InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Introduction to practical physics [NAFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Ochota a kladný přístup k dotazům.
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Practical Course in Physics II for General Physics majors [NOFY024, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas jsem neměl jasno, co mám dělat, ale spíš výjimečně. Bylo ale příjemné se na praktiku i zasmát.
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Practical Course in Physics IV for General Physics majors [NOFY030, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Príjemná atmosféra, ochota pomôcť a mnoho nových informácií z rôznych oblastí fyziky, ktoré mi spríjemnili čakanie pri praktikách :)
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Introduction to Practical Physics [NOFY055, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Semináře byly – zásluhou pana doktora – příjemným zpestřením každého týdne. Člověk se na nich dozvěděl spoustu užitečných informací a rad (i nad rámec předmětu). Motivovaly k dalšímu studiu.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
K předmětu přistupuje se vší vážností člověka, který je ochoten aproximovat nekonečno sto tísíci. Se studenty jedná otevřeně a bez zábran, vytváří v člověku pocit, že na to není proti všem matematikům a jejich obáváné korektnosti sám.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Pán Chlan je sám o sebe zaujímavý učiteľ, ktorý by avšak niekedy mohol rozprávať viac nahlas a zrozumiteľnejšie. Veľa krát som mu nerozumel. Často sa s ním dalo dohodnúť, jeho prístup k študentom bol v poriadku, bral všetko v pohode. Nič ho nedokázalo nejako nahnevať alebo rozohniť. Niekedy mi pripadal letargický, ale celkový dojem bol príjemný.
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2019, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Oceňuji břitký humor pana kantora. Rád a ochotně odpovídá na dotazy. Jest povahy přímé. P.S: Připomíná mi herce Ondřeje Sokola.
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2019, 1. ročník, , Lifelong learning programme - Interest-oriented
Přístup přednášejícího se mi líbí, oceňuji, že studentům dává rady, které se sice netýkají úvodu do fyziky, ale studia obecně, nicméně je považuji za inspirativní.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Je to pohodář.
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Ochotně odpovídá na dotazy. Mohl by déle nechávat na tabuli odvození vzorců.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vysoká spokojnosť, učivo bolo dostatočne vysvetlené a zverejnené na internete vo forme prezentácií. Oceňujem priateľský prístup k študentom.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2018, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Dobře vysvětlená látka, mohl by být trochu energičtější.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Férový solidní přístup - zápočet sestává z dvou testů, na které se jde snadno připravit z poskytnutých materiálů.
Author of entry is known to survey organiser, 08.01.2018, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující měl hodiny dobře připravené. Oceňuji zejména přístup ke studentům, přátelské vystupování a příjemné podmínky pro získání zápočtu.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
užitočná príprava na praktickú realizáciu v ďalšom semestri, snaha o podanie učiva zrozumiteľnou formou,ochota prípadne poskytnúť konzultáciu.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvíčící by měl zapracovat na stylu výkladu, zejména na odvozování vztahů a podrobné rozdrolení vztahů na nejmenší kousky. Studenti 1. ročníku často nemají matematické základy potřebné k pochopení látky tohoto předmětu. Já osobně jsem přišel na matfyz a integrovat jsem už uměl, ani to mi ale přípravu nijak nezlehčilo. Je skutečně nutné studentům poskytnout dobrou průpravu, co se děje na tabuli (prezentaci), eventuelně poskytnout nějaký zdroj navíc.
Výklad byl dost odborný, neintuitivní, příliš rychlý a nestravitelný. Je mi líto zanechávat negativní kritiku, ale skutečně jsem si z předmětu téměř nic neodnesl.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Skvělý přístup, rád vše vysvětlí, velmi ochotný. Na hodině občas něco bylo vysvětleno dost krátce, někdy nesrozumitelně, ale to je spíš kvůli omezenému času.
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyucba praktickych, pouzitelnych veci v praktiku a branie ohlad na to ze studenti nemusia vediet co je a ako sa pocita urcity integral (na analyze zavedeny az posledny vyukovy tyzden )
Student has disallowed display of personal data, 11.01.2017, 1. Year, Fyzika, Bachelor's
Optimistický a ochotný poradit, konzultovat.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Dostaneme dle mého názoru veškeré/většinu potřebných informací, ale dost nezáživnou formou. Myslím, že by se to u takového předmětu dalo zapojit více praktických :) metod výuky než jen suchá teorie a vzorce.
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výklad byl sice srozumitelný, ale s ne příliš zajímavým přednesem.
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nenáročné podmienky zápočtu. Kladne hodnotím hlavne druhú časť semestra, pri látke o spracovávaní dát vyučujúci často rozprával praktické a využiteľné rady a informácie.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Ochotný přednášející, v případě potřeby nejasnost dobře vysvětlí. Vlastní výklad je však trochu nezáživný, všední a monotónní (snad je to látkou?) Celkově ale připraví dostatečně.
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Vyučující o předmětu ví dost, bohužel ho občas přednáší stylem, který nemusí všem studentům sedět - občas smaže tabuli dřív, než si to stihne člověk napsat a použití kombinace projektoru a tabule není občas štastné. Bohužel díky dotaci nelze příliš navazovat na předchozí látku, takže pokud si student neopakuje z hodiny na hodinu, tak se velmi snadno ztratí. Oceňuji zejména ukázku některých příkladů v vědeckém textu, a vysvětlení ohledně nich.
Jako materiály dává domácí úkoly, které jsou nepovinné, ale jsou podobné úlohám v písemných testech.
Na zápočet je potřeba napsat 2 testy, oba alespoň na 50%. Zápočtové písemky jsou vcelku jednoduché, pokud u nich student přemýšlí. Navíc díky tomu, že v první písemce se nevyskytují integrály, je omezena látka, která se v testu může vyskytnout.

Studentům doporučuji tento předmět se učit z hodiny na hodinu - alespoň si to ještě jednou projít. Dále je tento předmět spíš potřeba do fyzikálních praktik v druhém semestru.
Comment on course, Introduction to practical physics [NAFY003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, Bachelor's
Hodily by sa ukážky ako počítať domáce úlohy človek dostane iba teóriu a postup riešenia domácich úloch hladá iba na internete hlavne tie rozdelenia. Chyby prístrojov a všetko okolo toho je jednoduché a vystačí k tomu vysvetlenie teórie.
Comment on course, Radiofrequency Spectroscopy of Solids [NFPL092, přednáška]
Patrik Švančara, 18.06.2016, 1. Year, Fyzika, Master's (post-Bachelor)
Vynikajúca prednáška - rozumne zvolená náročnosť. Veľmi oceňujem, že ťažšie časti preberanej látky boli vysvetlené na tabuli, a nie len pomocou prezentácie.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html