InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Vladimír Baumruk, DrSc. [32-FUUK], Physics III (Optics) [NUFY102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přišlo mi jako naprosto neuvěřitelné, že přednášky, s vyjímkou experimentů, probíhaly jako čterní ze skript profesora Baumruka. Jediná pointa chození na přednášky byla vidět experimenty, které poté byly částečně otázkou zkoušení.

Jako vrchol toho přistupu byla hodina, kdy notebook, ze kterého se promítala skripta, nebyl napájený a v průběhu hodiny se vypnul. Když se panu profesorovi nepodařilo notebook oživit, přednáška skončila o asi 40 minut dříve.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji studijní texty připravené k přednášce. Ve výsledku byly důležitým zdrojem informací pro splnění zkoušky.
Výklad často kopíroval doslovně pasáže ze studijních textů bez dalšího vysvětlení/doplnění. Psát si poznámky z přednášky je téměř zbytečné, jednak jsou informace buď ve studijním textu nebo je látka odpřednášena příliš rychle na to, aby se stihl zápis udělat.
Veliká ochota zodpovědět jakékoli dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující nebyl špatný, nicméně nebyl ani nijak dobrý po pedagogické stránce věci. Rozhodně má vyučující velké znalosti, ale nedokázal mi je předat.
Vojtěch Mergl, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor je velký odborník, jeho přednes u tabule ale již není tak skvělý. Bohužel se na tabuli dopouští chyb, které sice student pozná, ale není příjemné profesora opravovat.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je vidět, že toho o optice ví hodně. Škoda, že to neumí studentům předat zajimavějším způsobem.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Byl jsem pouze na několika prvních přednáškách, kde byly opisovány skripta na tabuli, což mi nevyhovuje.
prof. Mgr. Jakub Čížek, Ph.D. [32-KFNT], Experimental methods of materials physics I [NAFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Lepší z přednášejících. Dával věci do souvislostí.
prof. RNDr. Miloš Janeček, CSc. [32-KFM], Experimental methods of materials physics I [NAFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Podobné hodnocení jako u předchozích přednášejících.
prof. RNDr. Miloš Janeček, CSc. [32-KFM], Experimental Methods of Condensed Systems Physics I [NFPL145, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Obsahem a poskytnutým rozhledem skvělá přednáška, jen kdyby nebyla tak chaotická...
RNDr. Tomáš Kekule, Ph.D. [32-KVOF], Physics III (Optics) [NUFY102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Krásně provedené a dobře vysvětlené experimenty.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Hezké pokusy, často by to chtělo více vysvětlení.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pokusy byly předvedeny skvěle, vždy k nim byl dobrý komentář.
RNDr. Eva Kočišová, Ph.D. [32-FUUK], Physics III (Optics) [NUFY102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Chyběl úvod do tématu. Docházelo tak k velkým ztrátám času, než se začal řešit příklad správným způsobem, protože jsme nevěděli, od čeho se odrazit. Možná zahrnout nejprve řešený příklad se správným postupem, na který dále navazovat samostatnou prací.
Velice milý přístup, názorné pomůcky nošené do hodin, ochota zabývat se alternativními postupy řešení, ochota diskutovat o navazujících problémech a v případě nějakých nejasností došlo k vysvětlení i následující hodinu.
V zápočtovém testu se objevily nejednoznačně formulované otázky. V případě, že se některý ze studentů nad nějakou takovou nejasností zastaví a dotáže se na ni, zvážit zodpovědězí takového dotazu pro celou třídu, aby všichni pochopili úlohu stejně a nedošlo pak k nejasnostem při hodnocení testu.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nebyl jsem úplně nadšen paní doktorkou, hodiny s ní mě nebavily, na druhou stranu dokázala mi předat určitý vhled do optiky jako takové. Za fakt že i přes mou otrávenost mě něčemu naučila zlepšuji hodnocení z 3 na 2.
Author of entry is known to survey organiser, 18.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Paní doktorka vždy výborně připravená na výuka a je vidět, že svému oboru velmi dobře rozumí. Rozhodně by ale šlo zapracovat na předání těchto znalostí třídě. Umí to hezky vysvětlit jednotlivcům ale skupinová výuka je často zmatená a bylo by také přínosné, kdyby občas spočítala nějaký vzorový příklad sama na tabuli.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující jistě předmět ovládá, ale selhává v jeho výuce až neuvěřitelným způsobem. Výuka probíhá stylem: "Vymyslete si to sami a já vám neporadím."
Férovost u zápočtu byla též velmi pofidérní, jelikož písemky byly opravované velmi neprůzračně a byla tedy nejasná hranice úspěšnosti.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Trošku se mi nelíbilo ohodnocení zápočtových písemek. Na první pohled jsem se nedozvěděl, kde je přesně chyba a z jakého důvodu jsem písemku nenapsal. Nenašel jsem v písemce příliš vysvětlení. Dost mi chybělo bodové nebo procentuální ohodnocení úloh v zápočtových testech.
Na druhou stranu oceňuji ochotu písemky konzultovat dodatečně a veškeré problémy nám vysvětlit.
Hodina, ve které jsme se po jednom dovídali výsledky, mi nepřišla příliš efektivní. Raději bych byl, kdyby se řešení nejproblémovějších úloh probralo společně na tabuli a následně by byl prostor pro dotazy. Půlka hodiny by pak zbyla na normální cvičení.


Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující mluvila potichu a nebylo jí často vůbec rozumět. Působila znuděně a nepříliš nadšeně.
Oceňuji však ochotu a vstřícný přístup - nebyl problém domluvit termín testu či opravného testu.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Kdyby to šlo trochu víc na hlas, bylo by to snazší pro studenty.
Author of entry is known to survey organiser, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Myslím, že doktorka Kočišová vedla cvičení pěkně a zkušeně, myslím ale, že by mohla mít vyšší nároky.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji vstřícný přístup a způsob, kterým se nám snažila přiblížit látku, kterou jsme měli znát z přednášek, ale skoro jsme netušili, o co jde. Měla s námi trpělivost.
doc. RNDr. Ivan Krakovský, CSc. [32-KMF], Introductory Seminar on Condensed Systems Physics [NFPL192, proseminář]
Dalibor Preisler, 02.06.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky (celkově asi 3) byly zaměřeny na hlubší porozumnění klíčovým pojmům z Úvodu do fyziky měkkých materiálů včetně odvození klíčových vztahů, na které třeba v přednášce samotné není čas. A hlavně jsme se po odvození byli podívat do laboratoře, jak se experimenty skutečně provádí.
prof. RNDr. Radomír Kužel, CSc. [32-KFKL], Experimental methods of materials physics I [NAFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Professor Kužel is very well organised and workaholic lecturer. I could feel that he loves teaching and giving the most information possible about his topics.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky byly dobře sestavené, ale dlouhé a po delší době nezáživné.
RNDr. Richard Řezníček, Ph.D. [32-KFNT], Introductory Seminar on Condensed Systems Physics [NFPL192, proseminář]
Dalibor Preisler, 02.06.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Základní principy a základní použití supravodivosti + ukázka experimentů jejího použití. To vše zajímavě shrnuto ve dvou seminářích.
prof. RNDr. Josef Štěpánek, CSc. [32-FUUK], Physics III (Optics) [NUFY102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
oceňuji zařazení co největšího počtu demonstrací a sepsání komentáře k jednotlivým studijním materiálům ke zkoušce
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji snahu ukázat věci co nejvíce z reálného pohledu (vznik duhy, ukazování obrázků). Jak píšu výše, uvítal bych více odvozovaných věcí. Děkuji za natištěné materiály, člověk pak mohl poslouchat přednášku a jen dopisovat poznámky do papírů.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Často vyučujícímu nebylo dobře rozumět, ale to může být z části akustikou F1. Byl připravený, oceňuji ochotu předat informace.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Profesor Stepanek prednasky vede velmi prijemnym zpusobem - pohodlne tempo, vse jasne vysvetluje, prednaska ma strukturu. Pri odvozovani vzorcu nedela chyby ani nic nenechava ctenari/posluchaci jako "lehke domaci cviceni".
prof. RNDr. Helena Štěpánková, CSc. [32-KFNT], Experimental methods of materials physics I [NAFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Professor Štepánková is also a very well organised and warm lecturer. I loved about her hervway of being precise and concise with the information needed to be retained about her topic. She appreciates the quality of the knowledge she gives than the quantity. I really admire her.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Hodně teorie. K dokonalosti chyběly jenom příklady. Okoukávání rovnic z tabule má mizivý efekt. Po pár dnech je potřeba si celou látku znovu projít a dostat do hlavy.
prof. RNDr. Helena Štěpánková, CSc. [32-KFNT], Introductory Seminar on Condensed Systems Physics [NFPL192, proseminář]
Dalibor Preisler, 02.06.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Probrali jsme 4 ucelená témata z různých částí fyziky pevných látek (sice stručně, ale věcně).
prof. RNDr. Helena Štěpánková, CSc. [32-KFNT], Physics II [NOFY018, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.07.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na hodine sa spoločne prepočítavajú príklady zo sád úloh. Pre dobré precvičenie je potrebné počítať aj mimo cvičenia. Zápočtové písomky sú trochu ťažšie a kritériá na zápočet pomerne vysoké, ale dobre to pripraví na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 24.06.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na zaciatku cvicenia zhrnie teoriu a potrebne vzorce, nieco preriesi vzorovo sama, potom vyvolava k tabuli. Pred zaciatkom cvicenia dava anonymne testiky s 1 ulohou, ktora testuje pochopenie latky predosleho cvicenia. Pri nejasnostiach velmi ochotna pomoct, aj ked pokial sa cast kruzku tvari, ze im je to jasne, povazuje vec za vybavenu a clovek o vysvetlenie musi ziadat dodatocne.
Student has disallowed display of personal data, 25.05.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Neskutečný přehled a kvalitní přístup. Jsem rád , že jsem měl možnost navštěvovat toto cvičení. Látka je sice náročná, ale prof. Štěpánková to ovládá s takovou elegancí, že to minimálně motivuje člověka rozumět těmto věcem tak, jak jim rozumí i ona.
Student has disallowed display of personal data, 16.09.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý výběr příkladů - naprosto postačující ke zkoušce, vše dobře vysvětlené, paní profesorka je velmi ochotná a jde jí hlavně o to, aby studenti vše pochopili.
Student has disallowed display of personal data, 20.06.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Naprosto úžasné cvičení. Každá hodina byla připravená s dobrou volbou příkladů. Cvičící všechno vysvětlila - vickrát když bylo třeba - a odpovídala na všechny otázky. V případě potřeby nebyl problém domluvit si konzultaci či náhradní hodinu.
Každé cvičení bylo velkým přínosem a mělo i příjemnou atmosféru.
Student has disallowed display of personal data, 27.06.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Za semestr se stihlo spočítat velice málo příkladů z daných témat. Bylo to dáno především neustálým čekáním cvičící na odezvu od studentů při počítání příkladů.
Student has disallowed display of personal data, 21.05.2015, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobré cvičení, strávili jsme ale mnoho času u elektrostatiky a na proud a magnetismus nezbylo příliš času.
Comment on course, Experimental methods of materials physics I [NAFY021, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Praktická část předmětu byla velmi zajímavá. Ale mohla být tak, jak bylo psáno v rozvrhu. Neustálé přesuny na pátek ráno kolidovalo s jinými předměty.
Comment on course, Experimental methods of materials physics I [NAFY021, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
I loved the subject due to it very interesting content. However, I didn’t really appreciate the organisation of some professors with the incoming exchange students.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášky byly dlouhé a nezáživné. Pouze opakování textu napsaného v prezentacích. Po jedné hodině se absolutně ztrácela pozornost. Chybělo mi cvičení, kde by se teorie procvičila a zažila.
Comment on course, Experimental methods of condensed matter physics III [NFPL124, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 2. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Dovolil bych si zhodnotit experimentální metody celkově, tedy všechny 3 části I, II a III.
Co se týká přednášek, byl rozdíl opravdu přednášející od přednášejícího. Každý pojal výuku trochu jinak. Když si vzpomenu na dva extrémy, tak někdo měl čistě teoretickou přednášku, kde pouze na konci ukázal např schéma související experimentální metody, která byla více rozvedena v praktické části (např. EPR a další). Někdo naopak víceméně celou přednášku popisoval detailně konstrukci experimentálních zařízení (např. kryogenika). Vzhledem k tomu, že velká část probírané látky je jen "výtažkem" z např. celosemestrálních přednášek, není možné každé téma obsáhnout v celé své šíři, ač se o to velká část (řekněme čtvrtina) přednášejících asi pokoušela. Nejlepší přednášky byly ty, které byly připraveny přímo pro rozsah tohoto předmětu - je možné je udělat dostatečně podrobné, ale ne příliš, aby posluchači nebyli zahlceni a ztratili přehled, co je to hlavní, co jim chce přednášející předat.
Nejlepší přednášky měl dle mého názoru doc. Svoboda. Byly dostatečně podrobné ale informací nebylo příliš, takže jsme přesně věděli, které informace jsou nejdůležitější.

Co se týká praktických částí, tak ty byly vesměs vyvážené a hlavně velice přínosné. Zejm. oceňuji exkurze pořádané v rámci Exp. metod III (Řež, Brno, Crytur).
Comment on course, Experimental Methods of Condensed Systems Physics I [NFPL145, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2017, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Celkově: Fungující zavedený předmět. Připomínky snad jen k tomu, že ne všichni učitelé přinesli prezentaci vytištěnou (opravdu to pomáhá, protože poznámky zapsané přímo k vytištěným slideům jsou mnohem větší pomocník než když jsou na speciálním papíře/místě/sešitě). A ještě k přetahování: u většiny přednášek to problém nebyl, ale přetažení o více než 20 minut kvůli příkladu využití Mossbauerovy spektroskopie na Marsu vede k tomu, že už hladoví studenti (před obědem) pozornost neudrží.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Předmět poskytuje dobrý vhled do několika základních experimentálních metod, charakter přednášek se měnil podle přednášejících. Některým vyučujícím bych doporučovala se zaměřit více na fyzikální princip metod - někdy bylo zbytečně zabředáváno do velkých detailů, zatímco princip unikal. Dohady nad termíny každé úlohy v praktikách byly vždy napínavé až do konce, ale kromě pevného termínu zavedeného do rozvrhu, který je však víceméně nereálný, mě nenapadá, jak tuto situaci řešit lépe. Komplikace nastává i při koordinaci se studenty experimentální fyziky, kteří mají jiný rozvrh než magisterští studenti FKSM. Velice oceňuji možnost psát protokoly ve skupinách.
Comment on course, Introductory Seminar on Condensed Systems Physics [NFPL192, proseminář]
Dalibor Preisler, 02.06.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji možnost vyzkoušet si odprezentovat téma Bc. práce. Celkově se mi líbil rozsah témat, která proseminář pokryl. Doporučuji všem zájemcům o obor FKSM.
Comment on course, Physics III (Optics) [NUFY102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět určitě nutný, doplňoval spoustu odvození, která se na přednášce přeskočila. Snaha vše vyvozovat jednoduše tak, aby člověk dokázal daný postup i odvodit. Řešené příklady typové.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět který měl pomoci pochopit přednášku, mi přišel z počátku dost od přednášky odtržený. Během semestru mi prakticky vůbec nepomohl pochopit to co bereme na přednášce. Na druhou stranu při učení se na zkoušku jsem pak ocenil jistý základ, které mi cvičení dalo. Myslím si, že Fyzika II společně se cvičením dají dohromady tak 70% toho, co je potřeba ke zkoušce a to není tak špatné.
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
V rámci geometrické optiky byly probírány v podstatě náročnější úlohy středoškolské úrovně, což je velmi užitečné z hlediska budoucí učitelské praxe.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji zajímavé úlohy, které jsme na cvičení počítali, včetně toho, že jsem se naučil kreslit vlnění na papír.
Zajímavé bylo zkusit si přeložit úlohu z angličtiny.
Trošku mi chyběla motivace počítat zadané příklady. Dost často jsem se v hodině nudil a neměl jsem chuť počítat. Vím, že to dělám pro sebe, ale zaujetí je, myslím si, potřeba. Řešení úloh jsme si nakonec museli museli se spolužáky předvádět sami navzájem, což u některých příkladů mohlo být trošku na škodu.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
V tomto předmětu jsem se naučila tak málo, že bych zvážila si jej znova zapsat. Příklady vyučující diktovala, čímž se ztratilo spoustu času, v podstatě jsme za celý semestr neviděli vzorové řešení příkladu, všechny jsme řešili sami a někdo počítal na tabuli, což mi vůbec nevyhovovalo. Mnohem raději bych na začátku tématu viděla několik vyřešených příkladů (a klidně mnohonásobně těžších), a pak teprve počítala příklady samostatně.
Vytýkám rovněž, že za celou dobu cvičení se na tabuli neobjevil ani jeden intergál a celé cvičení bylo spíše středoškolského charakteru.
Nebylo předem jasně stanovené hodnocení testu, což pak vedlo ke sporům.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Řešíme zajímavé úlohy. Oceňuji, že se vlastně čeká, že co během hodiny nevíme, to si vyhledáme.
Author of entry is known to survey organiser, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Myslím, že obsah cvičení byl příliš malý na to, kolik předmět obsahuje látky. Dále mi přišlo, že ze začátku jsme až příliš opakovali látku, kterou bychom měli umět z dřívějška (derivace a podobně)
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení je rozhodně přínosnější než přednáška. Spočítali jsme hodně příkladů. Oceňuji, že se typově shodovaly s těmi v zápočtových testech.
Comment on course, Physics III (Optics) [NUFY102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět nebyl ani propadák, ani nic extra. Osobně mi nedal tolik kolik by mohl, z části je to moje vina, z části za to může styl vyučujícího.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Forma mnohohodinového bloku v kuse mi činila velké obtíže. (Druhou polovinu jsem pociťovala komatózní stavy.) Ocenila bych rozmělnění, jako například zadání vždy menší části k nastudování z přednášky na přednášku.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji ukazování pokusů v reálném prostředí, což je u optiky obzvlášť důležité. Uvítal bych větší návaznost přednášek a jednotlivá témata více probírat do hloubky i s odvozením. I když si odvození nemusím pamatovat celé, alespoň pak vím, odkud se daný vzoreček objevil a jaká byla myšlenka zavedení dané veličiny (například).
Nějakou část předmětu jsem zaznamenal pouze vypisování nadpisů s krátkým komentářem, je sice fajn vědět co všechno se ve světě vyskytuje a mít o tom povědomí. Ale komentář jsem stejně většinou nestíhal zapisovat a dodatečně mi pouze nadpis tolik neřekne. Je na druhou stranu těžké skloubit vše dohromady, to chápu.
Bohužel mám z posledního semestru pocit, že si z optiky příliš nových věcí oproti střední škole neodnáším. Na druhou stranu uznávám, že částečně v tom mohl hrát roli můj přístup k výuce, který místy nebyl takový, jaký bych asi chtěl.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Obsah přednášek mi připadal zajímavý, ale mám výhrady k formě výuky. Vyučující se nás snažil ušetřit odvozování, a tak některé vzorce a fakta spadly z nebe bez nejmenší zmínky, odkud se vzaly. Na naše dotazy reagovl velice ochotně, ale často nás odkázal na to, že je "to složité a že bychom to nepochopili" (cituji doslovně). Ocenila bych strukturovanější přednášku s jasnější myšlenkovou mapou.
Oceňuji, že nám přednášející dával k dispozici vytištěné materiály. Obohacující byly také pokusy, zejména ty s interferencí a vlnovou optikou. Ocenila bych více experimentů, které by se daly dělat ve škole bez náročného vybavení. Ale od toho máme optiku krok za krokem, ta to naštěstí zachránila :).
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji názorné ukázky, ale přednášky se těžko slůedují.
Vojtěch Mergl, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky mne nebavili, ač mám o danou problematiku zájem. Zdáli se mi nudné.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vysokoškolská optika je úplně jiná než na SŠ, takže mi dlouho trvalo, než jsem si na to zvykla. Některé části jsou podle mě vysvětlovány zbytečně moc složitě.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html