bylo, že některé podstatné informace řečené na cvičeních nebyly napsané na stránkách u zadání.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Myslím si, že by úplne stačila dotácia 2/1. Na cvičeniach sa aj tak zo 75% len opakovala prednáška. Zvyšok bolo rozšírenie prednášanej látky a vysvetlenie domácich úloh. Prakticky sme na počítačoch v priebehu cvičenia nemuseli robiť absolútne nič.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Úlohy byly zajímavé a celkově mě bavilo je vypracovávat. Oceňuji, že je často velký prostor pro vlastní invenci a "bonusové body". Pro řešení úloh jsou připraveny ukázkové projekty, ve kterých je třeba měnit pouze jeden soubor; kvalita připraveného kódu (a někdy i frameworku grcis) ale mnohdy není příliš velká, což u "vzorového" kódu je poněkud nešťastné.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Přijde mi, že cvičení k tomuto předmětu je trochu zbytečné. Úkoly ponechat, cvičení ne.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Možná méně ukazování kódu a více praxe? Jinak ovšem velice kvalitní cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Zajímavé a kreativní domácí úlohy, které člověka baví plnit.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení jsou velmi aplikovaná, názorné ukázky, jak fungují věci probrané na přednášce. Na domácích úkolech, které byly tento semestr hodně hravé a kreativní, jsme si vyzkoušeli praktické problémy, které těsně korespondovaly s tím, co se bralo na přednášce.
Comment on course, Introduction to Computer Graphics [NPGR003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
One of the most enjoyable courses that I attended.
The courses were informative and up-to-date.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Náplň přednášky znamenala hezký úvod do 2D a 3D grafiky. Nevěnuje se žádnému tématu do hloubky, ale dostatečně na to, aby na tom člověk mohl stavět další vědomosti.
Student has disallowed display of personal data, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi zajímavý a užitečný předmět. Po letech matematiky a grafových algoritmů VELMI příjemná změna. Bylo to zároveň dostatečně matfyzácké a zároveň dostatečně konkrétní a praktické. Rozhodně si zapíšu pokračování.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
The topics in this course are well presented and the slides used were of exceptional quality. Perhaps my only criticism is that the course feels a bit too broad in scope.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Veľmi zaujímavá prednáška. Skúška nebola vôbec ťažká.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
I really liked this course,but I was already interested in this topic
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Pěkný úvod, který uvede do mnoha oblastí grafiky od rastrové přes vektorovou až po 3D. Předmět jsem si zapsal, jelikož jsem chtěl mít alespoň základy z této oblasti a přednáška více než splnila má očekávání.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Místy trochu nudné a monotónní. Bylo by dobré vždy poukázat na nejdůležitější koncepty a algoritmy.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Veľmi zaujímavý a užitočný predmet. Človek sa toho naučí naozaj veľa praktického ako aj teórie.
Štýl domácich úloh je asi najlepší, aký som kedy zažil. Na vypracovanie každej sú minimálne 3 týždne. Určite netreba robiť každú jednu úlohu. Dostatok bodov (a plus nejaké bonusové) sa dajú získať aj keď človek neurobí 2-3 úlohy, ktoré sa mu nepáčia. Ale treba na tom zapracovať. Určite body za domáce úlohy nie sú zadarmo. Hodnotenie úloh samotných je viac-menej subjektívne, hlavne čo sa týka bonusových bodov za dodatočnú funkcionalitu. To oceňujem.
Na vypracovanie domácich úloh netreba vedieť nijaké pokročilé programovacie techniky. Úplne stačí znalosť C# na úrovni Programovania II.
Skúška samotná je veľmi ľahká - hlavne ak človek nazbiera dostatok bonusových bodov z domácich úloh.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Myslím, že by stálo za to přednášku trochu aktualizovat. Podle všeho byl obsah přednášky vytvořen v polovině devadesátých let a od té doby pouze inkrementálně upravován, takže některé oblasti pokryté přednáškou (dithering a halftoning, různé algoritmy na určení viditelnosti, ...) již nyní nejsou tak relevantní jako byly před dvaceti lety, a i když jsou zajímavé, možná by bylo lepší se více věnovat jiným tématům (klidně z navazující přednášky PG II).
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Prehledova prednaska. Hezky uvede cloveka do problematiky, ale rozhodne nikde nejde do hloubky, takze si v zadne z oblasti nepripadam uplne jisty v kramflecich.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Very engaging . Alot new to learn and interesting.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Velmi zajímavý předmět, plný zajímavých informací. Šlo o úvod, který nebyl moc náročný, ale odnesl jsem si z něj základní přehled o mnoha tématech z počítačové grafiky.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Fajn předmět o základu grafiky.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Predmet samotny je len viacmenej taka ochutnavka z pocitacovej grafiky, nicmenej da dobru predstavu coho vsetkeho sa pocitacova grafika vlastne tyka.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý průřez základních konceptů a metod používaných v počítačové grafice
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Velice zajímavý obsah přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět byl zajímavý, takový přehled a úvod, hodně zajímavé byly domácí úkoly, které se zadávaly.
Comment on course, Computer Graphics II [NPGR004, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2018, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičenie bolo viac-menej takou druhou prednáškou. Úplne zbytočne sa konalo v počítačovom laboratóriu.
Comment on course, Computer Graphics II [NPGR004, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2018, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Super predmet s dobrým vyvážením teórie na prednáškach a praxe z domácich úloh. Človek si toho odnesie naozaj veľa.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Tenhle předmět je mnohem obtížnější než Počítačová grafika I a troufám si říci, že na PGI v podstatě ani moc nenavazuje. Každopádně když na něj budete chodit, naučíte se hodně moc o ray-tracingu a řekl bych, že to vážně stojí za to!
Comment on course, Computer Graphics II [NPGR004, 1]
Student has disallowed display of personal data, 05.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Předěmt zajímavý, přednášky zábavné a zkouška šla zvládnout celkem snadno. Docela těžké byly domácí úkoly (obvykle výsledek tři řádky kódu a týden práce :D ) ale bylo fajn si to vyzkoušet. Předmět určitě doporučuji.
Comment on course, Advanced 2D Computer Graphics [NPGR007, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Cvičení jsem nemohl navštěvovat, ale úkoly byly pěkné a zajímavé.
Comment on course, Advanced 2D Computer Graphics [NPGR007, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 2. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Výuka byla v pořádku. Přednášky by ale byly mnohem poutavější v češtině (dříve jsem měl Grafiku I a II se stejným přednášejícím). Přednášející samozřejmě nemůže za to, že se mu na předmět přihlásili zahraniční studenti, ale tohle byl můj hlavní problém s přednáškou.
Comment on course, Hardware for Computer Graphics [NPGR019, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Kdo se zajímáte o real-time 3D grafiku a o CUDA, určitě sem choďte. Možná vás to bude místy nudit, ale naučíte se zajímavé věci a na domácích úkolech si je procvičíte.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html