Suggestions to education (Both semesters)
Filter:
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Martin Böhm, Ph.D. [32-KAM], Introduction to approximation and randomized algorithms [NDMI084, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Miestami mi výuka prišla chaotická. Dlhé opravovanie by mi nevadilo, keby nám neboli vopred podané mylné informácie typu "dnes by som to mal opraviť".
Filip Štědronský, 17.02.2016, 4. Year, Informatika, Bachelor's
Zajímavé příklady, jak na cvičení, tak v domácích úkolech. Rozhodně stojí za to si je rozmyslet, většinou je řešení docela pěkné. Pro mě spíš náročnější (nad první sérií úkolů jsem seděl celý víkend a vyřešil půl příkladu), ale to je pravděpodobně nedostatek na mé straně. Na cvičení mi přišlo, že je na rozmyšlení obvykle málo času, ale s tím se asi při téhle hodinové dotaci nedá nic dělat.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobře organizované cvičení. Líbil se mi přístup cvičícího (web cvičení se zadáním a vysvětlením úkolů, online tabulkou, odpovědi na emailové dotazy).
RNDr. Jiří Fink, Ph.D. [32-KTIML], Optimization methods [NOPT048, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.07.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
I liked the part when we discussed about the Simplex method as I understood it immediately because the teacher showed us how to use the method on an example.

The rest of the lectures were too much for me, I tried to be attentive but I often got lost and sometimes when I put questions I got an answer that made me lost even more. I still don't know if it was just my problem (as I am not a student of Charles University) and I didn't have the same background with the others. But it happened many times that I was completely lost during the lectures...
Mgr. Radek Hušek [32-IUUK], Optimization methods [NOPT048, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení byla pěkná, cvičící myslím dokázal většinou poměrně dobře vysvětlit řešení domácích úkolů (po termínu odevzdání) či řešení úloh, které se nám nepovedly v průběhu cvičení vyřešit. Systém krátkých opakovacích testíků byl zajímavý. I přes poměrně nevhodný čas (pátek od 14:00) a nepovinnou docházku se na cvičeních pravidelně scházela většina studentů, kteří měli cvičení zapsané.
Student has disallowed display of personal data, 05.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Snaží se nám látku hezky vysvětlit, ne vždy se to uplně povedlo. Ocenil bych možná trochu více domácích úkolů, klidně i teoretických jednodušších, hlavně aby si člověk procvičil definice a použití vět z přednášky, to mi trochu chybělo. Oceňuji praktické domácí úkoly, to bylo velice přínosné, vyzkoušet si LP v praxi se vším všudy - rozhodně zachovat.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Veľmi živý a milý vyučujúci. Super cviká, na ktoré som sa aj tešila. Hoc som častokrát nebola na prednáškach, tak sa u mňa zastavil a snažil sa dovysvetliť chýbajúce poznatky. Jediné negatíva vidím v občasnou neprerozprávaní riešenia od študenta - nie vždy som rozumela výkladu riešenia spolužiaka.
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Hezky připravená cvičení. Dobře vysvětlené.
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Na cviceni byla velmi pratelska atmosfera. Reseni prikladu byla srozumitelna a nebyl problem se na cokoliv kdykoliv zeptat.
doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D. [32-KAM], Introduction to approximation and randomized algorithms [NDMI084, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Rozhodně doporučuji tohoto přednášejícího a jeho paralelku pro Úvod do apx. a pravd. algoritmů.
Bc. Matej Lieskovský [32-KAM], Introduction to approximation and randomized algorithms [NDMI084, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci sa snaží veci vysvetliť, keď sa na ne niekto spýta. Trochu však situáciu komplikuje, že sa používa iné značenie (premenné atď.) ako na prednáškach.

Zásadná nevýhoda je, že opravovanie domácich úloh trvalo strašne dlho. Zápočet som dostal v strede skúškového, aj keď 2. sada úloh mala deadline 2 mesiace pred tým a 1. sada dokonca 3 mesiace. A do teraz neviem, čo som mal v domácich úlohách zle a čo dobre. Neviem, ani počet bodov. Takisto veľmi nepríjemné bolo, že boli sľúbené 3 sady úloh a nakoniec boli len 2. To síce pre veľa ľudí znamená menej práce, ale ak niekto z nejakého dôvodu nerobil/nemohol robiť nejaké úlohy z prvých 2 sád úloh a spoliehal sa na 3. sadu, tak mal problém.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Pohodový cvičící, výklad byl poutavý, jen by mohl rychleji opravovat úkoly (anebo dát více malých namísto několika velkých).
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2019, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Úkoly jsou zajímavé a netriviální varianty na různé algoritmy probírané na přednášce. Přes semestr měly být zadány tři sady domácích úkolů, nicméně týden po začátku zkouškového byly zatím jen dvě, a opravená není ani první.
RNDr. Tomáš Masařík [32-KAM], Optimization methods [NOPT048, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2016, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Docela dobré cvičení, cvičící byl sice místy zmatený, ale vždy si to nakonec rozmyslel a uvedl na pravou míru. Přišlo mi že hodnotí docela přísně, na ostatních cvičeních měli v průměru daleko více bodů za stejné úkoly.
Author of entry is known to survey organiser, 18.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící byl vcelu dobrý, ale mezi hlavní problémy bych asi zmínil, že se často zdálo, že na cvičení nebyl úplně připravený. Sice látce rozumí, to bylo vidět, ale v jejím výkladu měl občas zádrhele a některé příklady nedokázal dořešit.

Ale, co se ochoty ke studentům týče, není si na co stěžovat. Kdykoliv jsem si nebyl něčím jistý a zeptal se, nabídl mi ještě individuální dovysvětlení.
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenie bolo veľmi neprehľadné a zmätené. Pri látke, ktorej som rozumel, mi prišli príklady dostatočné a prehľadné. Jakmile som ale niečomu nerozumel, tak riešenia príkladov boli veľmi zmätené, často sme sa do toho zamotali všetci na cvičení, vrátane cvičiaceho. Úlohy sa často prenášali z cvičenia na daľšie cvičenie. Hodnotenie cvičení je dosť náročné, ale systém mi príde dobrý (viď stránky ľubovolného cvičiaceho). Nerozumiem taktiež "presnosti" udeľovania bodov. Ako pri úlohe za 4 body môže niekto dostať 1.625 bodu?
Bc. Ondřej Mička [32-KTIML], Optimization methods [NOPT048, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Mám trochu smíšené pocity, protože z hlediska materiálů a organizace se jedná o velmi kvalitní cvičení. Cvičící z nějakého důvodu chodil i na přednášku, což mělo za následek velmi dobrou synchronizaci s probranou látkou. Vždy byly k dispozici vytištěné příklady a hlavně shrnutí látky z přednášky. Osobně ovšem nemám rád individuální řešení příkladů a obcházení cvičícím. Nepřijde mi to moc produktivní a raději bych příklady řešil společně, případně cvičícím/někým u tabule. Každopádně to záleží na každém a cvičící se snažil s poradit a na každém cvičení byl v dobré náladě, což se na cvičení také dost projeví.
Zápočet byl za 2 písemky, malé teoretické úkoly a 2 praktické úkoly.
Celkem překvapující bylo, že praktické úkoly jsou programovací. Na jednu stranu je to užitečné, protože si student něco vyzkouší, ale zbytek cvičení a přednášky připomíná spíše lingebru s 0% programováním.
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2018, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení bylo naprosto skvělé. Cvičící ochotný, všechno bylo dobře a srozumitelně vysvětleno, dobrá příprava na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 08.09.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící se snažil věci důsledně vysvětlit, což se mu ve většině případu povedlo. Příklady na procvičeni simplexové metody, mi přišli nevhodně zvolené. Dalí se těžko dopočítat do konce cvičeni.
Zápočet byl za kombinací bodu z větších a menších domácích úkolu a písemek na hodině.
Student has disallowed display of personal data, 02.09.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Individuální přístup Ondry je hodně fajn, nefunguje tak dobře s vysokým počtem studentů, úkoly jsou netriviální ale je fajn si něco vyzkoušet.
prof. RNDr. Jiří Sgall, DrSc. [32-IUUK], Introduction to approximation and randomized algorithms [NDMI084, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Prednášky boli celkom fajn, aj keď sa pán profesor neraz zastavil na dokazovaní nejakého obskúrneho dôkazu a robil ho skoro celú hodinu. Väčšina ľudí sa v takom prípade stratila už hneď na začiatku a zvyšok bol vlastne zbytočný.

Nevyhovoval mi princíp skúšky pána profesora Sgalla, kde človek dostal len jedinú tému a ak mu tá nesadla (napríklad preto, že vôbec nebola v skriptách), tak mal proste smolu. Mali by sa dávať aspoň 2 rôzne otázky/témy tak, ako to robí pán Kolman.

Inak bola skúška aj prednášky v priateľskom duchu. Asi preto, že nás na nich bolo tak málo.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
Prof. Sgall mě z předmětu jen zkoušel. To stačilo k naprostému odrazení od daného předmětu. A ostatním studentům doporučuji se předmětům, co učí nebo kde hrozí, že bude zkoušet, vyhnout úplně.
Bylo nám řečeno, že zkouška bude ústní s písemnou přípravou. Když ke mě ale prof. Sgall přišel, přečetl si mou přípravu a hodnotil podle ní. V písemné přípravě nebylo pochopitelně vše rozepsané do posledního detailu. Na to ostatně ani nebyl dán studentům dostatečný čas. I zodpovězení doplňujících otázek a vyvrácení rádoby protipříkladů nestačilo ke spokojenosti přednášejícího, spíše naopak.
Zkouška mi přišla hodně nespravedlivá a jednání zkoušejícího dost špatné.
  • Je mi líto, že odcházíte s tímto dojmem. Mě naopak případá, že studenti na mých zkouškách dostávají dosti neomezený čas, a na požádání i náhradní otázku apod. Při doplňkových otázkách se snažím hodnotit ne doplnění všech detailů, ale spíše způsob přemýšlení a hlubší pochopení.
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přednáška skvělá, trochu zrádná jsou skripta. Začátek přednášky je pokryt opravdu dobře, konec naopak vůbec - a témata se (i přes odkazy od přednášejícího) nedohledávají úplně dobře.

    Zkouška mi přišla poněkud stresující - třeba tím, že není jasné, který přednášející vás bude zkoušet a každá paralelka probrala trochu něco jiného. Navíc mi přišlo, že na vypracování otázky na ústní bylo málo času - zvlášť v kontrastu s tím, že zkoušejícímu pak chybí domyšlení detailů a vnímá jej jako neschopnost je domyslet/neznalost (i když s více časem by je šlo rozvinou pečlivěji).
  • Netypická organizace zkoušek byla výsledkem mé vytíženosti ve zkouškovém období - ale neuvědomili jsme si, jak je to pro studenty nečitelné. Děkuju za komentář (i za obdobné komentáře k předmětu), pro další roky se podobnému systému vyhneme.

    Při doplňkových otázkách se snažím hodnotit ne doplnění všech detailů, ale spíše způsob přemýšlení a hlubší pochopení.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Prednášku prednášali dvaja. Po preklenutí do druhej polovice som cítila, že so zmenou prednášajúceho som mala výrazne menej poznámok z hodín. Veľa vecí bolo len povedaných, nie napísaných a to mi mierne chýbalo (hlavne pri prednáškach v angličtine).
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
    Látka byla dobře vysvětlovaná, i ty složitější věci se dali pochopit.
    prof. RNDr. Jiří Sgall, DrSc. [32-IUUK], Optimization methods [NOPT048, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 10.08.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Oceňuji naprostou férovost a velký přehled vyučujícího
    Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Přednášky se mi líbily, látka byla většinou přednesena poměrně jasně a srozumitelně, i když občas bylo náročné si stíhat dělat zápisky a zároveň důkladně pochopit výklad.
    Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přednáška jede docela rychle a v důkazech se občas docela skáče dopředu, pan profesr je asi zvyklý, že studenti nemají problémy s formalitami - což se mně dělo a přednška mi rychle utekla. Naštěstí má pan profesor velice hezká skripta, která když si poctivě přelouskáte, tak se všchny důkazy dají pochopit (pozor - chybí tam pouze pár pokročilejších témat, tam se asi vyplatí chodit na přednášky).
    Určitě se vyplatí od začátku dávat pozor a držet temp s přednáškou, tedy chodit na konzultace a pečlivě se připravovat na přednášky. O zkouškovém se to těžko dohání, obvzvlášť některá témata se moc snadno nedají nikde najít.
    Student has disallowed display of personal data, 01.06.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Zkouska neprimerene detailni, vzhledem k tomu, jak casto se detaily opomijely na prednasce. Pokud je neco v dukaze dulezite, je potreba to alespon jednim slovem zminit na tabuli. Co se rekne jen tak mezi reci vetsinou student nestiha vnimat, protoze zrovna z tabule opisuje neco jineho.
    Student has disallowed display of personal data, 01.06.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Pan profesor Sgall je moc hodny a rekl bych, ze se snazi studentum v kazdem ohledu vyjit vstric. Z casovych duvodu se bohuzel na prednasce prednesou pouze hlavni myslenky dukazu a clovek bud pochopi nebo je o zkouskovem odkazany na skripta, ktere bohuzel nejsou dokonale. U zkousky je ovsem pozadovano uplne porozumeni dukazu do posledniho detailu.
    Mgr. Tomáš Toufar [32-IUUK], Probabilistic Techniques [NTIN022, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Letos bohužel docela vázlo opravování domácích úkolů a zadávání dalších sérií.
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2016, 1. Year, Informatika, doctoral
    Opravení úkolů bylo pečlivé, občas trošku opožděné, ale rozumím tomu, že buď je to pečlivé a pak to zabere čas nebo jenom sdělené a pak se nemůžeme poučit z chyb.

    Více mi vadila angličtina na cvičeních, kdy jednotlivé příklady ukazovali různí lidé, kterým bylo různě rozumět. Takže ve výsledku jsem v podstatě často nepochopila, o čem je řeč (mám s angličtinou problémy). Možná jsem přehlídla, že je předmět učen anglicky, pak je to asi trošku má chyba, že jsem jej měla zapsaný. Ve výsledku jsem na cvičení přestala chodit, protože to pro mne byla jen ztráta času.
    Comment on course, Introduction to approximation and randomized algorithms [NDMI084, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Nemyslím si, že tento predmet potrebuje cvičenia. Nič extra potrebné sa nebralo. Na prednášku sa nadväzovalo len veľmi okrajovo.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení jsou jednou za dva týdny, ale je to zcela dostačující. Nevýhodou předmětu je časová náročnost úkolů (jsou poměrně rozsáhlé a jejich vypracování se špatně kombinuje s úkoly z jiných předmětů).
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2018, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Fajn cviko.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Cvičeni boli náplňou výborné. Úlohy zaujímavý aj na cvičeniach aj v domácich. Páčilo sa mi aj to, že posledná séria bola viac prakticky zameraná.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení mi moc nevyhovovalo, probíhalo stylem tady máte příklady a řešte a potom si to řekneme. Přitom příklady mi často přišly pro běžného studenta obtížné. Také častá suplování a trvání opravy úkolů cvičení neprospěly.
    Comment on course, Introduction to approximation and randomized algorithms [NDMI084, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Zaujímavý predmet, ktorý naučí človeka pomerne veľa. Náväznosť na cvičenia bola ako-tak dobrá, ale len čo sa tém týka. Inak cvičenie bolo zbytočné a ku skúške nepotrebné.

    Veľká škoda, že skriptá stále nie sú plne dokončené. Niekoľko tém chýba a nájdu sa tam aj chyby (nemyslím gramatické, ale funkčné, napríklad v dôkazoch). Niektoré časti sú napísané veľmi pekne, zrozumiteľne a detailne. Iné zase vyzerajú, že sú písané narýchlo a potom sú tu samozrejme časti, ktoré chýbajú úplne a treba sa ich doučovať z iných zdrojov. Našťastie tie sú vždy uvedené priamo na stránke prednášok (sú to anglické knihy, ktoré sa dajú jednoducho získať a sú poväčšine napísané dostatočne dobre, že ich pochopí aj slabší angličtinár).

    Celkovo sa mi zdalo, že je učiva potrebného na skúšku veľa. Hlavne dôkazy viet o algoritmoch boli skoro všetky trikové a bolo sa ich potreba naučiť naspamäť. Nejaké obskúrne nerovnosti človek skutočne na skúške len tak z rukáva nevysype.

    Vôbec sa mi však nepáčilo, že sa pomerne rýchlo a hlboko načínalo aj do lineárneho programovania, ktoré nie je uvedené ako prerekvizita ani korekvizita. Dá sa to síce doučiť, ale je to len ďalšia obsiahla téma. Ako by ich už nebolo na tomto predmete samotnom dosť. A pritom nejde len o základy lineárneho programovania, ale aj o pokročilejšie pod-témy ako dualita a relaxácia, ktoré sa ťažko vysvetľujú niekomu, kto nevie, čo je to lineárne programovanie vôbec zač.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2018, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Zajímavý předmět, který mě bavilo učit se na zkoušku.
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Většinu semestru byl předmět zajímavý a dobrý. Až cca poslední třetina byla poněkud zmatená. Největší problém v předmětu byl podle mého názor fakt, že zkoušky byly pro obě paralelky společné a zkoušející byl určen pro každého studenta vcelku náhodně nehledě na to, kdo byl čí přednášející. Kvůli tomuto fakt předmět nedoporučuji.
    Student has disallowed display of personal data, 24.01.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přednáška byla pěkně koncipovaná, zajímavá, jako celek srozumitelná.
    Menším problémem jsou zatím nedokončená skripta.
    Ocenil bych u zkoušky vymezení látky, ze které se bude zkoušet. Množství látky, kterou si student musí připravit na zkoušku takto, je ohromné. Důkazy jsou navíc častokrát trikové, což činí zapamtování náročnější. Příjemným bonusem by bylo dělení vět s důkazy na lehké / těžké, kdy lehké by stačily na horší známku.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Veľmi príjemná osnova predmetu. Skúška príjemná. Zdroje na ktoré sa prednášajúci odakzujú si výborné.
    Comment on course, Optimization methods [NOPT048, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 02.09.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení je náročné, ale zvládnutelné a užitečné. Zabere více času mimo školu než jiné předměty.
    Student has disallowed display of personal data, 10.08.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Vyhovovalo mi, že cvičící dával možnost "předvést se" u tabule. Měl jsem proto větší motivaci zkoušet řešit příklady na cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 15.07.2018, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    The course itself was interesting up to some point. I found it useful the way how we used math to optimize problems from real life even if it was hard for me to understand how we do it.

    For some exercises the teacher gave us a clear model and steps to follow or things we have to observe in order to decide whether to use some method or another. I found it helpful in solving exercises and for me was a good guidance.

    The conditions for zapocet seemed too much for me (and not only).

    First, because we usually got a homework with something which was just presented to us at the lecture and it happened many times that I didn't know even how to start it. And we didn't have time at the tutorial both to correct the homework and to do the exercises planned for that tutorial. Besides that, I got often some score for the homeworks which I found to less. This also made it harder to get the points for the zapocet.
    Second, for the practical homework we had to use some library and program that was completely new. We didn't get any explanations and support for it besides the time when the teacher presented the homework and told us what program to use (and another time when a student asked the teacher something about the homework). I expected more time granted for discussing the homework and get feedback and help from the teacher

    It also happened that nobody was active during the tutorial (mainly because we did not understand and did not know what to say). When this happened the teacher tried to give us some hints and then he solved the exercises, but I still did not always get what he did there (I know that here was also because I have not learned the theory from the lecture).

    For me it would have been probably better if less things were presented at the course and we had more time for explanations.

    Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Líbilo se mi, že cvičení byla kombinací teoretických a praktických úloh. Mírně mi vadilo, že byl předepsaný konkrétní solver, který jsme museli použít.
    Student has disallowed display of personal data, 05.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení jsou velice přínosná, rozhodně se vyplatí na ně chodit. Oceňuji praktické domácí úkoly, to bylo velice přínosné, vyzkoušet si LP v praxi se vším všudy - rozhodně zachovat.
    Author of entry is known to survey organiser, 18.06.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičení jsou dobře uspořádaná a jedou všechny souběžně. Je tedy výhodou, že když si někdo neví rady, může mu pomoci kdokoliv, kdo má zapsaný předmět a není limitován osazenstvem jeho cvičení. Občas se zdálo, že učivo probírané na cvičení zdánlivě s přednáškou nesouviselo. Hlavně ze začátku semestru.
    Student has disallowed display of personal data, 01.06.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Cviceni byla hodne narocna, ale to asi odpovida narocnosti premetu a prednasky.
    Comment on course, Optimization methods [NOPT048, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 10.08.2018, 3. ročník, Informatika, Bachelor's
    Velmi zajímavé a výborně odpřednášeno. Oceňuji videozáznamy.
    Student has disallowed display of personal data, 19.09.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Mírně mi u předmětu vadila absence skript, která by pokrývala celou látku. Přibližně první polovinu výkladu pokrývají dobře skripta J. Matouška Lineární programování a lineární algebra pro informatiky. Pak existují ještě poznámky k přednáškám, které jsou v některých úsecích nepřehledné a zkratkovité, z některých přednášek chybí úplně.
    Zbytek přednášek je nutné dohledávat ve směsi literatury, u které ani člověk neví, kterou chybějící část výkladu tam má hledat. Kdyby u každé přednášky byl odkaz, ve které knize je možné najít její obsah, doplňovaly by se zameškané přednášky daleko snáz. (Jelikož chápu, že sepisovat rozumná skripta stojí mnoho času a úsilí, toto řešení by snad nemuselo zabrat velké množství času a věřím, že by mnoha studentům při přípravě na zkoušku velmi pomohlo.)
    Student has disallowed display of personal data, 04.07.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Velice těžký předmět, určitě se vyplatí od začátku dávat pozor a držet temp s přednáškou, tedy chodit na konzultace a pečlivě se připravovat na přednášky. O zkouškovém se to těžko dohání, obvzvlášť některá témata se moc snadno nedají nikde najít.
    Student has disallowed display of personal data, 01.06.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Predmet rozhodne patri k tem nejzajimavejsim a zaroven nejnarocnejsim na informatice na MFF. Prednasce by prospela vyssi kvalita skript/doprovodneho textu.
    Comment on course, Probabilistic Techniques [NTIN022, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2016, 1. Year, Informatika, doctoral
    V průběhu řešení domácích úkolů se student vhodně seznámí s obsahem přednášky. Tzn. má příležitost dříve než ve zkouškovém vše pochopit a zkusit si využít v praxi.

    Nápovědy bych ale uvítala konkrétnější - takto mi přišlo, že nápovědy často řekly něco, co bylo jasné už ze zadání, ale chyběl ten klíčový "poslední krok" a následný wow efekt z toho, že jsem dokázala spočítat příklad sama. Možná by pomohly 2 nápovědy - první třeba v podobě, co byla nyní a druhá již konkrétnější ("použijte přesně tuhle funkci...") třeba za čtvrtinu bodů. Prostě proto, aby byla ta možnost si nakonec příklad skutečně dopočítat samostatně. Typicky jsem skončila na tom, že jsem přesně věděla, jakou větu použít, že se něco musí nějak omezit - ale nenašla tu vhodnou přesnou funkci.

    Uvítala bych zadání příkladů i v češtině případně na to mít více času. Takto jsem se občas pustila do řešení, zjistila, že to vůbec nefunguje a začla teprve řešit, kde je problém v mém překladu zadání a pak bylo méně času na řešení. První série by rozhodně měla mít termín odevzdání až po ukončení zápisu (s rezervou).
    Comment on course, Probabilistic Techniques [NTIN022, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Přednášce by prospělo důslednější rozdělení na témata. Často nebylo jasné, zda právě přednášená látka je aplikace předchozí nebo motivační příklad k nové, obzvláště když byly proloženy odbočkou k jinému tématu. Zmatení bylo zřejmě skupinové a ztížilo jak orientaci v látce, tak řešení domácích úkolů.
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2016, 1. Year, Informatika, doctoral
    Pro mě jako absolventa oboru Teorie pravděpodobnosti byl celý předmět jako výlet domů a přitom do úplně jiné epochy - termíny stejné, jasné, stejné věty, které jsem se učila. Stačí v podstatě absolutní základy teorie pravděpodobnosti. A přitom použití vět a technik, které jsem nikdy neviděla a ani by mne nenapadlo, že by to takto šlo použít.

    Předmět bych doporučila nejenom studentům informatiky (úvodní kurs teorie pravděpodobnosti je více než vhodný), ale i studentům teorie pravděpodobnosti, kteří znají základy z teorie grafů. Rozhodně to vhodně obohatí jejich rozhled.