InquiryInquiry(version: 647)
In the winter semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 04.01.2019 until 20.02.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Ladislav Skrbek, DrSc. [32-KFNT], Contemporary Problems of Low Temperature Physics [NFPL180, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 28.07.2014, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Velice užitečný seminář, který rozšíří rozhled o fyzikálních tématech. Přednášky jsou velmi odborné a myslím, že smysl má až ve třeťáku kvůli znalostem z termodynamiky a fyziky 5 a kvantovky.
prof. RNDr. Ladislav Skrbek, DrSc. [32-KFNT], Experimental Methods in Physics I [NOFY059, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na vyučujícím oceňuji, že ho na konci semestru zajímala na předmět zpětná vazba od studentů.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Jediné co se mi nelíbilo bylo udělování zápočtů. Bylo delší, než bylo třeba, jelikož připomínalo veřejný výslech těch, kteří nenapsali konkrétní fyzikální metody ve svém zápočtovém protokolu.
doc. RNDr. Helena Valentová, Ph.D. [32-KVOF], Experimental Methods in Physics I [NOFY059, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ochotná vyučující, má kladný přístup ke studentům.
Comment on course, Low Temperature Physics and Techniques [NFPL168, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Skvělý úvodní kurz k fyzice nízkých teplot vedený skvělými a přednášejícími s enormními zkušenostmi v oboru. Jen studentům doporučuji nepodcenit zkoušku u doc. Rottera, je důkladný.
Comment on course, Macroscopic Quantum Phenomena II [NFPL172, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Výborná přednáška, vřele doporučuji. Osobně oceňuji spíše fenomenologické pojetí předmětu bez přehlcení matematickými důkazy. Navíc profesor Skrbek je zkrátka vynikajícím vypravěčem...
Patrik Švančara, 18.06.2016, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Pripravená a dobre prednesená prednáška - oceňujem opakovanie predošlej látky pred prednáškou a zhrnutie dôležitého na konci prednášky.
Comment on course, Contemporary Problems of Low Temperature Physics [NFPL180, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý seminář, na kterém se dozvíte informace o fyzice nízkých teplot. Máte zde spoustu pokusů s kapalným dusíkem, večer můžete ve volném čase hrát společenské hry a po obědě si můžete udělat výlet třeba na Sněžku (jeden den je dokonce delší volno, aby zájemci měli dost času stihnout výlet i program).
Student has disallowed display of personal data, 07.09.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
zajímavá zkušenost, přátelská atmosféra. Dostánete představu o tom, čím se na KFNT zabývají, seznámite se s vyučujícími a budete mít možnost se ptát ohledně fyziky, studentských proektů, bakalářských prácí.. To je poklad pro studenta prvního ročníku, rozhodně doporučuju!
Patrik Švančara, 18.06.2016, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Program výjazdného semináru bol poďla mňa zvolený (v rámci možností) optimálne. Avšak z pohľadu študenta, ktorý je v obore fyziky NT nováčikom, mohli niektoré (teoretické) prednášky vyznieť príliš komplikovane, často vyžadovali znalosti (napr. formalizmus kvantovej mechaniky a fyziky PL) presahujúce do vyšších ročníkov (3. Bc a Mgr.) štúdia.
Comment on course, Experimental Methods in Physics I [NOFY059, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 23.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji snahu přiblížit studentům práci jednotlivých kateder. Nezávisle na tom jaké zaměření katedry je mi bližší, velmi záleželo na jednotlivých pracovnících. Se svými omezenými znalostmi z fyziky bylo často náročné a vyčerpávající se orientovat v houževnaté snaze pánů docentů/doktorandů nám vysvětlit podstatu svých zajisté fascinujících výzkumů. Za tak krátký čas není ve studentových silách se zorientovat, bylo by vhodnější se pokusit o více populárně-naučnou formu.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět byl velmi přínosný. Je zajímavé vidět, jak to na jednotlivých pracovištích funguje. Zároveň tato hodina podněcuje přemýšlení o výběru magisterského oboru.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zajímavé exkurze, dobré pro ty, kteří neví, kam by chtěli pokračovat dál.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborná příležitost projít si různá pracoviště na mff, podívat se, kde se co dělá, může pomoct při rozhodování, jakým směrem směřovat svoje další studium. Na jednotlivých katedrách byli opravdu příjemní, většinou tím příjemnější, čím větší zájem jsme projevili.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zaujimavy predmet. Clovek si vyberie, co by ho dalej bavilo a moze sa rovno dohodnut na projektoch, bakalarkach, magisterskom zamerani...
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Užitečné hlavně pro ty, kteří (jako já) se potřebují rozhodnout, který směrem se v budoucnu vydat. Ale i pro ty rozhodnuté by to mohlo být zajímavé, neboť na takové množství pracovišť se asi těžkou dostanou sami.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Jsem rád, že tento předmět existuje, neboť myslím, že nejednomu studentovi pomohl s výběrem oboru magisterského studia, případně výběrem projektu. Určitě bych tento předmět doporučil, protože každá exkurze byla něčím zajímavá, a tak si každý mohl přijít na své a navíc jsme měli možnost seznámit se s tím, jak se "dělá fyzika v praxi".
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Navrhla bych doporučit kurz v dřívější době studia. Experimentální metody fyziky byly hodně zaměřeny na možnost žádat o studentské fakultní granty, o které se žádá nejčastěji na začátku druhého studijního roku. V této době se již katedry prezentují spíše pro bakalářské studim.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Užitečný předmět pro všechny, kteří neví, čemu by se jako budoucí fyzici chtěli věnovat.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vynikajúci predmet pokiaľ sa rozhodujete čo ďalej.
Comment on course, Experimental Methods in Physics II [NOFY060, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět představuje skvělou možnost prohlídnout si různá vědecká pracoviště.
Student has disallowed display of personal data, 22.07.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi zajímavý předmět pro ty, kdo ještě nejsou rozhodnuti o svém budoucím zaměření a chtějí získat nějaké vodítko. Navštívili jsme spoustu zajímavých pracovišť využívajících nejrůznější metody výzkumu, a to dokonce i na Akademii věd.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html