InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Stanislav Daniš, Ph.D. [32-KFKL], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Martin Zika, 19.02.2019, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Při měření s doc. Danišem jsem se o samotném experimentu i tématu vůbec poměrně dost naučil. Navíc mu vděčím za klíčovou inspiraci - teprve po uvážení rady "Propracujte dialogy a hlavní postavy" jsem si uvědomil, že je dobrý nápad napsat diskuzi protokolu ve formě divadlení hry.
doc. RNDr. Zdeněk Doležal, Dr. [32-UCJF], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňujem diskusiu počas merania, vďaka ktorej sa zdalo, že meranie trvá kratšie, avšak radil by som tú diskusiu skrátiť na úsek odpovedajúci meraniu. Inak fajn :)
RNDr. Milan Dopita, Ph.D. [32-KFKL], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2019, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující je velmi ochotný vše vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborný vyučující. Vstřícný vůči studentům, dobře vysvětluje nejasnosti. Je vidět, že jej vyučování baví.
prof. RNDr. Jiří Englich, DrSc. [32-KFNT], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2019, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující je velmi ochotný vše vysvětlit.
RNDr. Petr Gabriel, Ph.D. [32-KVOF], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňujem skvelý prístup k študentom a jasné vysvetlenie problematiky.
Mgr. Michal Hájek, Ph.D. [32-KFM], Practical Course in Physics II for Education Focused Physics [NUFY098, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Obdivuji tu trpělivost vysvětlovat mi, na co se vlastně ptá.
RNDr. Vojtěch Hanzal [32-KVOF], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2017, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ochotny pedagog. robil trapenie prijemnejsim.
Mgr. Lukáš Horák, Ph.D. [32-KFKL], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2019, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ďakujem za trpezlivé vysvetlenie problematiky v úlohe, bola zaujímavá.
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Príjemná atmosféra, ochota pomôcť a mnoho nových informácií z rôznych oblastí fyziky, ktoré mi spríjemnili čakanie pri praktikách :)
RNDr. Denisa Kubániová [32-KFNT], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2019, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
V praktiku ste mi vždy vysvetlila k úlohe aj princíp, aj užitočné zlepšováky, čo pomohlo, ďakujem.
RNDr. Jan Lipták, CSc. [32-KVOF], Practical Course in Physics II for Education Focused Physics [NUFY098, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vycházel s námi v pohodě, poradil nám, když jsme potřebovali, i když spíš chtěl, abychom si na to přišli sami.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Někdy jsem měl z otázek, které byly kladeny dojem, že jde o to, studentovi dokázat že nic neví.

Raději bych upřednostnil otázky ve smyslu: Správně položená otázka v sobě skrývá půlku správné odpovědi)

Pan doktor má pochopení, když někdo něco neví. Většinou uděluje plný počet bodů za měření.
doc. RNDr. František Lustig, CSc. [32-KVOF], Practical Course in Physics II for Education Focused Physics [NUFY098, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bylo vidět, že má přehled o všech úlohách. Kdykoli jsme se na něj mohli obrátit s dotazem a pokaždé nám s měřením pomohl.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Myslím že pan docent předpokládá, že studenti už toho dost znají. Ocenil bych základnější jazyk a terminologii, většinou jsem z vysvětlení princip fungování nepochopil.

Naopak tomu kdo je ve věcech zběhlý tento přístup možná vyhovuje. Je zjevné, že pan docent problematice hluboce rozumí.
RNDr. Jiří Pospíšil, Ph.D. [32-KFKL], Practical Course in Physics II for Education Focused Physics [NUFY098, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Děkuji za zpříjemnění tohoto předmětu a osobitý přístup k věci. Líbí se mi váš nadhled na problematiku praktika. Jediné, co bych vytkl, je rozkalibrovaný přístroj na měření vodivosti a delší dobu, která trvala na vyřešení dané věci.
RNDr. Pavel Řezníček, Ph.D. [32-UCJF], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Študenta veľmi poteší priateľský prístup pána Řezníčka a ochota zodpovedať rôzne otázky. Oceňujem tiež skvelú znalosť problematiky súvisiacej s praktikami a rôzne analógie, ktoré mi neraz pomohli vidieť problém jednoduchšie.
Mgr. Stanislav Valenta, Ph.D. [32-UCJF], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Ideálny prístup na praktikách - snaha priviesť študenta k odpovedi logickými úvahami; žiadne sťahovanie bodov za neznalosť vecí, ktoré sa študent zo študijného textu nemôže dozvedieť; naučenie študenta niečomu novému. Odporúčam :)
doc. RNDr. Helena Valentová, Ph.D. [32-KVOF], Practical Course in Physics II for Education Focused Physics [NUFY098, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji snahu a ochotu problematiku vysvětlit a co nejvíce přiblížit studentům, co se v daném experimentu děje. Navíc se paní doktorka snaží úlohu a měření co nejvíce ulehčit a zkrátit, to je pěkné.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji vstřícný přístup. Mohla jsem se na ni obrátit kdykoli jsem potřebovala pomoc. V každé úloze se vyzná, pomůže, poradí.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Když jsem něco nevěděl, tak mi to paní docentka v klidu vysvětlila, což velice oceňuji. Oceňuji také přísnost a spravedlivost.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Jsem moc ráda, že jste si prohlížela moje protokoly a vždycky jste mi přesně řekla, co se Vám nelíbí a jak bych to měla udělat lépe. Moc mi to pomohlo, děkuji.
  • :-)
    Comment on course, Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
    Juraj Májek, 20.02.2019, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Oceňujem na praktiku, že okrem štandardných úloh, ktoré človeka rýchlo omrzia a ani mu potom nič príliš nedávajú bola v praktiku možnosť sa pozrieť do nejakého laboratória a zistiť, čo tam vlastne merajú.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Tematika úloh bola zaujímavá (predovšetkým náplň nových úloh - A6
    či A1). Celkovo bolo príjemnou zmenou, že časť úloh v praktiku sa dotýkala paralelne prebiehajúcej prednášky z fyziky. Pravdepodobne by som, podobne ako pri iných praktikách, ocenila menší počet úloh (predovšetkým vzhľadom na časovú náročnosť ich spracovania) s väčším dôrazom na pochopenie súvislostí v rámci problematiky, s ktorou daná úloha pojednáva.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    V úloze o fotoelektrickém jevu bylo potřeba opisovat více než 200 čísel z měřidla do Excelu. Použité měřidlo bylo přitom schopné exportovat naměřená data a ruční opisování tak nebylo nezbytné. Ptal jsem se proto vyučujícího, proč musím opisovat čísla ručně. Odpověděl, že něco v té úloze dělat musíme. Taková odpověď podle mého názoru na matfyz nepatří.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2019, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Jedny z nejzajímavějších praktik.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Jako o všech praktik hlavní výčitka je stále stejná. Praktik je příliš velké množství a nás studenty to nutí k velmi zrychlenému vypracování protokolů. Díky časovému přehlcení je veličina kvality protokolů vyměněna za kvantitu protokolů.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2019, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Bohužel většina úloh stále odpovídá schématu "nauč se kuchařku, změř něco, co měřilo několik lidí před tebou, něco o tom napiš a uč se další kuchařku". Ani čtvrtá praktika vůbec neodpovídají tomu, jak ve skutečnosti vypadají experimenty.
    Naštěstí je zde několik úloh, kdy alespoň jdete do opravdové laboratoře a jeden člověk se vám po celou dobu věnuje a vysvětluje vše potřebné. Paradoxně je zde také úloha č. 9, kde je vaším jediným úkolem správně spustit měření a následně ručně opisovat hodnoty z přístroje do počítače (ačkoliv samozřejmě existuje způsob, jak je rovnou dostat do počítače). K dokonalosti už chybí jen vynášení naměřených hodnot na milimetrový papír. Úlohy na Tróje věšinou vycházejí ze současně probíhající přednášky Fyzika V, takže hlavně ze začátku "předbíhají" znalosti studentů.
    Oproti minulým praktikům jsou úlohy opravdu zajímavější, několik studijních textů je i výborně zpracováno, úlohy v běžných laboratořích (nepříslušejících k praktiku) jsou vážně přínosné, ale prostě stále chybí aktivní zapojení studenta (vymyšlení experimentu, navrhnutí experimentu, ověření více způsoby atd.). Také zpětná vazba je dost pochybná - protokol dostanete opravený po několika týdnech a promluvit si o něm s opravujícím, prodiskutovat chyby, nechat si vysvětlit stržené body apod. je podivuhodný nadstandard.
    Bohužel vedení praktika není ochotné o změně diskutovat (protože diskutovalo už před pěti lety a domnívá se, že cílem studentů je hlavně si to zjednodušit), přitom například na způsob vyučování Praktika II (který se od dalších praktik příliš neliší) si stěžoval i přednášející (docent Ošťádal). Každopádně přeju budoucím studentům, aby to ve zdraví přežili, a vedoucím, aby byli ochotni změnit způsob výuky, a to ne tak, aby to bylo "lehčí", ale naopak náročnější na přemýšlení, ovšem bez nutnosti učit se nazpaměť postup a pak jako opička opisovat čísla z přístroje.
    Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Asi nejzajímavější z dosavadních praktik, všichni vyučující jsou velmi nápomocní.
    Student has disallowed display of personal data, 22.02.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Co jsem totálně nepochopil na těchto praktikách, byla zdlouhavost některých měření (v paměti mi utkvěla zejména A21). Nechápu, jaký má smysl strávit několik hodin v laboratoři stylem zmáčknout start-čekat až desítky minut-zmáčknout stop-opakovat. Nechápu v čem by byl rozdíl, kdyby si student v takovýchto měřeních naměřil pouze část dat a zbytek dostal již naměřený ke zpracování. Člověk by si pak z praktik odnesl ty samé poznatky, akorát by ušetřil hromadu hodin promrhaného času. Další ilustrační případ je úloha A9 kde, pokud se nepletu (což je možné), je měřící přístroj v principu schopný data zapsat do tabulky sám, nicméně student si je musí opsat ručně, aby z nějakého důvodu neměl úlohu hotovou příliš rychle... spousta úloh (ne všechny) na mě tak působila zcela samoúčelně - tady se při měření sice nic nenaučíš, ale aspoň ty dvě hodiny tu být musíš.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2018, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Spracovanie už rutinné, teória nezáživná (najmä pre ľudí, ktorí nechcú robiť nič s fyzikou pevných látok ani jadrovou fyzikou), mám odjem, že tieto praktiká sú zaradené len aby sme náhodou nemali trochu voľného času.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Osobně bych si přál méně protokolů a více důrazu na jejich kvalitu. Vzhledem k jejich množství se z psaní stalo opisování tabulek bez hlubšího přemýšlení a mám pocit, že moje protokoly se za celou dobu praktik nezlepšily.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Praktikum obecně nemám rád, ale tohle nebylo špatné. Jednak jsem v něm získal jistou intuici ohledně práce s částicemi, jednak se mi líbilo, že ho vyučující už moc nehrotili a nedělali lidem problémy, když přišli na měření nepřipraveni.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Poslední, trochu zajímavější praktika, část na troji byla super, vyučíjící měli velice často zájem o to, aby student látku doopravdy pochopil. část na karlově měla pár zajímavých úloh.
    Student has disallowed display of personal data, 17.01.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Jediná dobrá praktika, co se týče témat úloh. Zbytečně se však přehání požadavky na protokoly (a domácí přípravu).
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2018, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Klasická praktika co vždy. Co se týče problému praktik, tak jsou to prakticky ty samé co už jsou nějakou dobu známy - počet protokolů, nestálé hodnocení protokolů (někteří cvičící dají za protokol ohodnocen 20 body 15 a naopak) - to vede žáky zaprvé k tomu, že protokoly se odfláknou a často dělají v protokolech chyby, o kterých sice ví, ale přesto je budou dělat dál.
    Zadruhé žák musí v průběhu týdne strávit několik hodin protokolem, který je prakticky furt to samý, akorát s jinými čísly - tím ovšem ztrácí čas na procvičování jiných předmětů a dostávájí se tak často do časového skluzu.
    Zatřetí si žák často začne vybírat praktika nikoliv podle zajímavosti měření, ale podle obtížnosti - některé experimenty mají velmi jednoduchý protokol, a i když je tak pro studenta experiment nezajímavý, stejně si ho díky tomu napíše. Velká rozlišnost obtížnosti protokolů pro jednotlivé experimenty je tak dalším problémem praktik - u Praktik IV například měření číslo 4 bylo velmi časově náročné oproti jiným měřením.

    K samotným experimentům - výběr je velký a zajímavý, tudíž bych zde nic neměnil, pouze přístup k předmětu je třeba změnit.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Myslím, že praktika obecně si přes všechny čtyři semestry držela jistý standard, a tedy ani tato praktika se nijak výrazně od ostatních nelišila. Některé úlohy jsou zajímavější, jiné méně, ale myslím, že každá úloha je v něčem alespoň trochu přínosná. Ať už se jedná o to, že se student naučí novou metodu zpracování, či si prakticky vyzkouší měření, o kterém se učil na přednášce pouze v rámci teorie.

    Mně osobně se více líbily úlohy na Karlově a stejně tak na mě působili vyučující zde připraveněji na studenty, než v Tróji. Rozhodně si nemyslím, že by vyučující dané problematice úlohy nerozuměli, ale subjektivně lépe (více pedagogicky) na mě působili vyučující na Karlově. Každopádně praktika určitě hodnotím kladně a i přes mnohdy neoblíbené vypracovávání protokolů si myslím, že jsou jedním z předmětů, kde se studenti naučí dovednostem (zpracování dat, Latex, gnuplot, "fyzikální cit",...) , které dále během své fyzikální (ale i nefyzikální) kariéry mnohokrát využijí.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Zaujimave ulohy, ktore uz niesu tak objemne na spracovanie ako predchadzajuce praktika. Prislo mi vyhodne, ze prebiehaju paralelne s prednaskou k danej teme, a tak sa cloveku viac spajaju suvislosti a vie si lepsie predstavit veci vysvetlovane na prednaske ak si ich uz mal sancu vyskusat prakticky.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Príliš veľa úloh. Študent sa už veľa toho, ako spracovávať praktiká vo štvrtom semestri praktík nenaučí. Taktiež samotné úlohy sú dosť zdĺhavé. Dĺžka čakania na opravenie protokolu mi prišla väčšinou celkom fajn. Oceňujem tiež prístup vyučujúcich.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2017, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Styri semestere toho isteho niesu nutne. Par uloh pre pochopenie by bolo super. Ale bez zbytocne zatazujucich protokolov.
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Jediné praktikum, do kterého jsem se i trochu těšila :D
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Relativně k ostatním praktikům musím na tomto ocenit, že některé experimenty působí skutečně "důležitě"/"významně" (srovnejte měření tuhosti pružiny v praktiku I a simulace hadronového kalorimetru v praktiku IV).

    Na druhou stranu velká část měření spočívá v tom, že třeba po dobu asi 2 hodin jednou za 4 minuty zmáčknete jeden čudlík. Ale taková asi jaderná fyzika je.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    úlohy byly zajímavé, zvláště úloha s elektronovým mikroskopem.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Prijemne prostredi na rozdil od praktik I a II. Nektere ulohy v Troji by potrebovaly zasadneji inovovat nebo doplnit jednoznacne nektere souvislosti do studijnich textu, konkretneji z me zkusenosti jde o ulohu A7, A4 a A0.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Úlohy, které byly v praktiku IV k dispozici byly o hodně zábavnější než v předchozích třech praktikách. Oceňuji především pestrost a velký výběr úloh. Nelíbilo se mi však, že některé úlohy byly dlouho opravovány. Někdy trvalo až 2 měsíce od odevzdání, než byla úloha opravená.
    Dalibor Preisler, 16.01.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Poslední praktikum (jakože povinné) mělo ze všech 4 mnou absolvovaných nejzajímavější úlohy. Ani mi nestačil počet zápisů (9) abych se mohl seznámit se všemi, které jsem chtěl. Naopak při psaní protokolů jsem sklouznul k mechanickému nasázení hodnot a obrázků do wordu a lehkému okomentování. I mně to přišlo líto, jak to flákám (přesto mi to procházelo - až na jeden protokol vždy nad 15). Ale psát za 2 roky 36 protokolů, které jsou psané naprosto stejným mustrem je trochu nudné. Když má praktikum připravovat na budoucí psaní článků (to si alespoň myslím), proč nenapsat alespoň jeden z protokolů v angličtině? Nebo s postupem času v praktikách požadovat protokoly sázené v LaTEXu (nebo co se běžně používá)? Takhle mám za sebou praktika a sice vím, jak asi počítat nejistoty a vytvářet obrázky, ale nenapsal jsem ani čárku textu z oboru v angličtině a stále neumím LaTEX a zbývá, abych se jej naučil až při psaní Bc. práce.
    Comment on course, Optional Practical Course in Electronics and Computer Technology [NOFY065, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 08.06.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
    Přidávám se k minulému hodnocení. Opravdu jde jeden z nejlepších předmětů a opravdu se nevypracovávají žádné protokoly. Student si může vyzkoušet řadu zajímavých experimentů a řady v celku moderních technologií (např. číslicová technika, v kontrastu s elementárními prvky, se kterými se zatím mohl setkat jen v základním praktiku II) či dohodnout se případně na vlastní práci. Jediný problém může být ten, že alespoň pro obecné fyziky je tohle v plánu první předmět zabývající se čistě elektronikou, a bez jistých základů může být člověk ztracen. Doporučuji zejména pro budoucí experimentální fyziky.
    Comment on course, Practical Course in Physics II for Education Focused Physics [NUFY098, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 23.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Studijní texty jsou k ničemu, nelze z nich pochopit, co se vlastně má měřit. Polovina obsažených informací je zbytečná, druhá polovina nepostačující. Kdybych psala protokol tak, jak je napsán studijní text, daleko se nedostanu.
    Student has disallowed display of personal data, 26.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velice užitečný předmět upevňující základy teorie a zároveň propojující tuto teorii s realitou.
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Obecně si myslím že se u fyzikálního praktika až příliš dbá na zpracování referátu. Studenta to dříve či později otráví a dělá to jen z povinnosti, nikoliv ze zájmu (dle mého uvážení). Je pěkné si něco přijít změřit, o to lepší, když jsou nesrovnalosti rovnou vysvětleny vyučujícím, který upozorní na chybu v měření a student pak nemusí úlohu přeměřovat.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Úlohy jsou z většiny zajímavé a přiměřeně složité.
    Author of entry is known to survey organiser, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Fyzikální praktikum je užitečné pro pochopení dané látky a také pro naučení se tvorby vědeckého textu. Proto mi přijde praktikum užitečné.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Ocenila bych, kdyby měření za semestr bylo míň. Měření v praktiku mě sice bavila, ale zpracování je zdlouhavé a nezbývá čas na studium ostatních předmětů.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Praktika dělám tak abych měl splněno. Dělat 9 úloh se vším všudy se mi nechce. Myslím si, že by bylo minimálně pro učitelský obor prospěšnější, aby měřili např. 4 úlohy, ale aby je museli mýt zpracovány nadprůměrně. (člověk se naučí ty metody a nestráví mládí nad něčím, co považuje za málo důležité).

    U složitějších úloh šla Fyzika z velké části mimo mě (a z teoretické přípravy, jsem to vůbec nepochopil). Měl jsem tam vzorce, které se odněkud vzali a s těma jsem pracoval. Úkol jsem splnil. Ale fyzikálně mě to pramálo nedalo.

    Raději jsem se na nic neptal, abych nebyl podezříván ze špatné přípravy. Jelikož se mi jednou stalo, že když jsem se na něco zeptal, bylo mi řečeno že to mám vědět (asi z teor. přípravy).

    Naopak ty jednodušší, (např. odpory), bylo radost měřit. Když člověk ví, co se v tom děje za fyziku, má k tomu hned jiný přístup.

    Myslím, že tento předmět by měl být veden ve smyslu: Praktika PRO studenty. Zatím jsem se spíše setkal s: Studenti PRO praktika.

     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html