InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Marie Běhounková, Ph.D. [32-KG], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 24.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Paní Běhounková je velmi vstřícná, ochotná, je možné s ní domluvit téměř cokoli. Vždy věděla, o čem mluví, a snažila se nám to co nejlépe podat. Cvičení probíhalo tak, že nás seznámila s problémem a jak se k němu +- bude postupovat. Následně psala kód a komentovala každý krok. Kdo dával pozor od začátku se nemohl ztratit.
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velice oceňuji stránky cvičící, během cvičení jsem sice její tempo bohužel nestíhala (neměla jsem žádné zkušenosti s programováním), ale všechno se dalo dohnat právě díky přehledně zpracovanému obsahu cvičení na zmíněných stránkách. Co se týče zápočtů, byla velice ochotná a úkoly neměly daný deadline, takže se na nich dalo zapracovat až ve zkouškovém během přípravy na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 23.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení občas rychlejší, ale vše přehledně k dispozici na webu.
Author of entry is known to survey organiser, 08.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na jedno stranu poradí přes email, když máte problém. Na druhou stranu v Hodinách je tak rychlá, že velká část lidí nestíhá psát/chápat.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikající pedagog
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
plusy:
+ vypracovane vzorove reseni uloh ze cviceni s podrobnymi komentari (diky tomu jsem se naucil zaklady programovani)
+ domaci ulohy

minusy:
- nekdy jsme se moc babrali v teorii a na samotne programovani zbylo malo casu
- na cvicenich jako takovych je tezke udrzet tempo. Ale diky vzorovemu reseni si to student muze projit doma a ma cas vsechno pochopit.
- na tabuli jsme teoreticky probirali nejake obecne ulohy, pro me by bylo srozumetelnejsi probrat ulohu konkretni a jednoduchou a pak na jejim zaklade vybudovat obecny priklad.

Student has disallowed display of personal data, 19.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Snaží se dobře vysvětlit probíranou látku, zpětná vazba je velmi rychlá.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Formát cvičení (na začátku jsou zadány úlohy, které budeme programovat, pro těžší úlohy programuje prof. Běhounková s námi, můžeme sledovat pro pochopení látky) mi přijde ideální. Vynikající učební látka jsou také vypracované programy na dané téma, které nám posílá. Celkově jsem se cvičeními velmi spokojen.
RNDr. Ladislav Hanyk, Ph.D. [32-KG], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán doktor bol vždy ochotný pomôcť, bol ku nám príjemný, ľudský, vždy nám ponúkal konzultácie(ktoré neľutujem, že som využil)
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan Hanyk je velmi dobrý cvičící. Umí studentům ukázat souvislost toho, co programují s matematikou a fyzikou. Velmi také oceňuji ochotu pomoci, když se někdo s něčím neví rady.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan kantor jest velice zajímavou personou. Rád v případě nouze přiskočí na pomoc a zachrání tonoucího studenta topícího se v pascalském kódě. Odpovídá rád se zájmem jemu vlastním na dotazy (i na ty, které jsou nad rámec učiva).
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Medzi pozitíva určite patrí veľká pozornosť venovaná numerickým metódam a dôraz na vizualizáciu výstupu programov. Záporným faktorom je programovanie v jazyku Pascal.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Velice si vážím strukturovaného přístupu, který byl na cvičeních předkládán. Každé cvičení mělo svou vlastní tématiku, kterou se také podařilo úspěšně v rámci cvičení (nebo domácího úkolu) dokončit a prezentovat tak nějaký zajímavý numerický recept na řešení reálných fyzikálních, či jinak zajímavých problémů. Velice si cením úvodu do různých dalších grafických programů typu GnuPlot, ParaView, aj. Speciálně musím pochválit zpracování všech cvičení doktorem Hanykem na jeho stránkách, které jsou výborně prezentovány a umožňují studentům pracovat paralelně s cvičením, ač na něm nejsou přítomni. Také jsem velice rád, že se doktor Hanyk nebojí zahrnout fyzikální témata přesahující rámec prvního semestru (např. výpočet atomových orbitálů), neboť se studenti tyto znalosti a jistou obezřetnost v možnostech práce s numerickými výpočty tohoto typu jinde mimo kurz programování v rámci bakalářského stupně nenaučí.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičící vždy pozvedl náladu a svým enthutiasmem nás podpořil k dalšímu studiu. Navíc jeho konzultace velmi pomohly k pochopení věcí,. co jsem nezvládla pochopit. Líbila se mi jeho ochota a nadšení.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejlepší vyučující na MFF, kterého jsem zatím měla. Maximálně ochotný pomoct s domácími úkoly. Konzultace poskytuje po domluvě kdykoliv.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Neprogramovali-li jste na střední, a nemáte-li na to vhodné buňky v mozkovně, budete hořet.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Stojí za zmínku ochota pana Hanyka vždy poradit emailem nebo osobní konzultací. To je pro většinu studentů velká pomoc.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jako hlavní pozitiva cvičení s Dr. Hanykem vyzdvihávám:

Společné programování každou hodinu se zpětnou kontrolou,
výbornou schopnost komunikace se studenty a ochotu odpovídat na dotazy,
ochotu konzultovat domácí úkoly se studenty mimo rámec výuky,
vhodnou úroveň domácích úkolů (pro mě, jakožto začátečníka, jsou úkoly výzva, nikoliv však nepřekonatelná),
oceňuje snahu a práci navíc.

Vytknul bych:
Občas mi přijde, že se příliš zabýváme jedním tématem (např. integer overflow) a nezbude více času na vysvětlení samotného obsahu programu (několikrát jsme narazili na ještě neprobranou látku). Problém je však kompenzován dostatečnou dobou na odevzdání DÚ, je tedy prostor pro pozdější doplnění látky.

Student has disallowed display of personal data, 29.01.2015, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vysvetlené všetko veľmi podrobne a od základov - vhodné najmä pre neprogramátorov. Výborný prístup ku študentom.
RNDr. Ladislav Hanyk, Ph.D. [32-KG], Programming for Physicists [NOFY056, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Lehce monotónní výklad, ale s velkou ochotou pro zodpovězení veškerých dotazů a nejasností.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Milý vyučující. Líbí se mi, že věnuje podstatnou část přednášky numerickým metodám. Zajímavé je také porovnávání syntaxe různých jazyků (Pascal, Fortran, C, Python...).
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Tak ako mi pán doktor vyhovoval na cvičeniach, tak mi bohužiaľ nevyhovoval na prednáškach. Výklad mi prišiel monotónny, nevedel som sa dlho sústrediť
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Své serdéčko jsem si vylil již u kolonky cvičení, neb na cvičeních dá se blížeji s panem kantorem sociálně interagovati.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výklad by mohol obsahovať viac vysvetlení pre začiatočníkov.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášející měl velmi monotónní výklad a hodně obtížně se z přednášky filtrovalo to podstatné. Byl ale velmi ochotný a u zkoušky férový a "v pohodě" :-)
Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Poznámky k prednáške tvorili veľmi dobrú kostru, ktorej sa človek mohol chytať keď sa stratil. Výklad mohol byt rýchlejší a živší, nezriedka som sa na hodinách nudil.
Oceňujem porovnanie schopností a syntaxe jazykov, ktoré ste často dávali.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán Hanyk používa pri prednášaní prezentácie, čo podľa môjho názoru prednáške viac uberá, ako pridáva. Preto pre mňa čas strávený na jeho prednáškach nebol obzvlášť prínosný. Učivo však skvelo ovláda. Jeho prístup ku študentom na skúške je úžasný.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Někdy jsem měla problém udržet pozornost, ale přednáška byla zajímavá. Oceňuji, že to nebyl jen výklad teorie, přednáška obsahovala spoustu příkladů. A oceňuji laskavý přístup ke studentům na zkoušce.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejvstřícnější učitel na MFF, kterého znám. Ocení i snahu.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobre, len vyklad je dost uspavajuci.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi oceňuji zapojení numerických metod do výuky, neboť je to příjemné zpestření. Přednášky čistě o programování mi přišli nesrozumitelné (jakožto začátečníkovi), až teprve po nějaké době mi začali připadat prezentace k přednáškám "čitelné".
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Prednášajúci má pomerne užitočné skriptá, v ktorých nie je síce veľa vecí vysvetlených, ale dajú sa použiť ako návod na riešenie konkrétneho problému, majú užitočnú hodnotu.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášet o programování nezávidím nikomu, protože studenti se dělí do 10 skupin: Ti co programovat neumějí a ti co umějí (ti druzí pochopí). Přednášky je tedy těžké skloubit, protože ti co programovat umějí, tak se tam nudí a často tam nechodí. Ti co programovat neumějí si potřebují programování vyzkoušet v praxi (a ne slyšet přednášku) a tak tam také nechodí. Bohužel Ladislav Hanyk pak u zkoušky chce některou z numerických metod, které byly na přednášce, ale naštěstí si můžete zkoušejícího vybrat po napsání písemné části. Na zkoušku bych doporučil pana Hanyka jen těm, kteří vědí, že mají špatně písemnou část a radši se 'našprtají' numerické metody, nebo masochistům.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výklad byl dobrý, i když občas trochu zdlouhavý.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Spatna prezentace. Problem udrzet pozornost.

Zkouska byla prijemnym prekvapenim. (zkousejici si byl vedom, ze pro fyziky neni programovani stezejnim predmetem)
RNDr. Klára Kalousová, Ph.D. [32-KG], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobrá cvičící, látku vysvětluje dobře, ochotně poradí, rychle odpovídá na e-maily.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Hodně oceňuji, jak přehledně dala vyučující najevo kritéria k zápočtu. Také se mi líbí, že problémy, které řešíme, jsou pro mne přínosné.
doc. RNDr. Pavel Kocán, Ph.D. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Příjemný přednášející. Vše velmi dobře vysvětlil. Oceňuji, že nebyla povinná docházka (na programování stačí v pohodě i samostudium doma), a i formu získávání zápočtu. Je příjemnější si naprogramovat jeden větší program, který nás zajímá a baví, než se přes semestr mořit s domácími úkoly a mít tak méně času na jiné předměty, které jsou náročnější a hoří více.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Naučil mě přemýšlet jako programátor, už jen za to si zaslouží výbornou.
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pohodový vyučující. Ochotně poradí, ochotně odpovídá na dotazy. Na cvičeních byly zajímavé úlohy.

Podmínky zápočtu mi vyhovovaly - jeden velký zápočtový program do konce zkouškového, na výběr je několik problémů, lze použít i vlastní nápad.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zápočet je udělovaný za zápočtový (velký) program. Vyplatí se o zadání říct včas, nebude to znovu připomínat a může se stát, že ho budete muset napsat přes Vánoce. Chce zápočet do ledna. Spíše těžší cvičení.
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
+
Cviká boli jedny z tých náročnejších, čo som ocenil.
Páčilo sa mi, že vždy vedel programátorskú úlohu zabaliť do fyzikálneho kontextu.
-
Cvičiaci by ale mohol byť viac precízny, často človeku program tak trochu odmával, keď už ho mal skoro dobre, no do detailov úplne nešiel.

Celkovo dosť dobré cvičenie.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán Kocán si na cvičenia pripravil zaujímavé problémy, čo veľmi oceňujem. Podmienky pre udelenie zápočtu uňho sú primerané. Jediná pripomienka: bol by som rád, keby študenta naviedol viac, keď nevie.
Mgr. David Kofroň, Ph.D. [32-UTF], Classical Electrodynamics [NOFY026, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.08.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Možná bych jen propříště ocenil, kdybyste vymyslel nějaký spravedlivější postup vybírání lidí k tabuli, protože i když to probíhalo pokaždé v jiném pořadí, někteří byli vyvoláni skoro pokaždé, zatímco jiné jsem u tabule neviděl za celý semestr.
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičení bylo dobré, jen jsem byl nespokojen s poměrně laxním přístupem cvičícího ohledně opravování domácích úkolů a testů.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
vyučující programování rozumí, má dobrý vztah ke studentům. Student si ale z kurzu neodnese znalost programování, jelikož celou dobu pouze opisuje text.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení nebylo až tak produktivní (ve srovnání s ostatními cvičícími), vyučující někdy až moc zabíhal do detailů a teorie, který byla částečně pokryta na přednášce, a nezbýval tak čas na probrání všech modelových příkladů. Výuka ale jinak měla dobrou úroveň.
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi poutavý výklad ozvláštněný mnoha zajímavostmi. Jen tempo bylo někdy vysoké a vyučující nepostřehl, že hodně studentů se ztratilo. (příliš optimistický názor na naše mentální schopnosti)
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi prijemny a nazorny vyklad.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bolo by dobré keby sme z cvičení dostávali domáce úlohy, ktoré by sme odovzdávali a boli by nám kontrolované. Poprípade aspoň zoznam úloh, ktoré by bolo vhodné naprogramovať aby sme boli pripravení na skúšku.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na cvičeních jsme nedělali nikjak náročné programy. Pokud jste zkušenější programátoři, budete se nudit. Naopak pokud jste uplní začátečníci skvěle se naučíte základy.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrý učitel, vše vysvětlí jasně a tak, že se to dobře pamatuje. Zadá program a pomáhá ostatním, třeba i kolektivně, ho vytvořit.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Classical Electrodynamics [NOFY026, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobrý, trpělivý přístup. Bylo cítit, že vyučující chtěl aby všichni chápali, co se (na tabuli) děje.
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Příklady probírané na cvičení jsou přínosné zejména sympatičtějším tempem oproti přednášce, student počítá u tabule svou rychlostí, přičemž je v případě potřeby včas instruován či opravován.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ochotný vyučující, cokoliv vysvětlí.
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Svižné cvičení a zajímavé příklady. Jedinou poznámku, kterou bych měl je, že občas student ztrácí přehled o tom co se počítá a proč. Výjimečně se např. na cvičení pouze dokazovala matematická identita (konkrétně např. rozklad do Legendreových polynomů) bez fyzikálního komentáře a poukázání na aplikaci.
Student has disallowed display of personal data, 02.07.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobrý prístup ku študentom, veľmi zaujímavé príklady. Od študentov sa pri tabuli vyžadujú rýchle odpovede, čo pôsobí stresujúco.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Classical Electrodynamics [NOFY026, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednášející se dle mého názoru, až moc zadržuje u témat, která již (bychom měli znát) známe (např. elektrostatika, Biot-Savart) zatímco nedostatek času věnuje věcem novým (ne nutně komplikovaným) a pak to spíše představuje jakýsi šok (např. kulové funkce, Maxwellův tenzor a jeho význam, hybnost elmag.pole, elmag. záření). Přednášející chce stihnout všechno a pak je jeho výklad až moc rychlý.
Vyhovuje mi, že se příliš nezabýváme 'elektrotechnickými' věcmi.
Pokud student má jakoukoliv otázku, přednášející je vždy ochoten odpovědět a v takových chvílích se opravdu ukáže jeho přehled a znalosti, až je to pěkné.
Myslím si, že přednášející byl omezen faktem, že ne všichni měli vykonanou zkoušku ze Speciální teorie relativity (včetně mě). Možná by přednáška vypadala jinak, kdyby toto nebral v potaz.
Martin Zika, 14.09.2018, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky jsou jistě velmi pečlivě připravené, mnohdy nabízejí nové zajímavé perspektivy. Kvůli velmi osobitému narativu přednášejícího bohužel často student ztratí přehled ve struktuře samotné přednášky a tím už se indukuje i zmatení v obsahu. Jakmile se student ptá: "Co vlastně dokazujeme?" důkaz (ač třeba dobře zpracovaný a podaný) už bohužel takřka postrádá smysl.
Přednášející je u zkoušky velmi shovívavý, typicky přiřadí většinu váhy známky právě tomu, co studentovi jde (např. ústní/písemná část).
Student has disallowed display of personal data, 12.09.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Bylo pro mě náročné sledovat výklad kvůli jeho rychlosti, proto když se ke mně dostal videozáznam přednášek, kde jsem mohla výklad zastavit nebo pustit víckrát za sebou, hned mi vše přišlo srozumitelnější.
Oceňuji nadšení během výkladu, vlastní skripta, pohodový přístup ke studentům na zkoušce i férovost při zkoušení.
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2018, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky byly velmi zajímavé. Bohužel jsem vzhledem k jejich tempu polovinu informací nestihla pochytit.
Student has disallowed display of personal data, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jakožto pečlivé poznámky si píšící student bylo zklamáním, že přes moje plné soustředení a snahu byly mé zápisky k přípravě na zkoušku téměr nepoužitelné, tempo přednášky rostlo s klesajícím množstvím textu na tabuli, nepopsané obrázky zpětně nerekonstruovatelné, promítané úryvky skript opisovat nemá smysl.
Skripta k přednášce jsou však dostupná a hodnotná, na první čtení hutná a abstratní, ale po opakované konfrontaci s danými problémy téměř nedocenitelná. Schopnost během přednášky včas nalistovat správnou stranu a psát si poznámky přímo do skript je tedy nespornou výhodou, podmíněnou vlastnictvím vytištěných skript.
Student has disallowed display of personal data, 05.07.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Mnohdy nebylo jasne odkad kam se jde. Co je cilem snazeni. Mel jsem dojem, ze se toho chtelo stihnout tolik, az se nestihlo nic.
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ochotný vyučující, vše ochotně vysvětlí. Je vidět, že ho učit baví.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Aj ked je vyucujuci nepochybne jeden z najlepsich odbornikov, a vyuke rozumie tak ako je to len mozne, jeho slabe pedagogicke schopnosti sposobili, ze castokrat nebolo jasne co chce svojim vykladom ukazat, vysvetlit. Prednaske chybala struktura, opakovacie, pripadne zhrnovacie prvky na zaver.
Student has disallowed display of personal data, 24.05.2018, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující učí předmět kvalitně, ale ocenil bych větší přehlednost výkladu, často jsem se ztrácel. Předmět a přednáška je zorganizována dobře.
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2017, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Přednášky byly vždy poutavé a ačkoliv se jedná o oblast, o které by se dalo přednášet mnohem déle věřím, že bylo předneseno vše, co předneseno být mělo.
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je má chyba, že možnost "na přednášce bych uvítal/a, kdyby..." na stránkách doktora Ledvinky jsem si všimla až na konci semestru. Chyběly mi stručné názvy problematiky, o kterou zrovna jde. Přednáška má velice rychlé tempo a často jsem se ztratila a nevěděla, co se vlastně odvozuje.. Jsou k dispozici skripta, tak asi je dobré mít je u sebe a spíše poslouchat, jelikož po přednášce poznámky nejsou moc přehledné, pokud opisujete to, co je na tabuli a dopsat k tomu to, co pan Ledvinka říká není možné stihnout.
Student has disallowed display of personal data, 06.09.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Rozpráva veľmi rýchlo. Oceňujem, že človeka udrží pri vedomí, nedá sa pri ňom zaspať, nie, že by som chcel. Veľa prepojení medzi rôznymi odvetviami, ale mnoho z toho by som čakal vo fyzike 2.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na to jak je to těžký předmět, tak jsou přednášky hrozně zábavné. Člověk se doví spoustu zajímavostí, ikdyž jím často vůbec nerozumí.
Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Prednasajuci isiel najprv velmi zvolna a nasledne exponencialne pridaval. Prednaska mi vsak aj ked som ju celu nechapal vzdy nieco dala.
Student has disallowed display of personal data, 01.09.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Pravdepodobne kvôli množstvu učiva bolo tempo naozaj prirýchle, no vďaka skriptám sa na skúšku dalo pripraviť aj bez poznámok z hodiny. Skúška bola vedená v príjemnom duchu, oceňujem priateľský prístup a dostatok času na premýšľanie počas ústnej časti.
Student has disallowed display of personal data, 16.08.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Nemám co vytknout.

Ač to zní celkem vágně, tak lze říci, že se snaží být ve všem co nejefektivnější, na to si je potřeba zvyknout.
Student has disallowed display of personal data, 22.07.2016, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Bohužel pan Ledvinka byl pro mě občas příliš rychlý. Důsledkem bylo, že jsem nestih pochopit podstatu všech jeho příkladů, které na přednášce uváděl, což se mi zdá, jako velká škoda, neboť byly velmi zajímavé. Na druhou stranu jsou na internetu dostupné velmi dobře zpracované podklady k přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 02.07.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
Dr. Ledvinka je dobre pripravený na výuku a ochotný odpovedať na otázky. Jeho energický výklad si vyžaduje vysokú mieru sústredenia.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas to na mě bylo dost rychlé
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor je na každou hodinu připraven, ochotně odpovídá i na hloupější otázky. Zadává domácí úkoly, které jsou ale velmi podrobně vysvětlené a pomůžou vám pochopit, proč by se mělo něco dělat zrovna tak, jak se to dělá
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy poradí, ale rozhodně nic neudělá za studenta, což je dobře. Občas mu trvá déle opravit zápočtové úlohy, nicméně to je s ohledem na vytíženost vyučujícího pochopitelné.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
vidno na ňom obrovské nadšenie, ktoré je vcelku nákazlivé
fakt sa vyzná
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán Ledvinka bol úžasný cvičiaci na tento predmet. Podľa toho, čo som počul, tak aj najťažší, čo mi úplne vyhovovalo, pretože som sa nikdy nenudil. Veľmi ma bavilo sa s ním tento predmet učiť a rozprávať o programovaní. Je to určite typ cvičiaceho pre študentov, ktorí tam nechodia iba z povinnosti, ale chcú z tých cvičení aj dačo mať a niečo sa naučiť, čo Pán Ledvinka určite vykonal s vysokou profesionalitou.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na mně osobně moc vysoké tempo, nestíhl jsem si z hodiny toho moc sebrat a pak jsem měl problém s domácími úlohami. Na zkoušku však připravil dobře.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Energický vyučujúci, ochotne vysvetlí, zistí, kde máte chybu. Hodiny sú rýchle, ale náučné. Dáva pomerne náročné domáce úlohy, ale opäť ochotne pomôže, ak s ňou máte problém, nechá opraviť si chybu bez strhávania bodov.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vždy ochotný poradit, schopný najít chybu ve vašem programu. A ne že vám řekne, co máte napsat jinak, ale dá vám radu, jak přijít na to, kde je chyba a jak ji opravit.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi dobré cvičení, vše dobře vysvětleno. Začíná se úplně od začátku, to ocení zejména ti, co s programováním nemají moc zkušeností.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Velmi doporučuji. Pochopitelné vysvětlení, zajímavé úlohy, zobecnění a analogije
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Při rychlém tempu na cvičeních jsem často potřeboval konzultace, které mi nikdy nebyly upřeny a vždy mi byla daná látka znovu lépe vysvětlena, navíc na stránkách pana Ledvinky je základní teorie velmi dobře vysvětlena. Navíc jsou zde i příklady jednoduchých programů, z kterých lze čerpat inspiraci. Doporučuji všem, kteří zvládnou rychlejší tempo a mají již s programováním alespoň trochu zkušenost.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vede programování pro pokročilé, které je na rozdíl od běžného v C++. Naučí i pokročilého novým technikám. Zápočtové úlohy jsou ze začátku jednoduché (doporučuji kvůli nasbírání bodů udělat na 100 %), ale ke konci složitější a občas s nimi budete trápit. U ústní části zkoušky vám dá opravit písemku z písemné části, a tím i možnost zlepšit známku (pokud je vše dobře, tak máte rovnou za 1 a už nic nezkouší).
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dobre a podrobne vysvetlené učivo, nevýhodou je jeho rýchle tempo, človek si niekedy už príde ako profesionálny prepisovač kódu.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Programming for Physicists [NOFY056, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Genius.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zábavný přednášející s obrovským přesahem do fyziky a matematiky, které na svých přednáškách propojuje s výukou programování. Ve svých přednáškách užívá řady příkladů a výuka je skutečně názorná.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán Ledvinka na prednáške prednášal veľmi zaujato, nadšene a zároveň profesionálne. Oceňujem jeho energiu a nadšenie počas celej prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý přednášející, který si udrží Vaši pozornost (pokud chcete), vše Vám vysvětlí tak, abyste to pochopili. Na jeho přednáškách z programování nejvíce oceňuji jeho praktické ukázky psaní kódu. Oceňuji také jeho schopnost dát věci do určitých souvislostí.
Myslím, že vždy byl na přednášce včas. Pokud byl během přednášky nějaký dotaz, vždy se na něj snažil odpovědět. Ke studentům přistupuje s respektem.
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejenže tento pán dokáže vysvětlit probíranou látku takovému programovacímu teleti jako jsem já, ale jeho zábavný a energický projev mi vlévá do žil naději, že programování může být i zábava.
Student has disallowed display of personal data, 06.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pan doktor Ledvinka přednáší velmi sympatickým způsobem a problémy dokáže názorně vysvětlit tak, aby byly pochopitelné.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Největší showman, přednášky byly zábavné a zajímavé. Výborný přednášející i cvičící, skvělý přístup ke studentům.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Jeho přednášky jsou zábavné. Je poznat, že tomu, co nám říká rozumí. Zároveň bere na vědomí, že někteří z nás nikdy dřív nic jako Pascal neviděli. Ale i ti, kteří jsou v programování zběhlí, si přijdou na své. Nastiňuje problémy, kterými se ti, co nějaký programovací jazyk znají, mohou zabývat.
Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pravděpodobně nejchytřejší osoba, s kterou jsem se v prvním semestru setkal. Očividně ví co říká a navíc to umí podat zábavnou formou.
Michal Grňo, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Je plný elánu a nadšený pro předmět.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejblíž k Feynmannovi ze všech mých profesorů-enormní vhled do látky mu umožňoval přiblížit nám vnitřnosti počítače do té míry, že jsme se všichni cítili jako "ajťáci". Jako správný programátor po nás nechce vědět, ale umět implementovat, takže na zápočet stačí použít a upravit kód z hodiny či cvičení...přesto nás tím učí myslet o kódu a ve výsledku doopravdy programovat...
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
humor ++
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nadšení přednášejícího je určitě motivující.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Doporučuji. Občas vtipný a nestandardní přístup k přednáškám. Dobré podání výkladu, dobře pochopitelné, ale doporučuji nepodcenit někdy výklad, protože se může hodně věcí jevit jednoduchých a pak najednou přijde něco, co nejde pochopit tak snadno.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výstup je velmi živý a může zaujmout přednášenou látkou.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je to velmi příjemný člověk u zkoušky i o přestávce, jen má při přednášení trochu nepříjemný hlas.
Author of entry is known to survey organiser, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý vyučující. Zajímavé přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Vynikající pedagog
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
musim uznat ze se mi velice libi mazani tabule mopem. Je to velice vynalezavy a efektivni spusob.
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Občasně mi přišel výklad zbytečně pomalý, nemyslím si, že je třeba téměř hodinu rozvádět, co je to algoritmus. Myslím si, že by nebylo naškodu věnovat trochu víc času výpočetním metodám.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Má všeobecný prehľad a zmysel pre humor.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2015, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět a hlavně pana Ledvinku můžu jedině vychvalovat. Přednášky byly zajímavé i pro spoustu z těch, co již uměli programovat, a byly vykládány s obrovským zaujetím. Na panu Ledvinkovi je vidět, že svůj předmět a učení má rád a odráží se to velmi pozitivním způsobem i na přednášce.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Applications of Computer Algebra Systems in Physics [NTMF048, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 23.08.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující se každému individuálně věnoval, se vším poradil. Často jsme na hodinách dělali i to, co jsme řekli, že nás zajímá.
doc. RNDr. František Němec, Ph.D. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvěle vedené cvičení panem Němcem. Řešili jsme příklady, které se týkají pouze programování a ne jako na jiných cvičeních i fyziky (mnohdy velmi těžké a zbytečně složité). Takže jsme postupovali od základních příkazů po složitější programy. Skvělý přístup. :)
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Výborné cvičení, na každou hodinu jsou domácí úkoly, při cvičení se probere snad vše potřebné, jen doporučuji hned zpočátku dávat pozor a poctivě a sami dělat domácí úkoly, je to na procvičení a těžko se to pak dohání.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Doporučuji, bezproblémový a ochotný přístup ke studentům a vysvětlení, když nechápou.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Líbí se mi individuální přístup ke každému jednotlivci.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Líbilo se mi, že mi tento vyučující příliš nekritizoval mé domácí úkoly (ani ty, které jsem měl podle mě špatně) a že mi nezakazoval pojmenovávat proměnné podle svého.
Nemám co vytknout.
doc. RNDr. Jiří Pavlů, Ph.D. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Jsem rád, že jste člověka, který na začátku nic neuměl dokázal srozumitelně seznámit se základy programování.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Podával to srozumitelně, zdálo se mi, že k nám přistupuje podle úrovně a nijak nerozlišoval, jak moc to komu jde, hlavně když to všichni nějak pochopili.
Pobavilo mě, když nám chtěl ukázat nějaký kód zevnitř v šestnáctkách, a ty vnitřnosti překvapily i jeho...to bude zhruba můj styl programování:)
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičiaci rozpráva praktické veci pochopiteľne, nemôžem nič vytknúť.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Cvičení byla zajímavá a někdy na nich byla i zábava.
prof. RNDr. Ondřej Santolík, Dr. [32-KFPP], Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji velkou ochotu odpovídat na dotazy, pomoci v případě jakýchkoli nejasností a pohotovou komunikaci mailem. Vše dokáže dobře vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nejvíce u pana Santolíka oceňuji jeho osobní přístup. Vždy vše dobře vysvětlil, vždy byl ochotný poradit nebo osobně konzultovat jakýkoli problém. Velice oceňuji také jeho zajímavý námět k zápočtovému programu. Až snad na jednu výjimku byl vždy dochvilný a vždy byl vstřícný k osobní domluvě.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Nejpříjemnější vyučující, kterého jsem na MFF poznal, přístup ke studentům je vyloženě přátelský, obsah cvičení vždy vybere společně se studenty, dokáže všechno zajímavě vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Opravdu oceňuji snahu cvičícího o to, aby se zápočtový program týkal oblasti fyziky, kterou chci do budoucna studovat. A také je velice příjemná možnost navrhnout si zápočtový program sám.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Chýbal mi pevný plán na jednotlivé hodiny. Veľa sme toho takto neprebrali.
  • Plán na každou hodinu jsem pochopitelně měl, bez toho se učit nedá.
    Ovšem při tak diametrálně odlišných předchozích znalostech je toto
    cvičení nutné učit vícerychlostně. Přesto jsme probrali, co jsme
    probrat měli a doufám, že se nakonec programovat naučili všichni,
    kdo o to měli zájem. Ti, kdo to už uměli, se snad dozvěděli
    dostatek nového. Kolegyně/kolega měla/měl navíc možnost obsah
    cvičení ovlivnit, ptal jsem se pravidelně, jestli se v něčem
    konkrétním cítí neprocvičeni. Pokud má zmíněný/zmíněná
    stále ještě zájem o konzultaci, jsem k dispozici.


    RNDr. Otakar Svítek, Ph.D. [32-UTF], Classical Electrodynamics [NOFY026, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 12.09.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pohodové a nenáročné cvičení, pan Svítek byl vždy ochoten pomoci a vše dobře vysvětlil.
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vyucujuci posobil pripravenym, priatelskym dojmom, dokazal vysvetlit vsetko potrebne, nemam ziadne vyhrady.
    Student has disallowed display of personal data, 06.09.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Rozhodne odporúčam, príjemný človek, aj keď príklad riešim inak, než si predstavoval, prispôsobí sa a pomôže aj s mojim riešením.
    Student has disallowed display of personal data, 02.07.2015, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pohodové cvičenie. Pri tabuli sme sa striedali, šlo to plynule a nebol problém sa na hocičo opýtať, a nemať pri tom pocit, že sa pýtam na úplnú hlúposť.
    RNDr. Martin Žofka, Ph.D. [32-UTF], Classical Electrodynamics [NOFY026, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 27.06.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Oceňujem pozitívny prístup vyhovujúceho, no občas mi to cvičenie prišlo až príliš chaotické, až som mal pocit, že nechápem poriadne ani zadaniu. Preto by som odporučil väčšiu systematickosť pri výpočte, napr na začiatku si to rozkrokovať, postupovať po menších krokoch a stále vysvetliť čo robíme.
    Najviac by asi pomohli zadania príkladov (buď vytlačené alebo aspoň na internete) rozkrokované ala písomky.
    Student has disallowed display of personal data, 01.09.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Super cvičenia s príjemnou atmosférou :) Všetko bolo dopodrobna vysvetlené, tempo tak akurát a veľakrát som sa dozvedel niečo zaujímavé. Naozaj nie je čo vytknúť :)
    RNDr. Martin Žofka, Ph.D. [32-UTF], Classical Electrodynamics [NOFY026, 1]
    Author of entry is known to survey organiser, 05.09.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Cvičenia boli dobré, aj keď som mal občas pocit, že sa prebralo zbytočne veľa vecí, ktoré v konečnom dôsledku na písomkách neboli.
    Comment on course, Classical Electrodynamics [NOFY026, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Počítali jsme zajímavé příklady, které souvisely s přednáškou i s následnými zápočtovými a zkouškovými testy. Studenti byli vyvolávani k tabuli, což si myslim, že je účinné, jak pro daného studenta u tabule, tak pro ostatní v učebně (vidí co dělá za chyby, co si neuvědomuje, či naopak).
    Student has disallowed display of personal data, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Netradiční systém zápočtu a sice "domácích testů" s vymezením necelého dne a půl v kombinaci s domácími úkoly s dlouhou lhůtou na vypracování.
    Test: Pokud zrovna ten den máte výuku do noci, máte celkem smůlu, protože za dvě hodiny byste vypracovaný test nestihli ani přepsat, natož vymyslet postup a test spočítat (z mého pohledu průměrného studenta). Není vyloženě neudělatelný, ale komplexní a dlouhý.
    Úkol: Typově (velmi) podobné příklady jsou dostupné na stránkách cvičení, v porovnání s testem je jednodušší a za méně bodů.
    Po odevzdání je k dispozici kompletní řešení každého zadání.
    Student has disallowed display of personal data, 25.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení navazovalo na přednášku. Dobře zorganizované - k tabuli se chodilo podle seznamu.
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Ako som uz povedal, predmet mi pride ako doplnkovy seminar k fyzike 2. Cvicenia ale mali lepsiu uroven v porovnani z fyzikou 2, co bolo sposobene najme tym, ze sme mali podstatne lepsi matematicky zaklad a priklady prepocitavane na sviceni boli pochopitelne do velkej hlbky, nemuseli sme si narozdiel od fyziky 2 rozne hlboke vlastnosti domyslat, vedeli sme si ich realne spocitat, celkovo mi teda pride toto cvicenie velmi vhodne, lepsie by bolo mozno rozsirit ho na ukor prednasky
    Student has disallowed display of personal data, 06.09.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Hlavne počítanie príkladov, to je celkom dobré, neviem, či úplne užitočné, ale bol to jeden z mojich obľúbenejších predmetov.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Narocne cvicenie. Ale o tom kazdy vie a tak aj k tomu pristupuje
    Student has disallowed display of personal data, 30.05.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Předmět je dobře uspořádaný, ale osobně jsem z něj neměl dobrý pocit, především jsme zde přes polovinu semestru buď opakovali výsledky předmětu NOFY018, nebo pracovali s pojmy, které jsme nebyli schopni uchopit (především distribuce) bez jejich bližšího vysvětlení.
    Comment on course, Classical Electrodynamics [NOFY026, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Čekal jsem něco jiného, resp. očekával jsem, že to bude jistý 'upgrade' toho co se dělá v předmětu Fyzika II (elektřina a magnetismus). Spousta věcí se však opakuje a nových věcí moc není.
    Oba předměty jsem dělal najednou (ne v prváku, v druháku) a přišlo mi, že pokud jsem uměl vše z Fyziky II, tak jsem nemusel dělat mnoho věcí navíc v Elektrodynamice.
    Student has disallowed display of personal data, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Mocné rozšíření, prohloubení a propojení látky z elektřiny, magnetismu a vlnové optiky pomocí vektorových identit a dalších matematických triků pečlivě prokládáné praktickými aplikacemi a příklady. Důraz je kladen na pochopení fyzikálního významu odvozených vztahů a souvislostí mezi nimi.
    Student has disallowed display of personal data, 25.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    K předmětu jsou perfektní skripta. Rozšiřuje znalosti z fyziky III.
    Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Predmet je sice zaujimavy, ale nepochopil som, co si ma student z predmetu odniest, prislo mi to skor ako nejaky doplnkovy proseminar k fyzike 2.
    Student has disallowed display of personal data, 06.09.2017, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Zaujímavý predmet, ale veľa z neho malo byť vo fyzike 2, do ktorej by sa niečo ešte zmestilo, aj tak to malo veľký prekryv. Neviem, či má tento predmet úplne cenu toho času, ktorý zaberá.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2016, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velmi prijemny predmet, ktory sa dal velmi pekne pochopit a naucit.
    Student has disallowed display of personal data, 16.08.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Myslím, že cvičení vhodně doplňuje přednášku - cvičí přesně ty typy příkladů, které lze očekávat u zkoušky, na kterou tím pádem dokáže celkem dobře připravit.
    Student has disallowed display of personal data, 02.07.2016, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    Zaujímavý predmet, primerane náročný.
    Student has disallowed display of personal data, 24.05.2016, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Dobré provázání cvičení a přednášky. Výborné technické řešení zápočtových úkolů a testů. Možná moc velký důraz na elektrostatiku, protože zápočet je možno získat i po jistém zanedbání magnetismu a dalších kapitol, pročež je vlastně dobré, že se píše písemka i u zkoušky.
    Comment on course, Programming for Physicists [NOFY056, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Příjemné cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Jako člověk informatikou nepoznamenaný jsem sám překvapen kolik jsem se toho co se programování týče za semestr naučil. Programování je jedna z těch disciplín, při kterých člověk šest hodin mlátí hlavou o stůl a hledá chybu v kódu, ale v momentě kdy zjistí, že to napsal správně, následuje absolutní katarze.

    Připravte se na hodně bolesti, ale zpětně zjistíte že to není tak strašné.
    Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Dobré cvičení, ve kterém se přirozeně dozvíte něco o praktické aplikaci látky z přednášek.
    Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Výborný cvičící, díky tomu, že předmět i přednáší plnohodnotně propojuje výklad s cvičeními, příklady jsou zajímavé a přitom vždy z fyzikální nebo matematické praxe.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Obecně mi cvičení přinesly mnohem více než přednášky. Na začátku byla vždy řečená teorie, ke které jsem se dřív nebo později dostali i při přednáškách, ale zde byla daná do souvislosti s konkrétním příkladem, který jsme posléze i naprogramovali.
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičenie bolo vedené profesionálne, učivo naväzovalo na prednášku. Úlohy mi prišli primerané (konkrétne pre mňa, pretože som už mal s Pascalom skúsenosti a celkovo aj s programovaním). Úlohy boli zaujímavé, náučné a častokrát krásne prepojené na matematiku, ktorá sa vyučuje už na strednej škole, tu sme sa ju v podstate učili algoritmizovať. Pán Ledvinka veľmi ochotne pomáhal slabším študentom, odpovedal na otázky a nenechal sa vyviesť z miery. Ako na prednáške, tak aj na cvičení bolo z neho cítiť nadšenie pre programovanie a celkovo dobrú energiu počas cvičení.
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Předně musím vyzdvihnout výběr jazyka, ve kterém jsme se učili programovat - Pascal je jazyk, u kterého jsem velmi rychle pochopil, jak funguje.
    Cvičení z programování pro mě byl jeden z nejužitečnějších předmětů v semestru. Cvičení se výborně doplňovaly s teorií z přednášek. Velice mi vyhovovalo, jak byla cvičení vedena - vždy jsme společně se zadáním nějakého problému dostali i nějakou nápovědu nebo stručný návod, najít řešení jsme ovšem museli sami. Když si někdo nevěděl rady, cvičící mu vždy ochotně poradil a nasměroval ho správným směrem.
    Zadání programů byla vždy zajímavá, přiměřeně náročná a podnětná.
    Jediný námět na zlepšení by asi bylo zveřejňovat vzorová řešení zadaných programů např. na web.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Domácích úkolů jest hodně, ale jsou vesměs zábavné. Díky tomuto předmětu jsem si mohl vytvořiti svůj vlastní Mandelbrotův podivný atraktor. A rozhodně nemohu opomenout zábavnou českou opileckou versi Morseovy abecedy, FIFO a LIFO.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
    Oceňuji, že jsme při cvičení naráželi na praktické problémy, které jsme také řešili, čímž jsme se zároveň zdokonalovali v jazyku programování.
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení z programování od samotného předmětu nejde v žádném případě odloučit, proto je velmi podnětné. Problémy, které jsme řešili na cvičení byly provázány s přednáškou a jsem rád, že programy ze cvičení byly vždy zveřejněny na webových stránkách.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vhodný predmet pre ľudí, ktorí majú nenulové základy programovania v C, takisto aspon nejaké teoretické znalosti týkajúce sa programovania sa zídu, ale nie sú nutné. Dôležité je logické myslenie.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Programy psané na cvičeních jsou praktické, myslím že je budeme moci využít v dalším studiu a mohou nám pomoct řešit fyzikální či matematické problémy.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Přišlo mi trošku zvláštní, že nemají cvičící nějaký jednotný program, co nás učit programovat...na druhou stranu alespoň jsem si procvičil víc než jenom to, co bylo na přednášce.
    Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    cvičení napřed před přednáškou a dost často velmi složitá zadání domácích úloh.
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení mi hodně pomáhá v plnění domácích úkolů.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení logicky navazující na probíranou látku z přednášky. Fyzika však programování v Pascalu dnes už moc neobohatí.
    Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Rozšíril by som na úkor prednášky, programovanie sa lepšie učí podľa mňa praxou.
    Tešil som sa na pokročilejšie simulácie, riešenie diferenciálnych rovníc, nakoniec sme urobili len Eulerovu metódu..
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pre tých ktorí prvykrát začali programovať až na tejto hodine ide postupnosť ku náročnejším príkladom veľmi rýchlo a tie náročnejšie príklady by sa mohli rozoberať viac do detajlov.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Zadávané úlohy se mi velmi líbily - přiměřená obtížnost a dostatečně zajímavé.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Asi mi chybělo více programování. Pouze jsme upravovali kód a to pak hlavně v pozdějších a složitějších úkolech byl problém, neb jsem nevěděla jak kódit.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velmi ocenila perfektní webové stránky, které pan doktor má. Je vše, co jsme o hodinách dělali včetně zdrojového kódu s komentářem.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Bohužel to je jen na první semestr a bohužel (pro někoho bohudík) se berou pouze základy softwarového programování, chtělo by to ještě alespoň jeden semestr a nějaké to hardwarové programování by se také mohlo hodit.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Mně osobně přednáška vyhovovala a doplňovala skripta, ale chápu studenty, pro které bylo ve výsledku účelnější učit se pouze ze skript.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vhodný kurz pro začátečníky, na SŠ jsem neprogramoval nikdy nic, přesto jsem byl schopen se díky dobré výuce mnohému přiučit.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Dobré provedení základními úlohami programování
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Předmět na mě byl velice těžký, ale zároveň jsem si z něj velmi mnoho odnesl. Velmi se mi líbila aplikace programování ve fyzice, jen mi přijde pouze jeden semestr jako nedostačující čas.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Naučíte se co je třeba. Líbí se mi, že je tam prostor k individualnímu myšlení a improvizaci. To vede k rozvoji výuky.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Na tomto předmětu oceňuji, že bez něj bych nedovedl programovat.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Ak viete nepísať program s vnoreným cyklom, rekurzívne vypočítať faktoriál a usortiť pole čísel, asi choďte radšej do skupiny pre pokročilých. Musím však povedať, že sa mi páčilo, že celé jedno cvičenie bolo venované práci s Gnuplotom. Pre niekoho, kto s Gnuplotom ešte nerobil to mohlo byť naozaj dosť užitočné a zaujímavé.
    Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    S Pascalem už mám zkušenosti a umím s ním pracovat, takže jsem to bral spíše jako procvičování. Ale líbil se mi přístup vyučujícího i vhodně zadané příklady.
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Cvičení se velmi lišila procvičovanými tématy, rychlostí postupu i obtížností.
    Student has disallowed display of personal data, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Na čas, ktorý je predmetu daný, je potrebné toho veľa prebrať a človek, ktorý predtým neprogramoval by s tým mohol mať problém.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Ulohy na cviceni jsou zajimave.

    pro studenty: pokud nemate s programovanim zadne zkusenosti, je dulezite ze zacatku venovat programovani vice casu. Doporuciji ucit se z resenych uloh, tedy ze zdrojoveho kodu s komentarama. Vyzkouset si co jaky prikaz dela. Dale doporucuji opatrit si nejakou knihu kde bude syntaxe jazyka, abyste vedeli kde se pise carka a kde zavorka.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Na cvičeních jsme neustále předbíhali přednášku. Zdálo se mi oproti ostatním cvičením složitější, ale všechny důležité pojmy byly vysvětleny.
    Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Těžké celkově předmět posoudit, ale nemám důvod dát nižší známku.
    Comment on course, Programming for Physicists [NOFY056, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 2. Year, Fyzika, Bachelor's
    V dnešní době by stálo za úvahu, zda v osnově povinných předmětů nedat programování větší prostor a také ho nezačít vyučovat např. na jazyku C.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Přestože byly přednášky zajímavé a měli jsme i skvělého přednášejícího, nikdy se mi nepodařilo udržet pozornost déle, než 30 min. Vzhledem k povaze předmětu bych spíš uvítala, kdybychom místo přednášky měli o cvičení víc a přednášená látka by byla prokládána cvičením, kde by následovala až po "objevení" nějakého praktického problému, případně zbytek by byl řečen jako teoretická "zajímavost".
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Vtipné, přehledné přednášky inspirující k dalšímu samostudiu...ale proč jen to musí být Pascal.
    Student has disallowed display of personal data, 01.02.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    aký má význam prednáška z niečoho tak praktického ako programovanie?
    nebolo by lepšie ten čas venovať cvičeniu? veď aj tak tých ľudí na nej je ako na cvičení...
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Prednášky boli samy o sebe veľmi zaujímavé, ale po určitom čase som tam prestal chodiť a začal si uvedomovať, že sú aj dosť zbytočné. Pán Ledvinka tam vravel veľa zaujímavých a dôležitých vecí z matematického hľadiska a o ich prepojení s programovaním a fyzikou, ale pre výuku predmetu samu o sebe podľa mňa neboli až tak dôležité. Prednášky celkovo ale boli prednášané s nadšením od Pána Ledvinku a dobre sa počúvali. Zaujímavo boli prepojené učebné osnovy. Učivo bolo predávané zaujímavým spôsobom, ktorý bol celkom ľahko pochopiteľný pre (priemerného) študenta.
    Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Dozvěděl jsem se, jak počítač ukládá do paměti informace. Někdy bylo trochu obtížné soustřediti se na přednášku, za to mě napadla spousta informatických vtípků. Tento předmět tak měl duchovní "panis et circences" (chléb a hry).
    Student has disallowed display of personal data, 16.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Líbí se mi, že se na přednášce bralo ohled na neprogramátory, takže se jelo úplně od začátku od takových základních pojmů jako algorytmus. Člověk z přednášek velmi rychle pochopí, v čem programování spočívá. Velmi oceňuji, že pan doktor Ledvinka nám často přímo v přednášce ukazoval, jak píše nějaký program, zatímco vysvětloval, co který řádek dělá a proč to píše zrovna takto. Přijde mi, že to člověku pomohlo dostat jakýsi cit pro programování.
    Celkově hodnotím velmi kladně zajímavost a přiměřenou náročnost přednášek. Provázanost se cvičeními není dokonalá, ale za mě postačující.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Myslela som si, že predmet bude aj pre začiatočníkov, ktorí ešte nikdy neprogramovali, ako to bolo povedané na začiatku, ale na prednáške som mala problém sa sústrediť, lebo som nechápala učivu.
    Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Coby člověk který se na střední škole programování vyhnul širokým obloukem oceňuji snadnou přístupnost probírané látky. Dnes se člověk ve fyzice bez počítačů neobejde, ale díky tomuto předmětu snad budu tu bakalářku schopen naprogramovat.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
    Přijde mi, že se člověk naučí potřebné základy používání počítačů, které v dnešní době potřebuje každý.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Byl jsem jen na několika přednáškách, ale když jsem byl, vždy jsem se dozvěděl něco zajímavého. V rámci tohoto předmětu, by se dalo učit podle mě hodně věcí,takže je těžké říct,co by bylo dobré přidat nebo ubrat. Cesta je myslím dobrá, neřeší se nějak přehnaně programování jako takové, kde má každý jiné dovednosti,ale spíš jeho "zneužití" k dobré (fyzikalni) věci :)
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Prednáška je nezáživná. Asi preto, že obsah látky je rádovo menej náročný, ako pri iných predmetoch. Nie je potrebné chodiť na ňu, aby človek vedel, čo sa deje na cvičení. Skriptá sú dosť neprehľadné, ak človek nemá už nejaké základy programovania, z tejto prednášky a skrípt sa toho veľa nenaučí.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Pascal stojí za to mít na cvičení. Je sice otravný, ale je v něm nejjednodušší orientace. Programovat jsem nikdy neuměl, teď jsem schopný napsat alespoň základní jednoduché programy.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    S tím, že jsem o programování nevěděla na začátku října vůbec nic, se teď nebojím říct, že něco už bych sama naprogramovat zvládla. Přednáška je srozumitelná i pro uplného laika, je zábavná a (jste-li na tom jako já) objevujete půl roku něco uplně nového.
    Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    vcelku zábavný předmět, jeden z těch pochopitelnějších.
    Michal Grňo, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    I pro mě, který už programuji, jsou přednášky zajímavé a plné neobvyklých, vtipných přirovnání („otrokód“ jako jeden příklad za všechny). Poměrně mi ale vadí volba jazyka. Pascal je podle mě přežitek – v praxi se téměř nepoužívá, a že by byl nějak hezký, to bych také neřekl. Já lobbuji za Python! (Nebo aspoň TypeScript, aby to k něčemu bylo.)
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Jakožto naprostý začátečník jsem ocenil, že kurz byl koncipován, aby naučil programovat i opici. Přijde mi jako jeden z nejužitečnějších předmětů, a ohromuje mě, že lze tak široce použít to málo, co jsme se stihli naučit.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    lehký pro toho, kdo už programoval, těžký pro toho, kdo nikdy.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Předmět stručně uvede studenta do základů programování, blíže pak do procedurálního programování. Bohužel velkou nevýhodou je, že se ještě stále vyučuje v Pascalu a člověk si nemohl sám dostatečně osahat např. Octave, Gnuplot či Matlab.
    Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Skrátil by som prednášku v prospech cvičenia. Základy programovania som ovládal, preto som sa často na prednáškach nudil. Takisto väčšina technických detailov ma príliš nezaujímala, zabudnem ich. Radšej by som investoval viac času do numerických metód. Zvážil by som vytvorenie extra pokročilejšej prednášky, na ktorej by sa základy programovania preskočili.
    Martin Zika, 17.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Přednáška i zkouška byla příjemně koncipovaná. Jednoduchá, ale student se zároveň to důležité naučí.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Takto pro úvodní kurz by podle mého bylo lepší mít více hodin s možností si vše rovnou vyzkoušet a výklad by se tak odehrával na cvičení u počítačů. Moc se mi na druhou stranu líbilo zahrnutí numerických metod, přestože je škoda, že zatím je člověk příliš nevyužije.
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Oceňuji webovou stránku, kde jsou poznámky k přednášce, a přesně tyto informace jsou pak vyžadovány u zkoušky.
    Student has disallowed display of personal data, 07.02.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Mě chybělo nějaké to hardwarové programování a trochu rozšířené softwarové. Je na to prostě málo času a tak se musí hodně spěchat
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Mně osobně přednáška vyhovovala a doplňovala skripta, ale chápu studenty, pro které bylo ve výsledku účelnější učit se pouze ze skript.
    Student has disallowed display of personal data, 20.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Často vtipně a relativně přiměřeným přístupem výkladu podané základy programování zaměřené pro potřeby fyziky.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Programování vysvětleno jiným způsobem než jen psaním kódů. To je pozitivní. Jen je někdy těžké najít příme spojení.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    První půlku semestru není potřeba na přednášky vůbec chodit. Probírají se jen základy programování. V druhé půlce se začínají probírat i numerické metody.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Pořád úplně nerozumím vnitřní struktuře počítače a nechápu, k čemu to všechno fyzikům je, ale bavilo mě to.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Na prednáške sme väčšinu roka brali teoretický úvod k programovaniu, všetko od štýlov programovania cez dátové typy až po nejaký cykly. Neskôr sme sa dostali k numerickým metódam, ktoré boli pochopiteľne vysvetlené, ale venovali sme im pomerne málo času oproti tomu, ako sme plytvali časom na procedúry, cykly a polia.
    Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Myslím, že k programování je nejdůležitější praxe mezi monitorem a židlí, takže jsem bral tuto přednášku spíše jako zajímavost k Octave a MatLabu. S Pascalem mám již bohaté zkušenosti ze střední školy, takže mi tolik užitku nepřinesla, ale pro ty, co s Pascalem začínají to má jistě větší význam a užitek.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
    Prednaska mi vubec nevyhovovala. Prednasejici prinesl prezentaci plnou textu a zacal cist. Nekdy neco okomentoval dukladneji. Bohuzel bylo velmi narocne udrzet pozornost.

    Mozna by se student vice naucil programovat, kdyz by prednaska vubec nebyla a misto toho mel o 1.5 hodiny cviceni navic.
    Student has disallowed display of personal data, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    predmet mi prisel nestrukturovany
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Nevidím tam systém.
    Comment on course, Applications of Computer Algebra Systems in Physics [NTMF048, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 23.08.2018, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
    Velmi přínosný předmět. Umět s mathematicou se hodí v mnoha dalších předmětech.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html