InquiryInquiry(version: 652)
In the summer semester of the academic year 2018/2019, data mining is allowed from 13.05.2019 until 18.09.2019.
   Login via CAS
Suggestions to education (Both semesters)
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Barbora Benešová, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 1 [NMMA701, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2019, 2. ročník, Demografie, Bachelor's
Paní Benešová je moc milá a ochotná.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Nemám co bych vyučující vytknul. Vyhovovalo mi to.
Mgr. Jakub Slavík, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 1 [NMMA701, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Cvičící je pedagogicky velmi schopný, značně oceňuji jeho ochotu vše vysvětlovat, odpovídat na dotazy a odpovědi až polopaticky rozvádět, když je potřeba. Zároveň jsem rád, že se vždy o hodinách ptal na zpětnou vazbu. Děkuji.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Mathematical Analysis 1 [NMMA101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení mi celkově vyhovovalo.
Ze začátku to bylo hodně těžké. Vlastně to bylo spíše opisování tabule s tím, že pan cvičící psal občas "pekelně" rychle. Ale když si člověk zvykl, začalo to být fajn a začala jsem chápat, co jsme jak dělali.
Oceňuji domácí úkoly, které byly řešitelné a kde si člověk procvičil látku ze cvičení. Zároveň to nebylo stresující, protože úkoly pomáhaly a nebyly nutnou podmínkou k získání zápočtu.
Asi největší problém bylo řešení příkladů s parametrem. Vždy se to zvrhlo do dvou až více parametrů, a při hrubém odhadu při řešení se hodně přepisovalo na tabuli. Člověk se pak ztratil a v mém sešitě to pak nevypadalo opravdu pěkně.
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Domácí úkoly k počítání byly skvělou přípravou ke zkoušce. Ke každému poskytl zpětnou vazbu, podrobně vysvětlil chyby.
Student has disallowed display of personal data, 12.01.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Pan doktor vedl cvičení velmi dobře, všechny příklady počítal na tabuli on sám, vše vysvětlil do posledního detailu, nebyl problém se na cokoliv zeptat. Podmínky zápočtu velmi férové a motivující, celkově systém domácích úkolů(nepovinných) velmi dobře připraví na testy i na zkoušku. Hodnotím jako skvělé cviko.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Nemohu a nechci doporučit.
Návaznost na přednášky minimální, srozumitelnost výkladu je nižší epsilon, vstřícnost a ochota minimální, ne-li žádná.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Tato cvičení pro mě byla nejméně přínosná.. vždy jsem akorát odešla naštvaná. Styl p. Vlasáka určitě dokáže ocenit člověk, který zvládá předmět s přehledem a bez problému, protože často řeší velmi složité a zajímavější příklady, než jsou ty základní. Nicméně pochopitelnost látky pro někoho, kdo se nechytá na 100% je téměř nulová. Často řeší jeden příklad půl hodiny a pak půlku smaže, protože se vlastně na začátku spletl - takže když se člověk během cvičení snaží něco pochopit, je to k ničemu. A to nemluvím o rychlosti a nepřehlednosti psaní na tabuli. Ocenila bych kdyby na začátku při probírání nové látky měl PŘIPRAVENÉ nějaké lehčí příklady a pak se postupně dostal k těm nejsložitějším. Navíc dávat test, ve kterém jsou pouze 2 příklady a oba většinou velmi velmi složité + dávat test až na konci hodiny a předtím začít nejlépe nějakou novou látku taky moc nepomáhá..
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 1 [NMMA701, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Vyučující se zpravidla dostavuje včas. Pokud jsem měla nějaký problém (např. se zápočtem), byl obratem vyřešen. Oceňuji průběžné tipy, na co se zaměřit či jak řešit určité typy příkladů u zkoušky, sama bych na mnohé nepřišla.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 1 [NMMA701, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2019, 2. ročník, Demografie, Bachelor's
Pan doktor se zajímal o to, zda máme dotazy a pokud jsme měli, ochotně vysvětloval. To je pěkné.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Nemám co vytknout. Výuka vyučujícího mi vyhovuje.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Mathematics 4 [NMMA704, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.07.2016, 3. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Při vysvětlování postupu by nám pomohlo více podstatných jmen a méně zájmen. Občas je obtížné pochopit vysvětlení postupu, když je vysvětlení plné "tohle", "tamtím", "támhle", "toto" - člověk né vždy pochopí co se pod zájmenem skrývá.
Author of entry is known to survey organiser, 19.06.2016, 4. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Celkem tři příklady za jeden seminář jsou na pochopení jedné z kapitol opravdu málo.
Dále by se hodilo vysvětlit nějakou motivaci za danými kroky/postupy než se je jen snažit do studentů naládovat. Chtělo by to občas vysvětlit o co se v jednotlivých příkladech snažíme s trochou nadhledu.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Introductory Mathematics [NMMA713, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
I think it was well taught. Mr Vejnar was not really teaching it was more about revising, but again I do not really think this course should be about teaching new things. It ought to be about revision of high school math and preparation for math 1, which your teacher covered so once more in my opinion it was sufficiently taught.
Comment on course, Descriptive Set Theory 1 [NMMA433, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2016, 2. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
K předmětu jsou fajn skripta od doc. Zeleného.
Comment on course, Mathematics 1 [NMMA701, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Oceňuji nastavení docházky, kdy stačí přítomnost na pouhých 50 % cvičení k dostání zápočtu, jelikož na ně víceméně každý chodí z vlastní vůle. Obsah výuky odpovídá zadání písemné zkoušky, zejména z tohoto důvodu je výhodné cvičení navštěvovat. Probíraná látka odpovídala přednášce.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Forma cvičení mi vyhovovala.
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2019, 1. ročník, Ekonomické teorie, Bachelor's
Cvičení bylo velmi přínosné, obsah odpovídal potřebám přednášek.
Comment on course, Mathematics 1 [NMMA701, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2019, 2. ročník, Demografie, Bachelor's
Upřímně řečeno mě docela šokovalo, že pokaždé, když jsem psala zkouškový test, aspoň z jedné strany ode mne seděl/a student/ka, který/á psal/a test s pomocí mobilního telefonu. Nevadilo by mi to, kdybych nebyla srab, který vypíná mobilní telefon ze strachu, že by ještě mohl na dně batohu při písemce bzučet. Chtělo by to stejné podmínky pro všechny, pro sraby i odvážlivce.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Přednášky (v kombinaci se cvičením) považuji za dostatečnou přípravu ke zkoušce. Matematická analýza je pro studenty, kteří by za jiných okolností na MFF nestudovali, pochopitelně náročnější na uchopení, osobně jsem s tím však neměla problém. Pokud někomu přišlo něco nejasné, vždy se mohl s dotazem obrátit na vyučujícího.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 1. Year, Ekonomické teorie, Bachelor's
Výborný předmět. Důkazy ve skriptech jsou výborné, hezky vysvětlené, ale poté vyučující nám dává lépe zapamatovatelné důkazy o přednášce - to je vše v pořádku. Jediné, co bych ocenil kdyby seznam těchto lépe zapamatovatelných variací důkazů byl dostupný i v tištěné formě.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html