InquiryInquiry(version: 647)
In the winter semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 04.01.2019 until 20.02.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Keď bol problém bol ochotný pomôcť a dalo sa dohodnúť. Možno by bolo dobré vysvetliť niektoré príklady do hĺbky nech vieme ďalej sami pracovať lepšie.
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Zápočtové písomky by sa mohli písať skôr nech majú žiaci šancu ísť na predtermíny. Tak isto systém domácich úloh ktoré sú do konca semestra a nie pravidelne podporuje študentov aby odkladali tento predment na neskor co vedie k nedostatocnemu pochopeniu prednasok.
Mgr. Martina Bekrová [32-KAM], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobrý, procvičí se většina témat, celkem dobrý přednes, rozhodně doporučuji, ale slečna Bekrová by měla vylepšit ještě pár věcí. Cvičení probírá dost plošně jako na přednáškách, chtělo by tam zařadit více individuálního přístupu. Dále vypadá, jako by na studenty koukala "z patra", což je špatná vlastnost některých lidí co začínají učit. Domácí úkoly zadává většinou ústně, což zabere dost času, které by se mohlo věnovat příkladům, ale myslím, že kdyby to poslala e-mailem, tak ušetří dost času a navíc pokud někdo chybí, tak je to opět výhodnější. Někdy to poslala a to pak bylo fajn.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Ochota, schopnost naučit, a připravenost na hodiny. Super cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Zaujímavé cvičenia z ktorých som mal dobrý pocit a pochopil som tomu, čomu na prednáškach nie. Boli zaujímavo vedené a vytvoril som si tam aj aplikaciu niektorých problémov do reality. Cvičenia z DM boli pre mňa veľmi užitočné.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Velmi dobrá komunikace.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Výborné cvičení. Po celou dobu semestru jsem byl v obraze co se dělá, kvůli úkolům, které byly zadávány. Každý úkol byl na následující hodině objasněn a pokud to stále někdo nechápal, tak nám to slečna Bekrová vysvětlila.
Toto cvičení se mi líbilo ze všech nejvíc, na které jsem chodil.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobra cviciaca. Ocenujem system cviceni.
Mgr. Jan Bok [32-IUUK], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Podle mě skvělý cvičící... v hodinách a úkolech se objevily dost různorodé typy úloh, osobně se mi obzvlášť líbilo, že součástí byly i eseje, zápočet nebylo podle mě nijak těžké získat, ale zase to nebylo že by pro to člověk nemusel nic udělat. Nemám co vytknout. :)
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Oceňujem hlavne to, ako učivo dokáže podať. Dokázal vždy zrozumiteľne popísať prečo sa niečo má riešiť tak alebo inak. Možno by som doporučil trochu viac ľahších príkladov prebrať v rámci celej triedy, nielen, aby študenti riešili všetko sami.
  • Ahoj, snažil jsem se ten poměr úloh, co dělám celé rovnou na tabuli držet trochu níže, protože mi přišlo, že vám nenechávám moc prostoru. Záleží taky dost na tématu a obtížnosti příkladů. Nicméně díky za připomínku. Honza
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výborný cvičiaci, vedel na cvičeniach zaujať (teda aspoň mňa).
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Oceňuji Honzův vstřícný přístup. Je na něm vidět, že ho diskrétní matematika opravdu baví a že mu opravdu záleželo na tom, aby nás jeho cvičení obohatilo. Občas jsem však byl zmatený, jaké je zadání příkladu v hodině. Častokrát jej napsal heslovitě a když jsme v daných pojmech ještě nebyli úplně zběhlí, tak jsme vlastně nevěděli, co máme řešit. Také u příkladů na doma někdy nebylo úplně zřejmé, jaké je zadání.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Vyučování mi přišlo takové pomalé. Na rozmyšlení příkladů napsaných na tabuli bylo někdy až moc času. Ti, co věděli, jak se příklady počítají, je měli rozmyšlené rychle, a pak akorát čekali na ostatní, kteří nad tím stejně jen špatně přemýšleli. Podle mě by to chtělo prozrazovat řešení na tabuli dříve.
  • Ahoj, k pomálemu tempu se vyjádřilo více lidí. Není však problém, a i jsem k tomu nabádal, abyste si vždy řekli. Nicméně beru přípomínku a budu se snažit (už to tak v letním semestru dělám) udělat cviko dynamičtějši.
    Student has disallowed display of personal data, 26.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Na zkoušku mě připravil dobře.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Mohl by chodit včas, série úloh by mohl opravovat dříve než po měsíci, abych se mohl poučit z chyb, a nemusel by jen tak ztrácet části mých písemek. Ale asi má spoustu svojí práce, taky je na to opravování hald papírů sám.
  • Ahoj, tohle trošku nechápu. Nejsem si vědom, že bych se někdy zpozdil více než o minutku. Taktéž si nepamatuju, že by si kdo stěžoval na ztrátu písemky. Jetli chceš, napiš mi mail, každopádně obecně platí, že lepší je se ozvat hned jak se něco stane. Měj se.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Občas trochu nesystematický výklad. Diskrétní matematika v podání tohoto vyučujícího byla opravdu nebývale diskrétní.
  • Ahoj, máš pravdu. Tohle je ale tak trochu "vina" diskrétní matematiky a kombinatoriky samontně, která je někdy spíš než ucelenou teorií souborem problěmů. Na toto téma vřele doporučuji delší, ale skvělou esej "Two Cultures of Mathematics" od Gowerse.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výborný pomer vysvetľovania učiva z prednášok (veľmi zrozumiteľne) a riešenia príkladov (najskôr individuálne, potom spoločne). Na zápočet pomerne mierne podmienky - body z domácich úloh a nepovinná písomka na prilepšenie.
    RNDr. Pavel Klavík, Ph.D. [32-IUUK], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Přišlo mi, že jsem příliš málo probíraly diskrétní matematiku na úkor lineární algebry a různých filozofických debat na téma výuka a učení (tyto debaty považuji zpětně za poměrně užitečné, ale přesto mi přijde, že zabíraly příliš času).
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Oceňuji prokládání výkladu filozofií matematiky a vzdělávání a lineární algebrou, ale myslím si, že by se přece jenom měla výuka více soustředit na diskrétku.
    Mgr. Peter Korcsok [32-IUUK], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Dobrý cvičící v tom, že testy lze nahradit domácími úkoly, jinak mi ale toto cvičení moc nedalo....
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    U vyučujícího mám problém s pochopením jednotlivých řešení, na druhou stranu je velmi vstřícný a v pohodě. Zároveň je ale docela přísný, strhává body za drobnosti. Rozhodně cvičení s ním není jednoduché.
    prof. RNDr. Martin Loebl, CSc. [32-KAM], Discrete Mathematics [NMIN105, přednáška]
    Author of entry is known to survey organiser, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Parádní přístup ke studentům, pěkný přednášky, někdy i zábavný, ale upřímně jsem byl z hodin trochu zmatený, chtělo by to zpracovat na lepší struktuře a jasnějším vyjadřování. Chvílemi jsem fakt nevěděl o čem je řeč a podle obličejů spolužáků nás byla většina. Taky mi tam chybělo více počítání - příkladů. Jinak na přednáškách dost oceňuji dokazování vět a i mnemotechnické pomůcky na zapamatování látky.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Prědnášející dobře definuje pojmy, ale né vždy pochopitelně vysvětluje matematické věty.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Pomerne časté prepisovanie sa pri tabuli a mohol by byť výklad viac utriedený.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Větší písmo.
    Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Pana profesora obdivuji, nicméně přednášení není úplně srozumitelné.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Prednáškam som takmer vobec nerozumel. myslím že na priblíženie učiva by sa viac mohli určité problémypredstavovať na praktických príkladoch pre lepšiu predstavu a pochopenie učiva.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Profesor Loebl mi prišiel strašne chaotický, často som sa uprostred dôkazu stratil, pretože robil tri veci naraz a aj napriek tomu, že sa ich snažil vysvetliť, veľa ľudí mu nerozumelo.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Zmatenějšího přednášejícího svět neviděl. Co dodat...?
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Niekedy sa mýlil aj častejšie ako trikrát za prednášku.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Dala by sa zlepsit technika podavania dokazov. Prednasajuci by mohol trochu zlepsit system prednasania a organizaciu.
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Ne moc zajímavé podání, je dobré mít při přednášce po ruce Kapitoly z diskrétní matematiky, je lepší chodit na přednášky pana profesora Nešetřila.
    Mgr. Lukáš Mach [32-IUUK], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Hodiny probíhaly tou formou, že byly vysvětleny některé úlohy z domácího úkolu, a poté každý samostatně pracoval na úlohách nově zadaných. Této fázi se v hodině věnovalo příliš mnoho času, což bylo nesmyslné, protože ti, kteří měli vůbec šanci s úlohami uspět, je měli hotové během pár minut. Na konci se pan Mach vždy snažil rychle úlohy vysvětlit, ale už mu na to nezbývalo mnoho času, takže to obvykle vůbec nestihl. Způsob výuky mi nevyhovoval, ale po lidské stránce je pan Mach vstřícný a hodný člověk :D
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Super komunikace, ptal se, na to, co nevime a moc hezky vysvetloval latku.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Spolu s docentem Šámalem skvělé vedení tohoto předmětu. Otevřený přístup a podnětné úlohy.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 27.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Výborný přístup a neuvěřitelná zásoba informací. Krásně vymyšlené úlohy a žádný problém. Přednáší složité věci tak jednoduchým způsobem, až se tají dech.
    Student has disallowed display of personal data, 18.09.2015, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Pěkný předmět, kde kromě namáhání mozkových závitů, vysvětlování/obhajování svého řešení před ostatními a pití čaje nahlédnete do různých zajímavých oblastí matematiky a informatiky.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Discrete Mathematics [NMIN105, přednáška]
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Super prednášky veľmi ma bavili, len tak ďalej.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Nie nadarmo je pán Mareš českou kapacitou na grafy. Rozumel som každej prednáške a o grafoch som sa veľa naučil.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Opravdu skvělý přednášející. Dokázal matematiku vyprávět skoro jako pohádku, která byla napínavá a kde snad každý krok k vyřešení problému byl jasný a srozumitelný. Určitě doporučuji zapsat si jakýkoliv předmět s Martinem Marešem.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Grafy v podání tohoto profesora, asi to nejlepší co jsem kdy slyšela :)
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Líbí se mi jeho styl výuky. Je zapálen do svého předmětu a umí to opravdu dobře podat a vysvětlit studentům.
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Umí dobře vysvětlit, výklad je přehledný
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Dobrý přednášející
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Výborně přednáší a vysvětluje. Až při jeho přednáškách mi přestala diskrétní matematika připadat jak obrovský chaos. Nemám co vytknout.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Hrajeme si s grafy :) přednášky odlehčené a zábavné, látka vysvětlena dobře a zapamatovatelně. Daly se psát přehledné zápisky.
    Student has disallowed display of personal data, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    velice příjemný a vtipný.
    Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Pan Mareš je vynikajícím řečníkem, který dokáže látku vysvětlit pochopitelně a zároveň tomu rozumí. Jeho hodiny patřily k těm lepším.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Je to dobrej frajer, umí vysvětlovat tak, že to zvládnu pochopit, někdy i napoprvé. Má vždycky dobrou náladu
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    +1
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    I přes to, že diskrétka nebyla mým oblíbeným předmětem tak musím konstatovat, že pan doktor Mareš byl nejlepším kantorem, kterého jsme v zimním semestru v prváku měli. Jeho (místy až pohádkový) výklad byl geniální a velmi srozumitelný. Škoda, že pan doktor Mareš neučí analýzu, to by to šlo jedna báseň. :-)
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Dobre a polopatististicky vysvetlená látka, veľmi svojským a zaujímavým spôsobom. Príjemné vystupovanie. :)
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Dokonale srozumitelné přednášení optimální rychlostí.
    Mgr. Matej Moravčík [32-KAM], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    U cvičícího oceňuji zlepšení v kvalitě vysvětlování během semestru.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    nesrozumitelná vyjádření myšlenek - tím pak i nefungující komunikace se třídou, bez návaznosti na přednášky, často nebylo jasné, proč má výsledek fungovat či navrhovaná řešení nefungovat
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Minimálna pripravenosť, nejasná formulácia zadaní a preberaná látka sa precvičovala veľmi slabo...
    Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Cvičící působí dost zmateně. Látku vysvětlí, nicméně né vždy úplně srozumitelně.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Väčšinou nevysvetlená látka(alebo nedostačujúc), často sa mýlil alebo strácal.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Oceňujem nízke požiadavky na udelenie zápočtu, ktoré sú pre úspešné zvládnutie skúšky naozaj postačujúce(na rozdiel od niektorých iných vyučujúcich, kde sú nároky vzhľadom na nenáročnosť záverečnej skúšky až prehnane vysoké). Vyučujúci je však niekedy nesvoj a nie každá preberaná látka je úplne zrozumiteľne vysvetlená.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Vyučujúci sa predmetu a jeho výučbe vôbec nevenoval. Na začiatku semestru nám sľúbil domáce úlohy asi za 60 bodov a dva testy. Úlohy sme mali "až" dve za 12 bodov a jeden zápočtový test. Hodiny nemal pripravené takže sa niekoľkokrát stalo, že nevedel čo má robiť, prípadne nás pustil o 20 minút skôr. Toto je možno aj vinou prednášajúceho Loebla (ale to neviem) keďže vyzeralo, že náš cvičiaci mal nedostatok alebo nepravdivé informácie o tom čo sa na prednáške preberalo.
    prof. RNDr. Jaroslav Nešetřil, DrSc. [32-IUUK], Selected Chapters on Combinatorics II [NDMI056, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 2. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Přednášeno s nadšením a důkladnou znalostí problematiky.
    prof. RNDr. Jaroslav Nešetřil, DrSc. [32-IUUK], Discrete Mathematics [NMIN105, přednáška]
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Je naozaj dobrý v tom, čo robí. Prednášky boli super
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Profesor Nešetřil bol na každú prednášku skvele pripravený a vždy odprednášal maximum informácií, ktoré boli vždy osožné.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Velmi sympatický, má skvělý přehled a stále dobrou náladu. Někdy trochu roztržitý, takže jsem v hodinách některé věci nepochopil nebo jsem ztratil nit. Nicméně díky jeho skvěle napsaným skriptům (Kapitoly z diskrétní matematiky) jsem z diskrétní matematikou neměl větší problémy a bavila mě.
    Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Pan profesor Nesetril, je velmi zabavny a urcite proto je jeho knizka tak zabavna, ale na prednaskach to bohuzel obcas usti ve zmatenost.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Přednášky mi přišly trochu zmatené, ale když si přečtete Kapitoly z diskrétní matematiky od tohoto profesora, tak i Kombinatorika Vás bude bavit.
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Přednášky s ním jsou velmi zábavné a zajímavé, bohužel někdy trochu nepřehledné.
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Skvěle přednášky, u zkoušky mírné hodnocení :)
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Přijde mi hloupé, takhle hodnotit přednášejícího. Vystupování před tabulí dobré, bylo snadné udržet pozornost, nebylo kde se ztratit, protože všechno bylo vysvětleno srozumitelně i pro ospalého studenta.
    Student has disallowed display of personal data, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    velice příjemný a vtipný.
    Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Pak profesor je uznávaný profesionál ve svém oboru, nicméně jeho výuka je pro mě velmi náročná na pozornost a pochopení. Raději si v klidu přečtu jeho knihu.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Skvělý odborník, jenom mluví někdy dost nesrozumitelně a složitě, možná nebyl úplně dobrý nápad, že učí prváky...ale chápu, že nechápe, že nechápeme učivo :D
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Pan profesor Nešetřil byl velmi vstřícný a výklad byl místy srozumitelný, místy nikoli. Vím, že je zkušený pedagog, ale začátek se šatnářkou se mi nezdál moc ideální.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Veľmi dobre vysvetlené učivo, miestami však trochu nezrozumiteľný(tichý?) prejav. Príjemné vystupovanie. :)
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Vtip a obsah hodnotím velmi pozitivně, ale na druhou stranu vyjadřování je poněkud horší
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Geniální přednášející. Příliš geniální na průměrného žáka prvního ročníku.
    Author of entry is known to survey organiser, 13.12.2014, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    V průběhu semestru došlo k výměně přednášejících. profesor Nešetřil vykládal velmi zajímavě, ale jeho přednášky byly někdy velmi zvláštěn uspořádané, často se pojem definoval až poté, co jsme na něj narazili. Oproti tomu výklad pana Mareše je uspořádaný pochopitelněji.
    doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Spolu s Martinem Marešem skvělé vedení tohoto předmětu. Otevřený přístup a podnětné úlohy.
    doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 27.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Naprosto kamarádský přístup ke studentům, což velice obdivuji. Stejně tak i chválím za vymýšlení nápadů + jisté chytáky v řešení.
    Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Tykání je fajn. Povídal nám k tématu hodně věcí, občas mi přišlo, že i víc, než bylo řečeno na příslušné přednášce (tj. občas z minulého týdne, občas z rána, občas z příštího týdne). A skoro vždy jsem látku pochopila.
    Comment on course, Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Fajn seminář, ale myslím, že předmět nevyužil plně svého potenciálu. Chodili tam přeci jen talentovaní studenti, ochotni tomu věnovat celý večer. V naší skupině jsme většinou buď řešené problémy už znali, nebo byly naopak moc složité.
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Skvělá atmosféra při řešení zajímavých úloh (matematických, logických, algoritmických). Řešení probíhá ve volně utvořených skupinkách. Doporučuji
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Velice vlídný předmět pro milovníky matematických problémů, čaje či nočních procházek Prahou.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2016, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Skvělý předměť, doporučuji všem. O zápočet se nebojte.
    Comment on course, Introduction to Problem Solving in Combinatorics, Mathematics and Other Fields (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 11.09.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Prostě IPS. Odpočinkový čas strávený na půdě matfyzu s matfyzáky o matematice a informatice.
    Student has disallowed display of personal data, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Občas představí zajímavé problémy, důkazy a způsoby řešeni.
    Student has disallowed display of personal data, 04.09.2016, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Zajímavý nápad a forma předmětu, ale obsahově by se dal určitě pojmout lépe.
    Student has disallowed display of personal data, 07.07.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Pokud vás bavilo IPS I, určitě se zapište. I v letním semestru se najde čas na procházku noční Prahou :) .
    Student has disallowed display of personal data, 27.05.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Perfektní předmět na kterém se snad ani nedá nudit. Vždy se probírá něco zajímavého nad čím se musí dostatečně dlouho přemýšlet a pak je řešení "triviální".
    Comment on course, Selected Chapters on Combinatorics II [NDMI056, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 2. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Ucelené probrání jedné kapitoly, dobře navazující včetně historických souvislostí. Náročné, ale dobře vysvětlené.
    Comment on course, Discrete Mathematics [NMIN105, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Na tomto cvičení jsme probírli velmi zajímavé přilady.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    příklady k přednáškám byly přínosné
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Je to odlišný predmet ako algebra alebo analýza. Spočiatku moje sympatie k predmetu boli na bode mrazu, ale na konci semestru sa ukázalo, že ho mám asi najradšej.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Niekedy mi príklady na hodinách či za úlohu prišli na našu úroveň príliš ťažké. V našej skupine malo dosť ľudí problém so získavaním zápočtu.
    Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Ještě, že jsme to cvičení měli, jinak bych z toho předmětu nic neměla.
    Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Cvičení jako takové mi nevadilo, příklady byly v pořádku, nicméně dost lehké. Těžké se moc netrénovaly.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Na mě moc nesouvislý předmět.. Těžko jsem nacházel spojitosti mezi přednáškami a cvičeními.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Prijemny predmet.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Hodně mě to bavilo, občas cvičení dokonce předběhly přednášku, co se látky týče. Líbilo se mi, jak byly hodiny interaktivní, a celosemestrální zápočtový domácí úkol je jednak pohodlný, jednak jsem se na něm hodně věcí naučila (hlavně do Lineární algebry ;) ). Atmosféra na cvičeních pohodová.
    Comment on course, Discrete Mathematics [NMIN105, přednáška]
    Author of entry is known to survey organiser, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Parádní, jelikož je to povinný předmět na matice i informatice, tak lidi si nemůžou vybrat, ale myslím, že je to dobrý předmět, měl by zůsat povinný a dá se dobře naučit z knihy Kapitoly z diskrétní matematiky. Jediný co se mi nezdá je přístup u zkoušek zvláště u pana Mareše. U studentů koluje, že pan Mareš spíše zkouší praxi (příklady) a pan Nešetřil spíš teorii, ale upřímně trochu to tak je, ale pokud se důkazy berou jako teorie, tak asi nevím.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Na tomto předmětu ocňuji odlišný pohled na matematiku oproti analýze a algebře.
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Jedna z najlepšie zvládnutých prednášok na mff, odporúčam každému.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Veľmi sa mi páčili myšlienky, ktoré boli odprednášané.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Zaujímavá látka, pomohlo získať novú perspektívu na niektoré problémy.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Předmět zábavný, každý si v něm najde sve.
    Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Diskrétní matematika má něco do sebe, nicméně byla přednášená dost zvláštním a nespojitým stylem.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Přišlo mi, že není domyslený obsah tohoto kurzu. Na rozdíl of Lineární algebry nebo Matematické analýzy jsem netušila co se ode mě očekává. Co se zkoušky týka byla velmi praktická a myslím, že studentum by se hodilo varování, že není potřeba se učit všechny dukazy a věty. Spíš naopak je potřeba soustředit se na aplikace.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Už od začátku se bralo dost látky, kterou jsme neměli na střední, a pokračování výuky na ni pěkně navazovalo. Když jsme přeskočili k teorii grafů, bylo to snadno pochopitelným způsobem. Líbilo se mi, že přednášky byly hravé, bavilo mě to.
    Author of entry is known to survey organiser, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Předmět je hravý, silně využívá logiky studentů. Doporučuji průběžně pročítat Kapitoly z Diskrétní matematiky už od začátku studia.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Bavila mě nejvíc, řešení problémů z diskrétky mě bavilo už na gymplu (ale nevěděl jsem, že je to diskrétní matematika). Škoda, že nepokračuje, snad takové předměty budou i dál
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Predmet bol pre mňa veľmi zaujímavý, má veľmi blízko informatike, takže pokiaľ rozmýšľate v budúcnosti nad programovaním, veľa sa tu toho dá dozvedieť.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. Year, Matematika, Bachelor's
    Nemám rád.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
    Prijemny predmet, relativne lahko pochopitelny.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html