InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Marie Běhounková, Ph.D. [32-KG], Mathematical Analysis I [NMAF051, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nesmierne som ocenila ochotu vyučujúcej látku opätovne na požiadanie vysvetliť, poskytnúť študentom konzultácie či názorné príklady a za príjemnú atmosféru na cvičeniach a ľudský prístup. Napriek tomu, že v rámci cvičení nie je vždy dostatok času na podrobný rozbor všetkých typov problémov, bola cvičiaca vždy ochotná poskytnúť dodatočné materiály a bol zjavný jej úprimný záujem o to,aby študenti látke naozaj rozumeli.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující je jedním z nejpřátelštějších pedagogů, neskutečně ochotná a příjemná, často i shovívavá při zápočtech. Jen se občas stává, že se při výpočtech nebo výkladu zamotá a pro studenta je pak dění na tabuli nesrozumitelné. Podle mě by pomohlo defaultně předpokládat, že nikdo před cvičením nic neumí a nezná (ani z přednášky).
RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NMAF051, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášející zvládal látku poměrně souvisle vysvětlovat. Všeobecně z něj však moc nečišela ochota látku blíže vysvětlit, pokud jí člověk napoprvé nerozuměl úplně dobře, a obecně bych si představoval více vysvětlující výklad k psaní na tabuli.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vše skvěle vysvětlil.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji hlavně to, že na přednášce bylo opravdu všechno, co se vyžadovalo u zkoušky. Důkazy byly místy méně srozumitelné, ale myslím, že dostatečně okomentovány.
Občas mi přišlo, že se přednášející snad těší na to, až nás vyhodí, ale nakonec byl u zkoušky milý, pomáhal. Po hodině ochotně odpovídal na dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na přednášejícím si vážím jeho přístupu. Myslím si, že se opravdu snaží, ale bohužel je přednáška většinou nezajímavá a málo srozumitelná.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Kdo se na chvíli zamyslel, nemusel se pak zpětně chytit v důkazech, které občas mohly být kvůli ne až tak úhlednému rukopisu jednoznačně interpretovatelné.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky dobře vedené, srozumitelné.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Najvacsi minus je pisanie niektorych pismen. Casto problem so zamienanim y,f,j,g. Bonusove body za perfektnu techniku zotierania tabule.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Sice často píše dost nečitelně, ale jinak nejsou výtky
RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Partial Differential Equations 1 [NMMA405, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Cvičení jsme měli vesměs jenom jedno a to až úplně na konci semestru. Ostatní cvičení v průběhu semestru se nahrazovala přednáškou, neboť údajně nebylo co cvičit. Vzhledem k tomu, že třetina zkoušky byl početní příklad, myslím, že hlavně v druhé polovině semestru bylo co cvičit. Například by se postupně mohla na cvičeních rozebrat řešení starých zkouškových písemek.
RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Partial Differential Equations 1 [NMMA405, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Chápu, že to přednášející nedělal schválně, ale velké množství překlepů na tabuli ztěžovalo pochopení látky.
Líbilo se mi, že požadavky na zápočet a zkoušku nebyly přehnané.
  • To mě moc mrzí. Nicméně přesně z toho důvodu jsem na své stránky postupně nahrával zápisky z přednášky, které byly naprosto čitelné a korigované.
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Velice bych ocenila přístup pana Bulíčka ke studentům, jeho ochotu odpovídat na dotazy i na záplavu emailů. Také ke značné části přednášky byla k dispozici poměrně dobře zpracovaná skripta.
    Přednáška byla podána poutavě, ale často jsem se ztrácela. Většinou mi nebylo jasné, kde začal a kde skončil důkaz, co je jenom poznámka a co už je začátek nového tvrzení.
    Myslím, že by si pan doktor měl uvědomit, že nejen parciálkami živi jsou studenti. Zadávané domácí úkoly byly nesmyslně obtížné, většina studentů je nedokázala vyřešit samostatně, takže dle mého názoru postrádaly smysl- to jsme rovnou mohli dostat vyřešené příklady k nastudování.
    Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Pár (subjektivních) postřehů/komentářů/přípomínek, které mě během semestru napadly (pořadí je náhodné):
    -Nelíbila se mi obtížnost domácích úkolů. I přesto, že si člověk (případně někdo ze spolužáků) napsal o nápovědu (bez které to většinou vyřešit nešlo), tak nad nimi člověk strávil každý týden až desítky hodin.
    -Nelíbyl se mi styl, kterým to bylo přednášeno. Přišlo mi, že se zanedbávala spousta detailů, které jsou předpokládám někomu kdo látce rozumí jasné, ale když je ta látka nová, tak to člověk prostě nevidí. Přednášející se snažil (většinou úspěšně) vysvětlit, o co tam jde, nicméně dle mého názoru jistá rigoróznost do matematiky patří.
    -Navíc mi přišlo, že se moc neřešily nějaké chyby/překlepy/..., například v tvrzení jedné z hlavních vět kapitoly (regularita řešení) bylo 7 chyb, které se postupně opravovaly.
    -A dále se mi nelíbilo, že když se člověk zeptal/upozornil, že je něco (nějaký argument) špatně, tak často odpovědí bylo něco ve stylu "Je přece vidět, že se ta chyba dá jednoduše opravit, proč se vůbec ptáte?"
    -Nevěřil bych, že se dá přednášet se žvýkačkou.
    -Pan Bulíček několikrát zopakoval, že se na poslední přednášce bude pouze opakovat a procvičovat probraná látka, a že tam není třeba chodit. Ale přesto se na ní probílala nová teorie, a dokonce i několik "klíčových pojmů".
    -PDR jsou sice pěknou, nicméně hutnou a těžkou látkou. Tedy vydržet hodinu a půl je obtížné. Natož ty tři hodiny které předepisuje rozvrh (cvičení bylo nahrazeno přednáškou). Takže mi velmi vadilo, že přednáška začínala ještě o hodinu dřív (v 8 ráno). Zvlášť když typycky člověk večer (noc) předtím dodělával zmíněný domácí úkol. Chápu, že hodně hodin odpadlo, a je super že to bylo nějak nahrazeno, nicméně tohle řešení mi nepřišlo dobré.
    -Nicméně, přestože kávu nepiju, tak musím odcenit, že pan Bulíček kávu o přestávce nabízel.
    -Dále musím pochválit (byť ještě neúplná) skripta, přišla mi vcelku pěkně napsaná.
    -Co se týče zkoušky, tak tam si není na co stěžovat. Zcela korektní s příjemným přístupem zkoušejícího.
    Student has disallowed display of personal data, 27.01.2016, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Na prvni pohled je zrejme, ze vyucujici tomu opravdu rozumi. Rozlisuje mezi dulezitymi castmi a detaily. Na druhou stranu se tato vlastnost projevila i negativne pri zadavani ukolu, kdy autor tezce neodhadnul jejich obtiznost (casovou narocnost) pro studenta.
    Ocenuji, ze vsechno prednasel zpameti. (Az na obcasne bububu) byl fajn pratelstejsi pristup a atmosfera na prednasce - velky rozdil oproti predchozimu roku.
    Take byla zrejme snaha. Bohuzel kombinace obtiznosti latky s lehce zmatenym pristupem (napr. uprostred dukazu vety teprve zadefinovavame pomocne pojmy a dokazujeme lemmata - vysledkem je dokonaly gulas) udelaly sve. Ztracela jsem se tak i v dukazech, ktere jsem uz znala z lonska.

    Take ty 4-hodinove prednasky byly fakt desive. Vydrzet se soustredit byl nadlidsky vykon. Minimalne by to chtelo castejsi prestavky (2 hodiny jsou opravdu prilis), idealne ale mene prednasky.

    Na druhou stranu je skvele, ze jsou k dispozici moc pekne napsana skripta. To, co tam je, je hezky dukladne vysvetleno. A taky bylo super, ze byla dopredu dana fer a jasna pravidla zkousky (vzorove pisemky a reseni - bomba).
    doc. Ing. Branislav Jurčo, CSc., DSc. [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NMAF051, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Přišlo mi, že cvičící se na hodinu nijak nepřipravoval, jako by byl sám překvapený tím, co máme brát. Dost často se stávalo, že student u tabule psal a mlčel, takže bylo docela náročné pochopit, co se tam odehrává. Jednodušší příklady se většinou přeskakovaly a dělaly se ty "zajímavé", což podle mě není úplně dobrý přístup, protože je potřeba pochopit spíš to základní.
    Musím uznat, že cvičení se postupně zlepšovala, ale nikdy to nebylo úplně "ono".
    RNDr. Michal Pavelka, Ph.D. [32-MUUK], Mathematical Analysis I [NMAF051, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vyučující měl v látce jakž takž systém a vesměs ji dovedl dobře podávat. Občas ale působil zmatečně, ne vše měl dostatečně připraveno a měl trochu zvláštní systém zapisování se na úlohy, které pak člověk v další hodině měl předvádět u tabule (ale je možné, že takto by to na cvičeních někdy i mělo probíhat)
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Umí vše srozumitelně vysvětlit, trochu mi vadilo někdy špatně čitelné písmo
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Naprosto skvělá cvičení. Doporučiji především těm, kteří mají z analýzy obavy. Pan Pavelka dokáže na cvičeních vytvořit pohodovou atmosféru, vždy poradí nebo cokoliv dovysvětlí.
    Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Skvělá připravenost na výuku. Velmi srozumitelný výklad. Zájem o to, aby učivo pochopili téměř všichni. Přívětivý a osobní přístup. Výborná příprava na zkoušku a oceňuji časté komentáře o využití daného tématu ve fyzice.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Všechno na jedničku.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Prechadzal s nami aj komplikovanejsie priklady co sice na volnom case nepridalo, ale zato sa u skusky vyplatilo, a skuskove pisomky mi prisli lahke, cize celkovo hodnotim velmi pozitivne z dlhodobeho hladiska.
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Moc milý přístup a ochota pomoci. Co by se ale dalo dost zlepšit je psaní na tabuli - často to opravdu není čitelné a ve spojení s trochu rychlejším, ne úplně strukturovaným výkladem (pokud je zrovna co vysvětlovat) je občas těžké vše pochopit.
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Vyucujici byl ochotny, pratelsky a latku vylozil srozumitelne.
    doc. RNDr. Dalibor Pražák, Ph.D. [32-KMA], Partial Differential Equations 2 [NMMA406, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 12.09.2016, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Pěkně, přehledně a zajímavě vedený výklad
    Student has disallowed display of personal data, 27.06.2016, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
    Skvělá přednáška, překvapilo mě, že i parciálky můžou dávat smysl. Nejvíc bych chtěla ocenit, jak přednášející strukturoval dlouhé důkazy, rozdělení do jednotlivých kroků bylo přehledné a pokud někde (často) byly dlouhé vzorce, pak upravovat jednotlivé členy zvlášť mi moc pomohlo, abych se neztratila v úpravách. V neposlední řadě bych chtěla ocenit, že na zkoušku byly velmi rozumné a dobře specifikované požadavky.
    Student has disallowed display of personal data, 24.05.2016, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
    Nadprůměrně srozumitelný výklad. Studentům v rámci výkladu připomíná pojmy, se kterými se v průběhu studia již setkali, ale nemají je v živé paměti. Zodpovědný přístup k organizaci přednášky.
    RNDr. Ondřej Šrámek, Ph.D. [32-KG], Mathematical Analysis I [NMAF051, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení se mi hodně líbilo. Pravidelně jsme chodili k tabuli a to nás donutilo se opravdu zamyslet.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Neuveritelny pan. Trefne hlasky na uvolnenie napätej atmosfery, zaroven vyborne vysvetlenie uciva.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Giga dobrý
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Velmi optimistický pedagog. To nejde neocenit.
    doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis I [NMAF051, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Jedny z nejlepších cvičení v průběhu semestru. Vyučující dokázal zaujmout, výuka byla nápaditá a náročnost optimální. Vyučující dokázal připravit naprosto perfektně na zkouškovou písemku (což samozřejmě neznamená, že člověk nemusel vyvinout svou vlastní iniciativu a sám si občas něco spočítat; vyučující průběžně v průběhu semestru poskytoval materiály k propočítávání i s řešením, takže to opět nebyl problém).
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vždy je nejlepší mít na cvičení zkoušejícího, víte nejlépe, co se od vás bude vyžadovat, a doktor Vybíral je z těch, o kterých jsem slyšel, vážně nejlepší. A především probere veškeré typové příklady, které se mohou ve zkoušce objevit, což ne všichni cvičící udělají.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    P. dr. Vybíral je výborný vyučujúci aj cvičiaci, s cvičením som veľmi spokojný. Páčilo sa mi, že viac ako o kvantitu a množstvá spočítaných príkladov mu išlo o pochopenie toho, čo sa vlastne robí, ako sa postupuje. Veľmi často počas detailného rozobrania nejakého typického príkladu aj zopakoval, resp. znovu vysvetlil, veci z prednášky. Bol tiež ochotný zobrať pri udeľovaní zápočtu do úvahy aktivitu a dochádzku. Môžem len odporučiť.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Všechno super. :)
    Skvělá výuka; líbilo se mi, že jsme počítali u tabule; někdy jsme jeli velmi rychle, ale to už je holt asi normální :)
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Náročnost přípravy ze strany studentů je posazená přesně tam, kde má být.
    Člověk se musí připravovat, ale zdaleka není ponechána všechna práce na něm.

    Další velmi pozitivní aspekty cvičení jsou:
    Dobrá komunikace a vysvětlení problematiky,
    -skvělá návaznost na přednášku a případné doplnění,
    -dobře zpracovaná sada domácí přípravy (i s řešením na webu),
    -kooperace u tabule (je kladen důraz na pochopení, u tabule je často studentovi dobře dovysvětleno, co nepochopil, je hodnocena snaha)
    -rozumná mechanika pro získání zápočtu (férový časový limit při testech, stupňující se obtížnost, nikoliv však zákeřně, body za spolupráci u tabule).
    -V našem tříhodinovém cvičení dělal cvičící krátkou pauzu, kterou nahrazoval na konci (obzvlášť příjemné při testu, ten se píše zpravidla po pauze, - člověk má čas se srovnat, zresetovat hlavu, odskočit si)
    doc. RNDr. Dr. rer. nat. Jan Vybíral, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis I [NMAF051, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Vyučující byl vždy výborně připraven, ochotně odpovídal na dotazy a řekl bych, že díky rétorickým schopnostem přednášejícího byla vykládaná látka vždy dobře podána, a tak dobře stravitelná. Mohu přednášky pouze doporučit!

    Velice také oceňuji, že přednášející nechával kopie svých vlastních poznámek z hodiny volně přístupné na svých webových stránkách. Pokud člověk chyběl na hodině, měl možnost opsat si poznámky takřka z první ruky.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Doktor vybíral je dobrý přednášející, věci dokáže hezky vysvětlit, ale jako v jiných předmětech znamená chvilková nepozornost ztrácení se ve výkladu. Jinak pro ty, které to zajímá, píše doktor Vybíral veškeré zápisky na tabuli a později je "postne" i na svou internetovou stránku.
    Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Náročnú látku vedel podať stručne a prehľadne. Časovo rozvrhol prednášku dobre, nevenoval ničomu príliš veľa času na úkor niečoho iného. Jediné čo mi trochu chýbalo je nadšenie z predmetu, ktoré z neho úplne nevyžarovalo, čo by mojej motivácii pomohlo. To je ale drobnosť, celkovo excelentný vyučujúci.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Veľká spokojnosť, za odbornosť prednášajúceho, prístup k prednáške a za spôsob podania často náročného učiva trpezlivou a názornou formou som bola veľmi vďačná,takisto za ľudský a ochotný postoj ku študentom,ktorý náročný predmet značne sprístupnili. Prednášky sú systematické a organizované.
    Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Kdyby si přednášející mohl dovolit zpomalit tempo přednášek, určitě by byly dobře srozumitelné, takhle se bohužel student, který není geniální a chce si zároveň dělat výpisky velmi často ztratí (v důkazech, které by opravdu potřebovaly pomalejší tempo). Zkoušky byly až nečekaně příjemné.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Podľa môjho názoru je pán Vybíral skvelý prednášajúci a čas strávený na jeho hodinách je veľmi dobre využitý. Skúša to, čo prednáša.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vstřícný, ochotný, milý. Velmi vzdělaný. Látku vysvětluje "lidsky", ne jako stroj. :)
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Na přednáškách Dr. Vybírala bych za velmi pozitivní podtrhl zejména:

    -Schopnost podat látku koherentně a pochopitelně, a to velmi záživnou formou, okořeněnou zajímavostmi nad rámec syllabu.
    -Výbornou schopnost komunikace se studenty a kvalitní zodpovídání dotazů, přednášející často zůstává i dvacet-třicet minut po konci přednášky se studenty, aby vysvětlil případné dotazy.
    -Cílem přednášejícího je skutečně učit, nikoliv pouze připravit na zkoušku, což lze vidět na častém a hlubokém bazírování nad myšlenkou tematiky, namísto pohého sepsání důkazu (které by pro přednášejícího bylo mnohdy o moc snazší).

    Na závěr snad jen dodám, že bych vživotě neřekl, že se budu těšit na přednášku ve čtvrtek ráno v 8:10.

    doc. RNDr. Miloš Zahradník, CSc. [32-KMA], Mathematical Analysis I [NMAF051, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení s panem Zahradníkem bych řekla, že jsou určeny především pro fanjšmekry matematické analýzy. Často jsem se naučila mnohé od libozvučných tónů přes rozptylování znečištění po kvaterniony jen ne to, co bych potřebovala k absolvování předmětu. Přístup: "základy se naučíte sami" jsem ne vždy přivítala, zato byla cvičení vždy zajímavá. Tempo bylo více jak svižné, ale pokud někdo něco nechápal, byl ochotný a trpělivý vysvětlit látku pomaleji (neboli standardně). Pan Zahradník je opravdu kapacita a patří mezi "must-see" na Matfyzu.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Cvičenia pána Záhradníka sú veľmi zaujímavé, ale majú príliš málo spoločného s tým, čo potrebujete na skúšku.
    Comment on course, Mathematical Analysis I [NMAF051, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení logicky navazující na probíranou látku z přednášky. Dvojku dávám snad jen proto, že by určitě nebylo od věci mít 2 dvojhodinová cvičení (tak jako jsou přednášky) - předmět by vyšší hodinovou dotaci rozhodně využil (obzvláště v cvičení).
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Perfektní, nemám co dodat.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Podle toho, co jsem od doktora Vybírala slyšel, jsou na ostatních fakultách UK (jako např. FSV, ekonomie) mnohem těžší příklady než u nás. Ty naše si stačí pořádně propočítat a pak se písemná zkouška dá zvládnout bez větších obtíží
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vyhovoval mi systém, že jsme si vždycky rozebrali příklady, kdo který spočítá.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Výborné cvičení, užitečné i zajímavé.
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Hodiny dobře vedené a dobré i po obsahové stránce, látka se velmi dobře procvičí.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velke mnozstvo uciva na kratky casovy interval
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Predmet byl urcite zajimavy a primerene narocny.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Jedinou velmi nepříjemnou věcí u cvičení z mat. analýzy shledávám délku cvičení (3 hod), daleko lepší a vhodnější by byla např. 2x 90 minut, nebo 1x 45 a 1x 90 minut. Tři hodiny je pro mozek (když má člověk dobře pracovat) zkrátka moc.
    Comment on course, Mathematical Analysis I [NMAF051, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Přínosný a pro budoucí fyziky nutný předmět.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Výuka byla perfektní, nemám námitek.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vzhledem k tomu, že nevím příliš o srovnatelných předmětech na jiných školách, tak to nemůžu objektivně ohodnotit, nicméně co jsem slyšel od "matematiků" a "informatiků", tak my "fyzici" v analýze dost pospícháme a neprobíráme to dost do hloubky, protože ty znalosti potřebujeme při počítání fyzice a vzhledem k tomu, že tam se to jen prolítne, tak v tom dost lidí plave. Podle názorů některých spolužáků by nebylo od věci první semestr nebo rok fyziku vůbec nemít a pořádně probrat ten matematický aparát, vše se naučit (a bylo by na to i více času) a na fyziku se pořádně zaměřit později, kde by přitom bylo na to i více času, protože by ta matika už probraná byla. Od kamaráda jednoho spolužáka jsem slyšel, že na nějaké německé škole, na které studuje obecnou fyziku to tak mají.
    Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Analýza má neúprosné veľmi náročné tempo, ktorým je fyzika na MFF povestná oproti napríklad FMFI. Učí sa spôsobom "najprv len kľučové veci, dostať sa rýchlo k diffkám, potom urobiť všetky detaily, ktoré sme po ceste vynechali."
    Vďaka tomuto prístupu som mal počas semestra vo veľa veciach vcelku zmätok, počas prípravy na skúšku sa to ale ucelí. Keby som ale nemal základy diferenciálneho počtu zo strednej, predmet by bol veľmi problematický.
    Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Obsah přednášek je rozsáhlý a tomu bohužel musí odpovídat i poměrně nepříjemné tempo přednášek.
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Ocenila jsem videozáznamy přednášek z roku 2014
    Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    V samotném úvodu bych ocenil zdůvodnění toho, proč matematika používá právě takový způsob popisu. (Klasické epsilon-delta důkazy)
    Student has disallowed display of personal data, 25.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    I přesto, že na fyzice se analýza bere v trochu jiném pořadí než na matematice či informatice (kde je to asi o něco logičtěji členěné), je nakonec vše pochopitelné i v souvislostech a vzhledem k potřebám fyziky je toto čenění látky skutečně vhodné.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    predmet je ponaty prilis rychlo, a niektorym veciam najme zozaciatku sa venuje malo casu, ku koncu si clovek zvykne ale nabeh je velmi rychly.
    Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velmi dobře organizovaná přednáška.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Klidně by se mohl klást větší důraz na to, jak počítat, spíš než dokazovat.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velmi pozitivní je snaha o doplnění základních stavebních kamenů analýzy co nejrychleji a posléze postupné dobrušování detailů.
    Je to velmi praktické hned ze dvou důvodů,
    jednak je student vybaven aparátem do ostatních předmětů,
    a druhak je jednodušší potom pochopit složitější (exaktnější) přiblížení k tématům, když už je student jednou slyšel.
    Comment on course, Partial Differential Equations 1 [NMMA405, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Cvičení prakticky nebylo. Vadilo mi, že příklady ke zkoušce jsme se dozvěděli na bonusové přednášce, nikoli během normální výuky, a téměř nebyla možnost je procvičovat.
    Comment on course, Partial Differential Equations 1 [NMMA405, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Sylabus předmětu je zničující. Jak pro studenty, tak pro přednášejícího. Oceňuji snahu naučit nás co nejvíce, ale myslím, že se to nepovedlo. Studentům bych doporučila obrnit se trpělivostí, zapomenout na jakýkoli volný čas a na všechny přátele, neboť novým nikdy neodcházejícím přítelem jim budou po celý semestr právě PDR 1.
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
    Dle mého názoru, by bylo efektivnější, kdyby se domácí úkoly přímo týkaly probírané látky a spočívaly v řešení většího množství jednodušších příkladů. Dokazovat si jako naprostý laik na třetí přednášce za domácí úkol výsledky z článků vydaných v letech 1960 - 2000 a nedobrat se ani po 40 hodinách týdně žádných rozumných výsledků mi přijde kontraproduktivní.
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 4. Year, Matematika, Bachelor's
    Tento předmět si klade za cíl nelehký úkol skloubit dohromady to, co potřebují z PDR modeláři, analýzníci a numerici, což způsobuje vždy utrpení jedné ze stran, ať je předmět pojat jakkoliv. Letošní PDR ale neustále balancovala na hranici mezi jednotlivými obory, takže numerici se z toho nezbláznili, zatímco analýzníci zůstali relativně uspokojeni. Obzvláště díky jasnému přístupu vyučujícího a daným pravidlům byl tento předmět zvládnutelný, částečně i proto, že vyžadoval práci na úkolech v průběhu semestru, což se u zkoušky hodilo.
    Student has disallowed display of personal data, 27.01.2016, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Letos s Bulickem to bylo vyrazne lepsi nez u Cerneho, viz pripominky k vyucujicimu.

    Predmet jen tak mimochodem a samozrejme se pouziva spousta nastroju, ktere ti, co nedelaji analyzu prakticky neznaji ci neumi pouzit.

    Teoreticky bychom meli mit prednasku 90 minut a cviceni 90 minut (ktera prakticky neexistovala). Prakticky jsme pokazde jeli 4 hodiny. Cloveka skoro napada... neni toho v sylabu trochu presprilis?
    Comment on course, Partial Differential Equations 2 [NMMA406, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 24.05.2016, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
    V podání doc. Pražáka šlo o perfektně strukturovanou přednášku jejíž náročnost odpovídá hodinové dotaci předmětu. Náročnost domácích úkolů byla ideální.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html