Suggestions to education (Both semesters)
Filter:
   
Course: Department:
Type:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Martin Čech [32-KMA], Number Theory and RSA [NMMB206, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Dostali jsme vytištěná zadání, hodinu počítali, občas bylo něco předvedeno na tabuli. Tak by asi cvičení na matfyzu měla vypadat.

Martin na mne působí plaše. To, že nás obcházel a individuálně se ptal, jestli potřebujeme pomoct, mi moc vyhovovalo.

Přijít s tím, že poslední úloha je za čokoládu je tak prosté a přece tak efektivní. Super nápad.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičiaci je veľmi ochotný, obchádza celú triedu a vysvetlí všetko na čo sa opýtame. Ocenila by som, keby bola možnosť dostať sa k vzorovým riešeniam príkladov z cvičení. Nikdy som nestihla dokončiť všetky príklady a rada by som sa k nim bola vrátila, minimálne pred skúškou, a pozrela si aj vzorové riešenia.
Student has disallowed display of personal data, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci má cvičenia dobre pripravené a systém cvičení bol pri obtiažnosti príkladov dobre nastavený. Páčilo sa mi aj, že na cvičeniach boli v sadách aj základné aj zaujímavejšie príklady. Zároveň vedel cvičiaci vždy pomôcť a dať dobrý návod k riešeniu príkladu.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
trochu nepremyslena organizacia cvicenia, hlavne vysvetlovania na tabuli, inak vsetko ok a domace ulohy zvladnutelne a opravene na cas
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Number Theory Proseminar [NMAG160, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Bohužel, přednášky v podobě studentů mě moc nezaujaly. Ale byli ochotní a vysvětlovali, když jsme si s něčím nevěděli rady.
Student has disallowed display of personal data, 10.06.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
+ ochota a osobní přístup, zápisky z hodin a řešení úloh na webu
- občasná nejistota a chyby při ukázce důkazů.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Commutative Rings [NMAG301, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Na začátku cvičení rozdá příklady, pak pomáhá při samostatné práci na nich.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci má na papieri pripravené veľmi dobré príklady na precvičenie, počas riešenia sa prechádza po triede a je ochotný milo a do hĺbky zodpovedať hocijaké otázky.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičení probíhala jako samostatná práce, kdy cvičící obcházel třídu. Tento styl mně osobně příliš nevyhovuje, protože pokud většinu látky vidíte poprvé v životě, tak nic moc nevymyslíte. Ocenil bych více vyřešených vzorových příkladů na tabuli, aby měl člověk něco, čeho se může chytnout v dalších příkladech. Na předmětu nás bylo hodně na to, aby se člověk mohl pořád ptát.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci má výuku premyslenú a dobre zorganizovanú. Cvičenia nadväzovali na prednášku, dobre ju dovysvetľovali. S vyučujúcim sa skvele komunikuje a rád pomôže s preberanou látkou aj domácimi úlohami.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Víťa byl velmi přátelský a ochotný vysvětlit příklady jak během cvičení, tak případně na konzultaci.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
snaha vysvetlit ako sa dane priklady riesia, pripadne dokazuju.
zapocet primerany aj ked obcas tvrdenia v domacich úlohách vyzadovali hlbšie zamyslenie a bolo jednoduchšie ich najst v skriptach alebo na internete
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučující chodil mezi lavicemi, kontroloval studentům jejich cvičení a radil jim.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Dobře vedená cvičení.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Commutative Rings [NMAG301, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Skvělé přednášky, vše bylo dobře namotivováno a vysvětleno. Oceňuji vstřícný přístup ke studentům. Přednášející však velmi rychle píše, občas nestíhám.
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Pekne pripravené prednášky, dobre vysvetlené, ochota odpovedať na všetky otázky a veľmi prehľadné a dobré poznámky.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborý přednášející, vzsvětlí a počká, než pochopíte. Zkoušku dělá úměrnou předmětu.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Oceňujem vhodné tempo prednášky. Vyučujúci je vynikajúci vo vysvetľovaní dôkazov, ktoré sa vďaka tomu pochopiť už na prednáške. Na skúške si žiaci vytiahli zadanie, na ktorom boli 2 otázky. Skúška bola primerane ťažká.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Víťa má perfektně připravené přednášky a výklad se hezky poslouchá a následně se z něho dobře učí. Předmět sám o sobě je velmi obsáhlý a není to nic úplně jednoduchého, ale s Víťou se to dá zvládnout celkem v pohodě.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2019, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Vita je obecne skvely prednasejici. Na tomto predmetu podle mne spechal.

Pro mne byl predmet druhym neuspesnym pokusem si nejak predstavit a pochopit galoisovu teorii.

Minitestiky byly super, doporucuji je pouzivat i nadale.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Vyučujúci je veľmi príjemný, dobre sa s ním komunikuje, výuka je prehľadná a často aj zábavná. Dobre vysvetľuje a nemá problém sa pri výklade zastaviť pre lepšie pochopenie.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Prednášajúci má prednášky vždy dokonale pripravené, poznámky z hodín sú vynikajúcim študijným materiálom.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Víťa je skvělý přednášející, líbila se mi občasná anketní otázka, kdo rozumí tomu, co se občas děje. Tempo výkladu mi přišlo akorát.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
super, dobre vysvetlene, možno trochu zbytocne vela dokazov ako cvicenie, obdivuhodne mnozstvo zlych nielen matfyzackych vtipov
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Jsem rád, že na takto těžkou a důležitou přednášku jsem měl Víťu, je to dobrý učitel.
Student has disallowed display of personal data, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Látka vysvětlená jasně a přehledně. Možná občas jel malinko rychleji, ale mě osobně to nevadilo. Vtipy při mazání tabule byly skvělé.

Zkouška byla férová a fajn.
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Víťa je naprosto super! Vstřícný, pohodový, fakt to chce vysvětlit, nemám co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2018, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Víťa je skvelý v tom, že aj ťažkú látku vie podať tak, že človek tomu ľahšie a rýchlejšie pochopí. Veľmi oceňujem, že pred dôkazom nám najprv povedal jeho myšlienku a potom pri dokazovaní vysvetľoval každé náročnejšie kroky. Vďaka tomu sa dalo v nich veľmi dobre zorientovať. Prednášky boli vedené v príjemnom duchu, tak ako aj skúška.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Quadratic forms and class fields I [NMAG455, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Víťa je prostě super přednášející. Přednášky má skvěle připravené, látka srozumitelně přednesena. Navíc tenhle předmět je trošku něco jiného, než ostatní předměty. Nebyl kladen tolik důraz na důkazy, ale spíš na všeobecný přehled v dané oblasti, což byla příjemná změna. Jedná se o zajímavou část matematiky, která mě několikrát během semestru pěkně překvapila svými důsledky.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Na zkoušku doneseš udělané příklady, na které se s tebou Víťa podívá. Dále dostaneš za úkol sepsat co víš k nějakému tématu nebo spočítat nějaký příklad.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Modular forms and L-functions II [NMAG473, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.09.2018, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji srozumitelný výklad a také neformální styl přednášejícího - fakt není třeba dokazovat všechno do největšího detailu a v největší obecnosti. Podmínky zápočtu by mohly být trochu drsnější, aby studenti víc počítali během semestru a méně se ztráceli v teorii :)
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], MSTR Elective 2 [NMAG499, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Oceňuji přeskakování lehkých důkazů, které na ostatních přednáškách zabírají spoustu času.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2016, 1. Year, Matematika, doctoral
Trochu podobné jak Šťovíček -- vyučující působí do látky vskutku zapáleně a nadšeně, ale navzdory jeho tvrzením, jak je to jednoduché, to věru jednoduché není. Vybavuji si moment, kdy si vyučující udělal anketu, kolik lidí ví, co znamená nějaký pojem (nerozvětvené rozšíření, či něco takového) a byl trochu zaskočený, že to většina studentů (včetně mne) neví, a neozvali se.

Zkusím vysvětlit proč: Zkrátka jsem v tu chvíli už ani nebyl moc motivovaný pojmům rozumět. Už dříve u skládání forem přistál vzoreček jak z čistého nebe, a když jsem to zkoušel aspoň pro konkrétní případy, tak ani nefungoval. Ale to totiž nebyl vzoreček na to, aby se mu rozumělo, to byl prostě jen vzoreček. V případě ideálů, těles, rozšíření, atp. byla ale situace ještě zoufalejší. Tam se totiž nabrala teorie komutativní algebry (kterou příliš neovládám), Galoisovo rozšíření... to je vlastně přesně které? Usoudil jsem, že je to nějak jedno. Ostatně i přednášející říká, že "na důkazy moc nevěří". Budiž, že ideál je (krom kongruence okruhu :-) ) "něco jako číslo" v tom smyslu, že se umí rozkládat na prvočísla bych ještě pobral. Ale kdo si má zapamatovat všechny ty názvy co tancují okolo prvočíselného rozkladu -- štěpení, větvení, inerce, tak dejme tomu, že "větvení" je nějaká vlastnost. Příští přednáška na mě působí v podobném duchu, a najednou dotaz "Kdo si pamatuje, co je nerozvětvené rozšíření?"

Pořád do látky nevidím dost na to, abych měl představu, jak to říkat efektivně. Tak tady můžu psát akorát obecné fráze -- ke tvrzením je fajn repertoár příkladů, co může nastat. U tvrzení, které platí, ale dá práci to obhájit aspoň dát najevo, proč to není jasné, a ideálně mít dopředu vytyčené cíle. Líp na mně působí: "Chceme dokázat tohle, tak si to rozdělíme do těhle kroků" než "Dokážeme tohle, tohle a tohle lemma, a pak se ukáže, co z toho vypadne." (to je poznámka hlavně ke korespondenci těch různých grup, kde jsem se místy ztrácel, co už máme, a co dokazujeme).

Trochu si teď připadám, že jsem Víťu pořádně zkritizoval :-X. Ale určitě bych hodnotil pozitivně takovou tu kolonku "Vztah vyučujícího ke studentům." ;-) A možná prostě teorie čísel není až tolik můj šálek čaje, nebo jsem si zapsal moc dobré ostatní předměty...
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Přednáška byla příliš rychlá a přestože to přednášející věděl, výklad nezpomalil. Ocenila bych probrání méně látky s větším porozuměním.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Number Theory and RSA [NMMB206, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborný přednes. Fajn člověk. Nesnese, když mu na přednášce někdo kecá, což chápu. Pěkně vybalancovaná obtížnost zkoušky.
Student has disallowed display of personal data, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Výklad bol na môj vkus trochu prirýchly.
Student has disallowed display of personal data, 18.08.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborná přednáška, vytkl bych jedině trochu rychlejší tempo, než bylo vhodné.
Author of entry is known to survey organiser, 29.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Přednáška s Víťou prostě super. Je vidět, že mu záleží na tom, aby to všichni pochopili. Všechno umí hezky vysvětlit.
Student has disallowed display of personal data, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Prednášky sú dynamické a zrozumiteľné, je na nich príjemná atmosféra a nie je problém sa niečo opýtať alebo si nechať dovysvetliť. Skúška bola tiež dobre nastavená časovo aj obtiažnosťou.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
nadsenie a vysvetlenie na super urovni, velmi rozumne hodnotenie skusky
Author of entry is known to survey organiser, 06.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Výborný prednášajúci a človek, veľmi milý pohodový vstrícny, presne aký má profesor byť. Z nejakého dôvodu sa mi vety na prednáške ťažko chápali, aj ked doma po prečítaní boli jednoduché. Možno by bolo na prednáške vhodnejšie viac sa snažiť vysvetliť princíp, a podrobný dôkaz by som si radšej pozrel doma
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Příjemný vyučující, kladl důraz na názornost a ne na technické detaily důkazů, snažil se vyjít vstříc a aby bylo všemu rozumět.
Comment on course, Number Theory Proseminar [NMAG160, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, Bachelor's
Seminář mě moc nezaujal, asi to bylo látkou (holt mám jiné oblíbené věci), ale na absolvování nebyl nijak těžký.
Student has disallowed display of personal data, 10.06.2018, 1. Year, Matematika, Bachelor's
Náplň prosemináře je zajímavá a hodně mne zajímá. Pár věcí jsem již znal, ale i tak docela hodně nových poznatků. Některé domácí úlohy byly hodně zajímavé.
Comment on course, Commutative Rings [NMAG301, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičenia sa miestami podobalo na prednášku, keďže príklady boli skôr dôkazy a často práve vynechané časti prednášky.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Jedno z mála cvičení ve 3. ročníku, kde se počítalo. Což opravdu pomůže k zažití definic a pochopení znění vět.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičenie je veľkú časť semestra viac o teoretických úlohách než početných, ale vďaka sériám úloh sme si látku aspoň precvičili. Zápočet za domáce úlohy bol dobre organizovaný. Kladne hodnotím aj to, že k dôkazom a poznámkam, ktoré sa nestihli na prednáške, sme sa vrátili na cvičení/v domácich úlohách.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Mne osobne sa tento štýl cvičení (študent na príkladoch pracuje celú hodinu samostatne, konzultuje to s cvičiacim) nikdy nepáčil a asi nikdy nebude, ale uznávam, že to je možno moja chyba. Nikdy som cvičenia nestihla vypracovať ani spolovice a nijako som sa už potom k výsledkom nedostala, čo mi prípravu na skúšku trochu predĺžilo, mnohé nedokončené dôkazy z prednášky boli totiž súčasťou cvičení. Bola by som rada, keby na konci cvičenia prebehla ukážka aspoň tých najdôležitejších cvičení z hodiny.
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Testíky za razítko mě motivovaly se na předmět opravdu učit průběžně. Příklady byly dobře zvolené, oceňuji označení těch důležitějších. Domácí úkoly nebyly moc obtížné, ale opět jsem se díky nim musela věnovat předmětu během semestru, což je vždy dobře.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
na cviceni, ktore bolo casto zmenene za prednasku, obcas chybali skutocne priklady, kedze vacsina uloh spocivala v dokazovani tvrdeni, ktore boli prenechane ako cvicenie
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Na tomto předmětu mi přijde trochu zvláštní, že ačkoli má cvičení, které se věnuje příkladům, zkouška je pouze z teorie (tvrzení, definice, důkazy). Ne, že by se člověk příklady nemusel vůbec naučit, protože z nich byly domácí úkoly. Ale ty můžete dělat s někým kdo ám s tím pomůže a vysvětlí o co jde, takže cvičení se dá asi celkem klidně vynechávat.
Comment on course, Commutative Rings [NMAG301, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Predmet mi prišiel zaujímavý, pochopiteľný. Prednáška sa dá chápať aj priamo na hodine, zápisky sú veľmi prehľadné a stačia ako učebný materiál na skúšku, ktorá bola taktiež veľmi férová a odhadnutá.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. Year, Matematika, Bachelor's
Predmet je zaujímavý, dobre nadväzuje na predchádzajúce znalosti z algebry. Ocenila by som nejaké ukážky aplikácií daných tém v praxi.
Student has disallowed display of personal data, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Prednáška bola skvelá, veľmi ma bavila. Jediné, čo mi vadilo, bolo obrovské množstvo nedokončených častí dôkazov - cvičení ponechaných "čitateľovi". Pri učení na skúšku som sa v zošite často stretla s nápisom: "Opačná implikácia - snadné", čo nebolo vždy úplne snadné z môjho pohľadu. Oceňujem testíky na opakovanie na začiatku hodín, nemali žiaden vplyv na hodnotenie, iba nás prinútili pozrieť sa na staršie učivo pred prednáškou (aby sme sa nemuseli hanbiť pred spolužiakmi, že máme 0 bodov).
Student has disallowed display of personal data, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Zajímavý předmět, velmi formálně podaný. U některých vět mi ale chyběla nějaká motivace či ilustrace na příkladech, takže nakonec působily velmi abstraktně.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
celkom vela viet ktore na seba ale plynule nadvazuju, vacsinou pekne dokazy
Student has disallowed display of personal data, 21.01.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Přednáška byla hodně nabitá a je to takový ten pořádný předmět. Bylo super, že byl předtermín před Vánoci, za prvé jsem byl rád, že mám tuto (pro mě) těžkou zkoušku z krku a za druhé byly po zkoušce pak ještě 4 hodiny, na které jsem nešel a měl jsem tak trochu více prostoru se připravovat na další předtermíny.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Komutatívne okruhy sú celkom zaujímavý predmet, ale tým že je toho veľa na prebranie, tak prednášky sú veľmi rýchle. To nám viacerým ľudom dosť nevyhovovalo.
Comment on course, Quadratic forms and class fields I [NMAG455, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2019, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Předmět nabízí některé zajímavé výsledky, ale celkově mě to téma moc nenadchlo.
Comment on course, Number Theory Seminar [NMAG470, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2018, 3. ročník, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Dobře zorganizovaný seminář, oceňuji možnost studentů vyzkoušet si prezentování výsledků na "domácí" půdě.
Comment on course, Modular forms and L-functions II [NMAG473, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.09.2018, 2. Year, Matematika, Master's (post-Bachelor)
Přišlo mi, že je trochu na škodu, jak tam chodili studenti z dost odlišných věkových kategorií, takže to pro mě na začátku bylo spíš opakování toho, co jsem už vícektrát slyšel.
Comment on course, Number Theory and RSA [NMMB206, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 29.07.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Ze začátku jsme na cvičeních dostali pouze příklady a počítali jsme si sami, což mi osobně nevyhovovalo. Po pár cvičeních jsme se ale dohodli, že se předvede pár ukázkových příkladů, a poté si zbytek budeme řešit sami. To bylo dle mého názoru nejlepší.
Student has disallowed display of personal data, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Cvičenie je previazané s prednáškou len čiastočne, ale dôležité veci boli objasnené a dovysvetlené. Páčilo sa mi, že sme na ňom robili niektoré dôkazy tvrdení, ktoré sa nestihli na prednáške a neboli ťažké, sami. Aj výber príkladov bol zaujímavý. V závere by som ocenila menej príkladov na diofantické rovnice, ktoré boli veľmi technické.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
zo zaciatku zaujimave priklady ale ku koncu sa to zacalo zhorsovat, hlavne diofanticke rovnice riesene pomocov euklidovskych oborov boli absurdne
Comment on course, Number Theory and RSA [NMMB206, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Přednáškovka byla malá, docházely židle.
Student has disallowed display of personal data, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
Obsahovo je predmet zaujímavý, aj keď nie je úplne jednoduchý. Názov predmetu je trochu zavádzajúci, o RSA sa človek dozvie len trochu, po prednesenej teoretickej látke je to v podstate len zmienka na kúsok prednášky. Určite je však zaujímavým rozšírením znalostí z teórie čísel. Posledná časť o dobrých aproximáciách mi však prišla veľmi technická.
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, Bachelor's
fakt super, ale niektore dokazy boli dost zbytocne komplikovane
Author of entry is known to survey organiser, 06.06.2018, 2. ročník, Matematika, Bachelor's
Ocenil by som lepšie skriptá a poznámky k prednáške, ak som chýbal na hodine len veľmi ťažko som si vedel dobrať čo sa prebralo