InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. David Kofroň, Ph.D. [32-UTF], Applied mathematics I [NMAF071, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vadilo mi že niektoré typy príkladov, ktoré boli na písomkách neboli predtím prepočítané na cvikách aj ked bola teoria vysvetlená na prednáške.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Linear Algebra I [NMAF027, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na zacatku strucne vysvetleni latky, ktera se probira na danem cviceni. Pomoc kdykoliv behem cviceni, ochota. Moznost konzultaci.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Líbilo se mi, že nám na začátku cvičení stručně připomněl teorii z minulé přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasný cvičící, na jeho cvičení chodila i řada lidí, která ho neměla zapsané. Před každým cvičením zrekapituluje, co by studenti měli vědět, vždy empaticky a srozumitelně umí poradit.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je velmi ochotný zodpovědět každý dotaz, domluvit se se studenty na konzultacích, jednoduše a pochopitelně vysvětlí jakoukoli nejasnost.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný pedagog. Vždy nám na cvičeních dokázal během chvíle vysvětlit vše, co jsme nepochytili z přednášek. Pan doktor Krump je velice ochotný, vždy rád věcně odpověděl na každý dotaz od studentů. Když si někdo nevěděl rady s nějakou úlohou, vždy mu ochotně poradil a nasměroval ho správným směrem. Často také sám nabízel osobní konzultace.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Milý, ochotný vysvětlit když něco není jasné, učivo podává srozumitelně, doporučuji:)
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejlepších cvičících. Ochotný a usměvavý, což dělalo atmosféru na cvičení velmi příjemnou.
Cvičící nás nechával počítat samotné a vždy, když viděl, že někdo neví jak dál, tak ihned poradil.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Krump ochotně odpovídal na jednotlivé dotazy ohledně příkladů i látky z přednášky, pokud se ptalo na něco víc lidí, vysvětlil na tabuli
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy je ochotný pomoct a poradit s příkladem, s nímž si nevíte rady.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Rád vysvětlí cokoli, pomůže i s věcmi do hodnocené úlohy, pokud to není přímo řešení HÚ (i když někdy taky). Vysvětluje velmi srozumitelně
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičiaci nám tiež prednášal, cviká boli skvelé. Príklady boli názorné, výklad prehladný a dobre pripravený. Ocenil som na konci krátke náhľady do pokročilejšej algebry.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičenia úzko späté s prednáškou, veľmi nápomocné pri hľadaní súvislostí v učive. Trpezlivý výklad, pútavá forma.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení s doktorem Krumpem bylo úžasné, nelze nic vytknout. Pan doktor je maximálně ochotný, látce rozumí a výborně přednáší. Neváhá věci na požádání dovysvětlit do nejmenších detailů. Často cvičení fungovalo jako dobrá opora přednášky (i z hlediska nepokryté látky).

Rozhodně doporučuji.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Linear Algebra I [NMAF027, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Látka bola prednesená systematicky a zrozumiteľne.
Author of entry is known to survey organiser, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvelý prednášajúci. Veľmi dobre a zrozumiteľne podáva preberané učivo. Veľmi ochotný. Interaguje s okolím.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Za mě naprosto perfektní přednášející, ze všech přednášek v zimním semestru mi tahle dala nejvíce. Tempo tak akorát, že jsem si stíhal psát poznámky a chápat obsah. Narozdíl od jiných přednášejících tento přednášející pouze nečetl obsah skript, ale vysvětloval látku, ukazoval různé souvislosti. Doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikajúci prednášajúci, ktorý vie podať aj komplexné problémy jednoduchou rečou, prípadne raz za čas uvoľniť atmosféru vhodným vtipom alebo príhodou :) odporúčam
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Najlepší prednášajúci semestra.
Dôvod prečo v pondelok ráno vstávať.
Dokázal tie vcelku abstraktné pojmy podať zrozumiteľne a preniesť na nás to nadšenie.
Nemôže prednášať aj v letnom semestri?
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jestli se v jiných předmětech daly přednášky vypustit, v lineární algebře by to byla opravdu škoda. Pana Krumpa považuji za asi nejlepšího přednášející, kterého jsme v prvním semestru měli. Látku umí vysvětlit tak, že je snadno pochopitelná, a navíc působí dojmem, že mu dělá radost něco vysvětlovat.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor má serdéčko na dlani. Jest velice vstřícný a obětavý. Má smysl pro humor.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobre a pochopiteľne vysvetlená látka.
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý přednášející, nemám co vytknout. Na hodiny jsem chodila ráda, neměla jsem problém udržet pozornost a vyloženou látku ihned pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Líbí se mi sice, jak přednášející detailně vysvětluje problematiku, podle mě se to však děje na úkor množství probrané látky, což je škoda.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
fajn
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vždy odpovídal na dotazy, vše se snažil vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Oddychovější přednáška, která byla bez velkého úsilí pochopitelná. Občas mě mrzelo, že jsme několik důkazů přeskočili.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Krump je vstřícný člověk, na každou přednášku chodí připraven a na všechny dotazy zvládne ihned odpovědět. Vše, co nám vyložil, mi ihned dávalo perfektní smysl.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborný přednášející, hodiny byly zábavné a látka dobře vysvětlena. Na hodinách se často dlouho zabýval jednoduchými věcmi a pak se některé věci nestihly, což vzhledem ke skriptům příliš nevadilo.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášejícího byla radost poslouchat. Vše dobře (a vždy s úsměvem) vysvětlil a ilustroval na srozumitelných příkladech.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Krump pečlivě vysvětluje základy daného tématu tak, aby tomu každý porozuměl, většinou pak ale nezbyde čas na složitější věci, které ovšem není problém probrat například během cvičení.
Author of entry is known to survey organiser, 15.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvěle vedené přednášky, kde bylo vše srozumitelně vysvětleno, vstřícnost a ochota. Pana doktora Krumpa rozhodně doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Srozumitelnost výkladu, přirovnávání složitých problémů k jiným (k jednodušším, představitelnějším).
Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Skvělý vyučující, snaží se látku vysvětlit, ne jen odpřednášet.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý, umí látku podat lépe než suché a místy příliš složité prezentace na webu předmětu. Pamatuje i na to, že jsme bytosti líné, a pravidelně nám připomíná, čeho že to teď při tom důkazu využívá a že jsme si to minule dokazovali...tohle osvěžení se velmi hodí.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Píše na tabuli, nepoužívá prezentace, což mně vyhovovalo. Věci vysvětluje i víckrát, pochopení je pohodlné.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Snaží se vše pečlivě vysvětlit, bohužel se proto zejména těžší učivo nestihne.
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Rozprával prehľadne, ľudsky a zrozumiteľne, bol milý a ochotný.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Snaha o to,aby študenti danému učivu porozumeli, trpezlivý výklad a ochota dodatočne vysvetliť nepochopené zložky učiva. Príjemná atmosféra a pútavá forma prednášky.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednáška byla skvěle strukturovaná, příjemná a jediná, na které jsem opravdu pochopil tématiku během přednášky a zároveň měl dobře použitelné zápisky. Zkouška byla bohužel - ač zajímavě koncipovaná - na jiné úrovni, vyžadovala hlubší souvislosti, které mi z přednášek jednoduše nedošly. Ke složení nakonec skripta dobře postačily jako doplněk k přednášce, ale pro většinu studentů byla zkouška trochu šok. Možná by stačilo nějaké "varování" předem, vzorová písemka dostupná už během semestru, nebo krátké poznámky k hlubším vlastnostem dané látky (které by např. donutily studenta prostudovat si je ve skriptech) na konci přednášky apod.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Krump je výborný učitel. Opravdu se snaží, aby probíranou látku studenti uměli a chápali. Konzultace mi nabídl bez problémů, byl velmi milý a vstřícný. :)
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňujem, že dokáže učivo jednoducho a zrozumiteľne vysvetliť. Ale mal som pocit, že na prednášky nechodil veľmi dobre pripravený, preto sme látku preberali pomalšie a nestihli sme niektoré dôležité veci. Podľa môjho názoru, keď študent ovláda všetko, čo bolo na prednáške, mal by dostať jednotku, čo v tomto prípade žiaľ neplatí.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Krump měl hodinu pokaždé velmi dobře připravenou, zapisky na tabuli měl rozvržené tak, aby nemusel mazat tabuli. V přednášce se věnoval hlavně částem, které jsme podle otázek z kvizu nechápali.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Po pedagogické stránce bylo vše v absolutním pořádku, výuka byla zajímavá a studenti většinou ani nemuseli vznášet během hodiny dotazy, protože vše bylo srozumitelně vysvětleno během ní. Pokud už dotazy vzneseny byly, dostalo se studentům jasné odpovědi.


Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Všechno výborné, zejména se cení úhledné písmo.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Krump je jeden z nejlepších vyučujících, které jsem kdy měl to štěstí poslouchat, při přednáškách hýří pozitivní energií a i složitější koncepty vysvětluje takřka Faynmanovsky. Kromě důležitých informací se zaměřuje i na zajímavosti, především na lingvistický původ cizích pojmů (což je dělá zapamatovatelnými).
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Na vyučujícím oceňuji, že látku vždy dokáže vysvětlit snadno pochopitelným způsobem.
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Elegance, lehkost, decentní množství kvalitního humoru a zřetelnost s kterými je výklad podáván, velice obdivuji. Jedná se o nejpřehlednější a nejsnáze pochopitelný způsob s který jsem měl tu čest se na matfyzu setkat. Rychlost hlasu, srozumitelnost, úhlednost psaní a vůbec všechny pedagogické schopnosti jsou velimi profesionální. Myslím, že jsem se nesetkal se schopnějším pedagogem. Na přednášku i cvičení se vždy moc těším a opravdu mne nenapadá jediná negativní záležitost.

Ale přeci tu jen možná něco je. Lehce mne děsí, jak jsem byl kvalitou podání zcela odzbrojen a nevím, jestli mám být vděčný, nebo naštvaný, ale pan doktor Krump způsobil znepokojivě veliké prohloubení moji lásky pro matematiku. Možná ji teď obětuji zásadně větší část svého života, než jsem původně plánoval. Děkuji (asi).
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobré jsou např. různé "grafické" a jiné pomůcky ve výkladu, ne namísto, ale spíš k práci s indexy atd... Všeobecně je výklad pochopitelný a velmi příjemný.
Ne nadarmo se říká, že pan Krump je zlatíčko.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pekne a zrozumiteľne vysvetlená téma.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
vyucujici dokaze latku skvele vysvetlit
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášející přednáší dobře, snaží se vysvětlit všechno, na dotazy odpovídá ochotně, občas akorát přeruší dotaz kvůli časovému nedostatku a zodpoví dotaz po přednášce. Pokud je čas, ukáže problematiku na nějakým příkladu.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vie pekne vysvetliť aj na prvý pohľad ťažko pochopiteľné veci.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Projective geometry I [NMUG106, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 29.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Dobrý výklad, v prípade nejasností vyučujúci ochotne problematiku vysvetlil a pomohol. Skvelý prístup.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Projective geometry II [NMUG303, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2016, 2. Year, Matematika, Bachelor's
+ Vyučující aktivně odpovídá na naše dotazy.
+ říká souvislosti s ostatními předměty
+ nechává nám čas na promyšlení si daného problému
Ing. Milan Macura [32-OPMK], Mathematico-logical Methods in Bridge [NMAG961, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Velmi dobrý přístup ke studentům, je vidět, že se bridžem živí. Hlavně musím ocenit velmi dobrou tabulku, která velmi usnadňuje licitaci.
prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. [32-MUUK], Introduction to Analysis on Manifolds [NMAG335, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 4. Year, Matematika, Bachelor's
Občas jsme na cvičení dělali část přednášky, ale nebylo to vždy jasně zaznačeno či řečeno, což ve zpětném učení mátlo. Díky skriptům se tento nešvar vyřešil.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci je veľmi milý a ochotný. Snaží sa všetko vysvetliť a aj sa tomu dá celkom rozumieť, prípadne sa opýtať. Bola však škoda, že cvičenia boli vedené formou prednášky, pretože príklady boli aj na skúške a prospelo by nám, keby sme si ich skúsili sami. Bolo by lepšie štruktúrovať cvičenia ako ukážkové príklady a po nich nejakú samostatnú prácu, ktorá by sa potom prešla spoločne.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
rovnako ako na prednaske, zapocet za ucast
prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. [32-MUUK], Introduction to Analysis on Manifolds [NMAG335, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci je nesmierne milý a ochotný prispôsobiť tempo prednášky pochopeniu študentov aj na úkor veľkého množstva času. Veľmi sa snaží o pochopenie preberanej látke, ktorá je náročná a je ťažko sa v nej orientovať. Bohužiaľ to však znamenalo, že sa prednášalo aj na cvičení, čo nebolo úplne ideálne. Skúška však napokon nebola až tak náročná a mala dosť priaznivé hodnotenie.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
obrovske nadsenie prednasajuceho, bohužiaľ v niektorých prípadoch pre az absurdne veci a rozne zvlastne upravy
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Vyučující vysvětluje obtížné pojmy srozumitelným způsobem. Rozhodně se vyplatí na jeho přednášky chodit, ať už jsou skripta sebelepší.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Zajímavý a pochopitelný výklad.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Přednáška prof. Součka se velmi příjemně poslouchala; dokázal srozumitelně podat dosti abstraktní látku celkem nenásilně, což dosti pomohlo k pochopení látky
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Profesor Souček přednáší krásně. Příjemným hlasem, se zájmem a zajímavými poznámkami okolo. Někdy bych ocenil zmínění více souvislostí a totožností (například při dvojím způsobu definice vnější algebry).
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Variations on Invariance [NMAG164, seminář]
Martin Zika, 14.09.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Týmová práce na důkazech, které jsou jednoduché, ale ne triviální, je zajímavý nápad, který se opravdu hodí do semináře typu Variace na invarianci.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Introduction to Analysis on Manifolds [NMAG335, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Je fajn když občas přednášející předvede, jak se něco vzorově počítá, spíš než když všechno počítají studenti. Ocenil bych nějaký čas věnovaný intuitivnímu pochopení věcí z přednášky. Taky mi přijde lepší dodržovat časovou dotaci cvičení a přednášek, protože s přetahováním jsou pak předměty za 5 kreditů těžší než některé za 6.
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení ve stylu "zadají se domácí úkoly a pak se předvádí" je velmi užitečné. Vládla příjemná atmosféra. Vyučující možná mohl pečlivěji volit domácí úkoly (některé byly dost otravné). Naprostým zločinem pak bylo časté přetahování (velmi vyčerpávající) přednášky do cvičení.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Introduction to Analysis on Manifolds [NMAG335, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Mám pocit, že jsme většinu přednášky strávili abstraktními definicemi a dokazováním vět (většinou triviálním) přepsáním do definic. Mnohem víc bych ocenil, kdybychom dělali hodně příkaldů, po každé definici si nakreslili obrázek, co to přesně znamená, a formální důkazy téměř zřejmých vlastností si nechali na doma nebo na cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Přednášející by se měl víc věnovat věcem těžkým na pochopení, klidně u nich setrvat déle a komunikovat s publikem. Naopak jasné rozepisování nechť klidně nechá za domácí úkol. Umíme upravovat vzorečky, zato nejsme moc zvyklí, že se funkce dosazují do funkcí a podobně. Je nerozumné přetahovat přednášku do cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Líbilo se mi, že přednes byl prokládán krátkými pauzami, abychom si látku mohli vychutnat. Z mého pohledu jediné negativum bylo slyšet za hodinu 200x slovo "vlastně".
Comment on course, Applied mathematics I [NMAF071, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Teóriu pekne vysvetluje hned na príkladoch. Prednáška je dlhá možno by bolo lepšie ju rozdeliť na dva ako je napríklad fyzika. Potom by bolo aj viac času. Nestíhali sme všetko prebrať.
Comment on course, Variations on Invariance [NMAG164, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Jeden z mých nejoblíbenějších předmětů. Přestože se jednotlivá témata většinou škrábnou po povrchu, mám pocit, že jsem se dozvěděl velmi mnoho. Líbily se mi domácí úkoly, které byly přiměřeně obtížné. Škoda, že není navazující předmět.
Martin Zika, 14.09.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý seminář, který umožní studentům různých oborů jednoduše nahlédnout do rozličných matematických témat. Systém bodování je motivující a většinou funguje dobře, snad se jen někdy liší obtížnost získání bodů v jednotlivých sériích.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Seminář se skládá z několika minisérií, které přibližují různá zajímavá témata algebraického charakteru a vhodně motivují k dalšímu studiu. Požadavky na zápočet rozumné, ocenil bych však delší časový interval na odevzdávání domácích úkolů.
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2016, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Na jednej strane úvod do zaujímavých tém/oblastí matematiky, na druhej strane pomerne drahé 2 kredity.
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Velmi zajímavý předmět. Minisérie přednášek nabízí krátký vhled do různých oblastí matematiky a umožňuje studentům dozvědět se zajímavosti, které se do jiných předmětů nevejdou.
Comment on course, Introduction to Analysis on Manifolds [NMAG335, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičenia veľmi neplnili účel, pretože mali formu prednášky a nevyskúšali sme si takmer nič spraviť sami. K predmetu ale existovalo celkom dosť početných úloh, ktoré sa aj skúšali a ukazovali zmysel predmetu, takže by mali byť zásadnou súčasťou cvičenia. Naopak by som ocenila, ak by na cvičeniach bolo menej teoretických úloh a neprednášalo sa na nich.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
vacsinou volne pokračovanie a doplnenie prednasky (pre mna) zbytocne komplikovanymi príkladmi, bolo by vhodne nejak zakomponovat riesenie typovych prikladov zo skusky
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Většinou další přednáška, chtělo by to více klidně i teoretických příkladů.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení bylo bohužel občas trochu utlačováno kvůli obsáhlé přednášce.
Comment on course, Introduction to Analysis on Manifolds [NMAG335, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Predmet je úplne iný ako ostatné doporučené predmety pre odbor Matematické štruktúry a myslím, že pre väčšinu študentov tohto odboru nie je veľmi zaujímavý ani dobre pochopiteľný. Látka je zložená predovšetkým z pochopenia náročných pojmov, vety a dôkazy sú už potom pomerne jednoduché. Napriek priebežnému štúdiu som sa však často v prednáškach strácala.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji skvěle napsaná skripta, která obsahují dokonce i cvičení s řešeními.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Hodně opakování, což je u tak myšlenkově náročného tématu nutné.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět byl zajímavý a jsou na něj výborná skripta.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět obsahem velmi zajímavý a pro mě náročný, existují k němu však kvalitní skripta, ze kterých lze čerpat jak teorii, tak příklady včetně řešení.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Kdybychom nepřetahovali přednášky do cvičení, neměli bychom šanci stihnou vše, co je v sylabu, i s přetahováním jsme to stihli jen tak tak. Radši bych se naučil míň věcí a pořádně jim rozuměl, než spoustu definic bez vysvětlení významu.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět nenavazuje na znalosti z předchozích ročníků. Chybí nějaký kurz multilineární algebry a taky fyzikální náhled (jak si máme představovat tenzorové pole nebo Liovu derivaci, když jsme zatím skoro nepotkali ani vektorové pole?). Dá se to naučit nazpaměť, ale s plným pochopením (a chybějícími prerekvizitami) by to byla látka aspoň na dva semestry. A zoufale chybí příklady abstraktních variet, nakonec se ta super teorie aplikuje zase jenom tam, kde už to dávno známe (a často není jasná souvislost - prostě ty příklady počítáme tak, jak jsme se naučili v geometrii).
Comment on course, Mathematico-logical Methods in Bridge [NMAG961, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Skvělý odpočinkový předmět. Nic jsem od toho nečekal, ale nakonec jsem se na něj vždycky těšil. Systém "výuky" je skvělý, zápočet za účast v turnaji také.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Rád jsem se dozvěděl a osvojil pravidla další hry. Doporučuji předmět každému, koho baví stolní a karetní hry.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Solitér mezi předměty na MFF, pokud vás baví vyzkoušet si nové věci, je to předmět pro vás. Náplň se asi bude vždy trochu lišit podle složení paralelky, pro mne to bylo pozoruhodné nahlédnutí do světa bridže (a takových crossoverů by mohlo být k dispozici více).
Comment on course, Projective geometry II [NMUG303, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2016, 2. Year, Matematika, Bachelor's
+ dobře strukturovaný
+ vše názorně načrtnuté na tabuli
- vyučující zatím neučí daný předmět moc dlouho, občas má vypadky, které zachraní nahlédnutí do knížky (za pár let se určitě spraví)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html