InquiryInquiry(version: 651)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Jan Bok [32-IUUK], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 03.06.2015, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Potešilo ma, že cvičiaci bol otvorený diskusii. Je veľmi otvorený možnostiam, tešilo ma,
že sa nám snaží pomôcť - napríklad doplňujúcou písomkou, či úlohami, ktoré ale už
nenavyšovali potrebný počet bodov k zápočtu. Ináč mi príde cvičiaci ako troška tichšia osoba,
čo môže a nemusí niektorým vyhovovať (rozumieť mu samozrejme bolo dostatočne).
Trošku si treba zvyknúť na občasnú nečitateľnosť, ale nerobilo mu problém
prečítať veci z tabule nahlas, aby sme si ich napísali. Zhodnotením to boli
veľmi pohodové cvičenia, ktoré človeka nestresovali a chodil tam rád.
Mgr. Pavel Dvořák [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičiaci veľmi pohodový, na maily ohľadom pokročilejších úloh odpovedal rýchlo a zrozumiteľne. Čo som neocenil bolo veľmi neskoré udelenie zápočtu, kedy sme sa výsledkov veľkej písomky, či poslednej domácej úlohy nevedeli dočkať.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobré cvičení, cvičící látku a případné nejasnosti srozumitelně vysvětlil, férové podmínky pro zápočet.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičenie nebolo zlé, ale ocenila by som príklady vyššej obtiažnosti. Ak sa pripravujete len z toho, čo sa robí na cvičení, príklady na skúške vás asi dosť prekvapia. Cvičiaci ale vždy vedel poradiť, keď ste niečomu nerozumeli, prípadne dovysvetliť látku, ktorú ste nepochopili na prednáške.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičení s panem Dvořákem bylo přínosné doplnění učiva z přednášky. Pan cvičící byl velice vstřícný a ochotný. Udělení zápočtu bylo úměrné požadavkům na jeho získání.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Úlohy, které jsme řešili na cvičeních byly někdy až moc jednoduché, stejně jako testy. I když byl cvičící milý a cvičení zajímavé, tak mi přišlo že to nebylo dostačující pro zkoušku, kde byly v testu mnohem těžší příklady.
doc. Mgr. Zdeněk Dvořák, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 01.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičení probíhala v poněkud komorní atmosféře, ale o to víc bylo času rozebrat různé příklady. Pěkné domácí úkoly a přiměřené písemky. Rozhodně jedno z těch lepších cvičení.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Firstly, just have a look at the professor Fiala's list of publications and his background and you'll realize that he's a professional, indeed, knowing his subject not only by heart but, if I can say so, he feels the subject. And it's very big honour to be a student of such professors!

Also, in contrast with many other teachers, he really cares of teaching quality and always ask you to provide feedback so as to adjust studying process. It helps a lot, especially mentally, because you can feel that you're not got lost in the subject and the professor is ready to help. Also, which is very important, the speed of lectures is very convinient - Dr.Fiala doesn't rush things and give you a lot of time to realize what is being taught and he doesn't just read material but, let me say so, expressively tells you the subject.

The subject is very abstract and contains a lot of things you need to somehow imagine (all right, you can think of 2D and 3D, but can you imagine the dimension 7?). Some of things are quite understandable (matrices, Gauss-Jordan elimination) while the others are seems to be much more complicated (linear hull, for example). But the professor makes the learning process much smoother by providing you with examples on his website. Also, he handed us the syllabus of the whole course and published the list of questions for the exam and we were able to go through all of them and revise the subject.

At last, but not least, the professor tries to explain you how linear algebra is being used in real life so you don't feel, like, getting (sorry) rubbish knowledge but very important and basic things which are applicable in computer graphics or transmission signals in GSM networks, for instance.

Of course this subject is obligatory but don't think it's wasting of your time - it is a basement of your future education and with professor Fiala's help you'll realize it very quickly.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Mr.Fiala was always very available for questions and doubts regarding both his course and university related issues. He was interested in being clear and searched to relate properly to where his students where standing on the subject. Most importantly he knows the subject incredibly well so he is able to turn it sideways and explain from many different points of view, which helps students relate better to the content.
Mgr. Lukáš Folwarczný [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Bohužel tohoto cvičícího nedoporučuji. Byl velice pomalý, jak v pohybu, tak i v procvičování látky. Vysvětlování látky a příkladů bylo nejasné a neúplné. Většinu věcí jsem pochopil až při studiu na zkoušku.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobré cvičenia, akurát výber príkladov, domáce úlohy aj testy obtiažnosťou primerané. Veľmi pozitívne hodnotím to, že sme mali dve série úloh na ktoré sme mali dva týždne, pretože potom človek nie je zúfalý z nedostatku času a vie si prácu aspoň trochu rozložiť.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Dobrý cvičící, nicméně by mohl být náročnější; získat zápočet je poměrně lehké a rychlé a člověk na posledních cvičeních neměl motivaci něco dělat...
Mgr. Elif Garajová [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Všechno se procvičí a i vyzkouší v úkolech i písemkách, super.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Líbilo se mi celkové pojetí, postupné počítání příkladů, kdy vždy někdo ukáže jak se to dělá na tabuli. Pokud někdo něco nechápe, dobře to vysvětlí. Ještě lepší by bylo, kdyby studenti byli aktivnější. Zápočet byl udělován za získání dostatku bodů z úkolů a písemek, které byly na každé hodině, přišlo mi to jako dobré řešení pro tento předmět.
Malé písemky jsou skvělý způsob jak zjistit, jestli student pořád všechno chápe, proto nechápu proč je přestala většina lidí po získání dostatku bodů psát.
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi kvalitna vyucujici, vzdy sem vse na cviceni pochopil. Nikdy sem nemel zadny problem ani s vyukou ani s hodnotenim.
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Cvičící skvěle vysvětluje, když se něco nechápe a dobře propojuje cvičení s přednáškami. Příjemné vystupování, možnost domluvy, když je třeba.
doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan profesor byl vždy velmi milý a usměvavý. Vždy s námi napřed zopakoval, co se dělo na přednášce a pak jsme teprve počítali příklady. Jen škoda, že jsme nedělali moc početních příkladů, ale spíše teoretické.
Na zápočet stačilo 50% bodů z domácích úkolů a stejně tak z písemek, což se mi zdálo ze začátku mírné, nicméně úkoly byly poměrně obtížné a písemky často tvořil jeden příklad, na jehož řešení taky člověk ne vždy přišel, takže nakonec se ukázalo, že je to tak akorát.
Celkově výborné cvičení.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pri pravidelnej príprave nebol problém získať zápočet vďaka minipísomkám a domácim úlohám, ktoré boli každý týždeň.
Zrozumiteľne vysvetlená a precvičená látka braná na prednáškach.
Pozitívne hodnotím aj snahu prepájať vedomosti medzi rôznymi kapitolami, čo bolo potrebné na skúške.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan docent Hladík je sympatický a vždy rád vše vysvětlí. Na cvičení se vždy prošlo několik více teoretických příkladu a několik praktických početních. Na každém cvičení se psala malá pisemka s jedním příkladem, což člověka donutí se vždy alespoň podívat na probranou látku cvičení předchozího. Pan Hladík má i svoji sbírku vzorových cvičení, která je dobrým zdrojem k procvičení.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pana docenta hodnotím velice kladně. Líbí se mi jeho upravenost, přehlednost a jednoduchou, s jakou přednáší a vede cvičení. Zároveň si dokáže i takto "jednoduchým" programem udržet pozornost a často jsou přednášky i odlehčené vtipnou poznámkou. je to jedna z mála zkoušek, na které se skutečně těším a věřím, že bude pan docent vyučovat i v druhém semestru!
doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan profesor měl přednášku skvěle připravenou a má k ní taky napsaná perfektní skripta. Zápis na tabuli byl vždy přehledný a srozumitelný a stejně tak výklad. Nemůžu si na nic stěžovat, podle mě by přesně takto měly přednášky vypadat.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášky mi přišly srozumitelné a dobře se mi v nich orientovalo, čemuž hodně přispěla skripta. Přednášející ochotně odpovídal na dotazy.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Látka vyučovaná zrozumiteľne, nebol problém odpovedať na otázky, resp. vysvetliť nejasnosti.
Pozitívne hodnotím skriptá uverejnené na webovej stránke vyučujúceho, vďaka ktorým som sa mohol viac sústrediť na výklad a jeho pochopenie ako na písanie poznámok.
Pozitívne hodnotím taktiež ústnu časť skúšky, kde sa skúšajúci snažil zistiť to čo viete a nie hľadať to čo neviete.
Rozhodne odporúčam.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Přednášející zveřejnil na internetu skripta což pomáhá při učení na zkoušku. Naučí a v zkoušce se snaží pomoci (Pokud tedy student něco předvede)
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi milý a ochotný vyučující, u zkoušky se tváří smutně když něco nevíte.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Příjemná přednáška, srozumitelný výklad.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Zkouška byla zábavná. Písemná část byla společná s druhou paralelkou a připravoval ji pan Hubáček. Při ústní části byl pan docent Hladík velice spravedlivý a snažil se od studentů získat jejich znalosti.

Při hodinách se lehce ztratila pozornost.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující ne velice milý a ochotný.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan docent Hladík vede srozumitelný výklad a látku podává velmi dobře. Skvělou věcí jsou i jeho skripta, která obsahují vše, co se na přednáškách probere. Je to skvelý studijní materiál ke zkoušce. Samotná zkouška je již o něco těžší, ale na 4 se dá v pohodě zvládnout a poté máte možnost vylepšit si známku o stupeň u dobrovolné ústní zkoušky.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Super přednáška, super skripta, super odkazy a příklady, kde se daná látka využívá v praxi.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi dobrá přednáška, důkazy jsou srozumitelné, vše je hezky popsáno a ukazuje různé aplikace. Také velmi oceňuji skripta, která jsou dobře napsaná a dá se s jejich pomocí připravovat a opakovat. Neměl jsem díky nim potřebu si nic psát, stačilo poslouchat a chápat. Také mi příjde rozumná forma zkoušky, kdy člověk dává do souvislostí věci, které se naučil a jde tam ukázat, že student probíraným věcem rozumí.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Hladík sice nepatří k nejzáživnějším přednášejícím, ale má naprosto úžasná skripta, která to hravě vynahrazují.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Pak docent v zásadě cituje svoje skripta a pokud má někdo dotaz, vysvětlení formuluje úplně stejně, jako prve při výkladu, tedy to nijak lépe neosvětlí. Je ale celkem vstřícný.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky pana doc. Hladíka byly i přes obsáhlost předmětu a ranní hodiny velmi zajímavé - oceňuji zodpovídání dotazů a hezké příklady aplikace právě probírané látky.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Na prednáškach bolo učivo kvalitne predané, pozitívna je aj existencia skrípt ktoré dopodrobna popisujú prebrané učivo.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Veľmi milý a ochotný. Prehľadné učivo a prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pan docent mi přirostl k srdci jako jeden z nejlepších přednášejících matematiky. Jeho kvality se odrážejí ve výuce jeho předmětu.
doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan Hladík je největší sympaťák.
Student has disallowed display of personal data, 01.07.2017, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Pan docent se snaží o důsledné procvičení veškeré látky. Má vstřícný přístup ke studentům.
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Opět jako u přednášek nemám ani u cvičení nic, co bych mohl vytknout.
doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra II [NMAI058, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 09.07.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Super smysl pro humor.
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednáška je dle mého názoru skvěle pojatá. Skriptům také není co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
K předmětu jsou sepsaná super skripta. Co se týče dotazů, tak pan Hladík si vždy udělal čas(po přednášce, na chodbě). Ústní zkouška je příjemná a probíhá tak, že student vysvětluje vyučujícímu problematiku a snaží se diagramem nakresleným na A3 pokrýt zadanou část učiva a předkládá i vlastní pochopení. Určitě zkouška neprobíhá stylem "nevíš tuto věc, tak nazdar". Písemná část je transparentní (1 definice, 1 důkaz, 2 počítací příklady a 4 teoretické příklady) co do obsahu. Část s počítacími příklady je podle mě zbytečně těžká (v zimě jsem měl opravdu těžké příklady, v létě trošku lehčí, ale taky žádný med).
Student has disallowed display of personal data, 15.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pan docent se snaží přednášet srozumitelně a je z něj cítit, že má rozsáhlé znalosti nad rámec učiva, proto pro něj není problém při dotazu studenta vše vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 06.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Pana docenta jsem měl už v zimě na přednášku i na cvika a rozhodně bych neměnil kdybych nemusel(v létě mi cvika bohužel nepasovaly do rozvrhu), látku dokáže přehledně přednést, v případě nejasností nemá problém cokoliv dovysvětlit. U zkoušky byl milý, snažil se zjistit co student ví, upozornil na chyby ale nechal mě si je opravit.
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2015, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pan docent Hladík kromě vět a důkazů ukazuje různé hezké aplikace a příklady, na kterých je možné teorii pochopit.

Zajímavou alternativou ke klasickým poznámkám je přinést si učební text a dělat si jen krátké poznámky přímo do něj. Je pak více času na přemýšlení o důkazech. Má to však i svá negativa - psaním si člověk výklad více zapamatuje.
doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Linear algebra III [NMAI072, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
Pěkný a srozumitelný výklad. Byly předpokládáné znalosti z Lineární algebry I a II, přesto však bylo mnohé alespoň v rychlosti připomenuto, což jsem vnímala velmi pozitivně. Přednášející je otevřený alternativním možnostem složení zkoušky.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 2. Year, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Pěkně a jasně přednášeno.
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Informatika, doctoral
Prednasejici ma pekny a srozumitelny vyklad.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborné rozšírenie LA1 a LA2. Hodilo by sa trochu viac praktických ukážok použitia preberanej teorie.
doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Interval Methods [NOPT051, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
Přednáška byla velmi zajímavá, líbilo se mi zařazení více témat a do každého trochu nahlédnout.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
Pan docent je dosti svižný, ale jinak je výklad OK. Příjemná komorní přednáška v cca pěti lidech
RNDr. Jaroslav Horáček [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Vyučující je zábavný, což rozhodně pomáhá udržení pozornosti. Docela dobře vysvětluje, i když trošku chaoticky. Má poměrně nízké požadavky, pro což má sice rozumné důvody, ale pro motivaci by mohly být trošku vyšší.
Author of entry is known to survey organiser, 07.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Velmi prijemy cvicici a da se s nim dohodnout. Behem semestru bych ocenoval vetsi motivaci se to naucit, nebot priklady se pocitaji hromadne a zaverecna pisemka na konci je trochu "sok". Ale je vse dobre vysvetli a pokud student dava pozor, nema s nicim problem. Jedine nebezpeci je tedy nezajem studentu.
Mgr. Pavel Hubáček, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Vyučující/klima ve třídě: 4/5;
Užitečnost ke zkoušce: 5/5;
Pan Hubáček se nás (zbytečně) bál, ale jinak hodina byla v pohodě a naučila mě více než přednáška. Super bylo že nám pan Hubáček zopakoval definice a pak (podle nich) jsme počítali příklady.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Na každé hodině se psal na začátku test. To mi velmi vyhovovalo a přišlo mi to jako cesta, jak udržet studenty v pozoru po celý semestr.
Mgr. Pavel Hubáček, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Tichy uspavac hadu. Nadruhou stranu je videt, ze tomu rozumi a otazky umi skvele zodpovidat
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
moc ze skript, málo info navíc
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Prednášajúci na posledných prednáškach už pridával viacero vecí, čo v skriptách neboli, prvých možno 10 prednášok ale bolo čisté čítanie skrípt. Kvôli náročnosti skúšky som pre istotu vždy skúšku navštívil, no po väčšine som sklamaný odchádzal, lebo s prepáčením, skriptá si viem prečítať aj sám.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Přednášky byly nudné, přednášející většinu času jen předčítal skripta.
Zkouška je férová a pro obě paralelky stejná. Probíhá písemně a obsahuje hlavně praktické příklady, poté je možné vylepšit si známku u ústního zkoušení.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Pan profesor Hubáček byl vždy na přednášku skvěle připraven, látku vysvětloval srozumitelně, a vždy nechal prostor na dotazy, popř. zopakoval případnou nesrozumitelnost. U zkoušky co se týče ústní části je trpělivý a velmi ochotný.
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2019, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Formát přednášky P. Hubáčka jako předčítání skript Milana Hladíka mi úplně neseděl (přestože jsou skripta kvalitní), osobně by mi mnohem více vyhovovalo, pokud by vyučující neměl prezentace, ale vysvětloval pouze na tabuli s křídou. Takto to bylo vážně doslovné, včetně uvedených příkladů a výběru předvedených důkazů. Také mi připadalo, že je kladen důraz na formalismus na úkor porozumění. Když jsem zpětně porozumění doháněla podpůrnými videi na youtube, zjišťovala jsem, že to není tak nepochopitelné, jak se mi na přednášce zdálo. Rozumím tomu, že P. Hubáček asi není povahou energický bavič davů, ale myslím si, že by přednášce prospělo, pokud by nejprve studentům látku přiblížil na konkrétních příkladech a popsal lidskou řečí, teprve následně formuloval korektně řečí matematickou. Jinak byl vyučující velmi vstřícný a ochotně reagoval na dotazy z publika. Studenty se snažil zapojit dotazy, ovšem málokdy se dočkal odezvy. Díky mikrofonu byl přednášející dobře slyšet.
doc. RNDr. Vít Jelínek, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Cvičící byl vždy připraven, výklad byl kvalitní a dobře synchronizovaný s přednáškou, na můj vkus možná až moc formální. Ale nebyl problém se na cokoliv zeptat.
RNDr. Pavel Klavík, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Jakub Tětek, 07.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Dobrý cvičící. Umí hezky povídat o lingebře a (narozdíl od většiny jiných přednášejících) ukázat, které věci jsou opravdu důležité.
RNDr. Pavel Klavík, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Výuka byla poutavá a oba semestry jsme dostali super materiály (skripta, knížku, diagram na webu). Ač je pan Klavík kontroverzní osoba co se týče matematických názorů, tak u učiva vysvětloval podstatu a v případě dotazu pochopil co člověk chápe špatně a dovedl ho ke správnému pochopení - toto asi nejvíc oceňuji. Cvičení mělo formu diskuze spíše než počítání, což mám osobně radši. Před zkouškou jsem si musel projet komplet "počítací cviko". Neberu to jako minus, protože kvůli počítání nemusí člověk vysedávat každý týden hodinu a půl ve škole. Uvidíme ještě, jak přísně bude hodnotit zápočet.
prof. Mgr. Michal Koucký, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Mimořádně zapojuje studenty do výuky. Vyučuje pokládáním otázek a daří se mu to. Pro zvládnutí zápočtových testů se stačí soustředit během cvičení.
Mgr. Karel Král [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Nejvíce oceňuji toleranci k numerickým chybám, které bohužel při práci s maticemi nastávají docela často. Velmi vstřícný a ochotný cvičící, kterému nemám co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborně vedené cvičení - strukturované, názorné, vedené v přátelské atmosféře - cvičící dokáže úžasně a jednoduše vysvětlit celou lineární algebru...
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Osobný a velmi priatelský pristup. Nemá problém vysvetliť aj úplne základné veci. Vysvetluje to jednoducho, čiže každý človek tomu pochopý a každý si niečo s cvičení zobere. Ak sa to niekomu zdá moc jednoduché pripraví aj ťažšie príklady.
Student has disallowed display of personal data, 05.01.2015, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Super vedene cviceni! Prehledne, strukturovane a srozumitelne.
Mgr. Karel Král [32-IUUK], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Fajn vyučující, jen na začátku jsem byl poměrně vyděšen zdánlivě příliš vysokou úrovní cvičení. Když se však člověk ptá, Karel umí velmi pěkně vysvětlit. V pohodě v udělování zápočtu, žádné zbytečné problémy.
Student has disallowed display of personal data, 18.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Výborný cvičící
Mgr. Karel Král [32-IUUK], Linear Algebra II [NMAI058, 1]
Student has disallowed display of personal data, 03.09.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Skvělý a vstřícný cvičící! Snaží se začlenit i praktické úlohy, například jeden z úkolů byl programovací. Cvičení jsou zábavná, Karel ocení aktivitu, takže se nebojte ptát se a odpovídat na otázky. Na zkoušku výborně připraví
RNDr. Tomáš Masařík [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
Několikrát se jednoznačně ukázalo, že cvičící látce nerozumí, často nedokázal zodpovědět na dotazy. Ztrácel se ve vlastním výkladu, nedostatky neodstranil ani do dalšího cvičení. Na hodině nikdy nestihl probrat ani to, co si sám připravil, a přesto příští hodinu očekával, že látku ovládáme. Domácí úkoly byly velice obtížné, často z neprocvičované látky. Systém hodnocení sloužící k získání zápočtu, tak jak ho Mgr. Masařík nastavil, je ke studentům velmi nevstřícný a zbytečně komplikuje získání zápočtu (přestože obsah cvičení rozhodně nestačí k přípravě na písemnou část zkoušky). Suplovaná cvičení byla mnohem přínosnější a přehlednější.
  • Děkuji za zpětnou vazbu.
    Pokud něco není na cvičení jasné, snažím se to pořádně rozebrat a popřípadě se k tomu ještě vrátit na dalším cvičení, nejsem si tedy vědom, že bych nějakou problémovou část ani na dalším cvičení nevysvětlil. Navíc jsem se často ptal, zda-li je látka jasná, a pokud není, vyzýval studenty k dotazům i konzultacím (jichž několik studentů využilo). Příklady na cvičení jsou koncipovány schválně tak, aby se nestihly všechny za cvičení a zároveň aby s jejich zadáním byli studenti již příště seznámeni a měli čas o nich přemýšlet. Většinou se neprobrané příklady z jednoho cvičení ukazovali na začátku dalšího cvičení. Domácí úkoly jsou příklady, které nutí studenta zamyslet se a ne vždy jen přímočaře využít přesné postupy ze cvičení. Týkají se však látky aktuálně probírané na cvičeních (viz. web cvičení). Systém hodnocení je srovnatelný s ostatními cvičeními a odpovídá dohodě s přednášejícím. Úkolem cvičení není pouze příprava na písemnou část zkoušky (např. důkazy vět se učíte na přednášce), ale slouží k prohloubení pochopení předmětu.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičící byl velmi ochotný odpovídat na dotazy i při domlouvání konzultací. Naneštěstí byl často mimo Prahu a tak konzultace často nebyly možné. Hodiny měly strukturu, ale občas se zdálo, že je vyučující nepřipraven.
  • Děkuji za zpětnou vazbu.
    Konzultaci jsem nikomu neodmítl. V semestru jsem celkem byl 3 týdny mimo Prahu, ale vždy se šlo domluvit na konzultacích v průběhu jiných týdnů, v případě urgentnějších dotazů šlo konzultovat i pomocí emailu. Mrzí mě, že působím nepřipraveně, děkuji za informaci, pokusím se v tomto ohledu zlepšit.
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičenia neboli úplne podľa mojich predstáv, negatívna bola relatívne častá absencia cvičiaceho a následné neúplné prebratie danej látky a taktiež na cvičeniach sa toho vždy nestihlo toľko, koľko sa mohlo. Na druhú stranu pozitívne hodnotím web cvičenia kde sa dá dopodrobna prejsť veci čo sa preberali na cvičeniach. Taktiež sa mi nezdá nutné bodovanie na tisíciny ale to je asi jedno..
  • Děkuji za zpětnou vazbu.
    Absence se týkala 3 cvičení (pryč jsem byl pryč v rámci svých dalších školních povinností), přičemž na jednom z nich byla písemka přes celé cvičení. Taktéž všechna tato cvičení měla kvalifikovaný záskok. Příklady na cvičení jsou často koncipovány schválně tak, aby se nestihly všechny za cvičení a zároveň aby s jejich zadáním byli studenti již příště seznámeni a měli čas o nich přemýšlet. Většinou se neprobrané příklady z jednoho cvičení ukazovali na začátku dalšího cvičení. Co se týče bodování na tisíciny, to vzniká tím, že mně přijde nejspravedlivější body za úlohu půlit (body půlím nevíce na osminu bodu, tedy přesnost mého bodování je vlastně ještě menší než desetina).
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Je ťažké sa niečo naučiť, ak cvičiaci nie je vôbec pripravený na cvičenie, nevie nič vysvetliť a zasekne sa 50 minút na probléme ktoré trvá i študentom vyriešiť 2 minúty.
  • Škoda, že jste se neozval na hodině, neboť předvádím příklad u tabule, pokud není studentům jasný. Pokud někdo ze studentů příklad (alespoň částečně) vyřeší, dostává body, které se mu počítají k získání zápočtu.
    RNDr. Tomáš Masařík [32-KAM], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 08.08.2017, 1. Year, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
    Příliš rychlé a nejasné vysvětlování, stejně sem se většinu věcí musel učit zpětně doma, nezpomalil a nezjasnil jsi to ani když jsem tě dvakrát požádal... Příprava na cviko v pohodě, ale od cvičícího bych čekal i nějakou pedagogickou přidanou hodnotu. Mimo to se často vracíš a děláš chyby, což taky dost boří všechny pokusy o to abych něco pochopil :-) Za mě špatná zkušenost.
  • Milý Marku,
    děkuji za tvou zpětnou vazbu. Mrzí mě, žes nevyužil možnost konzultací, které jsem ti několikrát nabízel, a taktéž ses rozhodl nedodělat domácí úkoly, které by pravděpodobně s trochou snahy vedly k zápočtu. Navíc mi přišlo, že jsem se ti docela snažil pomoci a vyměnil jsem si s tebou v průběhu roku několik dlouhých emailů o tom, jestli budeš nebo nebudeš cvičení chtít plnit. Chyby se myslím občas stanou a navíc se často snažím vás na cvičení vést tak, abyste sami na řešení přišli, a ne jen vám ukázat vzorové řešení, což možná mohlo působit jako chyba.
    Mgr. Matej Moravčík [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 08.02.2015, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Občas zmatený a nesetříděný výklad, k problematice bylo velice dobře vysvětleno "co tím chtěl básník říci" (což u lingebry bývá aspoň pro mě často problém), ale chyběly rozšiřující příklady na úrovni zkoušky. Příliš velký důraz na upravování matic a základní mechanickou práci vůbec.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Formát cvičení je následující: Cvičící zadá nějaký příklad, pak se ptá studentů na to, jak by ho řešili. Celkem rychle potom řešení ukáže na tabuli. Na začátku asi každého druhého-třetího cvičení je malý 15 minutový test, z látky, kterou jsme probrali na předchozích pár cvičeních. Testy známkuje milosrdně, ikdyž se člověk upočítá (což se v lingebře stává často), tak celkem hodně bodů dá, zápočet je tedy lehký.

    Příklady měhem cvičení jsou zajímavé, většinou to není jenom nějaké počítaní, ale hlavně je to o pochopení teorie. Dobře pak řešení vysvětluje. Ondřej je energický a zábavný, což to cvičení dobře podporuje.

    Myslím si, že by nebylo špatné přidat navíc nějaké domácí úkoly. Vím, že to je pro cvičícího velká nálož navíc, třeba by se mohly dávat jenom každý druhý nebo třetí týden. Celkem často ale studenti působili, že jsou ve výkladu trochu ztracení, a domácí úkoly by je určitě přiměly si tu látku před cvičením víc zopakovat.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Velmi milý, vstřícný cvičící, vše vysvětluje a když vidí, že studenti nechápou tak vysvětlí znovu.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Vyučující je vstřícný, komunikuje se studenty (umožnil zopakování studenty zvolených témat).
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Všechno bylo v podání vyučujícího jasné a srozumitelné. Akorát mě způsob výkuky vyučujícího neoslovil tak moc, jako jiní.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Vyučující perfektně vysvětluje látku plus často nabídne nový úhel pohledu jak na látku nahlížet, což je v tomto předmětu opravdu důležité. Hodiny jsou zábavné, mají strukturu. Co se týče zkoušky tak se opravdu vyplatí během semestru dávat pozor a látku pochopit co nejdříve.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Prednášky boli dobré, na môj vkus bolo ale tempo rýchle a nestíhal som úplne chápať. Nakoniec som ku koncu semestra vynechal prednášky a látku sa naučil zo skrípt.
    Často by pomohli nejaké názorné ukážky preberaných viet, resp. definíc povedané "ľudskou rečou". Teda nie úplne matematicky správne, ale zachytávajúc podstatu. Ľahšie tak pochopíme základnú myšlienku a tým pádom aj jej formálne spracovanie.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pan doktor vede hodiny skvěle, vykládáná látka je dobře uspořádána. Možná by někdy bylo záhodno důkazy trošku lépe vysvětlovat a také lépe zapsat, protože ze schematických zápisů v sešitě se potom myšlenky důkazu chápou špatně.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Dynamické a záživné prednášky, na ktorých nebol problém dávať pozor. Prednášajúci nemal problém znovu a jednoduchšie vysvetliť látku, keď na nás videl, že sa strácame. Taktiež bolo skvelé, že si s nami cez poslednú prednášku zopakoval veci, s ktorými sme mali problém. Naozaj bolo vidno, že prednáša pre nás.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Výborný přednášející! Poutavý styl výkladu, složitější koncepty umí dobře vysvětlit.
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Prednášajúci postupuje presne podľa skrípt. Tie sú dostupné online a sú veľmi dobre napísané, takže poznámky si z prednášok ani netreba robiť. Skriptá plne vyhovujú a dostatočne dobre pripravia na skúšku. Časovo sa stíhalo všetko. Prednášky boli v primeranom tempe a na poslednej prednáške bol čas na zopakovanie niektorých náročných viet a dôkazov, ktoré študenti navrhli.
    Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Prednášajúci je ľudský a úplne v pohode. Vidno že sa naozaj do toho rozumie. Jediné mínus je asi len rýchle tempo rozprávania, človek niekedy na prednáškach nestíha ani počúvať, nie to vnímať a chápať :D
    Student has disallowed display of personal data, 13.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Velmi srozumitelně a hezky přednáší. Klade důraz na to co je důležité a snaží se problém lidsky přiblížit. K tomu ještě stylově usrkává čaj a krásně maže tabuli.
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přednáška není nic jiného, než přepisování skript na tabuli, takže doporučuji si ani nedělat poznámky (doslovný přepis toho, co je na tabuli, naleznete ve skriptech), ale spíš poslouchat přednášejícího a snažit se látku pochopit. Na první pohled se může zdát, že přednáška je nudná a ani nemá smysl na ni chodit - není tomu tak. Panu Pangrácovi hodně záleží na tom, aby studenti látku pochopili a když někomu něco není jasné, rád to zopakuje. Navíc dokáže zaujmout, a tak jestli jevíte o lineární algebru zájem, pak se budete těšit na každou jeho přednášku.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra II [NMAI058, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na prednáške opisovanie skript v podstate na skúške bol super
    Student has disallowed display of personal data, 12.07.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na přednášky jsem nechodil, po zkušenosti z prvního semestru. Na zkoušku jsem se učil výhradně z Hladíkových skript, což bohatě stačilo na jedničku. Zkouška byla oproti prvnímu semestru mnohem rychlejší, na ústních byly menší skupinky lidí.
    Student has disallowed display of personal data, 01.07.2017, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Pan doktor má zajímavý i srozumitelný výklad, má vstřícný přístup.
    Student has disallowed display of personal data, 11.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Lingebra mi neni uplne blizka, ale prednasejici ji dokaze lidsky a srozumitelne vysvetlit. Jen se obcas na muj vkus az prilis drzi skript.
    Student has disallowed display of personal data, 19.05.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Výborný přednášející.
    Irena Penev, Dr. [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Teacher seemed knowledgable in the subject but not very effective as a teacher.
    Lacks understanding of whether the students understand the topic taught or not.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Bioinformatika, Master's (post-Bachelor)
    Rather fast-paced and challenging, but clear. Dr Penev's tutorials (and homework exercises) were well prepared. I would suggest allocating more time for work with vector spaces, but I understand this is limited by time constraints that are immutable.
    Student has disallowed display of personal data, 14.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Irena is always prepared for the tutorial. She is enthusiastic about teaching and explaining. Her explanations make most of the things clear and cover all the needed steps. Wish to have more courses with her as a teacher!
    Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Mrs. Penev is an excellent teacher, always very friendly and has good energy. She is trying to make sure that we understand the material and is eager to help us. Moreover, the lectures are very interesting and flow nicely. I am glad she taught us Linear Algebra this semester.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Super cvičení, jak výkladem/náročností tak i vtipem a lidskostí, testy ob týden vás udrží v obraze co tak asi zvládáte a co ne. Jediný downside je pro někoho úkol na zápočet v podobě eseje a orgpadu. Orgpad je fajn na připomenutí, ale když se snažíte dohnat zápočet ve zkouškovém, úplně nepotěší, i když to prostě nějak naklikáte. Esej se na první pohled zdála utrpení ale vybrané téma (pokud jsem pochopil většinou nějakého pedagogického rázu) bylo opravdu zajímavé a dokonce jsem se tím dále zabíral a koukal co a jak, takže se toho nebát. Celkově to opravdu stojí za to mrzí mě že další semestr mi nevychází rozvrh.
    Student has disallowed display of personal data, 08.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na cvičení je pozornost věnována především pochopení hlubších souvislostí probírané látky na úkor počítání příkladů. Avšak na vzorové příklady se nějaký čas vždycky našel. Krátká písemka na začátku každé druhé hodiny donutí člověka věnovat se lineární algebře pravidelně během celého semestru. Celé cvičení probíhá v příjemné atmosféře.
    Student has disallowed display of personal data, 25.01.2019, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Velmi oceňuji přístup vyučujícího ke studentům, neb přístup je to mimořádně lidský a přátelský, vyučující má dost osobitý humor, který nemusí každému sednout. Dokáže abstraktní látku přiblížit na příkladech ze života, leč někdy poněkud obskurních. Ví, co studentům dělá problémy a tak klidně znovu vysvětlí potřebnou teorii z přednášek. Zajímá se o to, jestli mu studenti rozumí. Cvičení mi hodně pomohla.
    Student has disallowed display of personal data, 16.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Jedno z nejlepších cvičení, které jsem na matfyzu v mém prvním semestru měl. Cvičící výborně vysvětlil nejen samotnou látku, ale také poskytl nadhled nad celým tématem lineární algebry. To, čeho si však cením nejvíce je, že cvičící doplnil matfyz o to, co této instituci, alespoň podle mého názoru, chybí nejvícem - rozvíjení myšlení i mimo matematiku.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Jirko je veľmi ochotný cvičiaci s dobrým (a svojským) výkladom.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Cvičení se mi líbilo, Jirka se snaží vysvětlit výstavbu matematiky na příkladu Lineární Algebry. Cvičení dobře připraví na zkoušku z početního hlediska. Mimo klasickou agendu cvičení se řeší filozoficko-matematické problémy a říkají se vtipy.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Jirka vede cvičení velmi dobře, panuje příjemná, milá a vtipná atmosféra, kterou občas prokládá historkami z MatFyzu. Hodně se klade důraz na pochopení látky a souvislostí, jak na hodinách, tak v průběžných testech.
    Student has disallowed display of personal data, 17.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Jednoznačne najlepšie cvičenie aké som v semestri mal. Jirka vie veľmi dobre vysvetliť danú látku a previezť ju na praktické príklady na ktorých je to vidieť. Vidno, že sa snaží rozvíjať v cvičeniach a vždy sa snaží s nami dohodnúť. Nikdy nikoho nezhodi aj keď povie niečo zlé. Určite si ho zapíšem vždy keď sa bude dať. SUper.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Co se týče stylu výuky nemůžu nic vytknout, jen se dá podotknout, že Jiří požadoval o něco více práce než ostatní cvičící, naproti tomu si ale myslím, že to lépe připraví na zkoušky a naučí látku.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KAM], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přátelský a dovede si udržet pozornost i větší skupiny na cvičení, dovede věci prakticky vysvětlit a díky tomu posílit nejen znalost, ale i hlubší porozumnění látky.
    Student has disallowed display of personal data, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičící se snaží nejen naučit, ale hlavně pomoci pochopit. (Což by ideálně mělo být pointou výuky.)
    Student has disallowed display of personal data, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Ako prvý semester tak aj teraz to bolo super avšak nás bolo veľa na cvičení teda strácalo kvalitu veľa krát sme sa zamotali do niečoho čo sme úplne nemuseli ale cvičiaci super aj ako človek
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Jirka je super. Snaží se se studenty i povídat a být jim blízko, rád se podělí o zajímavé informace o fakultě i názory :) Jediná výtka k výrazně později opraveným domácím úkolům, ale to se k Jirkovi tak nějak hodí.

    Dle mého osobního názoru i kdyby cviko nic nedalo, tak stojí za to se s tímhle člověkem poznat a vidět jeho pohled na svět.
    Student has disallowed display of personal data, 19.05.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Jirka je super člověk a jako učitel není o nic horší. Jsem rád, že jsem měl to štěstí a podařilo se mi zapsat na jeho cviko.

    Není to jen obyčejné cviko, snaží se propojovat věci s analýzou, programováním a tak různě. Také dává rady, co je dobré si zapamatovat a co je "k ničemu".
    doc. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Cvičící ochotně odpovídal na dotazy a snažil se všechno srozumitelně vysvětlit. Líbil se mi systém domácích úkolů, které sice byly zadávány zřídka, ale mohli jsme je odvzdat dřív, nechat si je předběžně zkontrolovat a pak si je opravit.
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičící boduje aktivitu a lze si tím pěkně dohnat body za písemku. Jedno z jednodušších cvičení, pokud student průběžně pracuje (chodí k tabuli, dělá domácí úkoly...)
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Úloh ze cvičení není stačí pro přípravu ke zkoušce.
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Doporučila bych lepší připravenost na výuku, záživnější příklady, než z elektronické sbírky, na kterou se můžou studenti podívat sami. Tato příprava na zkoušku není ideální. Naopak oceňuji ochotu pomoct při řešení příkladů.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Získat zápočet nebylo obtížné - body šlo získat i v testu navíc po konci semestru.

    Na hodině se probíraly výhradně příklady z webové sbírky a to formou, která nebyla moc přínosná. Během celého semestru jsem se nic nenaučil a vše jsem musel dohánět po konci během zkouškového.
    doc. Hans Raj Tiwary, M.Sc., Ph.D. [32-KAM], Discrete and Continuous Optimization [NOPT046, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 13.06.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    This exercise is practically worthless. Students are supposed to work on exercises on their own with absolutely no guidance and then send their solutions by e-mail. The next lecture, problems from the previous one are often described only as "book problems, which could be easily found in any book" or "baseline trivial". Personally, I see it as a waste of my time.
  • Thank you for your feedback. I will try to keep your comments in mind and change the format of the tutorial so that it is more helpful in future courses.
    doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Teachers knowledge of English is lacking.
    Poor translations and mistakes in material provided were common.
    Explanations seemed quite vague.
    Student has disallowed display of personal data, 09.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Mr. Pavel Valtr is friendly and an approachable tutor. However, the quality of the lecture is poor. Our tutor seems to lack the ability to make us understand the material. Most of the lectures are just coping the notes from the blackboard and even when we would ask questions, he would not be able to help us. Therefore, doing the Homework is very hard if you have not seen these topics before or if you do not have a personal tutor.
    Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Dobré cvičení, krásně jsme si procvičili nové znalosti z přednášek.
    Student has disallowed display of personal data, 06.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Skvěle strukturované cvičení, které připraví na zkoušku. Cvičící je velmi vstřícný a dává si na cvičení záležet.
    Student has disallowed display of personal data, 06.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Ačkoliv se lineární algebra neřadí mezi mé nejoblíbenější předměty, tak tohle cvičení bylo rozhodně nejlepší cvičení prvního semestru. Pavel dokáže vysvětlit látku tak, že není nutné trávit doma hodiny času nad skripty. Příklady počítané na cvičeních jsou koncipovány tak, aby se procvičilo to nejdůležitější, co se probralo na přednášce. Mohu jen doporučit!
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Skvelý cvičiaci, proti ktorému nemám žiadne pripomienky. Učivo vie veľmi zrozumiteľne vysvetliť. Domáce úlohy boli pomerne náročné, ale vždy sa dalo prísť na to, ako ich vyriešiť. Písomky boli hodnotené veľmi férovo (nehodnotil zbytočne numerické chyby, ktoré sa proste pri tom strese vyskytnú, ale zameral sa na to, či vôbec rozumieme, akým spôsobom daný problém riešiť). To isté platí pre zápočtovú písomku. Celkovo boli cvičenia pohodové a v priateľskej atmosfére.
    Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Skvělé cvičení, které přináší jiný pohled na předmět. Sice docela náročné, ale opravdu dobré k zamyšlení úkoly.
    Jakub Tětek, 07.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Asi neumím ohodnotit, protože většinu doby přednášel Pavel.
    Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 23.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    U Petra bylo nejlepší, že si vždycky našel čas vysvětlit nejasnosti po cvičení. Knížka ke, kterou napsal s panem Klavíkem je velmi dobrým studijním materiálem. Tempo cvičení vždy upravoval podle obecenstva.
    Comment on course, Linear Algebra I [NMAI057, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    možná by se hodilo více při hodinách ukázat na spojitost s praxí
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Veľmi veľmi ľahké cvičenie, ktoré ale bolo zakončené veľkou písomkou priam skúškovej obtiažnosti. Domáce úlohy boli väčšinou triviálne rovnako ako aj malé písomky.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Due to lectures not being very effective, practicals were quite inefficient, as students often had to learn more than repeat what was already learned.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Matematika na infromatice, no, co dodat. Pan Hladík je u zkoušky fajn, snaží se vám tu známku opravdu najít v tom, co jste předvedli, což jsem si nebyl v psané části jistý u některých opravovatelů.
    Student has disallowed display of personal data, 31.01.2019, 1. ročník, Bioinformatika, Master's (post-Bachelor)
    Complements the Linear Algebra lectures well. Time is limited and there is quite a lot to cover, so a decent amount of home work is required inevitably.
    Student has disallowed display of personal data, 23.01.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Nevím moc, co k linegbře říct. Jakmile člověk ovládne indexování, není to příliš náročný předmět, a nástroje z něj jsem často využil v ostatních předmětech.
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Zaujimavy pristup k ucivu,vdaka ktoremu potom prednasky davaju ovela vacsi zmysel.
    Student has disallowed display of personal data, 14.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    The best part of the course. Interesting and understandable. Handouts are amazing and very helpful. Too bad that you don't cover most of the topics from lectures here, but I think it is the problem of lectures.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    We missed some tutorials and we don't feel confident with the exercise.
    Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je velmi zajímavý, jeho obtížnost plynule stoupá. Cvičení je dobře sladěné s přednáškou. Literatura je volně dostupná.
    Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Skvělé cvičení pro pochopení látky.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Přestože se pravidelně píší písemky, tak probíraná látka zcela nepostačuje k přípravě na praktickou část zkoušky.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Cvičení poměrně efektivně objasňovalo látku z přednášky, i když opakování základů trvalo možná trošku dlouho. Mohlo být více počítacích příkladů, trochu chyběl cvik ke zkoušce. V zásadě mi ale cvičení vyhovovalo.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Dobrá příprava ke zkoušce - člověk pochopí látku pořádně tím, že si vyzkouší jak a kde ji aplikovat.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Cvičenie bolo obsahovo výborné, čo mi chýbalo bolo viac príkladov z lineárnych zobrazení, kľudne aj ako domáce úlohy. Na skúške je na ne kladený veľký dôraz a človek môže chápať vetám a súvislostiam, ale keď dostane príklad, tak "potrebuje mať napočítané". Niečo ako pri analýze.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na cvičení se probralo, co mělo, líbí se mi kladení důrazu na pochopení látky a propojení mezi jednotlivými tématy.
    Student has disallowed display of personal data, 12.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Je velkou výhodou, že pan docent sám vede cvičení ke své přednášce. Příklady skvěle navazují na probranou látku, jsou přínosné a zároveň metoda písemek na začátku hodiny + domácích úkolů člověka donutí se připravit na každé cvičení.
    Jakub Tětek, 07.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Super cvičení, byl jsem díky němu schopen pochopit lineární algebru. Kromě samotných cvičení velmi oceňuji i domácí úkoly, které jsme dostávali. Dozvěděl jsem se z nich zajímavé věci přesahující rozsah přednášky. Myslím si, že je škoda, že neexistují matematické texty, které by byli napsané formou ,,vymysli si sám", jako byli dělané domácí úkoly.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Prednáška aj cvičenie boli veľmi dobre synchronizované. K dispozícii sú skriptá (v .pdf), ktoré bohato postačovali na učenie sa na cvičenia. Tento predmet si veľmi cením hlavne preto, že mi ukázal nový spôsob ako premýšľať nad vecami.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Proste hrozne
    Comment on course, Linear Algebra I [NMAI057, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Skriptá a cvičenia Milana Hladíka sú v pohode na pochopenie a dokonale precvičia pred skúškou. Prednáška je ale úplne zbytočná.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Zajímavý předmět, perfektní skripta.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Se skripty docenta Hladíka se skvěle pracuje. Jsou velmi dobře úspořádaná a přehledná. Výborná cesta k lineární algebře.
    Student has disallowed display of personal data, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Lectures seemed less effective than other means of acquiring the information needed for homework completion.
    Student has disallowed display of personal data, 10.01.2019, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    It is one of the most difficult and confusing courses. Tutorials are great, I really know how to solve everything I was given, but I don't know *what* I am solving. Where did we start and where did we finish? Moreover, I feel that the exam will be very disconnected from what we were (really) learning all semester. At the tutorial, we are learning one thing (which we apply later on quizzes and it helps to remember it better), and as the homework, we get different - mostly proofs, which you don't know how to solve, because you did not understand what was the lecture about. Homeworks feel very disconnected from what we do, the lecturer does not explain how to solve them. I cannot really evaluate this course since I don't know what this course was about, I learned most of the things myself just referring to the syllabus. Because of poor lectures, it is hard to understand whether the course was good or bad.
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2017, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Předmět byl zezačátku náročnější na pochopení, ale postupně srozumitelnější. Přednáška v podstatě kopírovala skripta, takže asi nebyla úplně nutně potřebná. Uspořádání bylo logické a výuka systematická. Požadavky byly poměrně vysoké, ale zřejmě zvládnutelné.
    Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je poměrně obsáhlý, ale myslím si, že je velmi zajímavý a aplikovatelný v celé řadě informatických problémů - k pochopení pomáhají výborně napsaná skripta doc. Hladíka.
    Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Pre mňa bola lineárna algebra najťažší predmet na pochopenie, často sa nemôžete oprieť o nič "hmatateľné", ako napríklad pri analýze.
    Na prednášky v podstate netreba chodiť, skriptá od Milana Hladíka obsahujú všetko, na pochopenie súvislostí sú dobré skriptá od pána Klavíka.
    Vadilo mi, že lineárnym zobrazeniam nebol venovaný väčší čas, aj keď to bolo "gro" predmetu.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je jedním z nejhůře uchopitelných v 1. semestru 1. ročníku, abstrakce látky je velká. Nicméně po získání určitého vhledu se i to dá trošku naučit.
    Student has disallowed display of personal data, 10.02.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Sice náročné, ale zábavné. Prostě suma alfa í x í od jedné do n :-)
    Student has disallowed display of personal data, 20.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Veľmi zaujímavý predmet. Poznatky z neho majú aj reálne využitie. Nejedná sa len o nezmyselné memorovanie viet a definícií. Jednotlivé témy nie sú príliš náročné, ale je dôležité chápať vzťahy medzi nimi. K dispozícii sú veľmi dobré skriptá (online) a v podstate sa stačí učiť z nich.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Not sure if its all Mr.Fiala's doing but the structure of the course was actually fascinating. It all ended up building into itself which made it, even for people who have a hard time as plain test taking students, all the more interested and as for the environment a fertile enough place to encourage the student to go back and revisit concepts under new lights.
    Student has disallowed display of personal data, 05.01.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Předmět je vyučován systematicky, přehledně, jednoduše, přesto dostatečně kvalitně.
    Comment on course, Linear Algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Ako prvý semester tak aj teraz to bolo super avšak nás bolo veľa na cvičení teda strácalo kvalitu veľa krát sme sa zamotali do niečoho čo sme úplne nemuseli ale cvičiaci super aj ako človek
    Student has disallowed display of personal data, 01.07.2017, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Cvičení bylo přínosné, příklady připravily ke zkoušce. Mohl být větší důraz na všeobecné pochopení a propojení.
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Prosím, nedávejte cvičení do Tróje!
    Student has disallowed display of personal data, 15.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Výhoda cvičení u přednášejícího je, že přesně navazuje na to, co se bralo na přednášce. Oceňuji probírané příklady, které se snaží spíše rozšiřovat studentovi obzory, než slepě počítat kuchařkové příklady podle vět dokázaných na přednášce.
    Student has disallowed display of personal data, 05.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Dle mého velmi kvalitní cvičení. Zápočet byl za domácí úkoly a aktivitu. Cvičení probíhalo tak, že na začátku se zadaly nějaké příklady a když měl někdo řešení, tak ho šel napsat na tabuli, takže to byla kolektivní práce, ale možná to bylo dáno tím, že nás bylo cca 6-7. Každopádně cvičící měl vždy asi připraveno to co chce probrat a záleželo na tom jak jsem dokázali příklady v průběh cvika řešit, případné navazující příklady pak byly asi jako domácí úkol.
    Možná bych vytkl to, že se nemusely na začátku hodiny řešit minulé DÚ páč se tím zabralo dost času a člověk je snad schopný se zeptat když nevěděl jak DÚ vyřešit.
    Každopádně na cviku se neřeší úplně mechanické úlohy, spíše takové mírně pokročilé, což dobře připravilo (alespoň mě) na zkoušku, ale někomu mohou základy možná trochu chybět. Také cvičící nikoho do ničeho nenutí, aktivita není povinná, což také nemusí vyhovovat všem.
    Comment on course, Linear Algebra II [NMAI058, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 05.08.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Skripta jsou tak skvělá že jsem nechodil na přednášky.
    Student has disallowed display of personal data, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Na prednáške opisovanie skript v podstate na skúške bol super
    Student has disallowed display of personal data, 12.07.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Mnohem zajímavější kapitoly lineární algebry, než byly v prvním semestru.
    Student has disallowed display of personal data, 01.07.2017, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
    Předmět je zajímavý i prakticky využitelný. Nároky jsou přiměřené.
    Student has disallowed display of personal data, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, Bachelor's
    Předmět je skvěle pojatý, dává smysl jako celek a navazuje.
    Student has disallowed display of personal data, 15.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Přednášky navazují kvalitou na předchozí semestr. S úrovní, způsobem výkladu a volbou důkazů pro vyučovaná tvrzení jsem velice spokojen. Doporučuji!
    Student has disallowed display of personal data, 06.06.2017, 1. Year, Informatika, Bachelor's
    Mě osobně se přednáška líbila, celkem nemám moc co vytknout. Pan docent Hladík látce rozumí, umí ji odpřednášet a uvést i nějaké příklady použití. Náročnost je celkem přiměřená s tím, že se dělá většina důkazů, ale platí, že je zkoušeno jen to co je odpředneseno.
    K přednášce jsou také velmi kvalitní skripta, které přednášku skoro přesně kopírují, což je super, když si člověk něco nezapíše/nebyl na přednášce, tak si to může najít ve skriptech. Na druhou stranu není kvůli tomu až tak nutné na přednášku chodit.
    Forma zkoušky je jako v zimě - písemná + přehledová ústní. Přišlo mi, že je na zkoušce pohodová atmosféra a ústní je jen takové popovídání o čem to ta lingebra je. Na druhou stranu písemná část nejsou jen mechanické příklady, je potřeba znát nějaké hlubší souvislosti.
    Comment on course, Linear algebra III [NMAI072, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 18.02.2018, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Celkovou hodnotu předmětu docením pravděpodobně až s časem, kdy zjišťuji, že velkou část probrané látky se prolíná s předměty, které mne čekají a oblastmi, které plánuji studovat.
    Student has disallowed display of personal data, 04.02.2017, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Líbilo se mi, že předmět (pod taktovkou Pavla Klavíka) byl koncipován jako neformálnější exkurze do různých oblastí lineární algebry a numerické matematiky (neformální ve smyslu, že se důraz kladl na důležité myšlenky a intuici, nikoli na technické důkazy). Myslím si, že jsem se o numerických metodách dozvěděl přesně tolik, kolik jsem chtěl, a že jsem získal určitý rozhled v tom, jak se používá výpočetní část lineární algebry.
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 2. Year, Informatika, Bachelor's
    Zajímavá témata, na které se v základním kurzu lineární algebry nedostalo. Často znalosti použitelné v praxi.
    Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 1. Year, Informatika, doctoral
    Zajimava prehledova prednaska o pokrocilejsich tematech linearni algebry. Zvazil bych zvedeni cviceni k predmetu, aby si studenti osvojili nove pojmy z prednasky, kterych je docela dost.
    Student has disallowed display of personal data, 11.01.2016, 2. ročník, Informatika, Bachelor's
    Výborné rozšírenie LA1 a LA2. Hodilo by sa trochu viac praktických ukážok použitia preberanej teorie.
    Comment on course, Interval Methods [NOPT051, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Cvičení formou domácích úkolů. Při získání určitého počtu bodů je udělen zápočet nebo dokonce zkouška, když je bodů větší počet. Úkoly jsou ovšem docela obtížné (tedy aspoň pro mě), nicméně pan docent hodnotí velmi benevolentně. Možnost takto získat zkoušku mi přijde fajn.
    Comment on course, Interval Methods [NOPT051, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Předmět mi přišel velmi zajímavý, líbilo se mi zařazení více témat a do každého trochu nahlédnout.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Zajímavý předmět. Všechno OK.
    Comment on course, Optimization Seminar [NOPT053, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 28.06.2016, 3. Year, Informatika, Bachelor's
    Seminář byl pěkný, pohodový. Každý student jednou přednášel nějaké téma a párkrát přednášel někdo jiný (host, pan Hladík), dozvěděla jsem se pár témat, co kdo dělá.
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 1. ročník, Informatika, Master's (post-Bachelor)
    Seminář je minimálně zajímavý tím, že se díky různorodým příspěvkům dostane do všech možných oblastí optimalizace. Každý rok něco jiného. Přátelská atmosféra. OK.
    Comment on course, Algorithmic game theory and poker [NOPT055, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 11.02.2016, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
    Předmět výuky je velmi zajímavý a poutavý, skvělé obohacení výuky na MFF o použití matematiky v praxi. Jediná připomínka se týká poskytnutí materiálů (slajdů) k přednáškám, aby se daly během výuky dělat smysluplnější poznámky.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html