InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Martin Chvál, Ph.D. [32-KDF], Pedagogy II (LLL) [NPEP902, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2023, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Myslím, že velmi inteligentní a lidský profesor se snaží učit a hezky přiblížit předmět, o kterém obecně nemám příliš valné mínění - zejména kvůli snaze zavádět odborné termíny tam, kde nejsou potřeba. Oceňuji, že z předmětu nebyla ústní nebo písemná zkouška, a že zápočet byl udělován za splnění domácího úkolu ve formě seminární práce.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2023, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Zájem, připravenost, kvalita výkladu, férovost.
Comment on course, Pedagogy II (LLL) [NPEP902, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2023, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Myslím, že velmi inteligentní a lidský profesor se snaží učit a hezky přiblížit předmět, o kterém obecně nemám příliš valné mínění - zejména kvůli snaze zavádět odborné termíny tam, kde nejsou potřeba. Pan profesor nás sice s termíny seznámil, ale nebazíroval na nich. Oceňuji, že z předmětu nebyla ústní nebo písemná zkouška, a že zápočet byl udělován za splnění domácího úkolu ve formě seminární práce.
Student has disallowed display of personal data, 28.08.2023, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Předmět mi přišel celkově zajímavý. Dozvěděl jsem se mnoho i z historie pedagogiky. Velice mne zaujelo hodnocení přijímacích zkoušek a jejich návaznost na statistiký výzkum.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html