InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Pavel Cejnar, DSc. [32-UCJF], Physics as an Adventure of Discovery [NPOZ008, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Jeho přednášky se mi líbily.
Martin Zika, 12.08.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Série přednášek o kvantové mechanice byla jistě z mnoha pohledů lepší, než povinná přednáška.
Student has disallowed display of personal data, 18.07.2018, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Krásné obrázky znázorňující kvantovku a další fyzikální disciplíny.
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Prof. Cejnar je vlastním stavem operátoru “libová přednáška” s vlastním číslem 1.
Student has disallowed display of personal data, 31.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Vynikající přednášející, obzvláště kvalitním smyslem pro humor. Není co vytknout
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednáší v první části semestru a mluví převážně teorii relativity. Přednášky má zajímavé.
Dalibor Preisler, 25.06.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Děkuji za přiblížení partií kvantové fyziky. Nadchlo mě určitě k dalšímu jejímu studiu.
Mgr. David Heyrovský, Ph.D. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Sympatický cvičící, probralo se vše, co bylo potřeba, taktéž bylo zřetelně vysvětleno vše potřebné. Na začátku hodiny zopakoval krátce nejdůležitější teorii, potom vyvolával podle seznamu k tabuli, takže se dostalo stejně často na všechny.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejlepších přístupů ke studentům i k probírané látce, vše vysvětluje s klidem gentlemana a úsměvem britské královny. Nevím jak to dělá, ale ikdyž má student blbý dotaz, Heyrovský to vždy zahraje tak, aby nikdo nebyl za blbce, všichni se dozvěděli něco nového a odcházeli s pocitem porozumění.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučujúci bol dobre pripravený na cvičenie, každý príklad zrozumiteľne vysvetlil a aj chodenie k tabuli sa dalo zvládnuť.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vynikající cvičící, vše vždy jasně a srozumitelně vysvětlí, na hodinách panuje příjemná atmosféra. K zápočtu i zkoušce budete skvěle připraveni.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší cvičení za mé studium. Počítá se u tabule, pan Heyrovský radí, vysvětluje postup, tím pádem se počítá v přiměřeném tempu. Vybrané příklady zcela pokryly potřebné dovednosti nutné k napsání zápočtové písemky.
Jako bonus je cvičící vtipný, milý, božsky se směje, vypadá i chová se jako zenový mistr a má luxusní azurovou košili.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
všechny důležité příklady byly probrané, vysvětlení mělo pěknou strukturu. moc doporučuju
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan Heyrovský místy vykládal na můj vkus trošku moc rychle (zejména fyzikální části složitějších problémů). Když se ale člověk zeptal, vždy vše znovu a podrobněji vysvětlil. Oceňuji, že nás nutil chodit k tabuli - sice to bylo trošku nepříjemné, ale zároveň jsem se tím dost naučil.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přínosné cvičení - jednoznačně doporučuji!
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Dobrý výklad, pochopí i tupec, teda matematik :)
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Heyrovský vše dobře vysvětluje, všímá si každého zmateného výrazu v obličeji studenta a ihned se ptá, co je nejasné, takže nikdo nemá vůbec šanci něco nechápat.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Úžasné nadšení a energie do výuky. Místy vtip a obrovské pochopení pro matiky, fyzikou nepolíbení. Chválím všemi deseti.
prof. RNDr. Pavel Krtouš, Ph.D. [32-UTF], Physics as an Adventure of Discovery [NPOZ008, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nikdy nezapomenu na přednášku o S. Hawkingovi. Znalosti prof. Krtouše je nespočetná množina.
Martin Zika, 02.07.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Série o kvantové mechanice byla znatelné hutnější, více filozoficky a matematicky zatížená než ostatní přednášky, a pokud možná nebyla tak lehce stravitelná pro posluchače zcela mimo obor, pak byla dokonalá pro studenta prvního ročníku fyziky, který už má povědomí o základech algebraického jazyka a je ochotný se ponořit do neintuitivního světa kvantové mechaniky, ale zároveň má pro něj celý obor stále nádech mystéria. Se všemi nádhernými visuálními prostředky, historickými vsuvkami a filozofickými souvislostmi jde o mé nejoblíbenější přednášky, které jsem zatím na matfyzu viděl.
Student has disallowed display of personal data, 23.05.2017, 1. ročník, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji čas a energii vložené do simulací kvantových experimentů.
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobrý přednášející, se kterým se setkáte v druhé části semestru a bude mluvit hlavně o kvantové teorii.
Dalibor Preisler, 28.05.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
V jedné z přednášek padlo spojení "deterministická past klasické fyziky". Bylo by zajímavé (např. v rámci Filosofických problémů fyziky) tento problém více rozebrat (pokud to jde), případně diskutovat, co na to kvantová mechanika.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas mírně zmatený, ale hrozně hodný a všechno zvládá vysvětlit. (A zná Harryho Pottera! (I když asi ne osobně.))
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Nevím jestli to bylo tím, že jsem matematik, ale celkově mi cvičení přišla velmi nesrozumitelná. Většinou jsem nechápala, co vlastně řešíme za problém a k čemu máme dojít. Příklady bývaly nedokončené s výmluvou, že ,,z toho už je to nějak vidět", což pro mě opravdu neplatilo. Celá cvičení probíhala tak, že studenti psali u tabule. Dost často jsem nakonec jen psala, co mi docent Langer diktoval, protože jsem nevěděla, co se po mně žádá.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičenie sa nesie v ležérnom tempe, vhodné skôr pre študentov, ktorí potrebujú viac času na rozmyslenie. Vyvolávanie k tabuli sa snaží byť rodovo vyvážené, čo je problém, keď samotný počet študentov nie je rodovo vyvážený... Ale pri riešení úloh pred tabuľou vyučujúci navádza a pomáha.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Příjemný vyučující, často nejdříve popsal nějaký příklad ukázkou ze života, než jsme to začali řešit.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Látku a příklady nám velmi dobře vysvětlil a na příkladech jsme pak viděli proč se to tak dělá.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení byla pomalá, často jsme se u tabule zamotali v derivacích a čas zbytečně ubíhal. Navíc někteří vyvolaní strávili před tabulí takřka celou hodinu. Nicméně vysvětleno bylo nakonec všechno dobře a příklady jsme taky vyřešili.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Super
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výklad je srozumitelný, na můj vkus ovšem postupuje velice pomalu a s minimálním důrazem na intuici.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
S mikrofonem bych hodnotil za 2, bohužel když v první lavici téměř neslyším jeho výklad, zaniká, že vlastně ten výklad není vůbec špatný.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrý vyučující, je vidět, že všemu rozumí.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Docent Langer je dobrý přednášející, občas ale až moc vysvětluje celkem jednoduché věci a u těch složitějších je někdy naopak až moc zkratkovitý.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Sestavte si Langerangian a uvidíte, že tento pán je chodící fyzika. Fascinuje mě tím, kolik věcí si stále pamatuje. Při přednášce udělá chybičku dvě, tři, ale poví vám něco, co nenajdete v žádné knize či skriptech.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je vidieť, že prednášky pána docenta sú vždy pripravené, učivo je podané zrozumiteľne a je doplnené o rôzne zaujímavosti.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Kvalitní přednáška, kterou brzdí jen nepřehledný zápis na tabuli znemožňující rozumný zápis do sešitu. Je snažší pouze poslouchat a před zkouškou se učit z skript.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přesnášky nebyly nic moc,přišly mě trošku zmatený. U zkoušky však byl příjemný.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučujúci bol veľmi milý.
Avšak... preberaná látka (hlavne kontinuum, rovnica struny bola ešte ako tak fajn) bola príliš zhustená. Chápem ale, že veľa možností, ako kontinuum prebrať za tak limitovaný čas nie je.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Nevím, pana docenta Langera jsem tento semestr neviděl.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Doc. J. Langer bol zapojený do procesu prednášania len v rámci poslednej prednášky, kde ho čakala neľahká úloha, a to predniesť de facto 2 nové celky - teóriu struny a kontinua, preto by nebolo korektné hodnotiť len na základe tejto prednášky. V súvislosti s tým mi však nedá nespomenuť, že napriek tomu, že tieto dôležité a o nič jednoduchšie učebné celky boli zapojené do skúšania, a to v pozícii jednej z dvoch skúšaných otázok. Osobne mi prišlo paradoxné, že témam, ktorými sa celý semester žilo a cvičilo na cvičeniach bola prisúdená rovnaká dôležitosť, ako témam, ktoré ostali len na samoštúdium. Aby som bol fér, otázky neboli skúšané dopodrobna.
prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejlepších profesorů, studenty přesvědčí o jednoduchosti problému, zaujme a jeho výklad je poučný a energetický.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ocenil bych trochu víc prostoru u tabule, popohánění a napovídání mělo za důsledek, že jsem moc nevěděl, co u té tabule dělám. Jinak perfektní, příklady skvěle procvičily na test i na domácí úkoly.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Podolský je naprostej Chad. Jeho výklad je mesmerizující jak na přednášce, tak na cvikách. Domácí úkoly jsou radost počítat!
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Neutuchající živel, který se nenechává zdržovat matematikou, a místo toho nás učí přesně tu fyzikální magii, kterou mi doteď nikdo nebyl schopný vpravit do hlavy.
Author of entry is known to survey organiser, 25.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Perfektní cvičení, na test se díky němu člověk téměř nemusel učit. Navíc jsme ke konci semestru stihli i doplnit zajímavosti k přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlépe organizované cvičení, na kterém jsem zatím byla. Nikdy se nestalo, že by bylo zdržení u tabule kvůli tomu, že by student nevěděl, vyučující dával celou dobou pozor a studentům u tabule stále pomáhal, aby bylo cvičení plynulé. Po dokončení každého příkladu se i zmínil o fyzikálním významu. Ke kvalitě výuky přispívalo i střídání u tabule podle seznamu. Na každé cvičení byl vyučující perfektně připravený.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Profesor Podolský je stejně dobrý cvičící jako přednášející - v obou ohledech je vynikající.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zatiaľ jednoznačne najlepší cvičiaci akého sme mali. Názorný a zároveň detailný prístup k príkladom, ku všetkému boli spomenuté zaujímavé dodatky, ktoré robili cvičenie ešte zaujímavejším. Ja osobne som sa nikdy nenudil, a to je jednoznačne známka najvyššej kvality daného cvičiaceho.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Odporúčam
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
skvělý přednášející i cvičící
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičenie bolo priamočiare, dobre nás pripravilo na zápočtový test a opakovanie teórie na cvičeniach malo za následok výrazne kratšiu dobu potrebnú na prípravu na skúšku ako som predpokladal. Bolo to jedno z najlepších cvičení ktoré som absolvoval.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvelé cvičenie, úžasný cvičiaci!
Pán profesor Podolský, patrí Vám moja vďaka za skvelé cvičenia (a prednášky). Všetko bolo prebrané zrozumiteľne a hlavne s nadšením a úsmevom. (:
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Podobně jako při přednášce velmi názorné vysvětlení všech daných problémů i postupů.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Prof. Podolský mi zatím přijde jako jeden z nejpříjemnějších učitelů na škole.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Na cvičení prof. Podolského som mal často pocit, že sa jedná o pokračovanie prednášok. Čo je skôr humorné a vôbec to nebolo na škodu :). Kvalita cvičení bola porovnateľná s kvalitou prednášok (vysoká). Na cvičení sa študenti striedali pri tabuli, to však nebolo nijako bodované. Zápočet bol založený na hromadnej písomke a domácich úlohách. Všetky prípadné otázky, alebo nejasnosti boli zodpovedané a okomentované. Veľmi pozitívne hodnotím vzťah vyučujúceho k študentom.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Stejně jako dokonalá přednáška i cvičení s prof. Podolským jsou skvělá a přínosná, tedy je všem mohu vřele doporučit. Vždy se na nich počítají příklady z látky, která se zrovna bere na přednáškách, případně se ukazují zajímavé a překvapivé fyzikální příklady. Vše je počítáno jasně a srozumitelně, krok po kroku, bez nepochopitelných operací nebo složitých úprav pomocí podivných triků. V případě náročnější látky je vše pečlivě vysvětleno a propočítáno. Cvičení vás dokáže perfektně připravit na napsání zápočtových i zkouškových písemek, bez nutnosti dlouhé individuální přípravy. Nemám nic co bych mohl přístupu ke studentům a vysvětlování látky cvičícího vytknout.
prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasné, zvládá vysvětlit i obtížné věci tak, abychom to všichni pochopili. Baví ho to. A pak to baví i nás.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Jako matematik jsem měla občas problém s některými tématy, které jsme nebrali, takže jsem se občas ztrácela a musela se ptát na význam spolusedících fyziků. Také mi vadily některé nehezké výroky o matematicích a pravidelné velké přetahování výkladu ještě umocněné pokročilou hodinou (dlouhá přednáška měla končit v sedm večer). Přednášející byl ale celkově velmi nadšený, což zlepšovalo celkový dojem z výkladu.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Super
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Slovami fejsbukoveho memečka:
-has a personality cult and probably knows it
(Zaslúžene)

Student has disallowed display of personal data, 16.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán prof. Podolský je extra trieda medzi profesormi. Látku vie vysvetliť mimoriadne pútavo, dôkladne a zrozumiteľne. Jeho entuziamus, zhovorčivosť a dôvtipnosť sú dôvodom, prečo žiadna prednáška nie je nudná. Študentov si vie získať aj rôznymi príhodami či vtipnými obrázkami. Na skúške skúma do akej hĺbky študent tematike rozumie, no hodnotí veľmi zhovievavo. Je to najlepší profesor, s ktorým som sa dosiaľ na škole stretol a myslím si, že ho len tak niekto neprekoná.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý pedagog, až na občasné přetahování si nemohu stěžovat.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zatím nejlepší přednáška, kterou jsem na MFF prošla. Profesora Podolského baví učit a baví ho neskutečně i fyzika, takže jednotlivé přednášky byly úžasně motivující a do detailu dotažené.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasný, skvelý, fascinujúci, podnetný, úžasný prednášajúci.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Je vidět, že prof. Podolského velice baví učit a také to umí. Dokáže velice snadno vtáhnout studenty a předat jim to nadšení. Důkaz může být například to, že i když jsou záznamy přednášek již na stránkách mff, přednášková místnost byla vždy alespoň z poloviny plná.

Na každý dotaz zvládne odpovědět ihned, vždy chodil na čas a ví, o čem povídá.

Přednášky často odlehčuje tím, že řekne vtip, narážku nebo ukáže Opráski sčeskí historje.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Poutavý a inspirativní výklad. Přednášející rozvíjí v první řadě intuici studentů k danému tématu. Přednášející je energický a srší z něj pozitivní energie (a propos, ta odpovídá hyperbolické trajektorii).
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor Podolský je velmi dobrý pedagog a jeho přednášky jsou opravdu přínosné
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor umí skvěle podat látku a jeho nadšení je skoro až nakažlivé, bohužel časová potřeba výkladu přesahuje dotaci v rozvrhu, ale nikdo, kdo neměl další hodinu, z jeho přednášek neodcházel.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Lituji herce, který přijde po Vás...
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi oceňuji zápal, s jakým vyučující přednášel a jak dokázal posluchače vtáhnout do tématu. Jeden z nejlepších pedagogů, které jsem během studia potkal.
Student has disallowed display of personal data, 15.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Perfektní přednášející. Je na něm znát, že ho probíraná látka zajímá a baví ho učit. Látku dokáže skvěle vysvětlit. Naprosto bez problému, není třeba nic vylepšovat nebo měnit.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Fenomenální přednášející i cvičící. Vysvětlí každému všechno, dost důkladně, aby pochopili a dost poutavě, aby se nenudili. Nenechává se tlačit od konce hodiny, ale v jeho případě je to plus-věnuje látce právě tolik času, kolik si látka vyžaduje.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na profesoru Podolském je vidět, že ho učení opravdu baví. Navíc má obrovský dar předat znalosti studentům a přenést na ně své nadšení. Jeho přednášky z teoretické mechaniky jsou bezesporu tím nejlepším, co jsem zatím na matfyzu zažila. Vyučující dokáže látku vysvětlit tak, že ji pochopíte hned na hodině; příprava na zkoušku pak nezabere moc času, protože si většinu pamatujete z hodin.
Líbí se mi také systém, kdy studenti kromě zápočtové písemky dělají také domácí úkoly, za které rovněž získávají body k zápočtu. Při dosažení určitého počtu bodů je pak student za práci během semestru odměněn tím, že například nemusí psát zkouškovou písemku, což je velmi motivující =)
Je pravda, že pan profesor celkem často přetahuje, ale protože jsou přednášky tak zábavné a zajímavé, tak to mně osobně vůbec nevadilo.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Opravdu úžasný přednášející. Přednáší s neskutečným nadšením a humorem. Danou látku vysvětluje tak, aby to každý pochopil, což je velký rozdíl oproti některým přednášejícím na MFF, kteří si to prostě odpřednáší pro sebe. I kdyby měl profesor Podolský přednášet o roztomilosti brouka, tak jeho přednášku vřele doporučuji!
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Geniální, elegantní, nádherné, úžasné. I Achnaton by přepsal svůj velký chvalozpěv na Slunce na Velký chvalozpěv na Podolského, kdyby absolvoval tento předmět.
Přednášky jsou do posledního detailu perfektně připravené a pan profesor nás se zápalem a vášní provází taji teoretické mechaniky. Klade se důraz na pochopení a tomu jsou také přizpůsobeny samotné přednášky, požadavky a množství látky. Zároveň je vyžadována průběžná příprava k úspěšnému dokončení vcelku rozsáhlých domácích úkolů. Drtivá většina teorie se názorně ukazuje na opráscích a je často prokládána exkurzy do historie.
Teoretickou mechaniku s Podolským by měli absolvovat všichni vyučující na mff.

Martin Zika, 25.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nejlépe připravená přednáška. Skutečně se těžko představí lépe odvedená pedagogická práce: přednášky jsou zábavné, poutavé, užitečné, mají skvělou strukturu jak v čase, tak v prostoru tabule, odvození a důkazy jsou přesné a přitom intuitivní a dobře pochopitelné, poznámky o přesahu do složitějších oborů nebo historické souvislosti mají obrovskou motivační váhu.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší vyučující, motivuje studenty, jak je do fyziky zapálený. Vše pochopitelně vysvětluje. Je vtipný, přednášky jsou zábavnou formou.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý přednášející, úžasná skripta, vše vysvětleno, líbí se mi jeho zapálení. Jediné, co bych vytkla, je přetahování, ale to je celkem malý detail.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi skvěle a zajímavě učil, na hodinách dokázal vše perfektně vysvětlit, ilustrovat na příkladech, po hodinách diskutovat dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Málokdy se vidí takový vysloveně radostný a poutavý styl výkladu. Hodiny s profesorem Podolským jsou velmi zábavné, zajímavé a i komplikovanější pasáže látky jsou vyloženy takovým stylem, že snad ani není možné je nepochopit. Jistě jeden z nejlepších kantorů na škole. Jediným nedostatkem snad je, že i některé snadnější části jsou vykládány možná až zbytečně pomalu.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Legenda. Jsem rád, že jsem měl tu možnost chodit na jeho přednášky, protože jsem skoro pokaždé chtěl vyskočit štěstím z lavice, jak krásná ta teoretická mechanika je, hlavně v podání profesora Podolského.
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výklad má snad všechny představitelné přednosti - je poutavý, uspořádaný, velice dobře podaný, je vysvětlen i přesah do dalších oborů... Zatím nejlepší přednáška, jakou jsem na MFF navštěvoval.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Tento kurz snáď ani nemôže byť lepšie a prehľadnejšie podaný. Excelentný prístup prednášajúceho ku študentom, každá jedna nejasnosť bola s ľahkosťou vysvetlená. Na začiatku každej prednášky prehľadné zhrnutie toho, kde sa v sylabe nachádzame... a mnoho iných vecí, ktoré robia z profesora Podolského excelentného pedagóga.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborne pripravené prednášky, zaujímavo a zrozumiteľne podané učivo. Iba by som si možno dala väčší pozor na prestávky, ktoré sú, v dve a pol hodiny trvajúcom hurikáne, ktorým teoretická mechanika v podaní pána profesora Podolského je, jednoznačne potrebné.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborne vysvetlené učivo, komplexne poprepájané aj s ostatnými predmetmi.

Férovosť a príjemná atmosféra na skúške.

Schopnosť zaujať a udržať si pozornosť poslúchačov aj po troch hodinách.

#želvičkamusívyhrát
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
nejlepší přednášející co jsem kdy měla!
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednáška teoretické mechaniky pro mě byla zatím nejpříjemnějším předmětem na matfyzu. Pan Podolský dokáže látku podat záživně a zároveň srozumitelně. Oceňuji systém domácích úkolů, který studenta motivuje podívat se na látku během semestru. Jako jedinou chybu vidím fakt, že na mechaniku tuhého tělesa a kontinua zbylo nepoměrně málo času, ačkoliv u zkoušky tvořily tato témata polovinu otázek.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Je naprosto neuvěřitelné, jak profesor Podolský dokáže bavit studenty a vytvořit příjemnou atmosféru i při zkoušce. Na přednáškách dobře vysvětlil probírané téma, ale většinou si k němu připravil i nějakou nefyzikální souvislost, kterou si myslím budou studenti dlouho pamatovat (a třeba díky tomu i tu fyzikální), dokázal si dělat milou legraci ze všeho okolo a odpustili jsme mu i několik prodloužených přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky prof. Podolského jsou bezkonkurenčně záživné, vtipné, zajímavé a srozumitelné, zatímco nepostrádají obsah (i když pan profesor občas pár minut přetáhne).

10/10
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Opravdu úžasný přednášky, který mě fakt bavily. Profesor Podolský má skvělý přednes a výborně vše vysvětluje. Navíc jsem se po absolvování těchto přednášek skoro nemusel učit na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor přednáší s vlekým nadšením pro fyziku, které přenáší i na studenty. Jeho výklad je srozumitelný.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Najlepšia prednáška akú som dosiaľ na matfyze zažil. Názorná, prehľadná, záživná.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Prednáška v podaní pána profesora Podolského sa mi veľmi páčila. Skvelý prednášajúci.
Jaroslav Říha, 26.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Kvůli panu profesoru Podolskému byly přednášky zábavné, podařilo se mu přenést svoje nadšení na nás :).
Myslím si, že pan profesor Podolský má na učení velký talent.
Author of entry is known to survey organiser, 14.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nedokáži si představit, že by tento předmět přednášel někdo lépe.
Viktor Skoupý, 21.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášející přednášel látku velmi srozumitelně a důležité věci psal na tabuli, takže se dobře psal zápis do sešitu. Několikrát vysvětloval zajímavé odbočky od probírané látky. Přednášel s nadšením a často říkal tematické vtipy.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
To, že pan profesor Jiří Podolský přednáší naprosto fantasticky je už veřejně známo, a proto to tu nebudu dlouze opakovat.

To, že často odbíhá od tématu a přetahuje je už tak profláknuté, že to o sobě i sám během přednášek deklaruje.

Dovolím si proto jen jednu drobnou výhradu: Občas je výklad až příliš pomalý. Možná je to tím, že předmět Teoretická mechanika není příliš obsáhlý (a proto je možné ho vykládat pomaleji) a možná je to tím, že na předmět občas chodí i studenti jiných oborů (a jiných fakult). Občas je ale něco vykládáno velmi pomalu a občas je něco zřejmého několikrát opakováno aby to skutečně všichni pochopili. Samozřejmě, bez toho by byl v přednáškové místnosti někdo, kdo by to nepochopil, a to také není dobře. Píši to sem jen jako informaci, aby budoucí studenti počítali s tím, že se občas můžou na přednáškách trochu nudit.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Pan profesor přednášel velmi zajímavě a poutavě a ozvláštňoval svůj výklad historickými a populárními vložkami. Bohužel kvůli tomu několikrát svůj výklad přetáhl. Jednou i o více než hodinu. Ocenil bych, kdyby nejprve odvykládal vše "podstatné" a až po skončení přednášky přidal zajímavosti pro zájemce. Naopak oceňuji to, že při zkoušení byl pan profesor velmi milý, příjemný.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Lze snad něco dodat? Zkrátka a jednoduše vynikající přednáška. Zápal pana prof. Podolského pro fyziku z něj přímo vyzařuje a umí nadchnout i studenty. Učivo je vysvětlováno velice přirozeně a intuitivně. To mělo bohužel za následek, že se nestíhalo a pan profesor pak několikrát přednášku přetáhl o hodinu, či více, což i otrlejší studenti nesnášeli úplně lehce. Ale nad tím se dají přimhouřit oči.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Přednášky samy o sobě nebyly vyloženě špatné, často i vtipné, hodně mi ale vadila zabíhání do různých historických událostí, která pro samotnou výuku byla nepodstatná, zabírala příliš času a díky nimž pak docházelo i k několikahodinovým přetahováním výuky, kterých se nemálo studentů ani nemohlo účastnit.
Dále mi vadily i některé "drobné" nepřesnosti ve výkladu. Například v kapitole o kinematice tuhého tělesa bylo několikrát silně zdůrazněno, že časová derivace libovolného vektoru je nutně jiná vůči tělesu a prostoru, ale nebyl napsán důležitý předpoklad, že i těleso musí být nutně různé od prostoru. Takovýchto drobností bylo ale bohužel víc.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Opravdu výborné přednášky. Prof. Podolského učení vysloveně baví, což spolu se schopností dobře podat probíranou látku způsobuje, že jsem na přednášky chodil velmi rád a též si z nich mnoho věcí zapamatoval.

Jedinou výtkou je tak pouze časté přetahování, které sice chápu - látku je třeba probrat, ale vzhledem k tomu, že přednáška byla ve středu večer, pozornost studentů při brutálnějším přetáhnutí vlivem únavy klesala až téměř k nule.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Naprosto typický zapálený výklad, názorný a plný historických poznámek.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán profesor veľmi zrozumiteľne vysvetlil problematiku a pristupoval veľmi ľudsky.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Podolský je prostě borec!!!
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan Podolský je doslova neskutečný a to v pozitivním slova smyslu. Doslova srší energií a do tématu vás vtáhne ať chcete, nebo ne. Na jeho přednášce se rozhodně nebudete nudit! Vše je perfektně vysvětleno, někdy dokonce až moc podrobně na to, že přednáška má tříhodinovou notaci a přesto pan Podolský velmi často přetahuje a to od třiceti minut do dvou hodin. Vzhledem k zajímavosti přednášky mu to ale každý musí odpustit.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Profesor Podolský sice dokáže všechno vysvětlit tak, že to musí pochopit všichni, ale přijde mi, že některé věci často zbytečně opakuje na úkor toho, že potom přetahuje.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Naprosto precizní a výborný přednes, který byl dobře strukturován jak tématicky celkově, tak tématicky po hodinách, stejně tak byl super i přístup ke studentům (velké +) a stejně tak i podnětnost a zajímavost látky. Rozhodně bych zařadil mezi "must-have" předměty na matfyzu.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Profesor J. Podolský odprednášal prednášku z teoretickej mechaniky naozaj bravúrne. Výklad bol v každom ohľade zrozumiteľný, nebol problém pochopiť preberané učivo priamo na prednáške. Na kvalite prednášky sa určite zapísali dlhodobé skúsenosti vyučujúceho, ako aj priam živelné nadšenie z prednášania. Jediné, čo by som chcel vytknúť bolo časté preťahovanie prednášok. S týmto problémom som sa však stretol, viac či menej, u každého vyučujúceho (na iných prednáškach v letnom semestri). Celkovo by som chcel vyzdvihnúť vystupovanie a prístup vyučujúceho, ktorý bol podľa môjho názoru reprezentujúci a porovnateľný so štandardom iných špičkových zahraničných univerzít.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zatím nejlepší a nejpříjemnější přednáška za celé 3 semestry na obecné fyzice. Prof. Jiří Podolský vysvětluje látku s neskutečným nadšením a navíc naprosto jasně a srozumitelně. Dokonce i veškeré složitosti dané látky jsou vysvětlovány na mnoha příkladech a krok po kroku tak, že vám vše co nepochopíte z přednášky dojde, když si přečtete zápisky. Jedna z mála přednášek, ze které člověk odchází se skvělým pocitem, že probíranou látku chápe, a že je mu to až na složitější detaily jasné. Na přednášky jsem se vždy velmi těšil, což rozhodně nemohu říci o ostatních předmětech. Za celý semestr jsem nenašel nic, co bych tomuto předmětu mohl vytkout, tudíž mohu přednášky pana prof. Podolského jen doporučit.
prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. [32-UTF], Physics as an Adventure of Discovery [NPOZ008, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2018, 2. Year, Matematika, Bachelor's
Zvláště oceňuji nadšení profesora Podolského. Jeho přednášky je radost poslouchat a nikdo nemůže zazlívat, že se obvykle dosti protáhnou.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Skvělý přednášející!
Martin Zika, 12.08.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nikdy jsem nezažil tak velkolepou, rozsáhlou a strhující řeč o shluku kamenů někde v západní Francii. Prof. Podolský může v jakémkoli okamžiku přednášet davům na Václavském náměstí - ať už o tom, kam se psaly kontravariantní indexy v listopadu 1912 nebo o akustických vlastnostech stropu v posluchárně T1 - a jistě rozžehne revoluci.
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
nadšenost prof. Podolského je to, co z přednášky udělá opravdové dobrodružství
Student has disallowed display of personal data, 31.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Vynikající přednášky. Přestože profesor poměrně pravidelně přetahuje, určitě to není na škodu.
Student has disallowed display of personal data, 17.05.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Úžasný přednášející, který svých nadšením vtáhne do hlubin fyziky každého!
Martin Zika, 02.07.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Skvělé přednášky, velmi živé, nemluvě o úžasných detailech nebo historické přesnosti mě zejména fascinovalo, jak mě pan profesor dokázal nadchnout i pro témata, která mě zprvu přitahovala méně než ostatní.
Dalibor Preisler, 25.06.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Děkuji za kompaktně podanou (nejen) relativistickou fyziku a shrnutí historie fyziky od pradávna po současnost.
prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. [32-UTF], Introductory Seminar on Theoretical Physics I [NTMF069, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejlepších profesorů vůbec. Zábavný, zaujme, zažerete se do problému.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vše skvěle a lidsky vysvětleno. Úžasný entuziasmus, dokáže nadchnout.
Author of entry is known to survey organiser, 12.01.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Náplní tohoto prosemináře jsou základy diferenciální geometrie. Ač se jedná na první pohled o velice abstraktní matematickou oblast, pan profesor ji dokáže názorně a srozumitelně vysvětlit tak, že studenti bez problému všechny pojmy pochopí a zjistí, že na nich vlastně není nic složitého.
Pomocí diferenciální geometrie se následně zformulují Lagrangeovy a Hamiltonovy pohybové rovnice, takže tento předmět doplňuje přednášky z teoretické mechaniky, a umožňuje studentům nahlédnout na stejnou problematiku trochu jiným pohledem.
Tento předmět tedy můžu jen doporučit, protože znalosti zde nabyté se studentům budou jistě hodit i v budoucnu, a navíc se na každou hodinu budete těšit a učivo vám půjde díky vynikajícímu výkonu přednášejícího do hlavy tak nějak samo.
Na závěr je třeba absolvovat test, který není úplně triviální, ale pokud jste v hodinách dávali pozor, není možné ho neudělat.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Netřeba slov. Výborný přednášející!
Martin Zika, 24.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Typicky poutavý a velmi živý přednes, dokonalá připravenost, ideální míra matematické formálnosti, čitelná a strukturovaná tabule. Na místě je také obrovský dík za čas, který přednášející věnoval po přednášce odpovídáním na dotazy a diskuzí se studenty.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasný vyučující, umí i složitější věci perfektně pochopitelně vysvětlit. Je vtipný, při přednáškách říká i jaké má na co mnemo pomůcky. Motivuje studenty svým zápalem pro fyziku. Na přednášky jsem se vždycky moc těšila.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný učitel, všechno dokáže ilustrovat na jednoduchých příkladech, vypracoval také velmi dobré skripta k tomuto předmětu, ze kterých se dá skvěle učit a porozumět předmetu
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Panu Podolskému dle mého soudu není co vytknout. Skvělý výklad a velká ochota věci vysvětlit. Jeden z nejlepších pedagogů co jsem kdy potkal.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Na profesoru Podolském oceňuji jeho nadšení pro věc a skvělý pedagogický přístup - výklad je zábavný, dokonale srozumitelný, přehledný a je tak snadné se v látce orientovat.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2018, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Výborná vyváženost mezi vysvětlováním a převysvětlováním. Po přednášce se šlo na vše doptat.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Obdivuhodný prednášajúci, chcel by som mať v 20tich rokoch toľko energie, ako má on teraz.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborny pedagogický talent a osobný prístup.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikající přednášející - zábavný, nadšený, dobře pochopitelný
Viktor Skoupý, 21.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášející vysvětloval látku srozumitelně a důležité věci psal na tabuli, díky čemuž se skvěle psal zápis do sešitu. Přednášel s nadšením a občas říkal vtipy, které vyplynuly z kontextu.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Když pan profesor vysvětloval některé pojmy, divil jsem se, proč tráví tolik času zaváděním některých naprosto přirozených konceptů, to mi však došlo, až když jsem se nad nimi zamýšlel zpětně a uvědomil si, že vůbec přirozené nejsou. Opravdu jsem skoro nechápal, jak je možné vysvětlit pojmy jako varieta, fíbrovaný prostor apod. tak intuitivně. Zkrátka vynikající přednášející.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Typický zapálený přednes s názorným vysvětlením základních principů diferenciální geometrie a její aplikace v teoretické mechanice.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor Podolský je prostě senzační! Jeho přednášky jsou zábavné a snadno pochopitelné. Ač se jednalo o nepovinný předmět, uměla jsem ho lépe, než kdejaké povinné se zkouškou.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednáška je srozumitelná a přehledná.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2015, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Proseminář teoretické fyziky je velmi zajímavý a přínosný pro studenty, kteří chtějí vědet něco o základech diferenciální geometrie a její aplikace. Prof. Podolský přenáší látku jasně, srozumitelně a s velkým nadšením, tudíž vás jeho přednášky jistě ihnet uchvátí. Předmět se hodí také jako vhodný doplněk k přednášce z Teoretické Mechaniky NOFY003, neboť se na něm probírá velice podobná látka, ale z úplně jiného pohledu na věc. Nemám nic co bych mohl přednáškám vytknout a všem, kteří si chtějí rozšířit matematicko-fyzikální obzory o základy diferenciální geometrie, je vřele doporučuji.
RNDr. Marie Snětinová, Ph.D. [32-KDF], Introduction to Mathematical Methods of Physics [NUFY081, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující vždy napíše definici a nakreslí doplňující obrázek a poté postupně prochází definici a vysvětluje co vlastně definice říká a znázorňuje na obrázku. U všech témat udává i alternativní možnosti zavedení nebo zjednodušené popisy, které danou věc vystihují - lépe pak tématu rozumím, když mám více náhledů.
Vyučující zadává dobrovolné příklady, které opraví a případně vysvětlí chybné části.
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ochotná připravit práci navíc pro rychlé studenty, a zároveň věnovat se těm, kteří potřebují poradit.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Doktorka Snětinová je skvělá učitelka, dokáže vyložit látku a snaží se svůj výklad udržet na vysoké úrovni, ale jakmile přijde dotaz, tak je schopna to vysvětlit polopatě. Vůči studentům se chová velmi přátelsky.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Všechno v naprostém pořádku.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vyučující, dokáže skvěle vysvětlit látku. Přestože jsem měla již na střední škole integrály a derivace, až Mgr. Marie Snětinová mi pomohla látku pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Veškerou látku se nám snažila vyložit co nejsrozumitelněji a názorně na příkladech. Oceňuji, že u spousty typů příkladů jsme si ukázali i jejich využití ve fyzice.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Mathematical Methods in Physics [NUFY092, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.08.2017, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Všechno perfektní (viz hodnocení přednášky), pouze by mě potěšilo kdybychom byli více aktivně zapojeni. (Já bych klidně šla i k tabuli. :))
Tereza Hofrichterová, 18.05.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Způsob vedení cvičení se mi moc líbil, vybírané příklady byly zajímavé a poučné. Oceňuji, že vždy byl prostor pro dotazy. Nejvíce mě nadchlo, jak vyučující brilantně zvládal práci s mixed ability class - myslím, že každý měl vždy co dělat a nikdo neměl nejmenší šanci se nudit.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý vyučující, ochotný, vstřícný.
doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. [32-KDF], Mathematical Methods in Physics [NUFY092, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.08.2017, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Pan doktor Žák dovede všechno podat takovým způsobem, jakoby to bylo velmi snadné. Výklad učiva má pečlivě připravený po didaktické stránce. Bylo to pro mě příjemné jako pro studentku a velmi inspirativní jako pro učitelku.
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor byl vždy připraven na hodiny. Byl otevřen případným diskuzím o tématu a na naše otázky vždy odpověděl a někdy demonstroval odpověd na konkrétním příkladu. Styl výuky hodnotím velmi kladně.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dr Žák má bezvadně připravené přednášky, jeho zápisy na tabuli by se mohli vázat a vydávat jako skriptum.
Tereza Hofrichterová, 18.05.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji, že přednášky jsou vedeny systematicky a přehledně. Líbila se mi i volba témat a milý a ochotný přístup vyučujícího.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý přístup ke studentům, vstřícný, vždy nápomocný. Vše vysvětluje srozumitelně, dost prostoru pro dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2016, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Oceňuji příkladný přístup pana doktora ke studentům.
RNDr. Martin Žofka, Ph.D. [32-UTF], Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Perfektní cvičící s velmi enthusiaistickým přístupem.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení probíhalo formou, že byl vždy některý student vyvolán k počítání u tabule, přesto pan Žofka motivoval zbylé studenty, aby se příklad pokusili spočítat sami. Zvládal radit a opravovat jak lidi u tabule tak ty v lavicích, pokud se však člověk na delší čas v příkladu ztratil, bylo obtížné stíhat tempo.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvelé. Všetko sa stihlo poriadne precvičiť. Cvičiaci veľmi príjemný.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení fungují stylem "student počítá u tabule", ale fungují dobře. Pan Žofka reaguje rychle a bezradným studentům pomáhá. Dokáže dobře vysvětlit myšlenku postupu a příklady odpovídají tomu, co se objeví u zápočtu. Zejména ze začátku semestru by se mi ale líbilo, kdyby bylo ukázáno více příkladů od pana Žofky, dokud se student nesžije s postupy. Celkově výborné cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
skvelý cvičiaci, dobre vysveľuje, je to celkovo zaujímavé cvičenie
Author of entry is known to survey organiser, 14.01.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý vyučující se smyslem pro humor. Přesně to je při výuce potřeba.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičenia z teoretickej mechaniky boli veľmi zaujímavé. Pripravenosť doktora Žofku a jeho vedomosti z oblasti riešených príkladov sú naozaj ohromujúce - okrem odpovedí na všelijaké naše otázky nám taktiež povedal kopu zaujímavostí, ktoré sa s daným príkladom spájali. Menšou nevýhodou bolo vysoké tempo, čo ale až tak veľmi nevadilo.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborně vedená cvičení, k počítání byly zařazeny všechny obtížnosti příkladů, začínalo se jednoduššími typovými a později přišly i poněkud těžší příklady pro fajnšmekry. Veškerý postup byl trpělivě okomentován a učitel byl otevřen i debatě o některých složitějších příkladech. Navíc se student naučí v průběhu výpočtu provádět drobné kontroly, jestli to co počítá, má šanci být správně, jako především kontrolování jednotek.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičení bylo určitě přínosné. Doktor Žofka disponuje hromadou nápadů ilustrujících daný fyzikální problém, který byl schopen popsat několika způsoby. V tomto ohledu tedy bylo cvičení zajímavé a hravé. Oceňuji též, že při počítání u tabule byl student vždy veden k výsledku takovým způsobem, aby na řešení přišel sám, i když je bohužel tento přístup někdy časově kontraproduktivní.

Nicméně možná bych osobně ocenil, kdyby se doktor Žofka trochu "zklidnil". Kadence přísunu informací byla totiž někdy příliš vysoká na to, abych si stihl uvědomit všechno, co se mi chce sdělit. Myslím, že by stejný objem informací bylo možno podat v trochu uvolněnější podobě s důrazem na to, co je důležité.
Comment on course, Theoretical Mechanics [NOFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jasné a férové podmínky získání zápočtu, odpuštění písemné části zkoušky i získání bonbónu.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Počty sú vyslovene príjemné, výber príkladov, ktoré sa na cvičení riešili je ok. V cvičení bola tá správna rovnováha, aby príklady boli zároveň zvládnuteľné ale zas dostatočne zaujímavé. Vo výsledku v príprave na veľký zápočet a skúšku nebolo potrebné venovať veľa času výpočetným detajlom, pretože tie boli v rámci cvičenia a domácich úlôh dostatočne precvičené.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Teoretická mechanika je zatím můj nejoblíbenější předmět na Obecné fyzice.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Bez výtky.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na cvičení se stihlo procvičit velké množství příkladů, byla to dostatečná příprava na zápočtový a zkouškový test.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení jsme měli sice o jednu hodinu dopředu oproti přednášce, ale doc. Langer nám všechno potřebné k počítání příkladu vysvětlil a na přednášce jsme to uceleně pochopili, proč se něco dělá tak či onak.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zaujímavé, názorné a občas aj vtipné podanie rôznych fyzikálnych problémov mechaniky. Čo viac si priať? Ja nemám žiadne výhrady, a je zjavné, že Pán Profesor Podolský sa rokmi výuky otesal natoľko, že štruktúre cvičenia sa nedá absolútne nič vytknúť.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
I pro matematika srozumitelné cvičení. Řešení příkladů u tabule člověka donutilo přemýšlet a skutečně danou věc hned pochopit.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičenie trochu popredu a väčšinu som sa musel naučiť sám, z veľkej časti doplnok prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Skvelý systém príkladov a domácich úloh, ktoré nás pripravili na výsledny test a následnú skúšku
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Vypadalo to, že je snaha o čtyři stejná cvičení, nicméně se ukázalo, že na některých se toho stihlo méně. Během semestru se daly získat body za úkoly a za zápočtovou písemku, dostatečně úspěšní pak nemuseli psát zkouškovou, což mi připadalo jako bezvadná motivace dělat něco i po získání zápočtu.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
dobré cvičenie nadvúzujúce na prednášku. Preberú sa všetky potrebné postupy a dobre pripraví na zápočet respektíve skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
celkem zajímavý, doře pochopitelný
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Látka probraná na cvičeních dobře kopírovala přednášku.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
S pánom profesorom Podolským Vám tento predmet ani nepríde ťažký. Doporučujem však robiť poctivo domáce úlohy. Vyplatí sa to.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobře poskládané cvičení. Cvičilo se, co se mělo, a na to, že se vlastně většinu času "bezmyšlenkovitě integrovalo", bylo cvičení i relativně zábavné.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
U tohoto předmětu byla snad jedna z nejlepších komunikací mezi přednášejícím a cvičícími, jakou jsem zažil, což je vždy ku prospěchu věci.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Probírané příklady byly buď přímo nastíněny na přednášce, nebo vybrány tak, aby probírané vztahy dobře ilustrovaly, a to včetně někdy složitějších postupů.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvele cvicenie. S domacimi ulohami perfektne pripravilo na skusku.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je super, ze aj cvicenie fungovalo ciastocne ako prednaska.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobré cvičenie, výklad zrozumiteľný, vhodné príklady. Ocenil by som viac domácich úloh.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Příjemné a velmi dobře uzpůsobené tomu, že na cvičení byla většina matematiků - tj. nefyziků. Zároveň se řešili velmi zajímavé úlohy.
Comment on course, Theoretical Mechanics [NOFY003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobrá přednáška, obzvlášť kladně hodnotím videozáznamy a skripta.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Úžasná, skvelá, fascinujúca, podnetná, úžasná prednáška.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Tento předmět mě velmi zaujal, neboť mi přinesl do života naprosto jiný pohled na mechaniku. Že to není jen o tom správně popsat působící síly a něco z nic vykoukat, ale o tom přijít s úplně jiným formalismem (oproštění se od sil a vektorových veličin a nahradit je skalárními funkcemi).

Skvělé je, že jsou záznamy z přednášek, které jsou odprezentovány jen o trochu rychleji než byly naše přednášky.

Velmi příjemně mě překvapilo, že k tomuto předmětu jsou i skripta vytvořená právě přednášejícími, tedy prof. Podolským a doc. Langerem.

Veškeré probrané učivo na sebe vhodně navazovalo, průběžně se na přednáškách počítaly příklady různými způsoby, aby se ukázala efektivita různých formalismů.

K zápočtu je třeba napsat písemku a odevzdat 4 úlohy. Úlohy mají v zadání různé záchytné body, do kterých by se student měl během zpracování dostat a díky kterým by měl vědět, že jde při vypracování správnou cestou. Úlohy i písemka byly náročnostně tak akorát. Tento způsob úkolů bych doporučil i do ostatních předmětů.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Teoretická mechanika je zatím můj nejoblíbenější předmět na Obecné fyzice.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji, že na internetu jsou k předmětu přehledně sepsaná skripta a dostupné videozáznamy přednášek
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Skvělý předmět, škoda, že se nestíhala poslední část látky.
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Považuji za velmi nešťastné umístění předmětu v rozvrhu - totiž tříhodinová přednáška končící až po 19:00, navíc po čase, ve kterém měla většina studentů zapsán tělocvik.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Začínám mít konečně pocit, že nás učí fyziku a ne Feynmannovo pověstné "sbírání známek", resp. vzorců kterým až tolik nerozumíme a nemáme je dány do souvislostí.
Kdyby se 1. semestr OF věnoval komplet jen a jen matematickému aparátu, pak by teoretická mechanika mohla s klidem nahradit Fyziku I, ze které jsem si odnesl zhruba totéž obsahově, ale mělčí a méně propojené.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nesmírně důležitý předmět pro další studium obecné fyziky a zároveň zatím nejlépe odpřednášený předmět na MFF. Celá struktura tohoto předmětu je velmi dobře promyšlená, takže kdo si bude dělat domácí úkoly, tak snadno získá zápočet a celá zkouška už je pro něj příjemná záležitost. Choďte na přednášky, protože lepší přednášky v zimním semestru 2. ročníku nezažijete. :)
Martin Zika, 25.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nádherný předmět: koho v prvním semestru bavila mechanika, bude ho milovat, koho nebavila, bude ho bavit ještě víc. Konečně přichází propojení matematiky a fyziky s obrovským přesahem, na které studenti první rok čekali. Objem naučené látky není malý, přesto jde nakonec o velmi jednoduchou zkoušku - díky přednáškám, úkolům a velmi dobře čitelným skriptům na míru přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět je velmi zajímavý, zaváděné formalismy se velmi hodí na výpočty, které se ještě minulý ročník počítaly složitě. Pochopila jsem lépe i nějaké části lineární algebry. Předmět je provázaný s matematikou pro fyziky a STR.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborně rozvržené přednášky, vše se stihlo, látky je tak akorát.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět velmi zajímavý, postupujeme od jednoduššího k složitějšímu, všechno je ilustrováno na příkladech. Skripta od doc. Langera a prof. Podolského jsou skvělé na čtení a pochopení výkladu látky.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Panu Podolskému dle mého soudu není co vytknout. Skvělý výklad a velká ochota věci vysvětlit. Jeden z nejlepších pedagogů co jsem kdy potkal.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi oceňuji, jak celý předmět vede zejména k porozumění dané látky. Předmět je nesmírně přínosný, skvělé jsou i "přestávky" od hlavního tématu v podobě historických vsuvek. K dispozici jsou navíc skvělá skripta.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Veľmi pekný predmet, veľmi dobre prednášaný, má veľmi dobré skriptá a je veľmi príjemne skúšaný. Za dobrý výsledok zápočtovej písomky odpustí skúškovú písomku.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět překvapivě pochopitelný i pro matematiky, vše bylo dobře vysvětleno, vyučující sepsali výborná skripta.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Patří k těm jednodušším, ale celkem zajímavým předmětům.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší přednáška (za první rok a půl studia na mff). Vše je vysvětleno dokonale srozumitelně.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pekná prednáška.
Kvalitné skriptá, z ktorých sa dá pripraviť veľmi dobre na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zábavný předmět, parádně odpřednášeno
Jaroslav Říha, 26.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji způsob, jakým byly zadány domácí úkoly.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nesporná výhoda pana Podolského je, že učí rád a (alespoň vypadá, že) má radost z každého studenta, který si z jeho hodin něco odnesl. Vykládá velmi srozumitelně a zajímavě.
Pro mě učitel na svém místě.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Těžko hodnotit zatím jediný fyzikální předmět, na který jsem dosud chodil. Celkově je více šitý na míru fyzikům a pro nás matematiky byl obtížnější, ale bez problémů zvladatelný. Oceňuji volně dostupná a přehledná skripta, která pokrývají většinu vykládané látky.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikající předmět, ve kterém si jedna člověk poněkud ujasní některá fakta z prvního kurzu fyziky, ale hlavně je vybudován ohromný aparát, který umožňuje řešit široké spektrum úloh. Škoda je, že na mechaniku struny a kontinua zbývá poměrně málo času.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Úplně jiný přístup k mechanice (alespoň pro mne jako čersvého druháka), ovšem nijak těžko pochopitelný. I z dále probíraných témat bylo jedině kontinuum poněkud obtížnější.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Prof. Podolský je výborný pedagog, který se snaží studenty danou problematiku skutečně naučit. Nicméně někdy by možná bylo lepší vypustit, nebo alespoň zkrátit, ač mnohdy velmi zajímavé, historické vsuvky, které pak občas vedou k značnému prodlužování přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Studenti by se měli připravit na taneční vystoupení a nadšení, které z pana Podolského jen čiší.
Author of entry is known to survey organiser, 23.01.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
V doterajšom priebehu štúdia predmet asi "najfyzikálnejší" predmet s vynikajúcim študijným textom (písaným priamo prednášajúcim), skvelým prednášajúcim a vynikajúcou atmosférou nielen počas prednášky, ale aj na skúške.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrá organizace,podáno zábavnou formou. Vytkla bych snad jen časté "přesčasy" a zbytečné příliš podrobné vysvětlování věcí, která má student již znát.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Výuka je srozumitelná a díky ní jsem pochopil hodně věcí nejen z mechaniky, které mi do teď úplně nebyly jasné.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2016, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Zajímavé, pouze se dost přetahovalo, ale i tak to byly mé oblíbené hodiny týdne. Bohužel poslední dvě přednášky už neměl pan profesor Podolský.
Comment on course, Physics as an Adventure of Discovery [NPOZ008, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Zábavný, nenáročný předmět, skvělá motivace ke studiu :-)
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Ze začátku jsem byla tímto předmětem velmi nadšená a moc jsem na něj těšila. Bohužel některá témata nebyla pro mě srozumitelná, i když se přednášející velmi snažili. Jediné minus je asi přetahování přednášek o půl hodiny i více, když jsem potřebovala odejít přesně, tak si umím představit, že to ostatní okolo rušilo.
Martin Zika, 12.08.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrodružné.
Student has disallowed display of personal data, 18.07.2018, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Krásný přednes, učivo nad rámec podáno srozumitelně (z pohledu studenta matematiky). Jen více takových předmětů a přednášejících.
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Top seminár. Určite odporúčam. Choďte tam, vzdelávajte sa, bavte sa, majte dobrú náladu z príjmania vedomostí.
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
lepsi nez zajezd do Australie
Student has disallowed display of personal data, 31.05.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Úžasný předmět, kéž přetrvá na věky...
Student has disallowed display of personal data, 17.05.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Hodně povedený cyklus přednášek! Rozhodně doporučuji všem, kteří to myslí s fyzikou vážně!
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2017, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Ľahko, pútavo a zaujímavo podané informácie. Vyučujúcich predmet zjavne baví. Úvodné hodiny s prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. boli kvôli téme ľahšie na pochopenie ako hodiny venované kvantovej fyzike, na ktoré ste potrebovali už čo to o kvantovej fyzike vedieť. Napriek tomu boli všetky prednášky veľmi zaujímavé a pútavé.
Martin Zika, 02.07.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Ač mi možná diferenciální počet a operátorová algebra budou v životě prakticky vzato užitečnější než přednášky z cyklu "Fyzika jako dobrodružství poznání," právě ty mají pro mě hodně specifickou hodnotu a funkci. Funkci motivační - když jsem o čtvrtcích večer mezi osmou a desátou odcházel trojským betonovým bludištěm na autobus, měl jsem puls trochu rychlejší a zmatenou hlavu někde v oblacích - nad betonem, snad až nad katedrou fyziky atmosféry. A kvůli ničemu jinému jsem fyziku studovat nešel.
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý předmět, který je podle karolínky určený pro druháky, přesto není problém s pochopením výkladu i jako prvák. Dozvíte se zde o vývoji fyziky přes newtonovskou, Machův princip až po speciální a obecnou relativitu a kvantovou teorii. Uslyšíte zde o zajímavostech z těchto teorií a je zde jen minimum rovnic, které by mohli nefyziky, pro něž je předmět také vhodný a zajímavý.
Comment on course, Introductory Seminar on Theoretical Physics I [NTMF069, proseminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zajímavý vhled do diferenciální geometrie. Začátek trochu pomalý a konec naopak rychlý. Zápočet lze snadno získat, pokud student na přednáškách dává pozor. Kladně hodnotím i skripta k předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět, který se hodí jako doplněk Teoretické mechaniky, poměrně intuitivně se tam proberou složitější matematické pojmy, které se objevují i v Matematice pro fyziky I.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělé pro získání intuice z diferenciální geometrie, hlubší pochopení teoretické mechaniky, vážně skvělý a suprový.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Veľmi zaujímavé rozšírenie látky predmetu Teoretická mechanika. Tento seminár bol príležitosťou konečne pochopiť názorne a nádherne základy diferenciálnej geometrie, ktoré boli prebrané "matematicky" v kurze LAII, ale zároveň sa stal aj miestom, kde boli široké teoretické základy získané v LAII konečne (aspoň mnou) ocenené.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Navazuje na Teoretickou mechaniku a snaží se ji podat geometricky. Na začátku se mi sice nezdálo, že by předměty měly velkou návaznost, ale později jsem ji v tom uviděl.

K předmětu vznikla i skripta, což je význačné plus, vzhledem k tomu, že jde o proseminář.

Řekl bych, že největší skok v náročnosti látky byl, když nám byl představen vektor jakožto diferenciální operátor. Neříkám, že to bylo vysvětleno špatně, jen že to vyžaduje jiný styl přemýšlení, než na který jsme byli zvyklí, proto by se u tohoto tématu mohlo zůstat o chvíli déle.

Podmínkou zápočtu je jednoduchý testík, který však prověří, jestli člověk dával na přednáškách pozor.

Velmi doporučuji pro všechny, kteří mají právě zapsanou Teoretickou mechaniku. Je to skvělé doplnění geometrickým pohledem.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Těžko mohu popsat jak úžasný pro mě tento předmět byl, obzvláště ve zkouškovém, kdy se mi hodil náhled tohoto předmětu na oblasti probírané hlavně v matematice pro fyziky, ale nejen tam. Každému, kdo má v rozvrhu místo, vřele doporučuji.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi zajímavý předmět, který je rozšířením pro přednášky z teoretické mechaniky. Dává jiný pohled na věc, kdy se naučíte používat opravdu moderní přístup k fyzikálním problémům skrze prostředky diferenciální geometrie.
Martin Zika, 24.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Krátce: nádherný a velmi srozumitelný úvod do diferenciální geometrie a jejích bezprostředních aplikací jistě vhodný pro studenty fyziky i matematiky.

Mé další hodnocení může být velmi subjektivní, konec konců jde o poměrně specifický předmět. Nejspíš nejde porovnávat 2/0 seminář s předměty rozsahu 3+/2, přesto byl pro mě (v nějakém slova smyslu) tím nejzajímavějším z třetího semestru. To právě z toho důvodu, že se koncepčně vznáší někde nad paralelní teoretickou mechanikou, ale také relativitou i teorií vícerozměrného integrálu (s trochou představivosti nejspíš i skoro všude jinde).
Tématika je plná mílových koncepčních kroků a snadno by tedy mohla být podána nesrozumitelně. Přednáška je naopak stavěná právě takovým způsobem, že elegantní formalismus vynikne a technické detaily (kterých je ostatně na diferenciální geometrii poměrně málo) se - se vkusem a s mírou - odsunují do pozadí.
Ony mílové kroky tedy nejsou komplikací, ale velmi příjemným cílem.

Snad bych dokázal "vytknout" jen jediné: k semináři jsou k dispozici tak čitelná (a přesto obsáhlá) skripta, že student často prostě neodolá, zhltne je a pak okrade přednášejícího o moment překvapení.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Předmět je velmi zajímavý, je fascinující, jak jdou věci z minulého ročníku počítat jednodušeji. Systém bodování - úkoly a test, je rovněž dobrý. Oceňuji skripta a nahrávky přednášek.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Podání klasických veličin, teorií a klasické mechaniky moderně, geometricky, předmět mi dal nový pohled na klasickou fyziku
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobrá přednáška s velmi dobrým studijním textem. Sám bych ocenil rigoróznější výklad, ale to zřejmě z časových důvodů vylepšit moc nejde.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět vlastně z velké části cílí v širší perspektivě na látku, probíranou v teoretické mechanice a jeho největší přínos má tak podle mě právě v upevnění znalostí získaných z tohoto předmětu. Navíc jsou k předmětu online dostupná naprosto skvělá, přehledná skripta, která přesně odpovídají obsahu přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2018, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Z pohledu matematiky nebylo úplně ideální, ale přesto si myslím, že bylo dosaženo dobré rovnováhy.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Tento predmet mi ukázal, že aj matematika môže byť prednášaná s fyzikálnou motiváciou a pútavo. Pamätám si z neho kopu pojmov a veľmi dobre abstratne dopĺňa NOFY003.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nepovinný predmet poskytuje náhľad do diferenciálnej geometrie a diferencialných foriem, ktoré sa nesķôr objavia aj na matematike pro fyziky, kde popri ostatnej kvante učiva na nich nie je poriadne čas (a popravde matematika vysvetlená od fyzika ((obzvlášť prof. Podolsķého)) je akosi ľahšie pochopiteľná), preto by som navrhoval ich vylúčiť z matematiky a napríklad spraviť tento predmet povinným a preberať ich do väčšej hĺbky na ňom.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zajímavé téma, dobré doplnění k Teoretické mechanice.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velkou část prosemináře tvořil úvod do diferenciální geometrie, který byl podán velmi srozumitelně.
Předmět byl velice zajímavý, nepříliš náročný a dobře rozšiřoval přednášku teoretické mechaniky.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Zábavný předmět, skvělý doplněk k přednášce z Teoretické mechaniky
Viktor Skoupý, 21.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Na prosemináři se probírala zajímavá témata, která nejsou součástí předmětu Teoretická mechanika.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
V tomto prosemináři se většina studentů poprvé o něco blíže seznámí s diferenciální geometrií, která patří k moderním matematickým přístupům k fyzice. Jedná se o rozšíření přednášek z teoretické mechaniky aneb Jak formulovat Lagrangeovy a Hamiltonovy rovnice bez souřadnic. Určitě doporučuji všem, komu není teoretická fyzika vyloženě cizí.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Tématicky souvisí s obsahem přednášky Teoretická mechanika, nastiňuje pohled diferencíální geometrie na problematiku Lagrangeových rcí 2. druhu a hamiltonián.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Super! Předmět je vysvětlován pomalu, srozumitelně všem studentům, je uváděna geometrická interpretace pro lepší představivost a příklady. Navíc jsou to věci, které se mi hodily ještě tento semestr a nejen v mechanice, také třeba ve speciální relativitě.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Tento proseminář mi umožnil nový pohled na teoretickou mechaniku, jak se jí učíme na "běžné" přednášce. Vím že je potřeba zavéct hodně pojmů, a obecně je látky k probrání hodně. Přesto bych však ocenil, kdyby během kurzu byl občas vypočítaný nějaký jednoduchý ilustrativní příklad (volný pád,...) pomocí diferenciální geometrie, tak jak se jí učíme na tomto prosemináři. Sice si dokážu po absolvování tohoto kurzu představit, co je to diferenciální geometrie a jak pomocí ní formulovat Hamiltonovy kanonické rovnice, nicméně si nedokážu představit, že bych pomocí nově se naučeného formalismu něco spočítal a to mě trochu mrzí.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Díky tomuto předmětu umím popsat spoustu věcí bez pomoci souřadnic, za což jsem rád.
Comment on course, Introduction to Mathematical Methods of Physics [NUFY081, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět rozvíjí témata ze střední školy - funkce, limity, derivace, integrály. Krom jejich používání se dozvím i teoretické podklady a alternativní zavedení těchto aparátů. Po vyložené teorii následuje vždy několik různých aplikací - matematických i fyzikálních. Dostáváme příklady k dobrovolnému procvičení.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Čekal bych, že se budeme věnovat více věcem, které během semestru ve fyzice potřebujeme. Spoustu z nich jsme ale neprobrali (Tenzory, nabla, atd). Naopak jsme probrali něco, co jsme za celý semestr jinde nepoužili (Taylorův polynom, Integrace racionálních funkcí, atd)
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět je na zopakování (popř. naučení) integrálů a derivací a prohloubení znalostí vynikající, ale je přecijen dlouhý a ne vždy se dá soustředit se tak dlouho.
Author of entry is known to survey organiser, 09.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jeden z nejdůležitějších nepovinných předmětů, který rozvíjí derivace a integrály bez kterých se ve fyzice neobejdete.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi plodný seminář. Dostalo se mi do ruky užitečný matematický aparát.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Užitečný předmět pro další studium, zopakovat si derivace a integrály nemůže uškodit.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji náhled a vhled do různých oborů matiky i fyziky bez složitých matematických důkazů. Na přednášce pouze ukázáno, jak danou problematiku řešit a stručně odůvodněné tyto kroky. Člověk pak má představu, co asi může čekat od příštích semestrů např. v matematické analýze.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vřele bych tento předmět doporučila všem, kteří si nejsou jistí u látky integrály a derivace. Na vysoké škole je tato látka dosti důležitá, a kdo ji nezvládá, může si jednoduše pomoci právě na tomto semináři.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi přínosný předmět vzledem k tomu, že v matice se k derivacím dostáváme až na konci prvního semestru, zatímco ve fyzice je potřebujeme hned od první hodiny. Můžu jen doporučit!
Comment on course, Mathematical Methods in Physics [NUFY092, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.08.2017, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Přednáška a cvičení v tomto předmětu nebyly striktně oddělené, takže z mé strany platí komentář k přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vše potřebné jsme procvičili
Tereza Hofrichterová, 18.05.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět mi přijde velmi užitečný. Líbí se mi, že propojuje exaktnost a odbornost s praktičností a byl mi velkou pomocí při pochopení učiva z Elektřiny a magnetismu.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Praktické využití poznatků z přednášky na konkrétních příkladech. Spočítali jsme jich hodně, rozhodně to bylo užitečné.
Comment on course, Mathematical Methods in Physics [NUFY092, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.08.2017, 1. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Tento předmět je velmi užitečný, škoda jenom že ho nešlo zařadit hned na začátek studia. (Ale ono to opravdu nejde, tam se musí začínat se základy pro absolventy nematematických směrů). Osobně bych ocenila trochu větší tempo i rozsah, ale holt výuka není individuální, přizpůsobím se.
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Tento předmět je velmi přínosný a pomáhá s upevněním matematiky potřebné v předmětech jako např. Fyzika II nebo Matematická analýza II. Tématický obsah přednášek proto hodnotím velmi kladně. Jednotlivá témata byla velmi zajímavá a poutavá.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Jsem velmi rád, že jsem tímto předmětem prošel, obzvláště pak partie diferenciálních operátorů mi pomohly pochopit problematiku Maxwellových rovnic.
Student has disallowed display of personal data, 07.06.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Konečně integrály a operátory dávají smysl...
Tereza Hofrichterová, 18.05.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět mi přijde velmi užitečný. Líbí se mi, že propojuje exaktnost a odbornost s praktičností a byl mi velkou pomocí při pochopení učiva z Elektřiny a magnetismu.
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Rozhodně přínosný předmět. Objasnil všechny matematické operátory, které jsme potřebovali během přednášek a cvičení z fyziky.
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2016, 2. Year, , Lifelong learning programme - Profession-oriented
Provázanost přednášek s cvičením.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html